Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Uz to neni, co to byvalo. Jednicka pro mne byla stejne hratelnostne lepsi nez dvojka. Na druhou stranu dvojka mela lepsi skladby. Od trojky uz je to hruza, i prestoze jsem nehral, tak jsem aspon videl a .... bleh.
  • Jack1947
    Jsou to jen obnyčejné sterotypní / nudné závody, škoda... já už jsem ani v nic nedoufal zlatej F1/F2 a hlavně Ultimate Carnage tahle nuda tomu nesahá ani po paty *9*
  • Konec článku mi připomněl jednu příhodu z dětství, kde na pouti byly dva autodromy a jeden z nich byl levnější a autíčka se zdála hezčí, ale když jsem sedl do toho levnějšího, tak mi komediantem bylo oznámeno, že nesmíme bourat a musíme jezdit furt v kruhu za sebou, komedianta jsem samozřejmě ignoroval, ale ten se nenechal, sedl si vedle mě (ten smrad z něho si pamatuji dodnes) a zasahoval mi do řízení. Pak máma nechápala že jsem měl nervy než radost, vždyť sem se přeci projel.
    • proste ses AHDH fakan. koho to zajima.
  • Ďalšia skvelá hra, ktorú pochovali priania nejakých produktových manažérikov, ktorí v skutočnosti nemajú vôbec páru o tom, čo hráči chcú. Pritom by stačil menší prieskum medzi hráčmi aby pochopili, ako sa ich mokrý sen o budúcom úspechu rozchádza so skutočnosťou. To je prípad nielen tejto hry, ale napríklad aj Mafie 3 a podobne. Bohužiaľ ľudia na pozíciách kde sa rozhoduje, sú natoľko ješitný a sebestredný, že názor kohokoľvek iného, v tomto prípade hráča, ich ABSOLÚTNE NEZAUJÍMA.
    P.S. po neúspechu v jednom hernom štúdiu hodia vinu na podriadených (dizajnér, programátor, distribúcia - dosaď si podľa ľubovôle) a IDÚ ŠKODIŤ DO INÉHO ŠTÚDIA A POCHOVAŤ ĎALŠIU HRU !!!
    • Spíš je to naprostá ignorance, kdy ten člověk tu hru nebo nic ze serie nehrál což byl případ i té mafie. Z toho pak logicky nemůže vzniknout nic dobrého. Hrozně mě štve ta stagnace a někdy i degenerace vývoje her prostřednictvím AAA studii. Jak byl člověk zvyklí na pokrok z 90' a začátku 2000, tak smutné sledovat jak ubírají herní mechanzimy, osekávají kde co, jen aby to vypadalo hezky na promo fotkách a prodalo se toho hodně v předprodeji. Přitom často stačí jen zkombinovat nebo modifikovat mechaniky, které byly zajímavé v některých hrách, ale zase padaly na něčem jiném. Teď mi přijde, že hlavní tahoun inovací, co se týče obsahu, je nezávislá scéna. Akorát je často problém ty pravé klenoty objevit v záplavě balastu her, které by nikoho nenadchly ani před 20 lety.
  • Toto opravdu je totalní šílenost.
  • Hanzales
    Jen jsem chvíli vyzkoušel. Všiml jsem si správně, že když se vám napopáte start vydaří a podaří se vám protivníkům ujet trochu více, auto začne neskutečně plavat a chtít se vybourat, ale jak vás doženou, auto se najednou stane zase ovladatelné?
    CatchUp v jakýchkoli závodních hrách nesnáším, k čemu pak jedete ty první 4 kola bez chyby, když vás pak stejně doženou, jako aby to bylo napínavé od začátku až do konce... Tady to zdá se posunuli na ještě vyšší level. Snažit se jet dobře a "dobře bourat" protivníky i okolí pro nabití nitra pak ztrácí motivaci, když víte že to povede k velmi nečekanému karambolu, kdy vás to klasicky otočí vždy a zásadně o 180, nikdy to ale nedotočíte v kontrolovanou 360ku.
    Nakonec jsem rád, že jsem to jen zkusil a šlo to rychle zase pryč a jdu si zpravit chuť Flatoutem 2.
  • Tohle nekdo hraje? To bych nechtel ani zadarmo, ztrata casu to stahovat z warezu.
  • I prumer je dost na tuhle nedodelanou s****, vic jak 3/10 si to nezaslouzi..
  • Hodnocení 5/10 sedí. Hra není vůbec zábavná, bourat se fakt nedá jako dřive ve Flatoutech a jízdní model je otřesný. Dojel jsem jeden závod ( 5x jsem hru musel restartovat, protože auto v nízký rychlosti se občas dostane "do smyku" takovým podivným způsobem) a hru vrátil. Hra se může někomu páčit, zejména těm, co nehráli předchozí díly série.
  • Flatout 2 ftw. Nepřekonaná závodní hra pro mě. Lidi co na ní pracovali teď vyrábí Wreckfest, mrkněte na něj na steamu.
    • Jack1947
      Jestli Wredkfest bude tak jak byl prezentován v alphě tak děk,uji ale at si to nechají... bohužel jediné obstojné ( ale nudné) je Carmageddon.
    • misho8723
      Pre mňa spolu s Split/Second najlepšie moderné arkádové závodné hry
      • nene
    • Není to poprvé a bohužel asi ani naposledy, kdy vydavatel vlastnící práva na značku nechá pokračování zavedené serie levnějšímu studiu a spoléha, že jen díky jménu vydělá. Toto se většinou vrátí jako bumerang, kdy původní studio začne pracovat na pokračování pod jiným názvem a člověk aby se zase učil nová jména her... Operation Flashpoint -> Arma ; RollerCoaster Tycoon -> Planet Coaster
      • Planet Coaster je od těch samý co dělali dřív Rollercoaster
        • otazník mi utek
          • 1-2 dělal Chris Sawyer u 3 byl jako konzultant, ale dělal jí Frontier, který udělal i Planet Coaster. Zatímco na Rollercoaster World se vystřídalo několik noname garážovek a podle toho to taky vypadá.
    • star citizen, kingdom come a wreckfest, tri velky otazniky crowdfundingu
      • Wreckfest mám. Nový update +- každé 2 měsíce. Nebojím se, že by tu hru opustili. Spíš mě zajímá jakou cestou se vydají. Co to zatím hraju tak to spíš připomíná mnohem víc Flatout 1 než Flatout 2. Né že bych si stěžoval. Herně mi to nyní sedí víc i když dřív by mi to asi vadilo.
        • Ale Bugbear to říkali již na začátku vývoje, že se hra bude blížit spíše "reálu" než crazy dvojce.
        • uz na tom delaj ale opravdu dlouho... proto ho radim mezi ty tri stejne velky otazniky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit