Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hrozná škoda, že vývoj Last Guardianu je na tom tak bledě. Shadow of the Colossus považujuji za osobní top ten všech dob. Neuvěřitelná atmosféra. A to jsem ho ještě (naštěští) nedohrál. :)
    • Proč by na tom byl vývoj bledě? Prostě se hra opozdila o tolik, že někdo rozhodl, přivést ji až na novou generaci. Tím pádem další posun. Však ono to jednou vyjde...
  • ucho
    "kvůli nejhrůznějším důvodům"?
    jinak zrovna včera jsem dohrál ICO. zajímavá hra, i když dnes asi není ničím výjimečná.
    • Ta zustane vyjmecna na veky veku....Pokud ti neprijde vyjmecna jsi UCHO *15* ..AHA...sorry ty jsi UCHO jak vidim *1*
    • Malleth
      Já bych řekl že je pořád dost výjimečná. Audiovizuálním zpracováním, atmosférou, minimalismem ve vyprávění příběhu a hodně dobře udělanou doprovodnou postavu včetně interakcí s ní.
      • ucho
        ta doprovodná postava byla unikátní věc. boj s nepřáteli byl taky udělaný slušně, že to tam nerušilo. skákání ala tomb raider, žádný extrém v těch prolízačkách. ale na tu dobu rozhodně zajímavé. příběh nevím, přišel mi triviální a vlastně ne moc vysvětlující své pozadí. neříkám, že je to špatná hra, ale osobně bych tomu dal tak 7/10, tedy nadprůměr. tím nechci nikomu brát to, že by tomu dal desítkové hodnocení. tu výjimečnost jsem tam holt ve dnešní době moc neviděl. no teď vlítnu na shadow of the colossus.
        na last guardian jsem jinak samozřejmě zvědavý.
        • Malleth
          7/10 celkem sedí pro hru jako takovou. Ovládání je lehce neohrabaný a kamera je místama v nesmyslných úhlech. Ale přínos Ica pro samotný médium je obrovskej. Jiná taková hra prostě není.
          • ringmancz
            taky jsem pro 7. mně na té hře nejvíce sraly ty souboje s duchama, neohrabaný a kazily mi tu atmosféru. cením si hlavně toho level designu, jak je jednotný a vracíš se na lokace z dřívejška
          • ucho
            z kamery mě zezačátku trochu bolela hlava, byla mírně divoká, ale dalo se zvyknout. v těch levelech ve výškách jsem měl opravdu strach, že spadnu. společně s jeskyní pod hradem ke konci podle mě nejlepší levely (i když hra jako taková v podstatě levely nemá :) ). rád jsem si to zahrál a i na to stáří se to hrálo dobře. no u té HD verze si mohli víc pohrát s texturami.
        • Shadow of the collossus jsem dohrál nedávno mužu říct, že lepší bossfighty, jsem ani v God of war nezažil :D jasně trošku občas fyzika postavy je zavádějící, ale po těch hodinách hraní jsem to mohl v pohodě ignorovat a jenom se kochat krásou kosení kolosů

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit