Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JohnyTheZik
    Jen bych chtel Martina opravit, ze emerging markets nejsou novy trhy, ale jsou to trhy rozvojovejch zemi. Coz se ne nutne musi rovnat.

    edit: ja chapu, ze to neni primej preklad, ale jinak se ten termin nepouziva.. vim, o cem mluvim :D
  • Hele... :) Tak s tou soutezi Watch Dogs uz to snad stacilo..?
    Myslim ze tri dny na reakci viteze by byly az az.
    Dva tydny? To je snad spis vtip...
    Snad to neni kvuli vyherci samolepek :D
    Vitez se neozyva, sup sanci dalsimu, ne?
    Ono takhle pred vanocema je obzvlast blby to protahovat...
    • ...sorry ze tady spamuju mimo tema, ale kdyz uz jsem prudit zacal.. :)
      Zasnu ze po dvou tydnech vyvesite vysledky, kde od treti ceny se vyherci "zatim" neozvali :D
      Lidi chteli samozrejme hru, na triko a samolepky ocividne nejsou zvedavi.
      Mozna uz je vazne cas je zapomenout, a losovat dal... ;)
    • Koukam ze jsem to dnes prehlid.
      Tak dva tydny stacily... :)
  • uzivatel1982
    Docela nechápu lidi, co se poustej do lidi, který baví NMS. Jak kdyby to pro ně byl boj za spravedlnost,pravdu a svobodu. Není to veledílo a nejlepší hra všech dob, ale stejně má pořád co nabídnout. Generovaný vesmír takových rozměrů, je při malém týmu jako má Hallo games dost velký uspěch. To, že si neměli dělat i PR a nechat to na někom zkušenejším je pravda, ale škody se ted snaží napravit dalším přidaným obsahem a patchema. Pro mě je to průměrná hra s technologickým přesahem. Rozhodně bych spíš tvůrce podporoval, aby vzniklo takových odvažných projektů víc. Ve výsledku i přes všechny chyby není problém v NMS utopit desítky hodin průzkumem a ten vesmír si užít.
    • Paulcz
      Vygenerovat vesmír není žádná meta, to už umělo Elite před 20 lety. S těmi planetami si vyhráli ok, ale pokud se člověk podívá na terén tak tam vidí algoritmus, který to tvořil a to je špatně.

      A kupříkladu Dwarf Fortress dělají 2 lidi, tolik k tomu jaký je možné vytvořit systém a obsah.
      • Tak i současný elite generuje vesmír, respektive naší galaxii, a dělá to dobře, ale nejsou tam planety s atmosferou a celkove jim zbyva jeste dlouhá cesta nez se budou generovat zive planety, natoz na nich chodit, tezit, strilet a stavet zakladny. Elite mám hodně rád za ten přesah do skutečnosti, že člověk putuje v naší galaxii a potkává teoreticky druh planet který tam jsou i v realitě. A algoritmus v NMS je mistama citelnej a rozmanitost planet by mohla bejt lepsi a celkove bych privital i to, kdyby bylo vic paramatru podle kterých se svety NMS generují, ale i v tom stavu v jakým to je, si člověk najde spoustu spoustu zajímavých míst který dokážou člověku probrat fantazii a evokovat pocit průzkumnictví.

        Dwarf fortress je sice genialní věc, ale generuje se tam velmi detailně jen jedna osada, oblast, planeta....navic je to v základu v ascii a pri vetsi osade(pevnosti) to dela problem i na i7ce. Takze to bych za technicky etalon procedualního generování fakt nebral. Jako ukazku skvely hry jo. Nicmene je to konkurence spis pro RimWorld a podobný druh her.
        • Paulcz
          Nemyslím si, že chodit po povrchu a střílet laserem do kamene je složité na implementaci do hry a hlavně v NMS jsou všechny tyto aspekty takové nedodělané a nezábavné, tedy alespoň pro mě. Jak rád bych si zahrál pořádný planetární či kosmický survival typu Robinsons Requiem a nebo v druhém případě, kochal se vesmírem a snažil se pochopit nějaké poselství. Ale lepší než hrát NMS mi přijde jít ven a dívat se na hvězdy :) Jestli to někoho baví ok, po stránce herního designu to není dobrá hra.

          DF je ukázka toho, že generovaný obsah může být i něco jiného než jen terén a pár zvířat udělaných podle nějaké šablony. Jsou tam formy života, jejich historie a pak všelijaké herní mechaniky, které simulují aktuální dění v tom světě. Všechno to je o několik řádů složitější než NMS, takže ani po technické stránce to není tak zajímavé a zůstalo to jen u toho vesmíru a terénu. Určitě v NMS nějaké know-how je a dalo to práci. O žádný div se ale nejedná.
    • Já zase moc nechápu lidi, co se pouštěj do lidí, kterejm se NMS nelíbí, nebaví je, jsou otráveni hromadou lží od autorů a přijde jim, že udělat vesmír kde se pořád opakuje 5 planet dokola zas takový zázrak neni, spíš pěkná nuda. Ono se stačí podívat na planety v naší sluneční soustavě, aby si člověk všimnul, že je tak nějak každá docela jiná, co teprv v celém vesmíru
      • Netvrdím, že je to dokonalý a bez chyb. A kdyby do vzorce generování přidali víc proměnných, tak by to působilo zase o něco líp, ale s 5ti planetama jsi trosku vedle...jsem asi na tricate a uz v nich jsem potkal docela dost rozmanity kousky. Je skoda, ze to není víc realisticky generovaný, ale to by na to lidi ve výsledku nadávali jeste víc, protoze by 99% planet byli jen mrvtvý sutry,pripadne nejaky plyny, apod.Dokonalá hra by pro mě byla kombinace NMS,Elite,Star Citizen,Space Engineers, Kerbal, Take on Mars a Mass Effectu. Takovej hardcore "Star Trek"...,ale to, že NMS takový není z toho nedělá hned špatnou hru. Navíc uplně stejnou hru člověk nenajde. Za odvážný přístup a dobrou technologii bych ve výsledku prostě Hello Games pochválil. Navic to nenechali lezet ladem a poslední patch pár veci opravil(biomy,mrtvý planety) a pár veci pridal. A bránit malý studio, který se pustilo do takovýho projektu mi prijde proste fer. PR udelali blbě, ale neprislo mi to jako umyslný lhaní, ale spis taková častečná nainvnost, nadšenost a neopatrnost v tom co rikali a snazili se to prezentovat jako AAA titul, ale ve vysledku je to indie hra pro nadsence.
  • N0isy
    Nechápu, jak mohl Adam bránit No Man's Sky. Stačí si najet na YouTube vyhledat si No Man's Sky Lies a vyjedu mu několik videí, kde je přesně ukázaný Sean Murray, jak na něco odpoví a pak záběr ze hry, kde to nakonec není.O té hře se lhalo a to hodně.
    • Overwatch
      Já zase nechápu, jak jsi na tohle přišel :). Téma v podcastu bylo jen a pouze o tom, že britská komise pro reklamu vynesla verdikt nad produktovou stránkou hry na Steamu. A to jsem tam na začátku jasně řekl. O Murraym a jeho slibech nepadlo ani slovo, to je úplně jiné téma které s tím, co jsme řešili v podcastu, nemělo v podstatě vůbec nic společného. Zkus si to poslechnout ještě jednou a pak si přečti tohle: http://games.tiscali.cz/tema/britska-rada-pro-reklamu-rozhodla-ze-stranka-no-mans-sky-na-steamu-neni-klamava-289580 Hru v podcastu nikdo nebránil, komentovali jsme pouze to vyjádření britské komise a ta sliby Murrayho vůbec neřešila.
  • Odpovědět na otázku jesli ashes nebo superme commander ve stylu... hraj něco normálního mi fakt přijde trochu uhozená... superme se hraje ještě neska a v ranku velkech rts strategií patří k tomu nejlepšímu... takže dotazovaný si takleda přijde jako nepatřičný nýmad co by se měl znormalizovat? notvl...
    • takže recenze na escalation se asi nedočkáme protože to podle redakce není normální hra... btw recenzi tu nemá ani planetary annihilation ani supcom 2, holt to nejsou normalni hry no...
      • Ma to moc polygonu. =D
  • Mart9
    Měl jsem připomínku, ale nakonec ji po shlédnutí celého FC mažu, protože celkově to byl výborný díl.
  • Pavel se bavil pri no masn sky *1*
    • Take se bavím u NMS. Hraju survival a je to skvělé.
    • Neni se co divit. Ten posledni update je super.
    • ziadne prekvapenie...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit