Přejít na výpis diskuzí
Euro Truck Simulator 2: Vive la France! - recenze
6.1.2017 | Pavel Válek
69 příspěvků
-
ahoj scs chci se zeptat uvažujete vydat přídavek jako španělsko a portugalsko...k vive la france.? dekuji...když to vydáte ofiko....koupim klidně,,,jinak velká pochvala...moc krásně propracované...velký dík....pořád na tom makejte.....kluci. *4*
-
ještě by tvůrci mohli přidat rozšíření ČR
-
Cau mam dotaz. nalozim nakladku jedu normalne bez nehody vse a po chvili mi zmizi naves nvm co s tim
-
-
To budou trpaslíci. Ty jsou ze všeho nejhorší. Vlezou všude, návěs ti za jízdy odpojí, ani nevíš jak.
-
-
Budou se vam tam snazit v Calais nalezt do kamionu nelegalove? Hazeni kameni a bordel by pridaly na realnosti a ukazaly hracum radosti soucasne Francie.
-
Pred par dny vysel mod Souther Region. Velikosti, kvalitou zpracovani na urovni tohoto DLC. A navic zdarma. https://www.youtube.com/watch?v=OaN8YC3twoo
-
Myslím, že práce řidiče kamionu je vyloženě závislá na jedné konstantě. Tou konstantou jsou dva metry. Přibližný rozdíl, který šoféra povyšuje nad obyčejným automobilistou. Je to pocit Napoleona přehlížejícího krajinu z kopce nad bitvou, majestátního slona kráčejícího ztichlou savanou anebo uličníka pouštějícího z desátého patra paneláku vodní balónky mezi lidi. Ta insignifikantně se hemžící drobná stvoření pod ním, co ho nedokážou ohrozit a které by mohl jedním otočením volantu jednoduše rozmáznout po asfaltu!
Snižte mu kabinou do výšky obyčejné fabie, ostatním nějaký ten decimetr pro efekt přihoďte a uvidíte. Po pár kilometrech ho ovládne zoufalství želvy pod kolotočem. Okolo hroznou rychlostí sviští svět, on je od rána do večera svázaný s loudacím pruhem omezený jako vláček, co se šine celej boží den, a navíc je mezi všemi těmi rychlejšími živočichy, co za sebou netáhnou domeček, vystaven stejnému nebezpečí jako dříve oni. Pak bych chtěl vidět ty srdcaře, co by u prvního motorestu nehodili flintu do žita. -
-
A přitom vize budoucnosti kamionů, nabízející rovnoprávnost vypadala tak zajímavě:
http://www.papirovaarcheologie.cz/wp-content/gallery/steinwinter-daimler-benz/Steinwinter_Daimler-Benz_Turbo1.JPG
Ale jakožto úhlavní nepřítel Karla Drdy, zvaný cyklobuzna, můžu prohlásit, že výška posezu nemá na hierarchii v silničním provozu žádný vliv :) -
-
Však bys mluvil jinak, kdyby sis pořídil něco od Měsíčka a synů...
-
-
Ano být metr nad ostatními, to je ta alfa a omega téhle profese. Nevim, jak si na to přišel, ale mně to osobně přijde mimo mísu.
-
-
¨Tak ono když kamionem omylem někoho smeteš trak to ani pomalu nevíš (stane se) jenže osobákem nebo smete někdo tebe to už je kurvaaa znát a bolí to.
Jo když se převrátí to je jiná ale stejnak jistá nadřazenost tam je, dávají si lidi víc pozor a nepředjíždí ho moc často do zatáčky ani na rušné silnici ( až na vyjímky magorů co je proně život zdá se jen hra).
-
-
Z toho příspěvku úplně stříká, že máš nějaký mindrák.
-
Chápu, že se vám, profesionálním i amatérským kamioňákům, ta představa nelíbí, ale zkuste se opravdu vžít do situace, kdy byste měli ten jediný bonus, totiž nadřazeně vysoký posaz, v zranitelné a podřadné úrovni ostatních řidičů, ale všechna negativa - jako pomalost, smrad, nutnost dlouhodobého soustředění, únava ze stereotypu, fronty na hranicích, odpovědnost za náklad, stesk po domovu a třídní nenávist ostatních řidičů a obyvatel kvůli pomalosti, smradu a hluku - by vám zůstala.
Fakt by vás to pořád bavilo? -
-
Taky to není práce pro každého, ale přijde mi, že se až moc démonizuje a mezi lidmi co o tom vědí kulový pořád kolují ty stejné stereotypy.
Pomalost: Jasně 150 jet nemůžeš, ale 90 zase není úplně hlemýždí tempo, ale to je relativní. Ono v kamionu a autě je úplně jiné vnímání rychlosti.
Smrad: Nejsem si jistý jak to myslíš, ale v kabině už dneska u moderních strojů žádný hluk ani smrad rozhodně není. To tak možná před třiceti lety. Jinak když je někdo prase a žije v chlívku je to jenom jeho boj, rozhodně v tom být nemusí. Stačí si dělat pořádek a dodržovat základní hygienické návyky.
Fronty na hranicích: Tak to už taky naštěstí dávno není.
Stesk po domovu: Nevim, ale jestli někdo nevydží týden nebo dva bez rodiny, tak to asi dělat nemůže.
Prostě kdo to chce dělat musí k tomu mít pozitivní vztah. Ale přijde mi, že se to příliš zveličuje, jako by šlo o tu nejhorší práci na světě, kterou dělají jenom nějaké trosky na okraji společnosti. Když člověk pracuje ve slušné společnosti, kde tě jenom nechtějí strhnout jako budík, tak je stres minimální. Což v dnešním stavu nechápu proč pro tyhle firmy někdo jezdí, volných míst je víc jak dost. Někdo jezdí po Evropě měsíc v kuse, ale ve valný většině případů to dělají dobrovolně aby si více vydělali. Já třeba jezdím dva týdny a pak mám dva týdny volno, takže odpočinek více jak dostatečný a doma je člověk víc než dost :)
Každá práce má svoje negativa i pozitiva. Podle tvého příspěvku, kde vytahuješ pouze negativa bych musel odpovědět na tvojí otázku, že bych mě to rozhodně nebavilo. A vidíš baví a určitě nejsem sám, stačí se nekoukat na svět černě, vzít ze všeho něco pozitivního a hlavně být v klidu nestresovat se :)
K tý třídní nenávisti, může být. Do ksichtu mi nikdo denně nenadáva, jsem v klidu. Ono řidiči osobních aut taky nejsou to nejlepší pod sluncem :D -
-
O smradu a hluku jsem psal spíš v souvislosti s okolím než samotným řidičem kamionu. Je fakt, že tohle ho, co se týče jeho komfortu při práci, vlastně vůbec nemusí zajímat.
Je hezké, že mi vypisuješ, co všechno nejsou negativa, ale mě by spíš zajímala nějaká ta pozitiva, kromě 14denního volna a obecného prohlášení, že k té práci člověk musí získat kladný vztah a nestresovat se. Ale vůbec nejvíc by mě zajímala odpověď na původně položenou otázku, tedy jestli by tě ty dlouhé štreky bavily i poté, co bys dostal kabinu v úrovni fabie, z pseudo third person view bys spadl do first person mezi smrtelníky, a všechno ostatní by zůstalo beze změny. -
-
Já vím o co ti jde. Jasně, že mě na tom baví i to, že řídím takový kolos. Ale nepovažuji to za zásadní. Nemám žádný pocit nadřazenosti nad ostatními účastníky provozu. A ano bavilo by mě to i tak. I kdybych profesionálně řídil osobák. Mě prostě řízení pořád baví. Ale mluvím jenom za sebe, nerozlišují, že někdo to může mít jinak.
-
-
To zní trošku jako moje stará Fiesta *1*
-
Chápu, ale to by takový auto chtělo zažít :-) Ale to se celkem blbě srovnava protože právě ta velikost a váha udávají způsob jízdy a pocit z ní. Takže asi nedokážu odpovědět. Ale kdyby to tak v reálu bylo, tak bych to tak bral a bavilo mě to taky. Opravdu nevím, upřímně takhle nad tím přemýšlet mě nikdy nenapadlo.
-
Nemyslím obyčejný osobák, ale osobák, který dá z 0 na 100 ca za minutu (vlastně nedá, protože může 90 max), dobržďuje půl krajiny, supí jako parostroj, musí se celý život táhnout v šnečím pruhu a jednoduše má všechny už probrané vlastnosti normálního tiráku. Takový osobák mám na mysli.
-
-
-
-
Ale pořád by tam byl ten útěk. Někam pryč, nechat všechno za sebou a jenom jet, jet, jet. Ačkoliv to je možná jenom můj personální důvod, proč mě ETS baví =).
-
-
Hele, nightborne, víš, že tě někdo přišel prudit kvůli syrupu pod Stardew Valley recenzí? Pošli ho do padesátých let, kdy byl život tvrdý tak, že se promítal i do gramatiky.
-
-
Ale tak to víš, někdo zkrátka nerozumí lásce k archaickýmu pravopisu, s tim se nedá nic dělat.
-
-
-
Bráchu to bavilo, ale nebavilo ho jezdit od neděle do soboty v létě, když v kamionu neměl ani klimatizaci a přes noc tam měl 35 - 40°C. Tak se na to vykašlal a zkouší to jinde. Ale je fakt, že co jsem tak mluvil s jinými řidiči, tak většina se snaží mít něco, kde jezdí jen v rámci republiky a nemusí jezdit za hranice a být týden, dva, tři pryč. Bratra to bavilo hlavně kvůli tomu, že je jinak línej jako prase, takže mít svůj malý prostor plný bordelu, smradu, s notebookem a xbox ovladačem mu uplně vyhovovalo... Na druhou stranu strejc má kamion tak straště "tip ťop", že by tě tam nepustil, pokud bys nebyl osprchovanej, neměl čisté oblečení a nezul si boty... Taky několikrát doplatil na to, že jezdí bos (la policia).
-
-
Strejda je nejspíš srdcař. Ze strany policie jde samozřejmě o čirou závist lidí, co se musí potit v kanadách.
-
-
-
Já několik dálkových řidičů kamionu znám a shodně tvrdí, že řidič kamionu je jednou nohou v base a druhou v hrobě. Je to práce velmi náročná na soustředení, velmi nudná, často stresující a nebezpečná. Jet na Ukrainu, do Turecka a do dalších adrenalinových destinací, z toho by se člověk pos*** do vejšky. Já bych tam nejel ani za zlatý prase.
-
-
Naprosto chápu, že bys tam nejel ani za zlatý prase. Máš už tady přece práci, která tě baví, vyplňuje ti veškerý volný čas a zřejmě i docela dobře živí.
-
-
To jooooo, ale občas mě bolí ruce (umím obouruč).
-
-
-
-
Jsem profesionální řidič kamionu, jezdím v podstatě týden v kuse a pak mám pár dní volno a ty dny volna využívám právě ke hraní této hry, v podstatě ji hraji vkuse a tak se připravuji na další dny, kdy budu jezdit ve svém kamionu...
-
-
tak si pytaj vyšší plat ked sa pripravuješ do zamestnania aj mimo pracovnej doby *1*
-
-
Já si myslím, že je to sofistikovaný trolling, ale musím říct, že mě ten přísvěvek vykouzlil úsměv *1*
-
-
pockat chces rict ze 90% hracu tehle hry jsou trollove?
Jako vazne kamos jezdi s kamionem, rikal jsme mu o tehle hre jestli to nekdy hral on jen mavnul rukou ze zadny hry nehraje ale plno jeho kolegu pry jo kroutil hlavou, ze to jsou blazni cele dny jezdi s kamionem a kdyz maj volno zapnou komp a hrajou truck simulator... -
-
Hodně profersionálních fotbalistů hraje Fifu nebo NHL na konzolích. Nevidím na tom nic zvláštního, každý u něčeho potřebuje relaxovat.
-
-
a co hrajou nocni hlidaci? COD? tak to by mnohe vysvetlovalo vetsinou nocniho hlidace za par petek na hodinu nedelaji lidi s vysokym IQ ....
-
-
-
-
-
Lidé mají různé úchylky. Když tě to baví, proč ne.
-
-
Můžu se zeptat kolik stojí stažení a na jak dlouho třeba děkuji
-
-
Jestli chceš diskovou verzi, tak je nejjednodušší se asi podívat na Heurece a vybrat si obchod, kde je aktuálně nejnižší cena. Vyšla základní verze ETS2 a 3 DLC (Going East, Scandinavia a Vive la France), které ji rozšiřují.
Můžeš koupit i digitální verzi na Steamu (http://store.steampowered.com/app/227300/?l=czech) nebo třeba i na Xzone.
Základní verze ETS2 + DLC Going East: https://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=8878
DLC Scandinavia: https://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=8865
DLC Viva le France: https://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=10885
-
-
Co na tom lidi bavi? Tahle je klasickej walking simulator i kdyz se tam jezdi .... jde o relax. Nehraju to kazdej vecer, ale sem tam si pustim muziku, nahodim zakazku a jedu se kochat. Nekde ja ta krajina opravdu nadherna ...jak v ETS2, tak v ATS. Kazdopadne bych rad videl treba snezeni a oficialni multak by asi taky hodne lidi uvitalo.
-
Zatím se tu žádný trollí příspěvek typu "to hrajou jen duševně nevyspělý jedinci" apod. neobjevil, takže můj příspěvek je spíše jako zajímavost a ne protiargument ale ETS2 nedávno vyhrálo obě kategorie do kterých bylo nominováno v rámci loňského prvního hlasování Steam Awards 2016.
Já v ETS2 utopil přes 400h (a to nepočítám předchozí hry pod hlavičkou 18WoS) a v ATS aktuálně přes 100h a stoupám. Především po rescalu mapy a zvětšení měřítka je to super hra. Samozřejmě jedním dechem je potřeba dodat, že zážitek ze hry stojí a padá s tím, v jakém režimu ji hrajete. Na klávesnici s automatem a jednoduchým parkováním to je o ničem ale z pořádným volantem a TrackIR je to úplně o něčem jiném. Já kvůli tomu zvažuju pořízení Logitechu G29/920 a taky téhle super věcičky https://www.youtube.com/watch?v=rVY2P8KaU1I
Trefovat s tím pak ve stoupání se 40K lib nákladem správné kvalty musí být pecka. Pro ty, kdo při čtení kroutí hlavou, ...jo asi by mě bavilo být kamioňák, jen ne v česku, není okolo toho taková aura jako v USA... ;-) -
-
Oculus Rift a budeš úplně v ráji :)
-
-
O tom žádná, časem doufám bude. Ale teď je to ještě na několik let bohužel mimo moje finanční možnosti. Navíc TrackIR se mi povedlo (i přesto, že mám obě ruce spíše "do leva") udělat DIY za zlomek nákladů originálu...
-
-
A máš link na nějaký vyzkoušený a funkční návod? *4*
-
-
Podle tohoto jsem to udělal
http://joskapilot.webnode.cz/freetrack-oci-virtualniho-pilota/
Na snímání používám sw OpenTrack
https://github.com/opentrack/opentrack/releases
Vše potřebné jsem nakoupil zde
http://www.conrad.cz/
S vyjímkou drátu, který jsem koupil v Bauhausu (zelený drát na zahradní ploty) a kamerky PS3 Eye, kterou jsem koupil v Softcomu. nevím, jestli to tam je v článku uvedené ale i když seženeš tu novější verzi kamerky, funguje to také, jen je potřeba mezi čip a optiku umístit, dvě sklíčka z papírových 3D brýlí (zelená a červená). Píšu celkem pozdě, takže si to nejspíš nepřečteš ale kdybys měl reálný zájem, můžu poskytnout detailnější info.
-
-
-
-
Zase v Česku by to bylo o level výš, aneb dojeď s 40k librovým přívěsem do Horní Dolní, aniž bys oddělal náklaďák na výmolech.
-