• drtič: Sentient (1997)
  • Hru jsem dohrál a přesto že zabere asi 3 hodiny tak stojí za to. Akorát musím poukázat na bug, díky kterému jsem musel začít hrát hru uplně od znova - automatický save v místě návratu do přetlakové místnosti a než jsem stihl zavřít dveře, tak mi došel kyslík.. Ve hře je pouze jeden autosave a proto po každém načtení se postava po vteřině udusila aniž bych mohl cokoliv udělat. Takže pokud vám ve vesmíru dochází kyslík a víte že se nestihnete vrátit nebo to máte na těsno, radši se nechte udusit a nelítejte do přetlakové místnosti :-) poté můžete vpohodě pokračovat autosavem, který je bezpečný :-) A ještě bych chtěl vytknout opravdu nezvykle dlouhé načítání, ale to už na celkový dojem ze hry nezanechá negativní dopad. Hra mě hodně bavila, hlavně dohadování s umělou inteligencí.
  • To mi trochu připomíná adventuru Argo a ta u mě aspoň je pořád na prvním místě! A navíc je to česká hra! Jestli jste nehráli, tak doporučuji i když je trošku starší už *1* Pořád ji nic nepřekonalo.
    • Tam mě štvali jenom občas časový limity, ale ještě jí někde určitě mám. A Mission Critical, to byla snad moje úplně první taková hra...
      • Anooo Mission Critical byl také super! A s tím Argem, ten boj s kyslím to bylo něco, ale aspoň pořádná simulace. Míchání plynů a vypouštět je do místnosti, rozbít světlo a pak nahodit elektřinu, aby došlo k výbuchu .. no nevím kolik lidí by na to v dnešní době přišlo :D Pak ještě bez vesmíru byla super hra Biosys! Opravdu povedené :) Jsem rád, že to někdo ještě zná :)
  • netušíte někdo, jak se jmenovala adventura z konce 90. let, odehrávala se na vesmírné stanici, mělo to text base input na rozhovory a běželo to celé v reálném čase, jo a převažující barva té stanice byla červená.. jo a bylo to 1st person. Už mi to nějakou dobu vrtá v hlavě, zaboha si nemohu vzpomenout *1*
      • jo, Sentient, to je ono, dík za vyndání brouka z hlavyy! *1*
  • CRYPT
    No, tak tohle cypada neskutecne zajimave, do toho nejspis opravdu pujdu