Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • taky sme vam to mohli dat v puvdni hre, ale proc se snazit dodat kohezivni fantasticky pribeh, radsi to nasekame na kousky a prodame. tato hra mohla byt opravdu tim nejlepsim, jak pise redakce, bohuzel za me je to obrovske zklamani.
  • Kamarád se na mne zlobí...
  • Pořád nechápu, jak jednou rukou unese takový obrovský meč, je to ve hře nějak vysvětlené?
    • 4 metrosexuálové jedou pouští a občas vysednou, aby zabili nějaký zvířátka a to, s čim máš problém, je velikost meče? OK
    • flash789
      Uplne stejne jako kdyz zabijes stotunoveho draka pidi mecikem v ultra realistickem zapadnim rpg..ale jinak samozrejme chapu ze se jedna o klasicky troling ktery je uz tak okoukany a zprofanovany ze je vzasade skoda se k tomu vyjadrovat:)
      • Pořád ho ale sejme mečem, kterej vypadá jako meč a ne pádlo. Mimo... *6* Očividně si nepochopil podstatu otázky.
        • flash789
          kecko, ten tvuj mec co vypada jako mec vetsinou vypada jako nejaka ceremonialni zbran ke korunovaci kralu ktera nebyla ani nabrousena. A kdyz ses u te zbrane jako padlo, tyhle zbrane existuji a daji se..ehm..i pouzivat.
          https://www.youtube.com/watch?v=0vgIB8tvcz8
          • Jack1947
            Co tím bude dělat kácet stromy ? *1*
          • Femto
            Nech ho, má evidentně nějaký duševní problém, ve fantasy hrách potřebuje odrážet realitu, asi to bude pěkně nudný patron *3*
            • flash789
              Final Fantasy 15 ale taky neni fantasy rpg..je to JRPG a ma svoje pravidla a lore, stejne jako ten rotacak v doomu..
            • Doom je arkáda, ne fantasy RPG... škoda slov...
            • flash789
              Lore ve hre hlavne u rpg ve vetsine pripadu vychazi prave z kultury nejake zeme, proto kazda rpg hra ma nejake ty realne zaklady ktere se o to lore opiraji.
              Ale to je jedno, proste tvuj problem je ten ze se nedokazes smirit s cizi kulturou a xenofobne a hloupe ji odmitas, je to casty problem a nejen u her.
              Mece jak padlo najdes i v zapadnich hrach, tolik k tvemu hloupemu argumentu o tom ze japonci maji obcas normalni mece. To ze v Doomu behas s rotacakem vymontovanym z A-10 ktery vazi 600 kilo ti nevadi?:) Jsou to jen hry..chapes?
              proste potrebujes o japonske kulture neco vedet a zaroven je potreba aby jsi je nemel za blbce a citil k nim urcite sympatie, potom je mece jako padlo snadne prijmout, protoze pochopis ze to JE proste jejich styl a kultura.
            • Já se bavil o lore ve hře (každá ho má jiné - překvapení!) a ty sem cpeš nějaký japonský tradice. No jo, čekal sem uhýbání a chytání se stébel. Takže díky, že si potvrdil můj předchozí post. Nijak to ve hře není vysvětlené, je to jen přepálený japonský art-style, který na spoustu lidí působí komicky, tak to prostě je, tak už se s tím smiř. S nevědomostí to nijak nesouvisí. Mimochodem, je spousta japonských her/RPG, kde takový meče nemají, takže nakonec ani nemáš pravdu. Je vidět, že si fakt znalec. *15*
            • flash789
              Ty mece jako padlo jsou japonska klasika, ma to u nich tradici jako u nas treba pivo. Takze lore maji, jen ten japonsky, a ty ho neznas. Jasne ze to pochazi z ruznych anime komiksu, serialu a her ktere jsou velkou soucasti jejich kultury. Proste pro japonce to je styl ktery ma dlouholetou tradici. To jenom konzervativni a neznali lide jako treba ty pro to nemaji pochopeni, a nemaji ho z neznalosti. A jak kazdy dobre vi, kdyz neco neznam je lepsi drzet hubu, pripadne se slusne optat jak to je..nemas zac :)
            • Duševní problém má tady spíš ten kdo si plete realismus s uvěřitelností, resp. se ho snaží plést, protože jinak by nemohl psát trolling mimo. Femto style. *15* Tenhle člověk by i popíral. že kdyby v tý hře byly ty nesmyslný art-over-style meče vysvětlený, tak by to na kvalitě toho světa nic nepřidalo. To je přece jasný. Je přece větší umění narvat hromadu nesmyslů dohromady a jen říct že je to prostě fantasy a ještě k tomu umění. Tohle je ovšem ten lacinější přístup. Kvalita je naopak právě v tom vytvořit svět, který má hlavu a patu, kde má všechno nějaký řád, pravidla a logiku. I ve fantasy. Říká se tomu lore. *7*
    • Jack1947
      Japonci, tenhle meč tak velkej zas není jsou i větší... maj prostě rádi velký věci. To se může právě proto některejm hráčům dost příčit. Prostě jiná kultura stejně jako bizární zbraně a megalomanský bossové.
    • TheGGG
      ano, má silnou paži protože hodně onanoval, je to vysvětleno v animáku... *3*
    • Třeba je ten meč z ultra lehké slitiny. Pamatuju si, když jsem tahal své BMX, jak jsem se s tím nadřel a teď má kdekdo mnohem větší kolo a přitom nejde ani citět při zdvihu. Né vždy větší znamená těžší. *8*
      • proč ho v tom případě ale dělat tak obrovský, pokud máš meč jako chalan na obrázku, ale ve skutečnosti váží půl kila, bude ti ho akorát tak odfoukávat vítr *4*
        • Ono v pohádce je možné vše a tak asiati mají obří oči, obří meče a obří kozy no a my máme Křemílka, Rákosníčka apod. *1*
          • Však já bych se smál i tomu, kdyby se tu dospělí nerdi do krve hádali o loru, hloubce a logice Křemílka a Rákosníčka, tak jako to dělají u japonských her *1*
        • Nevím jestli jsi si někdy všimnul, že existovali obouruční meče. Jejich výhodou i přes váhu byl dosah. Proč myslíš, že dosah najednou v šermu nemá žádný vliv? Trochu mi připomínáš toho ministra zdravotnictví co tvrdil, že zuby jsou jedinou součástí lidského těla, která nepodléhá genům.
          Já nepsal, že má půl kila. Ono meč z ultra lehké slitiny může být dobře použitelný jednoruč a přesto nemusí mít váhu papíru.
          • V tom případě nechápu, proč ty meče nemají 10 metrů na délku, když si je čarují, jsou z ultra lehké slitiny a dosah je taková výhra *1*
        • Takhle holt dopadlo, když japonci na konzolích začali dělat RPG. Vzali pár prvků ze západních stolních RPG a našroubovali to na arkádový hry. Ta arkádovitost z toho koukala vždycky, ať už co se týče strohosti dialogů, celkový akčnosti, grindu, zaměření statů jen na boj, styl interface (různý COMBO, HIT, DAMAGE hlášky apod.), boss fighty jak vystřižený z automatovek...
          • flash789
            Si tech japonskejch her moc nehral co, ze tahas z fusekle takovy nesmysly..
    • Řiká se tomu fantasy...
      • To s tím nemá co dělat, i fantasy/scifi musí být postavené na základech uvěřitelného světa, který respektuje fyzikální zákony a určitá pravidla a pokud ne, mělo by být hráči vysvětleno proč
        • maros.goc
          "fantasy/scifi musí být postavené na základech uvěřitelného světa,"

          ehm Matrix, Pan Prstenov, Ghost in the Shell, Terminator ....mas pravdu, toto je vykladna skrina dokazov tvojej poucky ze scifi/fantasy je zalozene na realite ....
          • Díky za dobré příklady titulů, u kterých by si člověk říkal wtf, kdyby tam postavy běhaly s dvoumetrovými meči, zvlášť Pán Prstenů je hezká ukázka, jak jsou fantasy světy se základy v realitě mnohem lepší a uvěřitelnější, než dvoumetrové meče a lítací žirafy *4*
            • + všechny "nadpřirozené" věci jsou v titulech co jsi jmenoval dobře vysvětleny, na jakých mechanikách fungují
        • Scifi možná, fantasy ne
          I kdyby tam lítala žirafa, tak to prostě musíš brát, tak že v tom světě prostě žirafy umí lítat.
          Vzhledem k tomu, že Final Fantasy se neodehravá na Zemi, tak velký meč může být v pohodě odůvodněn nízkou gravitací... *6*
        • Lol, nemusí pokud to už je v žánru nějaký zažitý pravidlo. A v japonskejch RPG to prostě takhle je. V americkejch/evropskejch hrách taky nemáš například vysvětlený jaktože hrdina přežije 5 headshotů, jaktože vydrží bouračku ve 120 km/h nebo dokáže šplhat po římsách 40 hodin v kuse *1*
          • Btw: zrovna v FF 15 si ty zbraně hrdinové "vyčarovávají", takže jak je unesou mi přijde už jako dost zanedbatelnej problém *1*
        • Nemusí, ale je pravda, že ty kvalitní většinou jsou. Největší pecka je, když pak s takovým mečem stojí proti střelným zbraním, to už je úplnej pejsek a kočička...
          • Femto
            viz nejlepší fantasy ever a Anomander, že?
            • Femto
              já tě o ničem přesvědčovat nechci, pokud máš problém se vymezit ve fantasy mimo svět který tě obklupuje, tak tě lituji a ještě bych ti doporučil najít si holku, práci či jiný smysl života, protože tohle co řešíš, je už asi za hranicí nějako fanatického nerdismu :)
            • Nepřesvědčils. Tohle je uplně jinde, než ty zrůdnosti v JRPG. Navíc to není jen o váze, ale i o tvaru, funkčnosti a uvěřitelnosti (neplést s realismem). Zkus si vyrobit ten meč, co má třeba Cloud a pak s tím zkus bojovat. Dobrý tak na pádlování. Naprosto nesmyslný a hlavně to není nijak obstojně vysvětlený. Emo týpek s patkou a propadlým hrudníkem tam běhá v sáčku s dopravní značkou v jedný ruce, zatímco polobůh v Malazu, kterej dokáže zvednout barák má měč relativně v pohodě. Nebe a dudy.
            • Femto
              takovy malý mečík

              https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d3/b2/00/d3b2006afff50a382552f2909d43e458.jpg

              Anomander je samozřejmě fantastická postava, ale je to nejsilnější postava v Malazu a dost přesílená viz osmý díl, takže by klidně zvládl ty samopaly, navíc je to fantasy, takže je úplně bezpředmětný spekulovat o váze meče, jelikož může být desetimetrový meč těžký jako nějaký nějaký normální. Je mimo, ne dvakrát mimo řešit nějaké velikosti meče *15*
            • Nevim o tom, že by Anomander bojoval s 3 metrovým mečem tvaru dopravní značky proti samopalům. Navíc je to heavy magic svět, kde je to samej polobůh. Úplně mimo. Dvakrát mimo...
        • frag.ment
          Protože japončíci mají prý malé pin.. díky, tak si to kompenzují velkýma zbraněma..
  • Preed
    Príbeh bol podla mna na FFXV to najhorsie,hlavna dejova linka uplna katastrofa. Korunovana spomenutou 13tou kapitolou, ktoru sice menia ale strateny cas mi to uz nevrati,seriozne ma zaujima ci tie DLC budu lepsie lebo ak nie tak by to malo byt realne zadarmo pretoze vacsi zlepenec ako hlavny pribeh som uz dlho v hre nevidel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit