Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Len pre ujasnenie o rozpočte sto milionov sa hovorilo od počiatku projektu to jest v roku 2006.
    Na dnešné pomery sa za tieto peniaze nedá natočiť vizálne pôsobivý film vo Fantasy žánre, pokiaľ nema režisér vlastne štúdio na vizuálne efekty príklad je práve Jackson prípadne Lucas. Na projekt ako je Warcraft je potrebná omoc večia finančna základňa. To jest minimálne dôjnásobok čo je aj môj osobný tip, čo si tento film vypíta a aj to bude dosť závisieť na šikovnosti režiséra. Tu nejde len od CGI ale aj o masky, zbroj, zbrane, pri epickom filme o obrovský komparz atď...
    Je tu dosť príkladov ktore hovoria za všetko príklad prvá Narnia-rozpočet 180 milionov / v 2005 - jedna večšia bitka /, Eragon- rozpočet 100 milionv / v 2006 - odporný film oproti nudnej celkom peknej Narnii úplný hnus ako z televíznej tvorby./ Teraz k novším filmom Snehulienka a lovec - rozpočet 170 milionov - / pekne vyzerajúce fantasy ale stále nesiaha čo do rozmach takemu LOTRovi ani po kotníky /. Preto pred Jonsom stojí obrovská výzva ak pozná Warcraft tak dokonale ako sa o nom píše pozná určite aj ich cinematici a určite sa bude chcieť aspon trochu priblížiť podobne pôsobivej vizualizácii čo z rozpočtom 100 milionov nemá ani najmenšiu šancu.
    Môj osobný odhad je rozpočet niekde medzi 180-230 milionov. V Legendary tak ako aj v Blizzarde nie su na hlavu aby tak silnú značku potopili na tak banálnej položke ako je rozpočet. O čom sveči aj čas ako dlho sa pracovalo na scenáry a ľudia ktory na ňom pracovali.

    Toť môj názor.
  • Viktor_H
    Nemám nic proti Warcraftu, ale Jonese je na takovej materiál škoda. Čekal jsem od něj další originální sci-fi s hlubokou myšlenkou (doposud sice jen v náznacích, ale zato formálně se silným emocionálním dopadem a originálně - ten chlap má prostě talent) a vono tohle. *7*
  • nelze nez souhlasit ze pribeh Arthase a Illidiana jsou skutecne velky a epicky. jako Achilles a Hector... jako kral Artus a jeho syn ...
    • mozna tak pro lidi, co znaji postavy a pribeh pouze z hry a necetli knihy o warcraftu
  • Mírný offtopic, nevíte jak se dá přihlásit přes MojeID. Jelikož v přihlašovací obrazovce i po kliknutí na MojeID, to stále chce přihlášení přes Tiscali. V prosinci mi to ještě fungovalo v pořádku :).
    • Řeším naprosto stejný problém. Už jsem psal email do redakce games asi před 5ti dny a stále bez odpovědi.
      • Dik za odpověd, chtěl jsem napsat, ale ještě jsem se k tomu nedostal :) Vyzkoušel jsem na více prohlížečích a beze změny. Tak uvidíme *1*
  • terz
    Dost mě mrzí představa většiny čtenářů, že na dobrý film je třeba obří rozpočet. 100 milíonů dolarů je rozpočet hodný velkolepých fantasy snímků. Jediné co je k tomu potřeba, je člověk který s těmi penězi umí zacházet.
    V mnoha lidech, žije představa, že nejvíce peněz stojí digitální triky a tak chápu, že film jako World of Warcraft, který by měl triky přetékat vzbuzuje dojem, že zaslouží 300 miliónů do rozpočtu. Není tomu tak. Nejvíc peněz stojí herci, kteří si myslí, že jsou lepší něž jsou a marketing.

    Shyamalanův Poslední vládce větru stál 150 mega a triky? Stáli za starou bačkoru
    Total Recall (2012) - 125 mega a bylo to k ničemu.
    Superman se vrací - 200 miliónů a jak to dopadlo všichni vědí.
    John Carter stál dokonce 250 mega a ve full hd se na ten hnus nedá dívat.
    A nějaká protiváha? Rise of the planet of the Apes - 93 miliónů a film je to boží, digitálně nádherný, dlouhý a kvalitní.
    LotR 1 - 93, LotR 2 - 94, LotR 3 -94... A tak se dá pokračovat do nekonečna. Pointou je, že je to vše jen o lidech. Důkazem budiž Weta Digital, jedno z nejlepších trikových studií, které je zároveň jedno z nejlevnějších... Je to jen o lidech a přístupu k práci. Proto bych se rozpočtu nebál, pokud má Jones Warcraft rád, bude to boží film.
    EDIT: Díky za opravu (Alterpsyche)
    • Se vší úctou,nemůžete být více mimo.
      Za prve, není žádný vztah mezi rozpočtem a kvalitou snímku, vaše logika je naprosto směsná, jsou kvalitní levné snímky ale i kvalitní drahé snímky. TDK nebo Avengers za 200+ milionu budiž příkladem. Dávání za přiklad poměrně komorní film s daleko menší výpravou jako Opice oproti výpravnému fantasy filmu jako WoW je opravdu scestné.
      Pokud vím tak rozpočet trilologie LOTR byl neco kolem 310 mil. usd před deseti lety což by s inflací dělalo něco kolem 430 mil. usd. Ale pokud chcete aby WoW vypadal jako In the name of the king tak prosím....Narážím samozřejmě na vizuál filmu a ne na jeho "kvality"

      Za druhe, kult přeplacených hvězd už skončil, máte tu už jenom vyjimky jako Depp, Smith atd ale stačí se podívat že, nový Spider-Man , Andrew Garfield dostal za první díl něco kolem 900 tis usd, doba 30 mil. honorářů už dávno skončila. Ted spíše frčí procenta ze zisku;-) Opravdu ,nejdražší je v téhle době marketing, u velkých filmů se počítá v 50 až 100% rozpočtu. Bez mediální masáže to prostě nejde ;-)

      Přístup lidí k práci... Zadarmo na tom určitě nebudou. A kvality snímku se rozhodně neodvíjejí od toho jeslti je má režisér rád. Spíše naopak. Stačí se podívat na nového King Konga a nebo Vámi zmiňovaného Supermana,který byl Singeruv vysněný projekt.
      • terz
        Samozřejmě máte pravdu a já nehodlám oponovat. Nicméně jsem se snažil poukázat na úplně jinou věc než byla z mého komentáře vyčtena. Vzhledem k mnoha komentářům na téma 100 mega je málo jsem se snažil dát čtenářům a případně divákům naději v tom, že i přes (na dnešní poměry) průměrný rozpočet, může vzniknout něco neobvyklého a úžasného.
        Rozhodně si nemyslím, že se stomiliónovým rozpočtem by WoW film vůbec dokázal vypadat jako In the name of King (ale Boll a jeho ojebávání německých daní sem nepatří). Pravdou je, že jsem zvolil špatný příklad věcí proč je film tak drahý, protože abych byl upřímný ani nevím na co jsou mnohdy ty obří rozpočty zapotřebí (marketing, jak jsem se již někde dozvěděl a dnes mi to bylo potvrzeno) se do rozopočtů opravdu nepočítá takže sám nevím kam ty peníze dávají ale v komentáří jsem chtěl na něco poukázat. To byla chyba.
        A vždy je to o přístupu lidí k práci. Nemusí to dělat zadarmo, ba naopak, za dobře odvedenou práci jsou lidé často ochotní připlatit. Bohužel se v kinematografii pohybují i takoví lidé, kteří svou práci dělají jen aby byla hotová bez dalších motivací a na finálním produktu je to pak znát.
        • " Bohužel se v kinematografii pohybují i takoví lidé, kteří svou práci dělají jen aby byla hotová bez dalších motivací a na finálním produktu je to pak znát." - ano, to je podle mě důvod, proč LOTR vypadá jak vypadá, stejně jako nová Batman trilogie. Tu "duši" do toho nedostanete tím, že to uděláte, ale že se tomu oddáte. Zrovna u LOTRa mě fascinuje, že ty efekty vypadají i po deseti letech pořád hodně dobře. Je to prostě tou vidinou režiséra, tím celkovým obrazem, patří to do toho, zapadá to, vypadá to tak, jak má, má to svůj účel a celkový vizuál je tomu podřízen, pak vás nic nepraští do očí, nebo rozhodně ne moc. To je to, co bych byl rád, kdyby se s Warcraft filmem povedlo. Nastartovat klidně i sérii filmů, které budou svoje a nikdy si je nespletete, pokud je třeba zahlédnete koutkem oka někde v obchodě. :)
      • More wrong? Wrong is an absolute state and not subject to gradation - SC *4* *4*
      • Vidím se tady pohybuje spousta znalců... ...
        • kostejnesmrtelny
          A semtam nějakej pitomec, co nemá k věci co říct, ale to mu nezabrání, aby si taky neodeslal příspěvek. *12*
    • Dovolím si v mnohém oponovat...
      Na natočení dobrého filmu samozřejmě obří rozpočet zapotřebí není, ale na natočení dobré EPICKÉ FANTASY RUBANICE zkrátka zapotřebí je, protože ti trikaři na tom za bochník chleba prostě dělat nebudou.
      Nejvíc peněz nestojí herci, to jenom jednou Johnny Depp dostal za čtverku Pirátů z Karibiku 50 mega (celkový rozpočet 250 mega) a tvůrci si mu to mohli dovolit dát, protože si spočítali, že se jim to vyplatí, protože bez Johnnyho by to nepřilákalo ani čtvrtinu diváků.
      Poslední vládce větru byl mizerný film, ale triky měl skvělé.

      Superman se vrací spousta se spoustě významným kritkům líbil a mně se taky líbil.

      Trilogie LotR je deset let stará, od té doby stojí všechno nehorázně víc peněz a dneska by to Jackson se stejnýma prachama prostě neměl šanci natočit.
      • Chtěl jsem napsat v podstatě to samé (včetně toho, že se mi nový Superman líbí:-)), ale už si mne předběhl, tak jen dodám, že Lotři se připravovali a natáčeli v průběhu cca 10 let pod hlavičkou New Line Cinema, což není úplně z nejbohatších filmových studií, producenti projektu tehdy příliš nevěřily a rozpočet byl logicky přiškrcený. Nevadilo to, protože na těch filmech dělal novozélandský štáb za pár šupů a ani ta Weta tehdy ještě neměla takové jméno. Kulisy a kostými se navíc v celé trilogii recyklovaly. Na druhou stranu HObbit už stál (dle IMDB) 180 mega. Tedy 100 miliónů je v dnešní době pro rozmáchlou trikovou fantasy HODNĚ málo.
        • Citace z csfd: "Původně se předpokládalo, že se rozpočet obou dílů vyšlphá až na 500 milionů amerických dolarů, čímž by se stal projekt do té doby nejnákladnějším natáčením. Po skončení filmování autoři vystačili s 300 miliony." - Pokud se tedy rozděloval na tři díly až po dokončení, pak vychází na jeden díl zhruba těch 100 mega. A to, pokud se nepletu, je ještě ke všemu považován za finančně rozmáchlejší (rozuměj bez intence někde šetřit). Čili to natočil za zhruba stejné peníze. Za 100 mega by měli natočit dobře, jen se děsím toho, jestli to bude hrané. Já bych osobně uvítal CGI ve stylu blizz inter. :) Ale to je můj zbožný sen.
          • Ono je otázkou na kolik se dá údajům z filmových databází věřit, já bych se ale přikláněl spíš k těm 180 mega, na wiki se píše dokonce 200. Vypadá to, že přesnej rozpočet nikdo kromě producentů nezná (i Box office Mojo mlčí). Přijde mi ale krajně nepravděpodobný, že by Hobbit stál stejně, jako deset let starý film.
            • Tak já jsem ochoten tomu věřit. Popravdě mi to v první chvíli taky přišlo málo, těch 100 mil. A jak moc to podražilo je taky otázka: spousta věcí se dá dneska dělat rychle, protože jsou technologie a hardware, na druhou stranu všeobecně vše podražilo. Abychom se ale nemotali furt dokola, tak si myslím, že se 100 mil by měl vystačit dokonce i na pěkný, epický film. :)
    • Jen bych tě chtěl opravit, že těch 100 mega je na film jako takový (triky, produkce, výplaty atd...), ale nepočítá se do toho marketing. To ostatně ani u několika filmů, který si uvedl (např. lotr). Ale jinak souhlasím, že kvalita se prostě nepozná podle rozpočtu...
    • firebug
      Skvela ukazka dobre pouzityho rozpoctu je District 9 asi za 30 mega... :-)
      • terz
        Pravda, ten mi úplně vypadl. je fakt, že tam ty triky trošku pokulhávali ale tomu filmu to vůbec neublížilo.
  • Spades
    Vidím, že rok 2015 bude moc dobrý rok :D
    Star Wars Ep7 a WoW Movie? Me like :D
  • Ten režisér je velmi dobrý. Moon je jediný film, který mě doopravdy rozbrečel a Zdrojový kód je opravdu povedený a originální akční film(sci-fi). Vtipné je, že jsem oba filmy viděl, aniž bych věděl, že je oba režíroval stejný člověk. Každopádně, i když režisérovi věřím, mám trochu strach, jestli rozpočet bude stačit nato, aby se dal natočit dobrý film na úrovni.
  • Ja bych to vážně netočil hraný, bude to vypadat směšně...
    • Nevim zda směšně, ale osobně jsem taky za, aby to bylo spíše animované ve stylu blizzard trailerů a cinematiců, které jsou použity ve hrách.
  • Doufám, že natočí trilogii Válka Prastarých !!!
    • Jo, to bych se taky nezlobil *4* *4*
      • Odstartoval bych to ale Dnem draka :)
        • Proč ne, jen houšť a větší kapky *3*
  • Smarjapanno tak ja uz jak dlouhou vyhlizim jeho dalsi projekto, a on warcraft?
    Obavam se ze je ho na tuhle latku skoda.
    Snad se mylim.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit