Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Konecne někdo rekl aspoň trochu oficialne (Bulir) jak to s tema indie hrama je. Diky mu za to, a snad se takových jako on zacne objevovat vice a odsunou tuhle indie manii na vedlejsi kolej, tam kam vždy patrila.
  • Tato relacia je katastrofa, asi zmena redaktorov by jej prospela.
    Ved je uz taka nudna a o nicom ! Ved nebojte sa to napisat !
    Ja viem , take prispevky sa mazu a banuju *7*
    Zakladom je reklama na Europu 2 , fuj !
  • FightClub bez pohovek je jako FightClub bez duše... chápu že nastaly nějáké objektivní důvody proč je to tomu jinak, nicméně tohle je věc, která může FC spolehlivě zabít. Naprosto se vytratila ta pohodová atmosféra pokecu o hrách , takovéto: "nohy na stůl,nalít do sebe energy drink/kafe(Whatever) a s kámošema poklábosit o hrách"....
    • zdeeneek
      Byly myslim i hlasy, kterym zase naopak vadilo, ze se "vali" po pohovce a jsou uvolneny az moc. Kazdymu se zavdecit nejde. Mne je to treba uplne jedno na cem sedi.
    • beztak to bylo proto, aby se Polackovi netrepal notebook, kdyz se pohne, a mohl pokracovat v koukani do nej. (Debilni vtip, haha). Nicmene souhlasim, je to skoda, starsi FC (hlavne s Drdou a Vavrou) jsou bezvadny prave diky uvolnene atmosfere.
    • Thorar
      Na druhou stranu jsem zaznamenal o něco větší soustředění se *4*
      • jj, taky mi to prislo v tomhle lepsi, valet se muzou mimo vysilani do aleluja *5*
  • "Setkání" s hrdinou mého dětsví se opět ukazuje jako zklamání. Nechápu Bulířův, velmi, velmi omezený názor na indie scénu kde ignoruje vlastně všechno a tupě to porovnává s AAA scénou, což je dle mého nesmysl.
    No nic, milý deníčku, tímto Fight Clubem jsem z dětství už oficiálně. Sbohem a řetěz dětské lásky a dětští hrdinové!
    • TheGGG
      každý není fanda indie sra*ek, nechápu proč to pořád nechápete. Někdo prostě radši hraje SKUTEČNÉ hry
    • Viktor_H
      Takhle to imho vůbec nemyslel. Pochopil jsem ho tak, že mu jen přijde naprosto nesmyslné klást vedle sebe (a to občas i v cenové kategorii) indie hry a AAA produkci, protože indie hry, ač mohou mít výborný nápad, nelze srovnávat s tím obrovským množství člověko-hodin, peněz a hlavně odbornostmi,které jsou běžné u AAA her. Indie hru si udělá kde kdo na koleně, není zas tak těžký napsat k tomu kód, není to náročný po artový stránce apod. Ale na realizaci takovýho Battlefieldu/ Assassin's Creed potřebuješ stovky profesionálů, jejichž schopnosti v jednotlivých oborech jsou prostě někde úplně jinde... (DISCLAIMER: neříkám tím nutně, že indie vývojář ty schopnosti mít nemusí, ale jednoduše je v rámci malého jednoduchého titulu logicky nezužitkuje).
      • Já hru neměřím na člověkohodiny ani na grafické přednosti. Já to hodnotím hlavně dle zážitku a okouzlením. Nejsem investor, aby mě toto zajímalo, já se chci bavit.
      • mirekdusinojc
        Ona je ta práce stejně náročná ať už děláš indie hru v 5 lidech, nebo AAA titul v 500. A na rozdíl od tvorby AAA titulů tu nemáš specializované odborníky, kteří řeší nasvícení, textury kůže a pod., ale lidi, co musí zvládat více oborů najednou. Takže máš pravdu, že schopnosti v úzce zaměřeném oboru jsou u profesionálů pracujících na indie hře někde jinde, ale inde vývojáři jsou zase mnohem více universální a mají větší nadhled nad tvorbou. Co se však tvé hlavní myšlenky týče, jestli volný čas bereš jako boj s nudou, tedy dosáhnutí co nejvyššího zabavení, tak v tomhle bodě jak AAA tituly tak indie tituly plní svoji roli stejně, tedy není rozdíl, jestli se dobře bavíš u stylizovaného indie titulu dělaného na koleně, nebo u AAA titulu za stovky milionů. Pokud má daná hra výborný gamedesign, scénář a všechny elementy dobře pospojované dohromady (což jsou věci, ke kterým rozhodně 500 lidí nepotřebuješ), pak může i komorní dílo dosáhnout zábavních kvalit AAA titulu.

        BTW: Oskar za nejlepší nasvícení je sice taky Oskar, ale lidi stejne bude nejvíc zajímat nejlepší režisér a nejlepší scénář :P
      • janchor
        Má se při hodnocení díla brát ohled na způsob jeho výroby? Má výborný film, natočený na koleni, dostat jiného Oscara, než výborný film s tisícihlavým štábem?
        • Viktor_H
          Upřímně, jsem v tomto ohledu dost rozpolcenej. Chápu kam míříš a souhlasím, ale na druhou stranu každý, kdo čuchnul k práci programátorů, grafiků atd. ví, o jak obrovsky kreativní lidi se jedná a co za neskutečné výzvy jejich práce obnáší...

          Tak asi takhle: Oscara za "scénář/nejlepší film" ať mají všichni stejného... Jen z těch ostatních - "techničtějších", bych většinu indie her vrazil do vlastní kategorie... Ale nemám v tomhle tématu vůbec jasno.
  • kratsi stopaz, ale o to vic sem se pobavil. jen ten polacek me mrzi ze posledni dobou cuci do notasu a vetsinou jen odpovida na primo polozeny otazky nez aby se aktivne zapojil s nazorama a zajimavostma. prijde mi to kolikrat jako takova ucast z povinnosti. nastesti ostatni kluci byly v dobrym rozpolozeni a to je vzdycky na vyslednym podcastu znat. diky
  • mirekdusinojc
    Cože? Ten vexlák ve stříbrný mikině a teniskách je Petr Bulíř? Představy o idolech mého dětství dostávají pěkně na frak :P
    • zdeeneek
      To je mysi kozisek podle nejnovejsi mody (cena minimalne 25000,- Kc), levny hadry by na sebe nevzal :)
    • Ale dobře odpovídal celkem profesionálně. Snažil aby posluchači pochopili o čem je řeč a to ty možná drobností jako dotazem zda daná částka byla v dolarech anebo v eurech.
    • Thorar
      Tak z něj už je pokerovej hráč *4* Jinak to byl ale zajímavej podcast.
      • Gruntz, to byla jářku parádní hra.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit