Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kozáci mě moc neoslovili. Graficky to sice vypadá pěkně, ale koncept hry mě osobně připadá moc povrchní - nahnat 100 lidi na pole a 50 do dolů, koukat, jak přibývají suroviny po tisících, sestavit stovky jednotek a poslat je řezat se s jinými stovkami - stejně všichni skončí v jednom chumlu a zase znova. Bližší je mi propracovanost z např. stařičké hry Knights and Merchants, kdy na vytrénování jediného vojáčka bylo potřeba nastavit ekonomiku od nejmenšího detailu - nejdřív vytvořit rekruta, na jeho koženou zbroj nejdřív ve vepříně vykrmit a porazit čuně, kůži zpracovat, ušít z ní zbroj, luk do ruky vyrobit u tesaře z prken z pokácených stromů. Rytíř potřeboval železnou zbroj - železo bylo potřeba vytěžit, surovinu zpracovat na ingot, ten poslat kováři, atd. I toho koně bylo potřeba vychovat od hříběte. *1* Pak ztráta takové jednotky byla fakt citelná, stejně jako v reálu. V kozácích pošlete tisíc jezdců na jatka a vše v pohodě.
  • Zrzzek
    Lukáš si dělá srandu z "izometrická hra neexistuje" trolla. Co víc si od úterka přát? *1*
    • Co je na tom trollového? Trvá na jasné definici a když to hra nesplňuje, tak není izometrická. Ta definice btw existuje.

      Mohli by na páni znali v redakci mrknou....
      • Zrzzek
        Slovo může mít vícero významů. Toť vše.
        • Paulcz
          A jaký smysl má používat ty nesprávné významy?
          • Ve hrach se proste v CR ustalilo izometricky pro vsecko od Balduru po Crusadera tak je tohle dost zbytecne rejpani myslim...
          • Zrzzek
            Jak nesprávné? List. U knížky a na stromě. Bum bác.
          • Technická izometrie
            Technická izometrie (v anglosaské literatuře „izometrická axonometrie“) je pravoúhlé axonometrické zobrazení, při němž
            - úhly mezi průmětnami jsou shodné;
            - průměty souřadných os x, y, z svírají mezi sebou úhly 120*
            - délky ve směrech rovnoběžných se souřadnými osami se vynášejí nezkráceně
            POZNÁMKA Poslední ustanovení platí pro technickou izometrii, v pravoúhlé izometrii obecně se délky ve směru všech tří os zkracují ve stejném poměru 0,816:1.
            - pravoúhlá izometrie dává stejný vizuální vjem tří viditelných ploch zobrazeného pravoúhlého šestistěnu, je proto vhodná pro kreslení do sítě tvořené rovnostrannými trojúhelníky

            nepremeroval jsem to, ale mne se zda, ze treba hry jako ty ze serie shadowrun izo jsou... na druhou stranu si s matikou uz par let netykam, takze jen dost mozna spatne chapu jeji nuance *5*
            • Třeba první Diablo je izo. Stačí se podívat do rohů v místnosti. Všechny osy musí mít stejný úhel.
            • takze staci ve hre nemit krychle a nikdo nepozna rozdil *1*
            • Paulcz
              http://i.stack.imgur.com/vmE2V.png

              Většina her, i těch starších jako Age of Empires, používají dimetrické zobrazení 1:2 (výška/šířka), běžně jsou dílky mapy o rozměrech 64 x 32 pixelů a ty úhly poténejsou 120*, ale cca 127* a 2x 116,5*. Stejně tak to má i Shadowrun.

              Jestli někdo tomu říká isometrie tak mi to nevadí :) Spíše mě irituje, když to někdo používá všude kde je nějaký nadhled.
      • možná že normálnímu člověku je to úplně u prdeleeeeeee......
    • co na to Chim? Tak se jmenuje ten troll, ne?
  • ak ma pamat neklame je to uplne to iste, vela prace si s tym nemuseli dat...
  • ma to kompetitivní multiplayer, s loby, rankingem, matchmakingem a dostatkem hráču?
  • tuhle hru jsem neměl kupovat... já u toho usínám nudou, je to fakt strašně pomalý a prázdný.. od American Conquest mě už tyhle srandy nebaví, to si dám radši znovu AC..
    • inak pre znalcov AC fight back viete mi poradiť nejaký trik na misie kde je treba zajímať indiánkych robotníkov ako otrokov. mám tam vždy problém, že polovicu tých čo aj zajmem mi pozabíjajú nepriateľské vežičky ešte predtým než ich obsadím a zas len čo ich obsadím tak tie väžičkya iné budovy zas strieľajú po nepriateľských sedliakoch a zas kým to stihnem skorigovať tak ich polovicu povraždia
    • KrPa
      Sorry, ale AC je jen o silene produkci vojaku, s limiten nekde na 2000. Cossacks to tolik neni, je sice pomalejsi ale vice takticke. Mam rad obe hry, ale C vice.
      • máte dobrý argumenty, ještě tomu dám šanci *4* mě se na AC líbí hlavně celej ten feel a vizuál+soundtrack. na C se mi blbě kouká..
        • Co je AC?
          • Zrzzek
            American Conquest
      • Mě u C vadí stejné skiny a že nemohou střelci na blízko a nebo opačně viz jízda. To se mě u AC moc líbilo, ale zase mě vadilo dávat dělníky do baráků...
        • KrPa
          Ve 2 to slo, na 1 si nevzpominam.
    • V čem pomalé? Od 10 minuty už se převážně bojuje, jeden špatný boj může rozhodnout celou hru a to hrajeme asi jenom na prvním zrychlení. Případně rychlost hry si můžeš změnit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit