Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nevedel jsem že vesmír je 2d. proč to nemužou udelat 3d??? vesmír by byl 3d jako v homeworldu 2 s možností maximálniho zoomu a pro lepší orientaci byste meli k dispozici "taktickou mapu" neco jako molekulární struktura
    • Jak bys chtěl udělat tahovou strategii v prostoru? Umíš si to představit? Se stovkou lodí na mapě by ses zmítal v totálním chaosu.
      • ja tu nejsem od toho abych vymejslel jak to udelat, jen rikam ze bych to chtel a predstavit si to umim. koneckoncu i sins of solar empire byl 3d i když jen v naznacich
      • náhodou je to super nápad, prostě by si hrál tahovou strategii v krychli místo na placce a pohyboval s jednotkama po další ose
    • Obcas sa aj zamyslis nez nieco napises ? To je normalna otazka :D *10*
      • Ten smajlik na konci sa tam ako dostal ? To bude urcite naka sabotaz !!!!
  • Tak GC II mě až zas tak nechytlo. Ale Imperium Galactica 2 to bylo něco.
    • IG2 teď pařím na androidu, je tam za pár kaček perfektní port, nechápu, jak se to povedlo, ale hraje se to skvěle i na 4.7" mobilu.

      GC2 mě ovšem chytlo dost, jsem na tyhle strategie ujetej. Nejlepší bylo to "losování" při pozemních bojích. Když to člověk hraje stylem "ještě jeden tah a končím" od osmi večer do čtyř ráno, tak pak jak začnou zpívat ptáci je losování čísel u pozemních soubojů to jediné, co ho udrží při vědomí *1*
      • Diky za tip, uplne mi to uniklo. Jestli se to hraje dobre tak jdu nakupovat :-)
      • Ovšem nejlepší a nepřekonanou vesmírnou strategií zůstává Master of Orion 2, vo to nic :)
  • Na steame je zrovna dvojka v akcii takže otázky pre tých, čo to už do/hrali: Stojí to za to? Je v hre nejaká príbehová kampaň? Koľko to asi zaberie času? (ťahovky ma často omrzeli ak dohranie misie zabralo X hodín). Vďaka za odpovede.
    • Zalezi na tobe. Jak pisu nize, mne odradila nemoznost ovladat bitvy. Navic u hry, ktera se vytahovala tim, jak si muzes poskladat lode podle sveho. K cemu to ale pak je, kdyz vidis jen animaci, ktera ti zobrazi predem spocitany vysledek?
    • Pribehova kampan tam je, s dalsimi misemi se to samozrejme nabaluje a nabaluje a pak to i trva dlouho - ale to je pochopitelne, protoze tohle je Civilizace ve vesmiru, ne "obycejna vesmirna bojova tahovka", a od Civilizace clovek taky neceka nejakou kampan, ale otevrenou hru. Tzn. zamereni na budovani imperia, vyzkum, staveni, neni to hejbani vesmirnych letadylek.
    • Je tam pribehova kampan. Alespon co se pamatuji(miluji ''nekonecne'' hry,kampane jen prolitam). Ale spise doporucuji vyhledat nejakou recenzi.
      • Presne toto som myslel. Pre mňa je najzábavnejšia časť hry kampaň a po jej dohraní som s hrou väčšinou hotový (sem tam nejaký ten multiplayer). Nepochybujem o kvalitách hry, len neviem, či je to zrovna moja šálka kávy *4*
    • ano, je tam i single player v podobě příběhových misí s objectivy, hra určitě stojí za to, ale celkově je to strašný žrout času
  • Hmm, budeme konecne moci bojovat s lodemi, nebo jen zase uvidime graficke znazorneni predem spocitaneho vysledku? To bylo to, co mne na te serii nejvice vadilo.
    • Blue.Shark
      Neříkám, že by to nebylo hezké, ale nějak mě nenapadá, jak to v tahové strategii provést tak, aby zůstal zachován tahový systém. Máš na mysli něco konkrétního?
      • Konkretniho jako treba Master of Orion 1, 2 a 3. Nebo Space Empires. Vlastne skoro kazda tahova strategie z vesmiru ma i tahove souboje. Vyjihmka je prave Galciv a pak jeste Endless Space, pokud vim.
        • Blue.Shark
          Je fakt, že jsem GalCiv už hrál před hodně dlouhou dobou, ale myslím, že každá loď mohla za jeden tah udělat několik akcí, jejichž počet se lišil podle vlastností plavidla...nebo se pletu? Masters of Orion ani Space Empires jsem každopádně nehrál, takže je budu muset okouknout :)
          • To se pletes. Lod v bitve nedelala nic. Jen graficky zobrazovala, co uz bylo predem spocitane na zaklade jeji vyzbroje. Tot vse.
          • space Empire 5, jedina hra kde jsem zaznamenal dysonovi sfery, ringworldy a podobny paradicky :-) tu hru muliju ale nez jsem se to naucil hrat, to trvalo snad rok. A snad jedina 4x strategie kde si clovek muze udelat rasu podle svyho gusta... plynovy bytosti na vodnich svetech? Kremikovy priserky z kyslikovejch gas giantu? Neni problem :-)
            • Ne brany, ale cervi diry to byly. Ale chapu, ze to nesedi kazdemu. Zase treba takovy Babylon 5 vesmir funguje na principu bran. Kazde ma sve pro a proti.
              Navic SE je oprvdu komplexni. Muzes navrhovat satelity, lode, tanky, vesmirne zakladny... To clovek klidne prekousne i ty cervi diry.
            • Blue.Shark
              Dobrá, Space Empire je další v mém hledáčku. Díky :)
            • Skvela hra. Ale presto me nebavila. Proc? Opravdu nesnasim ten system bran(nebo co to bylo). Nechci mit v kazde soustave 5-6 planet a 4 brany do dalsi soustavy. Uplne to kazi veskery dojem.
              A taky si myslim ze te hre chybi trocha prehlednosti.
      • Asi model podobny treba Total Waru, tahove ovladani kralovstvi, realtimove bitvy. Ale mam obavu, ze by to u GalCiv znamenalo obrovskou zmenu koncepce cele hry. U TW hraje tahovy rezim druhe housle hlavnimu zamereni, realtimovym bitvam. Kdezto GalCiv je stale predevsim Civilizace.
        • má tam být multiplayer, o to to budou mít složitější vymyslet
          • Space Empires V take maji MP, Sword of the Stars 1 a 2 ma multiplayer.
  • tonnymontana
    hned jsem na to dostal chut:) na alfu moc hezke tesim se na full
  • Doufám že je to obrození Strategii tak jako to dnes zažívájí point and click adventury.
  • Tak jsem včera vzpomenul na GC II a říkal jsi ža by nebylo špatné udělat další díl ale nakonec jsem došel k zavěru že už se nikdo do třetího dílu asi nepustí. Jsem rád že jsem se mýlil. Někdo by měl udělat i Civilization Call to Power III, první díl si rád zahraji i dnes.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit