Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Alpha 2.6 je venku :) Krasne Vanoce!
  • https://www.youtube.com/watch?v=Go1oFvxUoeI ale jo, užijte si ten shiny turd.
    • potato mad
    • nj, je to opovazlivost mit v alfe bugy :)
  • Někteří do teď nechápou, že po koupi 4k monitoru se vizuál hry nezlepšil.
    • Nesmíš k němu připojovat konzoli...
  • Tak jak spacesim část vypadá parádně jak po hratelnostní tak vizuální stránce, tak tohle na mě zatím působí celkem tragicky. Toporné animace, vizuál docela ošklivý, a celkově to působí strašně genericky, těžkopádně, bez nápadu a bez osobitosti.
    Možná se to hraje dobře, ale z ukázky to působí vážně nezáživně a nebýt to součástí Star Citizen, tak to propadne na plné čáře.
    Tak snad na tom ještě zapracují.
    Za mě zatím palec dolů.
    • Za mne vykradacka Call of Duty, dokonce i ten Battlefield 1 vypada lepe a to nejsem fanousek. Zajimalo by mne jestli to bude podporovat souboje 50 vs 50 co je dneska uz jaksi standard
      • Battlefield a jeho pidimapy ?
      • 50 vs 50 = free for all
    • Johnny
      chudák....
      • U ošklivého vizuálu sem silně zacítil vůni trolla.
  • Neví někdo na kdy je plánovaná ta kampan?
    • tak za pul az 3/4 roku cca
      • Diky to planuju koupit predtim tak abych byl b obraze
        • neodporúčam kupovať dokedy to nebude full hra, stačí sa pozrieť ako skončili early access hry
          • Normalne do nich nejdu ale tohle do beznych nespada a podle me to za ty penize stoji
            • Fordzy
              Dave Lister: Tak to je normální. Neříká ti nic pojem "vesmírný prd". Když to pořádně řachne, tak to klidně odletíš do další galaxie. *15*
            • Jo třeba malinké ťuknutí postavy o loď ve vesmíru způsobí, že loď to odhodí několik desítek tisíc kilometrů od tebe uprostřed vesmíru. :-D
            • walltar
              Pokud vyloženě nechceš přispět na vývoj, tak počkej až ve hře bude dost na to aby sis to už chtěl zahrát.

              Myslím, že jak vypustí 3.0, tak už by to mohlo i být hratelný... ale dneska skončíš tak, že se k tomu vrátíš párkrát za rok aby ses podíval co je nového v patchi.

              A je to alpha, takže dost drsný množství bugů...
  • Prostě mi to nedá. Tak znova. STAR CITIZEN nemá oproti ostatním hrám žádné velmi výrazné spoždění. Pochopte, vy všechny duté hlávky, že SC je projekt, který je od první chvíle otevřený. To znamená, že si nikdo nešudlá experiment pěkně někde v klídku. Většina klasických studíí vám hru oznámí až v půlce či druhé třetině vývoje, tedy cca po 4 letech. To znamená, že svůj největší delay mají dávno za sebou. I přesto se někdy zadaří další, třeba i dvouleté, spoždění. Moc prosím všechny z vás, kteří nikdy nebyli součástí game dev nebo CGI VFX týmu, vůbec se k tomu nevyjadřujte. Nemáte totiž páru o tom co všechno takový vývoj a výroba přináší za úskalí. CIG si vede velmi dobře. Dál - SC je snad největší herní projekt všech dob. Jeho rozsahu se většina her ani nepřibližuje. Neustále se tu v diskusích omílá slovní spojení "fail století". Vážení, tahle prohlášení značně pokulhávají pokud je srovnáte s fakty. Prozatím se CIG nevzdali ani jediného stretchgoalu. Implementují naprosto nové přístupy a technologie. CryEngine převrtali tak, že je to prakticky engine nový. A teď ještě jednou pro dutohlavy. STAR MARINE a ARENA COMMANDER jsou pouze a jen testovací moduly. To znamená dočasně vytvořené separátní, zlomkové kusy hry, které ve finále budou součástí celku. Spojit SIM a FPS není snadný úkol, proto je potřeba obě složky testovat zvlášť. Herní komunita SC nyní funguje jako hodně početná skupina testerů. Můžete reportovat bugy, zasílat logy. Od toho ty moduly jsou a krom herních mechanik slouží především k testu síťového kódu a MP obecně. Sekundárním přínosem je zábava pro lidi. SC je prozatím jen samý úspěch. Bez vyjímky. A s dosavadními hrami vážně nejde příliš srovnávat. Vymezit herní mapu a do ní nacpat cool grafiku, nadupané animace a zvuk, to už dnes není takový kumšt, pokud máte peníze a šikovný tým. Viz třeba TITANFALL. Je to krásné, krásně se to hraje. Ale po stránce technologií je to hra jako každá jiná. 16 hráčů na mapu, standardní fyzika, pár scriptů na "ježdění" na zádech mecha. Finito. Žádný posun dopředu. Oproti tomu SC? Simulovaný vesmír (planety obíhají hvězdy a točí se kolem osy), střídání ročních období, plně 64bit engine,implementace Kythera AI, lokální gravitace, hierarchie vnořených objektů (hrnek v krabici, krabice v rukou postavy, postava ve vozidle, vozidlo v lodi a loď na planetě). Generování planet, modulární systém pro konstrukci interiérů a exteriérů, ship damage system. A to jsem nakous jen to co je přímo vidět. To co je za oponou jako managment herního světa, ekonomika, ranking, generování misí atd., atd. Tuna věcí, které jsou skutečně unikátní a které se týmu ze CIG daří úspěšně zvládat. Jak už jsem psal kdysi, kdo tenhle vývoj nesleduje, je úplně mimo skutečný obraz věcí a taky se o hodně připravuje. Protože už jen vidět co vzniká a jaký to má progress je jednoduše zážitek. *3*
    • Jsem rád že jsem dostal povolení se k tomu vyjádřit, věci co tu píšeš jsou pravda tak z poloviny, velká studia jako EA nebo Activision alterují 2 nebo tři develop studia na fenchizu zhruba cca po 2 letech aby dokázali vypouštět ,,kvalitní obsah" v pravidelném intervalu, na star citizen pracuje tak 4x víc lidí než třeba na call of duty teď to je tuším něco mezi 300 - 400 vývojářů asi ve čtyřech pobočkách na světě. o Hře jsem slyšel že je ve vývoji už někde v roce 2010 tak nevím co tu mektáš o 4 letech, hra je nestabilní, je tam spousta rozjetého nedodělaného obsahu a každý kvartál přibývá další a další který se pouze rozpracuje a jeho zhotovení zaostává, vývoj neuvěřitelně zpomaluje že musí běžet na 3 enginech Unreal + Unity který ještě doplňuje nějaký jejich vlastní tuším. Když se vrátím k videu. Pan Roberts nám tu servíruje jaký si odvar Call of Duty který po technické ani grafické stránce ani ve snu nemůže konkurovat dnešním MP střílečkám a přidává se tak po bok závodů a jakého si nemastného neslaného létání a sestřelování po bok jakých si technických DEM, které představují maximálně hlášku ,,Na toto se můžete jednou těšit v plné hře" jo ,,jednou"! A k tomu všemu tenhle trapný shooter pokus zajímá tak 1/10 lidí kteří se o Star Citizen zajímají. Roberts se tím jen snaží dokázat že hra která je ve skutečnosti v umělém kómatu je ještě naživu. Jedinou spásou pro Star Citizen vidím v tom že se konečně vykašlou na obsah který jsme před chvilkou viděli na videu a za který se člověk spíše stydí a dodělají a vyšpěrkují obsah který mají, jako že přestanou dělat 5 druhů Freelancera ale udělají zatím jeden třeba cargo a jinou loď udělají třeba assault. Tohle mě tvl nevysvětlí ani tady Mr Amonek, proč se proboha pr.aj s obsahem jako milion lodí od každý classy když lodě jsou úplně v pohodě přidávat do hotové hry, vždyť tohle je přece obsah kterej se klidně může dělat dodatečně a dělaj to tak všichni, takdle to vypadá jen jako podělanej tunel na peníze. Když to vezmu statisticky jakože z dostupných informací tak pokud ode dneška neoznámí žádný další obsah a budou se snažit vyšperkovat to co tam mají doteď tak hra ,,může" vyjít do tří let, pokud budou přidávat obsah jako doteď hra nevýjde do 5 let. Osobně nikdo nepochopím člověka co může takovoudle příšernou fušařinu ospravedlňovat.
      • walltar
        Tak v roce 2010 určitě SC ve vývoji nebylo... Na konci roku 2012 skončila KS kampaň a v té době měli jen tech demo, které pro ně jako proof of concept udělal CryTek.
        Otázka potom je, jestli se dá tohle tech demo počítat jako součást vývoje, když nic, kromě pár modelů nepoužili v dalším vývoji.
        A to proč dělají lodě... protože udělat 5 lodí na stejném základním modelu je dost efektivní způsob jak do hry přinést víc variability. Udělat variantu toho základního 3D modelu trvá zlomek času, než udělat loď celou novou.
        Potom se můžeš ptát proč těch lodí dělají tolik... na to je taky lehká odpověď, protože je lidi kupují. Každá loď kterou udělají si na sebe nejenom vydělá, ale taky přinese peníze navíc, takže můžou najmout víc lidí. Právě kvůli tomu jak prodávají lodě mají dneska těch 300+ lidí co na hře pracuje. A lodě jsou jedna z těch věcí, které se dají dělat paralelně. Takže pokud na jednu loď potřebuješ celkem 5 lidí, tak není až takový problém najmout dalších 5 lidí a dělat na dvou lodích zároveň.
        Nevím kde bereš to s těma enginama... Unreal ani unity, ani jejich vlastní nepoužívají. Celý Star Citizen jede na upraveném CryEngine. Žádný jiný engine se nepoužívá. Nevím jaký by k tomu byl důvod.
        To že FPS zajímá 1/10 lidí bych taky neřekl, protože to je to nedílná součást hry. Znám několik lidí, které dokonce ani až tak moc nezajímá lítání v lodích, ale chcou hrát jako jejich posádka, nebo jako mariňáci pri obsazování jiných lodí a základen. A velké množství lidí co se o SC zajímá ho vidí jako SWG na steroidech... tam taky šlo jak lítat s loděma, tak bojovat na zemi. Už od úplného začátku byla premise hry, že můžeš jak lítat s loděma, tak chodit po jejich palubách. To bylo něco kvůli čemu hodně lidí na hru přispělo a je to obrovský rozdíl. Oproti, třeba Elite, kde jen v lodi sedíš.
        Obsah moc zatím nepřidávali... do teď se pracovalo na základních systémech hry. Od toho byly ty moduly... Když se na celou hru podíváš, tak zjistíš, že contentu je tam velice málo. Protože se pracovalo na věcech, jako letovej model, FPS boj, systém poškození lodí, vůbec na tom, aby CryEngine zobrazil celej vesmírnej systém, na streamování částí toho systému, aby si nemusel načítat úplně všechno. Teď se pracuje na systémech, které umožní zobrazovat celý planety, na systému, který bude řídit vybavení lodí, jeho poškození, atd. Contentu přidali opravdu pomále, právě protože, že hra nemá velké systémy, který by ten content řídily.

        Z toho co si napsal je 90% opravdu kravina... nevím kde si to slyšel, ale měl by sis trochu ověřit zdroje. Už jenom to že někdo tvrdí, že SC používá 3 enginy a ani jeden z těch co vyjmenuje není opravdu ten co používají je na pováženou.
        • Uvedu na pravou míru pokud jsi nepochopil co jsem tím myslel.
          o hře se mluvilo už dlouho předtím než přišla na kickstarter, Roberts velice dopředu avizoval svoje plány, proto jsem napsal že jsem o hře slyšel už někde kolem roku 2010 možná dřív, minimálně scripta měl hotové.
          ,,Každá loď kterou udělají si na sebe nejenom vydělá, ale taky přinese peníze navíc, takže můžou najmout víc lidí. Právě kvůli tomu jak prodávají lodě mají dneska těch 300+ lidí co na hře pracuje" Můžeš se mě prosím vyjádřit k tomu přidávání dalších a dalších neexistujících lodí + lodí co zpomalují vývoj, já jsem řekl že to vypadá jako tunel na peníze a je to zbytečné a to protože pan Roberts řekl že hra si na sebe vydělala už 10x, můžeš tedy prosím ospravedlnit tohle jednání na úkor vydání hry?
          Promiň nemyslel jsem Unrel ale Cry Engine + Unity + ještě něco, hra opravdu jede na třech enginech tohle mám z dobrého zdroje a řeší se to i na Redditu klidně si to můžeš sám najít.
          ,,To že FPS zajímá 1/10 lidí bych taky neřekl, protože to je to nedílná součást hry. Znám několik lidí, které dokonce ani až tak moc nezajímá lítání v lodích, ale chcou hrát jako jejich posádka, nebo jako mariňáci pri obsazování jiných lodí a základen." - co má tenhle mód společného se zabíráním lodí a základen? Když ani jedno z toho neprezentuje, jedná se jen o jakési pomatené střílení.
          ,,Obsah moc zatím nepřidávali... do teď se pracovalo na základních systémech hry. Od toho byly ty moduly... Když se na celou hru podíváš, tak zjistíš, že contentu je tam velice málo." - Ano po 6 ti letech vývoje pokud nepočítám co dával Roberts dohromady před kickstarterem je opravdu málo na počet lidí + peníze co to vydělalo, to bych ani tak nebyl můj největší problém, problém co s tím mám je že veškerý obsah jen jedna velká tahačka peněz.

          ,,Teď se pracuje na systémech, které umožní zobrazovat celý planety, na systému, který bude řídit vybavení lodí, jeho poškození, atd. Contentu přidali opravdu pomále, právě protože, že hra nemá velké systémy, který by ten content řídily." - Mě je v celku jedno na čem se pracuje pokud není hotový ani základní obsah který je nestabilní a velice neoptimalizovaný. jejich videa z dev kitu jsou naprosto nereálná tam si můžou ukazovat co chtěj ale ale s výdlekem to nemusí mít nic společnýho.

          ,,Z toho co si napsal je 90% opravdu kravina... nevím kde si to slyšel, ale měl by sis trochu ověřit zdroje. Už jenom to že někdo tvrdí, že SC používá 3 enginy a ani jeden z těch co vyjmenuje není opravdu ten co používají je na pováženou." 90% je kravina? Učili sjte se ve škole procenta? Budu předstírat že si se spletl a chtěl si napsat 10% za ten Unreal který jsem si spletl s Cry Enginem.
          • alien5
            Prosimte pusti si to a koukej na to video jak v roce 2013 v unoru zarizuji studio v LA do te doby meli jen 5 lidi a osobni pocitace ok. Placas slusne blbosti :)

            https://www.youtube.com/watch?v=fhQBVxSRMN8&index=25&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB&t=1439s
            https://www.youtube.com/watch?v=zKG2SPR1eJc&index=8&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB&t=671s
            • bylo to na tebe a nepsal jsem ze jsi idiot, ale ignorant coz je dost podstatny rozdil...jinak mi prijde divne, ze pises ze nejsi fanousek SC a zaroven jsi do toho dal desetitisice ? O hre jsi toho napsal dost, ale vsechno to pusobi jako ,,z doslechu,, Btw ,,Smart,, byla narazka na Dereka Smarta.
            • Blue.Shark
              Pokud o hře něco opravdu víš, tak minimálně dokazuješ to, že nevíš nic o složitosti vývoje, koordinaci 300 lidí a posloupnosti práce. Vždycky se postupuje od základů k detailům, jako když stavíš barák. Nechápu, co tě udivuje na současné situaci - Roberts vybral peníze na to, aby měl Star Citizen všechno, co si přál. Ano, s přibývajícím obsahem překvapivě roste i časová náročnost vývoje. Pokud ti tohle vadí, nemáš přispívat, ale koupit si finální produkt. S těmi minihrami jsi taky dost vedle. Jsou to obří moduly, které budou přesně takhle fungovat i ve finálním Star Citizen.

              A ještě k tomu názoru: třeba mně je úplně jedno, kdo má jaký názor, když vidím, že si ho umí logicky vyargumentovat. To ty ale vůbec neděláš, jen se rozčiluješ, že všechno trvá dlouho, ignoruješ faktory, které na to mají vliv a z nějakého důvodu naprosto přehlížíš ohromné úspěchy týmu. Měj názor, ale snaž se, aby ho ostatní mohli brát vážně.
            • ,,Si pockej az bude zase free test, stahni si to a vyzkousej. Do te doby si o te hre neco zjisti, protoze zatim svymi prispevky dokazujes jen to, ze vubec netusis...doporucuju oficialni web, kde mas vyvoj pomerne dobre zdokumentovany jak mesicnimi zpravami, tak dalsimi vyvojarskymi deniky napr. around the verse. Tam uvidis presne co maji, co nemaji, na cem pracuji atd. A az budes aspon neco malo vedet o vyvoji a aktualnim stavu Star Citizenu, tak pak az zacni kritizovat. Veci co by se dalo kritizovat je urcite dost, ale ty svymi prispevky dokazujes jedine absolutni neznalost, nacerpanou zrejme od nejakeho podobneho ignoranta, nebo trola, ktery je prilis ,,Smart,,"

              Nevím ke komu tohle bylo každopádně jestli jde o mě, tak já hraju SC co to jde, tu hru jsem nakrmil desetitisícema a popravdě už mám Robertse až pokrk, za to jakym stylem pracuje. Pokud to opravdu bylo na mě nevím co je na tom proč se mě snažíš urážet že jsem troll nebo id.ot jak píšeš smart jen proto že mám svůj názor? Aspoň mě nemusí bejt líto těch mínusek a můžu bejt v klidu když vidím co za lidi je dává, pokud si vážně někdo může myslet po tom všem co jsem o hře napsal že i ní nic nevím tak je to pomalu na blázinec, nejsem fanoušek SC ani ho nekritizuju, mám na to pohled objektivní a myslím si že i racionální a rozhodně nepatřím k lidem co se spokojí s vývojem hry která trvá 15 let a spoliká miliardy jen kvůli tomu že Roberts je idi.....
            • Si pockej az bude zase free test, stahni si to a vyzkousej. Do te doby si o te hre neco zjisti, protoze zatim svymi prispevky dokazujes jen to, ze vubec netusis...doporucuju oficialni web, kde mas vyvoj pomerne dobre zdokumentovany jak mesicnimi zpravami, tak dalsimi vyvojarskymi deniky napr. around the verse. Tam uvidis presne co maji, co nemaji, na cem pracuji atd. A az budes aspon neco malo vedet o vyvoji a aktualnim stavu Star Citizenu, tak pak az zacni kritizovat. Veci co by se dalo kritizovat je urcite dost, ale ty svymi prispevky dokazujes jedine absolutni neznalost, nacerpanou zrejme od nejakeho podobneho ignoranta, nebo trola, ktery je prilis ,,Smart,,
            • walltar
              Vzhledem k tomu, že nejsou ve fázi, kdy by do hry přidávali obsah, tak ten obsah tam není... První se pracuje na základní funkčnosti hry (lítání ve vesmíru, chození po zemi, zobrazení velké mapy, generování a zobrazení planet, atd) prostě na velkých úpravách enginu. Další na řadě budou základní herní mechaniky (Cargo, Těžba, Salvage, atd) které nemůžeš udělat bez toho aby si měl ten předchozí krok hotový. A obsah jako takový bude až nakonec.

              Takže ptát se po obsahu u hry, která je ve fázi kdy se ještě pracuje na úpravách enginu (a ano trvá jim to už 4 roky, ale jak jsem se zmínil, jen budování studií a najímání lidí ukousne celkem velkou část času) je dost zcestné.
            • A kde ten obsah za ty 4 roky je? Krom lodi skrze ktery tahaj dalsi a dalsi prachy nic nevidim krom 2 mini her a jedny radoby otevreny mapy kde nic neni?
          • walltar
            V roce 2010 tak maximálně chodil za investorama jako EA a zkoušel jim prodat nový Wing Commander. O SC se zase až tak dlouho dopředu nemluvilo... Si pamatuju tu jeho stránku chvíli před začátkem kampaně, kdy ani lidi z wcnews nebyli 100% jistí co to vlastně bude. Bylo to měsíc přes 10. 10. 2012, kdy na GDC představil co dělá. Pokud si už dva roky před tím četl přesný popis hry, tak gratuluju... ses dostal k něčemu co nikdo jinej neviděl.
            Nevím proč by lodě zpomalovali vývoj... na těch se pracuje nezávisle na hře a je to jediná část hry, která vydělává peníze. To že si na sebe hra vydělala 10 je kravina. Původní plán bylo vypustit SQ-42 kterej měl v té původní verzi (bez motion capture, bez planet, bez otevřeného prostředí, s cca 30 misema) stát kolem 22M USD. Z jeho prodeje chtěli financovat další práci na PU. Ale od té doby se hra o dost rozrostla. Jako asi by o tom šlo přemýšlet tak, že Lodě vydělávají peníze, díky novým penězům se dají dělat nové featury, a práce na nových featurách zpomaluje vývoj... ale osobně tohle nevidím jako zápor. Pokud se jim to podaří, tak to znamená že nedostanu nedovařenej šmejd, jako Elite (u kterýho stejně lidi budou 5 let čekat, než to bude nějak zábavný), ale hry by už při vypuštění mohla být zajímavá.
            S tou unity sem nic takovýho neslyšel a vážně to slyším prvně (jediný co jsem byl schopnej najít byly nějaký fan projekty v unity). Pořád o tom dost pochybuju. Pokud teda nepoužívají něco z unity při vývoji. Nemyslíš spíš to že SC servery jedou na linuxu?
            Tenhle mód má společného se zabíráním lodí to, že dává lidem místo, kde můžou testovat jen FPS mechaniky... vzhledem k tomu, že CIG hodně dá na Feedback od lidí, tak je něco takového dost důležitého. V Crusaderu sis FPS moc neužil, protože pokaždé když si umřel tak si musel letět celkem dlouho na stanici, kdy bylo FPS možné. Tohle odstraní ten downtime. V hotové hře to potom bude fungovat jako simulátor, kde lidi budou muset trénovat bez toho aby ohrožovali svou postavu.
            Tak pokud napíšeš po 6 letech vývoje, tak už počítáš s tím co dával Roberts dohromady před KS, vzhledem k tomu, že od KS to bylo asi před měsícem 4 roky. Osobně si nemyslím, že by za tu dobu toho udělali málo... protože na konci roku 2012 měli 5 lidí. Od té doby museli založit společnost, najmout těch 300 lidí co mají dneska a vytvořit všechny pracovní postupy. Ty peníze co mají teď taky nemají od začátku... díky tomu jak je dostávají postupně, tak museli taky všechno postupně přidávat. Což znamená, že někdy něco udělali jen aby za rok zjistili, že dneska to můžou udělat líp, protože mají peníze na to aby najmuli lidi, kteří se tomu budou věnovat. Kdyby jim někdo dal v roce 2012 150milionů a 300 lidí, tak ten vývoj vypadal trochu jinak. Jako neříkám, že je všechno v pořádku... ale myslím, že všichni víme, jaký je CR šéf. Už když dělal WC tak se o něm říkalo, že se s ním dost těžko pracuje. Byl tehdy schopný požadovat po lidech aby upravovali barvy jednotlivých pixelů. A všechno muselo být tak jak on chce. A to taky přidá hodně práce. Protože pokud něco není tak jak chce CR, tak se to musí předělat... a klidně 5x. Na druhou stranu jeho hry byly vždycky dost vyjímečné a i jeho největší neúspěch byla dost dobrá hra... a to z Freelancera tehdy osekali co se dalo a vypustili to.
            Co se hotovosti základního obsahu týče, tak bych řekl, že to odpovídá stádiu ve kterém se hra nachází... Nikdo snad nepředpokládá, že když se pořád ještě pracuje na velkých technologiích, tak že zbytek bude perfektně funkční. To by bylo dost plýtvání vývojářským časem. By strávili hodiny a hodiny opravou bugů, které se buď vrátí s dalším novým přidaným herním systémem, nebo se opraví sami s nějakou novou mechanikou. V tomhle stádiu to musí být relativně hratelný... což je, ale veškeré menší bugy a celková balance příjdou na řadu pozděj. Už teď nad tím imho tráví víc času, než by bylo potřeba (viz balance AC ve 2.6).
            • Co by ne a ti lidi v práci hrajou tetris *1*
            • Dělá na tom tým 2-3 stovek lidí už několik let, pracujou, vyrábí obsah, mechaniky, zdokonalujou engine, dostávaj za to zaplaceno a je to tunel na peníze. Lol...
            • walltar
              A kdo by ty lidi zaplatil, když jsou placení právě z prodeje lodí... kdyby ty lodě neprodávali, tak by planety nebyli dřív, protože by neměli prachy na lidi, kteří na těch planetách dělaj.

              Prostě celý to studio co mají dneska existuje jen díky tomu, že prodávaj lodě... takže i kdyby tam půlka lidí pracovala na tom aby dělali lodě, tak pořád máš tu druhou půlku, která by tam bez toho nebyla. Kdyby ukončili kampaň jak původně chtěli, tak mají na hru nějakých 30M... za to by možná udělali nějakou osekanou verzi SQ-42. Dneska mají 140M. Myslím, že ten rozdíl 110M jim umožnil hodně urychlit vývoj. A jo, vím, že původně měla SQ-42 vyjít 2014, ale původně v ní mělo být o dost míň a věci jako planety nebyli ani na seznamu věcí se kterýma se počítalo po vydání PU. Byl to jen takový sen vývojářů se kterým nikdo nepočítal.

              Dýl to netrvá protože by dělali moc lodí, ale hlavně protože mají prachy na to aby mohli dělat mnohem víc featur, se kterýma se původně vůbec neplánovalo. Prakticky I celý PU bylo vedený jako stretch goal a kdyby se vybraly jen ty minimální 2M USD, tak se na něm možná nikdy nepracovalo.

              A zrovna planety nejsou nejlepší příklad, protože ty jsou v SC celkem dost náhodou... kdyby nekolaboval CryTek, tak se na nich vůbec nedělalo.
            • To že se hra už 10x zaplatila a vydělala si na roky dopředu řekl sám Roberts tak jaká zase kravina omg? Nějakej týpek co sleduje star citizen a dělal video na novej reclaimer, dostal informaci že za prvních několik dní se prodalo 4200 reclaimeru wtf, 4200 lodí přičemž jedna stojí kolik 300 dolaru? A ani to není loď je to jen obrázek blbý loďě nemaj ještě ani model nic ta loď je ve stavu vývoje, dokážeš si vůbec kolik lidí a času schramstne udělat takovou loď nemáš ani tušení a řikáš mě tady že to nemůže ovlivnit rychlost vydání a kvalitu hry, já ti zase řikám že na těch lodích pracuje minimálně polovina celýho studia která by mohla pracovat už dávno na contentu aby hra fungovala a ten obsah jako planety atd mohli bejt už dávno ve hře, místo toho dostáváš pracný scripty a videa z nějakýho podělanýho expa, co akorád žerou peníze a nikoho nezajímaj protože všechno zajímá hlavně hra a né reklamní materiály co na ní navnaďujou. Zopakuju to poněkolikáté celý to je jeden obrovkskej tunel na peníze.
              • alien5

                Reakce na příspěvek:

                Jezisku rekni nam to pri kazdem clanku ad to vime oni totiz nic nedelaj jenom berou penize :) a podej si ruku se schizofrenikem anonymem XY :)
    • Nemas absolutne ani nejmensi paru o tom, jak probiha vyvoj, takze zvanis naprosto z cesty. Kdyby mi dodavatel dodavala to co si objednam s tydnama nebo dokonce mesicema zpozdeni, tak mu nejen ze nezaplatim ani korunu, ale jeste budu uplatnovat zpusobeny skody.

      Vytvareni zcela samostatnych a nesouvislych kusu je naprosto nejhorsi mozny zpusob vyvoje naprosto cehokoli, protoze se zcela vzdy nakonec zjisti, ze to spojit vubec nejde. Tudiz to zcela jiste nebude fail stoleti, ale tisicileti.

      Jo a mimochodem, chces vesmir? spaceengine.org zcela funkcni a zcela realnej vesmir. Zadarmo.

      Faktum je jediny, ze slibili kompletni hru do roku 2014. A v roce 2017 nemaj nic. Vubec nic.
      • Přesně tak, tahle "hra" bude ještě stokrát větší fail než celej No Man's Sky.
      • Johnny
        mají víc než ty v životě kdy budeš mít.
      • Blue.Shark
        Víš, v případě Star Citizen by se ti všichni vysmáli, protože neznalost neomlouvá *7* A máš pravdu, nemaj nic, vůbec nic. Až na překopanej engine. A nový technologie. A nejpropracovanější systém ovládání lodi, co se ve hře objevil. A FPS modul. A část vesmíru, která se v dohledný době zvětší. A generovaný planety. A možnost průzkumu planet. A vesmír bez loadování. A tuny dalších věcí.

        Sakra, když se nad tím tak zamyslíš, tak oni toho vlastně maj docela dost, co? Ale hele, v pohodě, stejně je to fail století, dojdou prachy, Roberts je tlustej a všechno je to podvod *15* Rychle nasaď alobalovou čepičku.

        Btw. vývoj Space Engine začal v roce 2005, jen tak pro srovnání *15*
      • Rejsek
        Kickstarter je snad především projekt založený na důvěře backerů a tvůrců her, ne klasická obchodní smlouva. Takže co to tu ty ultimátní imbecile plácáš za nesmysly o dodavatelích a způsobených škodách ?! U tebe je, hádám, jedno, jestli mluvíš, nebo sedíš na WC, výsledek bude vždycky stejný.
        • Jedinej ultimatni kгeten tu ses ty, ty tvoje hоvna co tu blejes si nacpi do krku.
          • Rejsek
            Tak promiň, spletl jsem se v tobě. Máš pravdu, nejsi ultimátní imbecil. To, že umíš opakovat po ostatních, tě na stupnici mentální retardace skutečně vyzdvihuje trošku výš. Ale ne moc, maximálně tak napůl mezi imbecila a debila. Lepší už to ale, bojím se, nebude. Hezké Vánoce synku *3*
          • Blue.Shark
            Jsem rád, že sis napravil reputaci *15*
      • tobe jaksi nedochazi, ze oni ty moduly maji uz davno pospojovane ze? :D A pokud po tvem dodavateli budes chtit dalsi a dalsi viceprace, tak ti to bude dodavat s dalsim a dalsim zpozdenim.
      • walltar
        Říkáš fail století, jako například Witcher 3, který byl ještě pár měsíců před vydáním několik modulů, které spojily až chvíli před vydáním.

        Ale jinak sranda je, že CIG už to má všechno dneska spojené... Space Sim, FPS, atd všechno jede v jednom prostředí. Ještě tam nejsou planety, které mají přijít s updatem 3.0. Nezávislé kusy měla hra jen úplně na začátku, v dnešní době už má všechno propojené v jedom prostředí.

        Změny, které udělali teď ve Space Marine a změny, které udělali v Arena Commanderu se všechny projeví v crusaderu, který obsahuje space sim a fps v jednom už od konce minulého roku.
      • Nemyslím si, že u tohoto typu vývoje je možno odhadnout dobu, jak se která featura bude dlouho vyvíjet. U call of duty, LEGO her a možná assasin creed jo ale ne u téhle hry. Moduly nejsou nesouvisející, jen je pro testování vytvořena speciální aréna a herní režimy. Space enginer je úplně jiná hra.
    • Je ignoruj
    • Tl:dr
  • Hnisavec
    Legenda vravi ze druha exkluzivna AAA hra pre PC od doby Crysis 1 bola v pradavnych casoch vydana. Ale pamat ludi je len dve generacie takze moze ist len o mytus.
    • tech exkluzivnich pc her vyjde za tejden tolik, jako za celou konzolovou generaci *2*
      • Jako PCčkář bych klidně 99,9% těch PC "exkluzivit" vyměnil za to, co nabízí současné konzole - radši bych si zahrál Halo, inFamous, Maria, Xenoblade X, Bayonetta, Uncharted, TLOU, RDR, FFXV, apod. než naprostou většinu PC "exkluzivní" produkce.
        • Z těch her mě zaujal možná RDR...
        • walltar
          Tak si pořiď konzoli a máš to. Pokud už je na to dost her co tě zajímá, tak se to vyplatí. Já osobně za pár posledních let viděl jen dvě konzolovky co za to opravdu stály a kvůli Red Dead Redemption a poslednímu Final Fantasy mě ta konzole za to nestojí.

          Zase ale takový KSP, Rimworld, CK2, EU4, Dwarf Fortress bych si ujít nenechal, protože to je pro mě každé několik stovek hodin zábavy.
  • Johnny
    Lidi vy asi nechápete o čem star citizen je! Je to otevřený vesmír s možností přistání kdekoli na planetě nebo jakékoli stanici, kde přistanete, vystoupíte, nakoupíte si věci, přijmete nějaký ukoly, mužete se pohybovat po planetě ve vozidlech atd atd....

    Star Marine je pouze modul když někdo bude chtít jen PVPčkovat. jinak to s hlavní hrou nemá moc společnýho.
    • = nebude to ani dobrý vesmírny simulátor ani strielačka :d taký mix, ktorý nikdy nedokoncia
      • Johnny
        naopak. Je to naprosto perfektní FPS i skvělej vesmírnej simulátor. To je prostě fakt, Už to hraju nějakej ten rok a nemám slov
    • Jack1947
      Smrdí z toho takhle spíš tak trochu majnstrým
      • Johnny
        vím že jen trolíš. Ale stejně si napsal píčovinu kterou ti i snad nejvetší idijot na světe nezbaští
        • Fordzy
          Kucí, jsou Vánoce. Buďte na sebe hodní alespoň o svátcích klidu a míru. I takový Jack má právo se vyjádřit a dostat od Ježíška přes držku.
        • hele beze srandy ,za ty roky, co tady tenhle chudacek prispiva sem ziskal dojem, ze je nejak postizenej... *7*
        • Jack1947
          No, hele jak se to vezme ale myslím že jediná skutečná hra která nejede po stejné vlně co většina a je ve vesmíru je ELite, tohle je už odzačátku takové přístupnější přeci jenom.
          • Johnny
            Ano v elite mam nahráno asi 390 hodin a už mě to prostě nebaví. Jakmile jsem dosáhl na nejlepší lod, nejlépe vylepšenou ztratila pro mě ta hra smysl. Čekám na nějakej update kterej do tý hry opravdu přidá něco co bude stát za to. Přistávání na planetách je fajn ale naprosto k ničemu..
      • Veskoslav
        Spíše smrdí to, že Tě někdo nechal prolézt základku.....
  • https://www.1843magazine.com/culture/the-daily/the-most-emotionally-involving-game-ever
    https://www.1843magazine.com/culture/the-daily/the-ten-best-video-games-of-2016
    • Copak? Nemůžeš se přenést, že tvoje oblíbená přehypovaná hra dopadla relativně špatně?
      • Určitě. Hlavně nevim, proč to cpe sem. Řekl bych, že tady asi TLG nikoho zajímat nebude, o to víc názor jednoho člověka z nějakýho blogu. *7*
  • Viděl jsem video, jak loď přilétla z vesmíru, přistála na planetě, pilot si vzal buginu či co a jel objevovat krásy té planety. Pak narazil na kohosi (npc) a s těma se střílel. Chápu to dobře, že SC bude mít otevřený vesmír a v něm otevřené planety, na kterých bude možné přistát, setkat se v FPS s někým a třeba se s ním i postřílet? Star Marine je tedy de facto jen nějaká aréna a bude zde i možnost fps open pvp?
    • walltar
      Chápeš to správně... Star Marine je něco jako Arena Commander, ale FPS. Hlavně pro testování, feedback a potom bude fungovat jako simulátor ve hře (pokud budeš chtít trénovat, nebo pokud by někdo chtěl organizovat nějaké soutěže). Ale hra jako taková bude mít FPS na lodích, na stanichích, na planetách... FPS je třeba základ obsazování lodí. Pokud jen zničíš nepřítele, tak s ním vyletí do luftu a i většina nákladu, pokud budeš chtít jeho náklad pro sebe, tak budeš muset jeho loď znehybnit a nalodit se na jeho palubu (což se asi nebude líbit jejímu majiteli).
      • To si rika o to, zalozit si piratskou stranu a pak jen plenit a znasilnovat. Erotickej modul by to chtelo taky.
        • Rejsek
          Na kosmické píchání je tu přeci Mass Effect *2*
        • muzes tam prej pašovat drogy a videl sem ukazku vesmirny lodi, kde se po pristani vyklopí bocni dveře a tam tančí striptérky. Je to na ofiko kanalu star citizen na utube - ted nedavno to tam bylo :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit