Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Altar of Plagues!
  • delO
    daleko menší rubačka než Pillars of Enterinity. V Bloodborne jsou pasáže, když nebojuješ a jen zkoumáš, objevuješ. Pillars of Enterinity je proti tomu linearní rubanice s milion nepřáteli na mini mapě, takže buď jen čteš nebo mlátiš potvory tím nejnudnějším combatem historie...
    • del0
      Nahlášeno za porušování nových pravidel. Prosím redakci o ověření si, čí nick byl založen dřív a eventuelně zabanování tohoto zakomplexovance, který stejně píše jen bludy neslučující se s realitou.
    • Morraw
      Prosím vás neposlouchejte ho. Včera jsem plnil úkoly a prozkoumával první velké město Defiance Bay. Za celé 4h jsem tam měl jeden souboj. Bral jsem to dokonce jako odměnu, po tolika hodinách čtení textů a rozhovorů.
      Nevadí mi když se někomu hra nelíbí, ale vadí mi lži.
    • tak každá kdo hrál Dark souls tak ví o co jde. Stále repetetivně dokola kosit hordy stejnýc nepřátel.
    • Nejdřív jsem chtěl napsat sálodlouhou odpověď pojednávající o rozdílech mezi oběma hrami a argumenty proč jsi blbec.

      Nakonec se asi nenechám vytrolit.
  • Coffin.Corner
    Co se to poslední dobou s games děje? Zamrzají streamy, nebo mají příšernou kvalitu (jako včera), odhlašuje se chat, vypadávají diskuze, často se na stránky nedá dostat vůbec...
    • tak kdyz streamujou z nabusenych masin jako je ps4, nelze se divit nicemu *5*
  • inac, preco ked si dam filter PC, tak mi toto video zobrazuje? *11*
  • Hraju Pillars a pořádně jsem se do té hry zažral. Nic jiného mě nezajímá. Dark Souls nebyly špatný hry, ale tohle je pouze přeskynovaná kopie.
  • Ronox
    Tak na tenhle gaysplay budu potřebovat krabičku papírových kapesníků *14*
  • bejvavalo, ted se konzole odkopaly s tema jejich loadingama, jak moc je vyhodna sdilena pamet *5*
  • nič v zlom..ale kvôli tomuto...si kupovat konzolu namiesto pc?..ee.... *1* ...mno a ten obraz bol hrozný teda..:/
  • Gamesplay mi potvrdil, co jsem si myslel po shlednuti nekolika walkthrough a obrazku. Je to obycejna rubacka a nic vic. Urcite by me to nebavilo, stejne jako Dark Souls, coz byla zajimava hra zpocatku, ale vzhledem k castemu umirani a nepochopitelnemu respawnovani nepratel, pro me nehratelne.
    • Tak jasně že je to rubačka! A dobře provedená. Je to pro lidi, které baví rubačky.

      To je jako stěžovat si u závodů, že se tam furt jezdí a trapně se drží plyn nebo brzda.
      • Malleth
        Nehledě na to že každýmu, kdo má alespoň půl funkčního mozku, dojde že tam nejde jen o souboje.
        • Aha tak to musim zajit na CT mozku, protoze nic jineho nez mlaceni uhybani piti lahvicek jsem tam nevidel. Mozna jako ty atributy postavy? Ale co jsem slysel jsou spise na okrasu. A nebo mas na mysli pribeh? Tak to bude asi jako v doomu ne?
          • Malleth
            Většině lidí to asi nedojde, dokud si to pořádně nezahrajou ale velice důležitým prvkem je prozkoumávání a navigace v prostředí.
            Lokace jsou nejen krásný a detailní, ale zároveň neuvěřitelně komplexní, provázaný a vertikální.
            Navíc tu není mapa ani žádný objective markery a je jen na tobě kam a kudy půjdeš. Můžeš odemykat hodně užitečný zkratky, skrytý lokace a bossy.

            Taky je tam hromada skrytých příběhových eventů a několik jednoduchých rozhodnutí, který se ale nedaj vrátit zpět a maj často dost zajímavý následky.
            Ty často objevíš až třeba při druhým nebo třetím průchodu.
            • Malleth
              1) Do Diabla 3 se nenavážim kvůli otevřenosti, ale kvůli tomu jak chabej zážitek nabízí. Nemusí se u něj vůbec přemejšlet a až na pár bossů se v soubojích člověk nemusí ani snažit. O příběhu a postavách radši nemluvit.
              2) Otevřená mapa není automaticky lepší než koridor. Obojí má svoje výhody a sevřenější prostory líp seděj k mechanikám souls her, protože umožňujou vystavět zajímavý situace a překážky. Vždycky je tam ale hromada odboček a některý mapy jsou poměrně otevřený (Blighttown, Darkroot Garden, Forgotten Woods nebo Valley of Defilement).
              3) Můžeš si říkat level designu Bloodborne stupidní, ale ukaž mi jinou hru, která má tak komplexní, provázaný lokace kde můžeš projít z jednoho konce města na druhej bez loadingu.
            • Hele nemůžu říct že v hodně věcích nemáš pravdu, ale navážet se do "otevřenosti" diabla stím jak má kdoví jak špatnej level design a pak obhajovat totálně stupidní a zbytečně úzkej koridor u bloodborne to vážně nechápu.

              A ano hrál jsem to, ale než bych vyloženě ocenil nějakou zkratku, tak sem si spíš oddechl že ten prasáckej koridor nemusím běžet znova. Takže pokud tě to takle baví tak okey, ale rozhodně to není nic chválihodnýho co by stálo za obhajování .. je to spíš úchylka se takle mučit a bavit se tím :)
            • Malleth
              Samozřejmě že prozkoumávání lokací je ve hrách běžný, ale záleží jak je to udělaný.
              Jak moc je důležitý pro dohrání hry, jak dobrej je level design a jak tě za to hra odmění, to znamená jak zajímavej je svět a jak kvalitní je nepovinej obsah.
              Když už sem z nějakýho důvodu taháš Diablo 3, to je hra, kde můžeš jít za objective markerem, likvidovat po cestě monstra s prstem v nose a absolutně se nezajímat o svět kolem sebe. To v souls hrách samozřejmě neplatí.
              Level design v D3 je v podstatě placka, svět je barevná slátanina, která nemá ani zlomek atmosféry a vlastní identity co mělo Diablo 2 a odměnou je loot. Je ovšem tak jednoduchý najít rare předměty, že se o odměně nedá skoro mluvit.

              Jestli se ale nechceš dál ztrapňovat házením Souls her a Diabla do jednoho pytle, doporučuju si Bloodborne nebo první Dark Souls pořádně zahrát.
            • del0
              Prozkoumávání je pomalu v každé druhé hře, to není nic nadstandartního nebo něco, co by ze hry snad dělalo RPG. Eventy apod. lore knížky/vyprávění jsou třeba v i Diablu 3 a to tak, že požehnaně. Jinak hezky "po fanboysku" napsáno. Málem sem i uvěřil, že to je něco víc, než mlátička.
    • del0
      Tak že to bude rubačka stejně jako DS bylo jasný už když to ohlásili. *1*
    • Tak ano je to jako DS a další "moderní hry" já jim říkám Shift hry, protože jde o to mačkat tisíc krát Shift kolem nepřítele a jednou za čas udeřit a zase jednou za čas zemřít,
  • Líbí se mi, jak v games i v hrej.cz se nikomu nechtělo recenzovat tuhle hru. *1* Nedivím se...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit