Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jo hra má být free to play a už teď chtějí aby si ji člověk koupil, wtf? Navíc píšete 25.cervernce. Společnost však poukazuje Na datum vydání až na rok 2018
  • podle recenze docela slušný

    http://www.gamebro.cz/recenze-fortnite-jaky-early-access/
  • A předpokládám pevnosti se pokaždé staví znovu?

    Já mám ještě dotaz , jaký je rozdíl mezi těmi prvními dvěma packy (jasně vidím, že tam jsou postavy atd), ale jde o to, jestli ingame se dají nové postavy odemykat jen za peníze či jak a vyjde to pak v součtu daleko dráž než to koupit takhle těch 8 (a kolik je celkem postav vlastně ve hře už?)
    • Těžko říct, třeba ti bude totál propadák jako star citizen, kde hra kolabuje, spousty bugu a už teď nabízí loď která v plné výbavě má stát cca 2000 dolarů, v poslední době mi přijde že vývojáři si utahuji z hráčů. Assassins creed origins sběratelská edice bude třeba jen pro xbox a ps4. Prostě katastrofa největší třídy
    • Ano, v misi ji musíš pokaždé stavět znovu, ale ono to dává docela smysl, protože se každou hrou mění i pozice místa které musíš bránit.
      Není to otom že se naučíš mapu a pak si jen jedeš rutinu se zavřenýma očima.

      K edicím hry, no ono to není zas tak zjevné jak si možná myslíš. I hratelné postavy podléhají rozdělení podle kvalit tzn bílá, zelená, modrá, fialová a oranžová. Když si koupíš základní verzi tak dostaneš povolání soldiera v zelené variantě, v těch lepších balíčcích dostaneš třeba 7 různých postav ( ne všechny, je to náhoda .. můžeš dostat i 3 stejné ) v modré kvalitě což je docela průměr když si vezmeš že to je 3. kvalita z 5ti. Takže do začátku docela fajn, ale takovej game changer to není. Další postavy ti pak normálně padají v dropech jako všechno ostatní.

      Já kupoval s kamarádem na půl tu třetí edici - super deluxe ( takže to ber tak že následující komentář se týká verze kde máš ještě větší bonusy než co máš vté druhé - deluxe o které přemýšlíš ) , kde já dostal všechny výhody tzn bonusové xp boosty/pár postav/pár základních plánků/zbraní a kámoš začínal se základní edicí od nuly.
      Co se týče veškeré výbavy co dostaneš s lepšími edicemi, tak ti jen ulehčí už tak opravdu jednoduchý a pozvolný začátek hry, ale po cca 10-15 hodinách většinu ztoho sešrotuješ na základní materiál a používáš to co ti padne běžným hraním. Takže ve výsledku jedinou výhodou oproti základní edici je to, že já si mohl "vybrat" postavu/povolání a on začínal s jednou danou, což není zas takový problém když všechny povolání mohou nosit všechny zbraně. Navíc po 15hodinách už posbíral další 3. To pak už je jen na tobě jestli ti stojí za to platit ještě o 20e jen za tenhle komfort. Osobně bych šel určitě do toho základu.

      PS: jen ta nejlepší edice nabízí 2 postavy v legendární kvalitě s unikátními skiny co nepůjdou pak získat, to je vše z vyjímečného co se napříč všemi verzemi nachází.
    • Je to tak pevnosti se stavi znovu ale je to velice intuitivni a rychke a zabavme☺ jen tva vlastni v base ti zustava. Jaky je rozdil mezi nimi to nevim ale do jry nemusis strkat ani korunu a vse ti muze padnout. Premiovou menu ziskavas behem hry za plneni ukolu takze pecka.
  • Ta graficka stylizace se na to tema podle mne fakt nehodi. Takovou grafiku bych bral v pripade ze by slo o velkou nadsazku se spoustou humoru a misto zombiku tam behali treba mimozemstane.
    • Naopak graficka stylizace je jedna velka pecka☺ strasne se mi to libi je to krasne rozpohybovane☺a krasne to vypada.S humorem jsem spokojeny ta hra se nebere vazne a postavy hlaskuji i pri hre.Takze s tvym komentem o nadsazce nesouhlasim.Je tam neboj
    • Jakým způsobem je tedy dělaný multiplayer? Je to tedy celé jen jedna instance pro 4 hráče, která funguje jako server?
      • a jak se ukládá obsah? nebo se začíná vždy znovu?
        • Multiplayer je řešený, tak že máš mapu instancí o různé obtížnosti.

          http://cdn1-www.playstationlifestyle.net/assets/uploads/gallery/fortnite-impressions/dfgjwqdxyaaawkb.jpg

          Když se chceš do některé dostat, tak ti matchmaking přihodí spoluhráče a vytvoří vám lobby/server.
          Pro měřítko velikosti, se dá nagenerovaná mapa přeběhnout z jednoho konce na druhý asi tak za minutku .. Ale prohledávání všech míst k lootování například v městské lokaci může zabrat klidně i 30minut.

          Obsah je vázaný primárně na tvůj účet, znovu nezačínáš. Je to vtomhle směru trošku složitejší. Zbraně,pasti a materiály co najdeš v misích ti jdou do batohu/inventáře, který je vázaný na tvůj profil/účet. Postavičku jako povolání jen expíš pro odemčení více schopností, samostatný inventář nemá. Odměny z lootboxu alá overwatch jsou zase ale plánky/blueprinty které zpravuješ jen v menu, zezačátku vtom má člověk luxusní bordel.

          Zjednodušeno řečeno přenášíš všechny zbraně co ti dropnou ( nebo si je vyrobíš ) mezi jednotlivými hrdiny jak se ti jen zlíbí.
          • díky :) těším se
    • Omlouvam se a beru zpet. Sjel sem jeste nejaky videa na YT a ne-e. Tohle nebude nic pro me. Pardonek a dik ;)
      • Škoda, rozhodně by ti hra měla co nabídnout pokud se ti líbil 7 days to die. U fornite si právě cením že se vydali svým směrem a hra je v hodně směrech originální, nedrží se zažitých šablon. Asi to je i tím kolik vykrádá nápadů z různých her a lepí je netradičně dohromady.

        Když už je to tedy jedno, tak se nebudu nějak extra rozepisovat. Navíc 7 days sem viděl jen z rychlíku. Ale každopádně bych ve srovnání těchto dvou her vyzdvihl příjemnejší grafiku a animace, více rpg prvků a hlavně zábavnější combat, který hraje často prim, jak je vidět třeba u srovnání pocitu z boje diabla a path of exile :)
        • wooops, zapoměl sem se přihlásit.
    • Ptam se: Proc bych mel hrat tohle a nechat bejt 7 Days to die? Jako vazne. 7 Days hraju a tohle sem nehral... jen mi to podle popisu prijde jako to samy v blede modrym, jen "omalovankovy a lehce orezany". Co mi tahle konkretni hra nabidne navic? Mam rad crafting, looting, pruzkum, hutnej surival, budovani zakladen / pevnosti... a likvidovani hordy zombonu samozrejme ;) V zadnym pripade MMO a-la Rust. V clanku ctu "Dead Rising a State of Decay". To chapu tak, ze v noci dorazi nekolik tisic inhumovanych (Dead Rising), a pak se to vsecko podela a rozsype (State of Decay). Tak nejak tusim - nevim - ze s tou stavbou zakladen to nebude az tak "nekonecne" svobodny jako 7Days a pak se docela bojim, abych se jako ve State of Decay nemusel vetsinu casu starat o "materskou skolku" plnou nesvepravnych AI. Tu stilizaci bych u Fortnite asi i prekous - pokud za to bude stat, ale omezeni v klasickym stylu: Tohle sou dva typy prken co muzes pouzit. Dalsi dva typy si zaplat. Tyhle naboje ujdou, ale tyhle placeny... hmmm... to je jina kava! A podobne. Resp. da se uz dneska rict kde presne je zakopany to pravy jadro pudla free to play? Sem ve vztahu k modelu hrani "zdarma" velice skeptickej... zjevne ;)

      Protoze prispevek je to veru dlouhy, napisu jeste jednou dotaz jasne a kratce: Co mi nabidne jen tahle hra a ne jina? (Sem starej a prejedenej zastance nazoru "vsecko uz tu bylo").
    • Diky za dobry koment ;) btw nemuzu se zbavit dojmu ale proc je posledni dobou stastne in delat vse ve stylu overwatche? Myslim takove ty ultra cool genericke postavicky, ktere mne osobne jsou strasne nesympaticke, nevim no uvital bych taky jednou neco vice graficky "tvrdsiho" a ne tyhle univerzalni mainstream omalovanky.
      • Řekl bych že je to jednoduché, podobná grafika dokáže oslovit širší publikum v různém věku, když si vezmeš že v základu se tam dokolečka masakrují dva tábory různými smrtelícími zbraněmi, tak to celé působí jako polštářová bitva s konfety.

        Navíc kreslená grafika stárne mnohem pomaleji, sněhurka od disney vypadá krásně i dnes a to už jí je dnes neuvěřitelných 80let, těžko říct jak by tě oslovil hraný film ze stejné doby :) Osobně bych řekl že tento styl rozjel už před lety Team Fortress 2. A když bych srovnal art styl fortnite a overwatch. Tak je to spíš něco jako warner brothers a pixar, takže je to podobné ale ne to samé.

        Sám jsem zastáncem temného stylu, který smrdí špínou a hnilobou, ale já si todle prostě u Fornite nedovedu představit. Stím jak se dá celý ten svět rozebrat na šroubek a co zněho lze následně postavit a také se všemi mechanikami co hra nabízí by reálnější grafika prostě technologicky nebyla možná. Na to si budeme muset ještě pár let počkat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit