Přejít na výpis diskuzí
Ex-Battlefield vývojáři vidí svou budoucnost ve vývoji středně velkých her
20.2.2015 | Adam Homola
1 příspěvek
-
Podle mě her vychází přepříliš. I těch velkých. Jaký by to bylo, kdyby třeba The Elder Scrolls vycházel každý rok? Hra by byla povrchní, komunita by se pořádně neusadila a celkově by to stálo za nic (něco jako AC, který to nějak zvládá jen díky obrovskému týmu vývojářů a marketingu). Úplně ideální je vydat velkou hru jednou za 5 let a plně podporovat modovatelnost vydáváných her.
Battlefield 4 je klasickou ukázkou naprosto zbytečně vydané hry - stačilo zůstat u stávajícího třetího dílu a ten dále vylepšovat a doplňovat. Jenže jde tu o prachy. Vydavatelé chtějí hráče vydojit a hráči hlupáci se nechávají nachytat. *7*
A nejlepší jsou pak hry, které v podstatě vyjdou dvakrát, akorát se převléknou rádoby za novou hru. Si dopňte sami...