Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • War Thuder je nejhorší hra která kdy vznikla a to na základě Ruských tajných služeb, kde souběžně běží program o vaší kompletní identitě v PC, ale i v životě. Nově zařazený GAIJIN net agent vám dokonale vymete počítač a propere osobní soubory včetně rozhovorů přes FACEBOK a pod. Navíc se ho z počítače už nikdy nezbavíte jelikož se přidružuje ke všemu hůře než vir !!!
    • Ano, ten pán má pravdu. Jako novinka zde fungují i cheaty, kde Vás srřelí přes všechny baráky, nebo durch skálu a pod. PROSTĚ NĚKTEŘÍ HRÁČI NECTÍ ZÁKLADY SLUŠNOSTI. Proto se WAR THUNDER propadá pomalu do PEKEL.



  • lets play mi prisel dobrej, ten clovek to umel hrat a mluvit, uz jsem videl mnohem horsi videa, ze ukazal pouze arkadu chapu, realisticke bitvy jsou dost pomale, to neni nic moc na 1 hod lets play, pokud clovek nema moznost to sestrihat
  • Tak PRE UJASNENIE
    to že tu na videu predvadzaju a propaguju arkadu je jedna vec ale WT NENI ARKADA ! Len su to neschopaci a preto hraju arkadu, my tomu vravime de@bil BITKY=ARKADY ! Akrady je stupdiny dementy mod pre decka kde nefunguje žiadna fyzika a z ludi sa stavaju v arkadach idioty naučia sa zle navyky a tie potom tahaju do RB a SB a nie su schopny bez ikoniek trafit a rozpoznat techniku
    1) WarTunder neni ARKADA !!
    2) WarTunder ma 3 HERNE MODY! ARKADA, REALISTICKY a SIMULATOR MOD !
    3) WarTunder ma 100x LEPSIU GRAFIKU AKO WoT
    4) WarTunder ma 100x LEPSI DEMAGE a LETOVY MODEL ako WoT - WoT ma iba HP
    5) pre hračov WoT je aj arkada vo WT SIMULATOR ! preto to nechcu hrať lebo je to moc zložite !
    6) ano ani WT neni dokonaly ma svoje chyby a nedostatky a trpych chorobami ale WT je stale 1 000 000x lepši ako WoT a spol hry...
    7) kopec hračov čo prišlo z WoT si priniesli so sbou do WT svoje zle spravanie a navyky!
    8) je zaujimave ze hrači ako GATOWSKY neustale PLAČU NARIEKAJU FUNKAJU na hru a OP techniku a WT potom upravuje nefuje techniku podla toho ktory hrač ako vela plakal,! problem je v HRACOCH a UPLKANKOCH AKO GATOWSKY - HLADAJU CHYBU V HRE A NIE V SEBE ! WT hram už cca4 roky mam cez 30k bitiek a som stale v tom istom klane tak niečo o tom fnukaci a OP narekoch viem nikdy som nemal problem vypnut OP tank OP leitadlo , NEXISTUJE OP TECHNIKA JE TO IBA O UPLAKANKOCH A ICH NESCHOPNOSTI SU IBA DOBRY HRAČI A OP hrači ja patrim medzi OP hračov je to len o vašich schopnostiach, tak nefunkajte ako decka bude CHLAP!
    • Ano, a takovych toxickych h0vad je plne WoT i WT...
    • Zrzzek
      A to ještě není všechno Horste! *12*
    • To je sice hezký, ale WOT funguje jako esport, tudíž to asi zas tak špatná hra nebude ne?:) a furt nechápu pokrytectví typu, WOT má HeathBar, to je píčovina.. Ve většině válečných strategií má těžká technika HealthBar a nikdo si nikdy nestěžoval:)
      • Ehm lol ... s jejich haluz systemem ? megalol

        WT je jednoznacne lepsi ve vsech ohledech, ale jediny co opravdu vyrazne podelali je prave to rozdeleni na arkady/hb a sb. To vede k tomu, ze arkada je ubershit, ale pokud si chces zahrat hb nebo sb, tak prozmenu budes cekat klidne hodinu i dyl na jednu bitku a na to se kazdej muze ...

        Meli jit proste tou zlatou stredni - to co je ted HB a to mel bejt jedinej rezim. Melo by to hned i sekundarni efekt, - odradilo by to deticky.

        Jinak pokud sis nevsim, tak ve VSECH strategiich vubec nejde o nejakou jednu jednotku ktera nekde chcipne, tudiz na tom, jak je resena jeji vydrz vubec nesejde.
    • bla bla bla bla .......meleš hovna....hraju to taky 4 roky a přestaň používat Caps Lock, to dělají důchodci, kteří si naivně myslí, že větším fontem dosáhnou neppřehlednutelnosti jejich textu. War Thunder je v podstatě arkáda pro tu nejširší hráčskou základnu. Asi si nehrál tituly od DCS a Lock On, to by si WT nemohl mluvit jako o simulátoru :)) a co, že máš 30 000 bitev? tím chceš demonstrovat co? že si kokot, kterej proseděl 4 roky u PC?
      • KKT SI SAM, ked budeš mat velke deti ako mam ja tak sa potom možeme spolu bavit,
        hram iba simulatory, IL2 serie, rise of lfy, DCS, MSFSx a pod...+ Warthunder SB mod

        ...sa spitaj kheynoma...on je Gj zastupca v CZ komunite.....
        • Deti vyrástli v decáku, predpokladám...a radšej sa ich spÝtaj, či by si s tebou namiesto WT nezopakovali gramatiku a vôbec písaný prejav, nech to nevyzerá ako výplod absolventa turboškoly, viď. prvý príspevok.
        • Zrzzek
          Chudáci děti *1*
        • .....už konečně pochop, že moc dobře vim, kdo je Kheynom, Raypall, Stormtropper, Wasa 850, Tomas CZ, Jerson, Packal, NG3 Mato, Marseill a další....
      • Tak, s tím že je War Thunder lepší než WoT by se dalo souhlasit, ale tím jak v komentu použil takové věci jako je věta " je to 100x lepší než xxxx" to odsunul do roviny "diskuze" desetiletých dětí.

        Stačilo by prostě kdyby napsal jen že podle něj je War Thunder je lepší a více nebylo třeba. :)
  • World of tanks a Warthunder jsou arkadovou causal zalezitosti. Prostor v hernim svete si zaslouzi. Ale hry nejde brat vazne, zejmena kvuli ekonomickemu hledisku. To uz bysme tu mohli cist i o socialnich (sitovych) hrach na telefony.

    Ja vojenskou techniku miluji. Kdyz uz bych koukal na tanky, mame tu mnohe jine a zajimavejsi hry. Nejvice rozsirena je Men of War AA2. Kumstir si prijde na sve s Combat mission ci steel fury...

    V okoli hraji World of tanks lide, kteri ani zadnou jinou neznaji. A je to videt i na vysledku gameplaye. Tak se ptam. Zaslouzi si na hernim webu tolik prostoru?
    • Tomu nerozumim, WT v rezimu realistic nebo simulator vs MoW ma podle mne jasne navrch WT pokud se budeme bavit o "realnosti"
      • Ono je to vyrazne lepsi i jako arkada - pocitove, a hlavne, narozdil od wotka vis, co si trefil/co te zabilo. Ne ze ze 3 metru netrefis tank ... strela se vypari ... atd atd.
    • Zrzzek
      Nesouhlasím. Prosím definuj výraz "arkádová casual záležitost." Že je WoT nebo WT arkádový se shodneme, ale to není nic proti ničemu. Ale casual? Podle mě casual hry jsou hry pro příležitostné hráče. I takoví určitě tyto hry hrajou, ale určitě jich není většina. Například spolubydlící hraje WoT, napráskal do toho plno hodin. Teď je v jednom z nejlepších českých klanů a ty bitvy podle toho pak vypadají.

      S tím gameplayem. Já třeba hraju League of Legends. Pokud jseš v bronzu (nejnižší úroveň), vypadá to, že hraješ s lidmi, kteří drží myš v ruce poprvé. Naopak ti nejlepší bývají ostřílení veteráni ze Starcraftu, Warcraftu a podobných her. Prostě nejde říct, že hráči této a této hry jsou špatní.
      • jistě že je to arkáda pro casual hráče, taky se to postupně stalo jejich cílem....ač měli v minulosti našlápnuto dobře. No jo, jenže to by si udržely jen hard core hráče, kteří používají mozek - těch je málo.

        Majoritní část hráčů WT, WoT, WoWP jsou prostě lamy, který mozek nepoužívají a používat nechtějí, to vývojáři pochopili, tak se přizpůsobili většině, kterou baví dementní arkáda, kde freneticky klikáš myšítkem po obrazovce - arcade prvky se víc a víc dostávají i do realistic battles. Takhle ta hra za pár let zapadne, protože hráčská většina půjde hrát brzy něco jiného, je to banda věčně nespokojenejch vocasů. DCS, Lock On, Sturmovik hráči hrají i po 10 - 15 letech, jsou věrní a vědí proč........z War Thunderu se víc a víc stává neosobitá pinda pro všechny.....tu vojede každej, ale nikdo si na ní za 2 roky pořádně nevzpomene.

        Teď prý ještě dostaneme lodě - budou jen čluny, prý kvůli balancu :) není to spíš proto, že Sověti neměli v dobách II. světové prakticky žádné oceánské loďstvo? co by postavili proti Iowě? co proti HMS King of Walles nebo Repulse? co proti Scharnhorstu nebo Tirpitzu? co proti třeba Jamatu? no jo......nic :-D tak se vymyslela pohádka, že budou čluny to nejlepší a tupá hráčská komunita chrochtá blahem *5*
        • Teď prý ještě dostaneme lodě - budou jen čluny, prý kvůli balancu :) není to spíš proto, že Sověti neměli v dobách II. světové prakticky žádné oceánské loďstvo? co by postavili proti Iowě? co proti HMS King of Walles nebo Repulse? co proti Scharnhorstu nebo Tirpitzu? co proti třeba Jamatu? no jo......nic :-D tak se vymyslela pohádka, že budou čluny to nejlepší a tupá hráčská komunita chrochtá blahem
          -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
          GATOWSKYI ZASE ZAVADZAS A KLAMES !!!
          keby si trochu čital WT forum tak by si vedel ze zatial počas CBT budu iba male LODE!! CBT je TEST aby vedeli ako hrači budu reagovat na lode a či budu chcet aj velke battleshipy
          Vyvojari Gj nikdy nikde nenapisali a nepovedali ze ich nepridaju len ZATIAĹ v CBT BUDU IBA MALE LODE !! WT neni WoWS !! si to uvedom a pred vianocmi bude CBT lodi a až po skončeni CBT sa sa uvidi či daju aj velke lode, ale možem z vlastnych skusenosti povedat že VELKE LODE BUDU sko alebo NESKOR BUDU !
          konec spravy
          • tvůj post nic nevysvětluje, klameš tu tak akorát ty. SSSR nedisponovalo válečnými hladinovými plavidly srovnatelné konstrukce a výzbroje, tudíž opravdu nevím, co by tam za stranu SSSR přidávaly.....jediná možnost jsou tak pouze říční plavidla. Kapiš? nejdřív se trochu zamysli, než začneš Gadžinu lézt do pudele )))) konec rozprávky čo bolo to bolo.....
    • Paulcz
      Docela mě zaujal nový Sturmovik kde jsou i tanky: https://www.youtube.com/watch?v=ZpvNCECzQ9s

      V poměru mezi realistickou hrou a hratelností vede Red Orchestra/Darkest hour, i když to nesimuluje zkosený pancíře a další věci tak pocit z ovládání vozidel a boje je perfektní a navíc tam je i pěchota. I když teda DH jde s posledními udpaty do háje a RO1 skomírá nedostatkem hráčů.
  • Podle meho nazoru tam byla hodne zlehcena problematika BR, kde jiz nekolik let dochazi k naprosto nestastne kompresi letadel do stale uzsiho a uzsiho prostoru (pry diky statistikam vykonu) a i tanku, coz v podstate rozpoutava takove kolecko nekonciciho pekla, kdy hraci kvuli kompresi tanku/letadel a nevyvazenosti (napr. posunuti top 6.7 tanku tak, aby bojovali s 5.7 cili v podstate cely 5.7 BR je nahratelny, protoze 6.7 tanky rozdavaj IK, kdezto 5.7 nemaj sanci prorazit) odchazi, cimz se snizi populace urcitych BR a proto aby se dale urcita BR hrali tak se holt zase posunou a cely se to sune smerem dolu...

    driv kdyz bylo 2.3 BR kanonovy letadlo tak to byla naprosta vyjimka...dneska se do pasma 2.3 natlacili diky statistikam tuny kanonovejch letadle z drive 3.7-4.0 protoze je zase tlaci seshora atd. atd.

    takze dneska uz v pasmu 2-4 je "milion" letadel a dela se tim cerna dira pro hrace, kdy prakticky BR ani nemusi existovat protoze vsecko lita proti vsemu...
    to samy se odehralo ve stihackach, kde jednu dobu byly vsechny stihacky prakticky v rozsahu 1.0 BR.... takze early jets vesele litali proti late jets...

    resenim je samozrejme BR roztahnout a na vyvazenejsi battle ratingy pritahnout hrace, jo nektery BR budou trochu poust a bude se tam cekat...ale proste nelze nacpat lidi s letadlama z dlouhejch front proti lidem co nemaj absolutne sanci cokoliv.
    • Souhlasím. Bohužel ale, ve hře tohoto typu je to neřešitelný problém. Případným roztažením BR by totiž "roztáhli" i počet hráčů čekajících na bitvu.
      Ve hře bývá tak 30 000 hráčů - včera jsem viděl cca 47 000 v prime time - a to stačilo ve hře pouze s letadly, ale když přibyly tanky (a přibudou lodě), by to znamenalo že odejde spousta lidí z té nejhranější skupiny - z AB, protože tuto právě hrají hráči proto, že ji mohou hrát s prstem v nose a mohou si "švihnout" bitvu i když vědí že za 20 minut je od PC vyžene maminka/děti (dle věku dotyčného :) ). A právě hráči AB drží tuto hru nad vodou. Jak tím že jsou přítomni (hrají), tak i objemem utracených peněz. Je jich prostě nejvíc.
      • Resitelny to je, ale musi s tim pocitat koncept hry ...

        Nadhodim ti naprosto jednoduchy reseni. Misto ingame karuselu (mineno ze mas 5 letadel a litas snima postupne, coz je neresitelny, pokud si tam das rozpal 0-10), ti udelat pre-game carusel = vyberes si techniku, se kterou chces hrat, ale danou bitku budes samo hrat jen s jednim kouskem. Tim ze si toho vyberes vic, tak jednoduse znasobis pocet moznych bitek ktery lze sestavit v rozumnym rozpalu. Klidne se to pak da nastavit jeste tak, ze poradi urcuje prioritu, a na prioritni vobu se ceka... cojavim 30s/15/8 (mineno po 30s se zacne brat v potas druhej stroj, po dalsich 8 3ti ... atd), coz by vedlo k tomu, ze se trebas do minuty dostanes do bitky vzdy a hra by mela daleko vetsi sanci to balancovat.

        A samo, generalne by balanc mel bejt proste historickej, to bohate staci = pichnu do nejakyho obdobi == vim naprosto presne jaka technika se v ty dobe pouzivala = nestane se mi, ze bude stat F16 proti bleriotovi. Okorenit to muzu o balanc na pomery = pokud chteji hrat vsichni tygra, tak smolik, protoze jich byla mozna 1/10 proti pz4... (a tohle se da navic jeste resit nakladama na opravy/munici/...)
        • historický balanc je super až pojedeš s PzII - III proti KV1 nebo T34, hezké ale pro hru nepoužitelné. Histroický balanc je z principu nesmysl, protože nikdy nebyly stoje vyvážené, ale většinou měla v jednu chvíli jedna strana navrch, ať už kvalitou techniky nebo taktiky nebo kvantitou techniky/zásobování, ale to hra prostě nemůže reflektovat, jestli máš dost benzínu nebo že máš 1 Tiger proti 20 T34. Navíc pokud šlo o vývoj a nasazení nové techniky, tak se nikdy nesnažili vyrovnat síly protivníka (aby to byla fair hra), ale vždy vyvinout něco co by bylo ještě lepší. Taky neřešíš poruchovost, kde typicky Němci měli dost velké problémy dostat svoje z prototypů narychlo nasazené komplexní stroje v chodu na frontu v dostatečné kvalitě i kvantitě. Neřešíš pěchotu a protitankové zbraně, miny a jiné překážky.
  • Grafika a model poškození je opravdu parádní to se musí nechat...
  • polacek klasicky o hre nema ani paru a len pritakava tym dristom
    • Přesně :D :D Petr je v pohodě, ale to že neumí kloudně hrát hry a často onich má i malý přehled mi u šéfredaktora Levelu a games přijde přinejmenším docela zvláštní. Asi už dneska spolu nejde ruku v ruce hráčství a žurnalistika.
      • Majkl
        Kecy, proti Poláčkovi můžeš mít ledacos, ale přehled o hrách má obrovský
  • Poslední dobrej gamesplay byl Abzu. Summonujte Miloše.
  • Jak tam řešil tu klávesu V na zaměřovač:D Přesně to se mi stalo taky, díval se do špatného nastavení. WT to má trošku nepřehledné, je tam několik druhů nastavení. Jinak frajer má solidní balík Golden Lions, to snad ani nebudu zjišťovat kolik by to v tvrdejch stálo. Zajímalo by mě, kolik třeba do toho vrážíte, jestli vůbec? Občas jsem měl období, kdy jsem do toho něco pustil a udělal si radost vylepšením posádky, nebo rychlejším odemčením nějakého stroje. Za zhruba 3 roky jsem do toho mohl dát asi tak 1500 Kč, ale měl jsem třeba období, kdy jsem to několik měsíců nehrál. Když se na to podívám z odstupem a současnou optikou, už do toho nehodlám vrazit ani korunu. Je to sakra návykové a nebezpečné.
    • Je tam zvlast nastaveni (zalozka) pro kazdy typ hry (tank/letadlo) a narocnost (arkada - simulace) takze asi byl ve spatne zalozce, nicmene nechapu proc si nepustil rezim cvicne jizdy a v klidu si tam neodladil ovladani, jde to menit za chodu.
    • Majkl
      Já si občas koupim prémiák a talismany, když grindim T5, bez toho bys ten tank odemykal rok, ale T1-T4 jdou v pohodě i bez toho
  • WT mám rád, ale toto video za moc nestálo. Jeden co tomu vůbec nerozumí, takže přitakává na nesmysly a druhý placený WT mluví velmi vyhýbavě a neurčitě. Rozhodně nemám nahráno tolik, ale na spoustu dotazů bych dokázal odpovědět daleko lépe, takhle to na základě videa vypadá jen jako klon WoT s lepší grafikou a malou hráčskou základnou, což je docela škoda. I popis toho co se na obrazovce děje je nula nula nic pro neznalého.
    • souhlasím, na to jak to video bylo předlouhé, tak řeklo opravdu hodně málo. Klasické video, které se zapne kamera, odsedí se to a něco se improvizovaně povídá. Ano, lepší než drátem do oka, ale ty řeči byly tak strašně moc natahované....
      • přemýšlím, čím tímhle komentářem chceš dosáhnout
        • pokud je to adresováno mě, tak dosáhnout nechci vůbec ničeho, pouze v celku objektivně hodnotím negativní aspekty téhle ruské MMO. V globálu je to fajn, žádná jiná hra mě neudržela tak dlouho.
          Ale to křečovité nadržování ruské technice je docela vtipné. Chápu, že je ruská hráčská základna trochu jednodušší, ale boha jeho, občas je to do očí bijící. Jen na ruských serverech jsou běžné team killy.....jen tak z nudy. Jen na ruských serverech se letecké bitvy standardně odehrávají ve výšce okolo 3 000m max, protože rusáčky prostě nebaví stoupat. To jsou informace, které jsou velmi důležité a v tomto gamesplayi nebyly zmíněny.....proč asi :) ty z těch svejch dutejch, vypitejch hlav přísloví "nás mnógo" nikdy nedostanou....hrajou to jak prasata po lobotomii, čest vyjímkám z klanů
          • nemaš vestky INFORMACIE a potom podavaš ZAVADAJUCE info a si sot NEOBJEKTIVNY budeš jeden z ufnukalkov čo plaču ruisan OP *10*
    • "chapu, chapu, rozumim" - Petr Polacek.
    • Majkl
      No vidíš, tak můžeš dorazit na příští čtenářský gamesplay, až budou loďky *4*
      • strabo
        Bohužel je to tak jak říka AAA, víc vyhýbavější odpovědi host ani nemohl dokázat vyplodit.
        • Majkl
          No jako jo, ale nevyčítal bych mu, že se snažil být neutrální, nějak by mi tam nesedlo, kdyby uprostřed gamesplaye začal hatovat Gaijin, ostatně většina problémů byla zmíněna
          • Tady o hatování vůbec nejde a ani se nečekalo, on prostě neřekl pořádně nic ani o té hře.
            • Díky za feedback. Souhlasím s tím, že komentář k tomu, co se děje na obrazovce byl slabý, ale upřímně nedokážu se snažit něco hrát, přitom plodit z patra odpověď na otázku a ještě k tomu popisovat to, co se děje na obrazovce, konkrétní stroj, se kterým hraju, nebo popisovat, proč zrovna dělám tenhle nebo tamten manévr. Zvládnu dvě věci zaráz, maximálně. :)
            • no ale v podstatě nemůže, protože by mohl dostat vyhazov :) nemůže říct, že ruská technika je skrytě trochu zvýhodněná - poměrně dobře implementovanými herními mechanikami, které se na oko tváří velmi spravedlivě. Na nízkých rancích T-34, která dingá a dingá a sama vypíná instakillama.

              Na vysokých rancíh pak IT-1, bezesporu nejlepší rakeťák ve hře. Pancíř jak heavy tank, slušná mobilita, rakety naváděné myší. Přitom ten stroj nikdy nesloužil u operačních jednotek, nabízí se dost jiných platforem, které byly běžnější. Ať už různé korby BVP nebo BRDM....ale počkat, ty maji papírovej pancíř, to ne! tak se hledala IT-1 a papírový rakeťáky s pancířem, který si neporadí ani s kulometem se narvou ostatním národům (alespoň ten Kugl u němců něco vydrží)

              ZSU-57-2 protiletadlové vozidlo, které bez problémů vypíná čelně střední občas i těžké tanky. Oponenti opět disponují AAA, které T-62 a T-54 zničí pouze z boku. T-10M a IS-4 často jen zezadu a to mu tam ještě musí narvat 200 granátů 30mm.

              Ruské tanky spokojeně hoří půl minuty i minutu a dále rozsevají po bitevním poli smrt - to ty spojenecké, to je jiná :-D hoří ti motor a hurá freneteticky na klávesnici hledat tlačítko pro hasák, protože máš jen pár vteřin....jasně rusové mají naftu :)

              Letecké bitvy jsou naštěstí vyváženější, tam není tak markantní rozdíl přeboostované techniky a zkušený hráč si poradí. Vtipná je jen Tu-4 a její bomb load 12 tun - prý se drží historických TTD. No dobře, ale Tu-4 létala standardně jen s 6 x 2205lbs. Proč tedy nesmí historický Bomb load nést i Lancaster a B-29??? aha, trošku jim snížíme BR a bomb load snížíme na 60-70% historických hodnot. Přece se nemůže stát, aby rusákům bombardéry v první vlně zničily základny i letiště, ne, ne, ne....to můžou jen rusové :)
              Ale jinak je ta hra fajn......
            • Majkl
              Tak to jo, já myslel že tě sejří jak zahrál do outu ty řeči o gaijinu, je fakt že člověk se znalostí historie a techniky by se mohl víc rozpovídat

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit