Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • schali
    Je to skvělá zpráva, důkaz, že dvojku udělali dobře, teda aspoň pro někoho, ostatní to nemusí trápit.
  • Wasteland 2 Directors cut som si hoodne hoodne užil. Bolo to super. Ešte stále mi znie v ušiach: WE ARE COCHEES!!!
  • Inquisitor
    Mně teda dvojka bavila a rád jsem si to zahrál. Možná to bylo tím, že jsem netrpěl žádným velkým očekáváním a šel jsem do toho s čistou hlavou. Hrál jsem teda až Director's Cut. Souboje mi přišly zábavný a celkem dobře vyvážený, někdy těžší někdy odpočinkový. Příběh ani rozhovory taky nejsou úplná katastrofa. No už jsem hrál mnohem horší díla, ta kritika mi přijde přehnaná. Ale zase nevim co v kampani nasliboval a nesplnil, já to opravdu vůbec před vidáním nesledoval.
  • Farnham_The_Drunk
    W2 bylo jedno z největších herních zklamání za moji 25-letou herní "kariéru", kdybych Farga potkal flusnu mu do xichtu.
    • No pokud jsi čekal od W2 Call of Duty tak to chapu. Očívidně nejsi Fallout fan. Ja se zase bavil hodně moc, rozhodně víc než u F3 a jeho tragických nástupcu (prostě tu atmosféru u těch FPS falloutu nenacházím ať si říká kdo chce co chce jediného nástupce starých falloutu nám přinesl až Fargo a ne Bethesda)
      • Farnham_The_Drunk
        Jsi imbecil, svoje rádoby teorie si schovej pro někoho kdo je na ně zvědavej. CoD jsem nikdy nehrál a Fallouta jsem dohrál poprvé v době, kdy jsi TY svojí mámě cucal cecky.
        • Tvé vyjadřování ovšem mluví za všechno. Navíc jsi napsal, že máš za sebou 25letou herní historii což bohužel pro tebe znamená, že ty cecky co jsem cucal byly tvojí mámy, když ty jsi v pokojíčku dohrával Fallouta, Protože já už ho měl dávno dohraného. Měj se hezky.
  • Wasteland 2 jsem nehrál, protože mě retro vlna moc nezajímá, ale přijde mi, že když někdo udělá na Kickstarteru jednu hru a pak mu lidi sypou peníze na druhou, tak to celkem jednoznačně dokazuje, že se první hra dost lidem líbila a je naprosto v pořádku, že dělá druhou.
  • Tentokrat si pockam na finalny produkt a recenzie.
  • Morraw
    Ještě teď dohrávám druhou mapu u W2, ale rozhodně zábavná hra. Byť mi tam pár věcí chybí jako survival prvky a navazující crafting nebo možnost stealthu.
    Zima je super téma (obzvlášť pokud hru opravdu vydají někdy během ní). Jsem zvědavý i na vylepšování Ranger Base, ikdyž to asi nebude nic komplexního jak píšou. Vozidlo je rozhodně super volba (vzpomínka na Fallout Tactics). Snad budou i větší mapy.
    Doufám, že to vyberou co nejdřív, jsem zvědavý na streatch goals.
    • u mna nastal pri prvom hrani zlom v kanone titanov, a pri druhom hrani v kalifornii
      kalifornia bola fakt chujovo poriesena - letis tam naboostovany, a ihned ta napadnu psy, proti ktorym nemas sancu a potrebujes novu vystroj
      • Morraw
        Na jakou obtížnost ? Já teda hraju pouze na Seasoned (normal) a do kalifornie jsem přišel kolem lvlu 23-24 a obtížnost příjemně stoupla, ale bez zásadnějších problémů.
        Canyon of Titan jsem měl v plánu, že celý vystřílím, ale nakonec jsem se na to vykašlal.
        • tiez na normal, ten canyon sa mi zdal zdlhavy, nastavovana kasa
          kalifornia ma skor znechutila v tom, ze moje ultra zbrane z prvej casti hry boli u psov polozbytocne, aby som samozrejme musel zhanat nove(obycajni psi!). jasne, behom chvilky som mal nove zbrane a uz to slo zase bez problemov.
          teraz som poriesil ten chram(cca 2mesiace dozadu) a uz nemam chut tu hru dokoncit - a zabudol som kto je kto, tj dobre by bolo zacat odznova :)
          • Morraw
            Teď si vzpomínám, že jsem vlastně skončil, když jsem došel do kaňonu, ptže mi odešla Angela na které jsem byl dost závislý, a nevěděl jsem co dál. Společníci stáli docela za prd.
          • Je pravda, že ty psi jsou dobrej nesmysl, tohle mohli pořešit líp. Ale jinak je v Kalifornii sranda, protože svoje nejpraštěnější nápady si inXile evidentně nechali do druhý půlky. O to víc zamrzí, že konec je dost uspěchanej a je na něm vidět, že docházel čas, nebo prachy, takže to museli nějak zaonačit. Plus, jak řikáš, skok v obtížnosti.
            Že byly v Kalifornii těžší boje, to by mi tak nevadilo, protože na konci Arizony jsem byl už hodně OP a výzva prakticky zmizela. Ale dost mi vadilo, že poskočila i obtížnost všech akcí, jako demolition, safecracking a podobně do tý míry, že jak jsi neměl v daný oblasti level 10, moh ses jít klouzat.
          • Morraw
            Chápu. Taky právě pokračuju po skoro dvouroční pauze, takže jsem se musel trochu zorientovat.
            Post-apo hry nejsou tématicky úplně můj šálek kávy, takže se v tom nevyžívám jako v případě PoE a D:OS, ale baví mě tam souboje a explorace, takže to plánuju dohrát.
            Ale souhlasím, že jsou tam slabší místa. Už jen to, že po prvních 50h mě to přestalo bavit, to dokazuje.
  • To se divim, po zpackanem W2. Lidi jsou holt nepoucitelni.
  • samuel.polak
    obrazky pekny photoshop
  • Sice se divím, že ten Ranger má kuš a sniperku..

    Ale co. Grafika je vylepšená a jestli to bude po vydání doladěno a ne jako w2, tak se těším. O spletité questy a dopady nemám obavu. To tam bylo hlavní. Hra hráče netahá za ruku a řada věcí lze přehlednou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit