Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za mne naprostá spokojenost. Tady je mých 10 centů k této záležitosti:
    1.) Nevim co má kdo s optimalizací - fachá mi to na max úplně bez problémů. ----2.) Ano, je to mírně chaotické, pak ale nechápu ty žblepty zdejších pseudo-HC fanoušků o tom, že staré díly neměly mapu a člověk musel používat vlastní orientaci - měli by jste to zmáknout jedna radost. Já s tím problém nemám, právě protože jsem všechny díly hrál hned jak vyšly a dojel je později na ghosta full-loot-all-secrets. To je mimochodem v novém Thiefovi o dost těžší, protože spousta lootu je právě v kapsách stráží, které né vždy chodí osamoceně.
    3.) Příběh je OK. Nevim co čekáte - nový Jméno Růže? Ani první Thief nebyl zrovna příběhový zázrak. Ale děj sám o sobě je rozhodně zajímavější (cutscény přidávají charakter a sem-tam akčnější scény (např. konec šesté kapitoly) nejsou na škodu. Nechybí ani občasné lehčí vtipné momenty (Lenny). To tam chcete zase těch pár slidů mezi jednotlivýma misema s komentářem? Nostalgie je fajn, ale odsaď podsaď. ----4.) Stephen Russell je špičkový dabér. O tom ani potom. Bohužel, nový Thief vyžadoval full-motion capture obličeje i postavy a Russell jaksi není v tomhle směru k dispozici - ano, mohli najmout kaskadéra a k tomu i Russella, ale proč, když to zvládne jeden člověk a Romano Orzari to vystřihl parádně - nemá daleko k Russellovi a scénář mu taky napsali solidní.
    5.) "Mapa, ukazatelé, focus aaaaaargh! TO NENÍ HC THIEEEEEEFFFF!!!" - Tak si to kur*a vypni! Proč to tam asi máš v možnostech? ----6.) A.I. je nejlepší za celou historii Thiefa - má mouchy, ale rozhodně né takové, co měla A.I. v nejvíce opěvované dvojce - stráže, co seděli ve vzduchu, zaseklé ve zdi a ve chvíli, kdy vám vyhlásili alarm, najednou celej barák věděl přesně, kde jste...
    7.) Audiovizuál je luxus - asi poprvé v celé historii téhle ságy, která měla grafiku vždy jaksi na druhé (spíš páté) koleji. Ne, není to nejdůležitější prvek, ale Thief je také o atmosféře, která je sice jiná, než u původní trilogie, ale je silná a hudební doprovod v podobě ambientu co evokuje prázdnotu, tajemné tóny a nezaměnitelné hluky jsou přesně to, co Thiefa dělá Thiefem a jsou provedeny na výbornou.
    8.) Malé mapy? Ale kdeže - od páté mise jde herní doba rázně nahoru - a pokud to na Mastera chcete s vypnutými ukazateli hezky všechno prošmejdit, tak vám to nějaké to odpoledne hezky slupne. Ačkoli, zde bych se přiklonil k možná trochu lépe provedenému zpracování těch vedlejších úkolů - jejich repetitivnost si mohli odpustit a místo toho udělat jednu/dvě hlavní kapitoly navíc.
    9.) Snad jedinou vyjímku bych měl k repertoáru zbraní a gadgetů - pokud to hraji správně (tj. Ghost, případně Opportunist), tak je mi většina šípů leda k h*vnu. Absence skákání je sice zvláštní, ale dá se na ní zvyknout - tady chápu, že to někomu může vadit a taky chápu, že někdo asi nesnese pozměněné chování povrchu - je celkem jedno, po čem se plížíte - jakmile jdete, či rovnou běžíte za strážným, tak vás prostě zaregistruje (viz. bod č.6), střepy a voda jsou naopak fajn zpestření.
    10.) Dishonored tohle, Dishonored tamto. Dishonored je bomba hra, stejně jako Thiefa jí mám ve steelbooku hned vedle seba na poličce. Dishonored je o vraždění a plížení, o pomstě, o blinku a také o unikátním uměleckém pojetí. Atmosféru sice má, ale rozhodně bych neřekl, že lepší, či horší - je jiná. Thief je o tajemnu, o tom, co se skrývá za klíčovou dírkou, o tajných úkrytech hluboko pod městem, o samotě vyčkávání v temném rohu. A ačkoliv v obou případech jde o město - Thief přeci jen má větší oporu v Garretovi, který narozdíl od němého Corva možná neposkytne to individuální sžití se s charakterem, ale rozhodně (a tady silně nesouhlasím s většinovým názorem, že je jeho postava plytká) má hloubku a má historii (ačkoli je teď krapet upravená a trochu sežvejkaná časem).
    In short - pravej fanoušek vezme Thiefa takového jakej je a všimne si těch pár pomrknutí po minulosti (Shalebridge Cradle a jeho vstup skrze boční dvířka do suterénu vtipně zrekonstruovaný právě na úvod ostrovního sanatoria v novém díle) a bude si užívat atmosféru, která se dá krájet. Ne, neni bez chyby ale je to kvalitní hra a tak by se měla brát - staré díly jsou fajn a nikdo vám je nebere, můžete je hrát i nadále a existuje 150 tisíc modů a uživatelských misí, které vám zpříjemní čas. Já si dokážu užít obojího.
    • Nikdo neříká že je to špatná hra. Pouze ji nehorázně degraduje to, že nese v názvu THIEF. Víš, je to jako kdyby si vzal třeba takového fiata a porovnával ho se značkou Rolls-Royce. Fiátek sice udělá stejnou službu jako jakékoliv jiné auto, ale Rolls ten je stylový-jedinečný-legendární.
      Nemám nic proti exhumaci starých her, ale takhle se to prostě nedělá. Zním možná jako starý, mechem porostlý děd, co nadává na vše nové, ale právě úcta k tradici a původní výrobní postupy dělají z běžných věcí legendy.

      Komunita tafferů je tímto opusem velmi rozladěna. Třetí díl se dal ještě tolerovat, protože ten se alespoň držel původního universa a i přes změny v gameplayi nabídnul příjemný herní zážitek, byť na jedno zahrání. Ale čtyřka je znesvěcení celé série.

      Jinak těch "slajdů" mezi misema jak říkáš, patří mezi nejlepší vyprávění příběhu co jsem kdy zažil.
    • Aristarch
      SUPER...PERFEKTNÉ!

      Geniálne si to celé okolo Thiefa... aj samotného Thiefa vystihol...máš u mňa bod ;D
    • gesto
      Kéž by tak spokojení byli i v Square Enix jako ty
    • C-BEAM
      tak niekomu stači ku štastiu i menej ... Možno len pár veci:

      - neviem o tom, že by tu niekto písal, že prve thiefy nemali mapu.
      - či ziskat všetok loot je v T4 tažšie je otazka, ale je to možné pretože je ho všade ako nas*ateho a vyzobat každu sprostost nad ktorou by starý Garrett inak len mávol rukou zaberie kopec času. Pre mna je skôr výzva ziskat loot ktorý je zašitý na miestach kde by sa bežný hráč len tak nepozrel... a že takých miest v Thief 2 bolo ! A v predošlich dieloch je tiež kopec lootu v kapsách ludi.
      - pribeh je neskutočná, plytká hovadina ale ak ti stačí prosím, proti gustu...
      - mapy su obyčajné koridory, miestami trochu širšie, len to zrejme nevidiš ako moc si ich leveldizajnom obmedzený. Je to zakladne vec ktora vadi fanušikom snad vsade kde som na nete bol.
      - tie linky na staršie diely či už dizajnerské alebo textové pre fanúšika neznamenaju nič pokial je jadro hry prehnité a ono prehnité je.

      To čo si fanušikovia na starych dieloch važia je pocit slobody a určitej osobnej zodpovednosti bez vodenia za ručičku, v starších dieloch si ty Garrett, v novom si jeho sluha. Poskok ktorý sa musí zmieriť s tym, že Garrett odmietne vyliez či skočit tam kde chceš aj ked by to inak bolo možné, alebo urobi niečo úplne iné, či odmietne strelit rope arrow tam kde chceš alebo sa naopak pozera tam kde ty nechceš, alebo že nemáš na výber a musíš prechádzať deme*tnymi nascriptovanými pasážami o čom thief nikdy nebol ... ale ak ťa to baví, užívaj si, ja ti to prajem.
      • "bez vodenia za ručičku" viz. bod.5 - naučte se používat nastavení hry
        • C-BEAM
          môžem vypnúť dem*ntný leveldizajn v misiách ktorý ma vedie ako dobytok na popravu ? kde ho môžem vypnút ? pretože o ten tu ide nie o nejaké pomôcky pre zaostalých. A kde môžem vypnut kontextualne ovladanie ? scriptované scény ? alebo priamo tunelové pasaže bez akejkolvek slobodnej volby (požiar) /rečnícka otázka
          • Aristarch
            ...ty nechápeš jedno. Ak chceš hráčovi sprostredkovať určitý virtuálny zážitok...tak musíš niekedy, presne kvôli skriptu, jeho charakter v hre usmerniť. To je daň za to, že sú dnes hry robené tak, aby si mal hlbší virtuálny zážitok. Tak to bolo aj v novom Tomb Raiderovi. Mne to nevadí. Mám tam pasáže, ktoré sú naskriptované a potom aj pasáže, kde máš tú vytúženú slobodu. Určite by som nemenil, ani v prípade nového Tomb Raidera...za starého Tomb Raidera z roku 1996. Takéto túžby, hrať staré hry majú len, hráči ktorí už sú na dôchodku (spomienočky) a tí, ktorí začínali hrať hry v dobe... keď vyšiel Call of Duty 4: Modern Warfare (2007). Pre nich sú old hry nový...nezvyčajný zážitok. Ja som si hranatých hier užil dosť...stále som čakal, kedy bude virtuálna realita bližšia tej našej. Nevidím dôvod aby som v dnešnej dobe hral hry ako bolo Manic Miner alebo R-Type z 1987 (a na mobile sa nehrám, nemám na to čas). Bolo by to, pre mňa osobne, ako keby som jazdil do mesta na Trabante...lebo je to hardcore...na miesto toho...aby som išiel na svojom, stále ešte pojazdnom :) ... Suzuki Twist, ktoré mi ponúka moderné vymoženosti. Ja viem, pre niekoho jazda Trabantom je hardcore zážitok...ale ja som za socializmu, takejto "hardcore" jazdy autom, mal plné zuby. Jazdil som na Škode 120...a čakal na dobu, keď si budem môcť kúpiť aj iné auto ako Škoda či Warburg (proti značke Škoda nič nemám, je to analógia). Tieto autá sú v dnešnej dobe pre zberateľov a nie na dlhšie cestovanie. Tak je to aj s hrami. Všetci neustále plačete aké boli staré hry super (je to predsa dnes tak moderné nebyť mainstream). Tak ich hrajte! Ja som s nimi rástol...nemám dôvod to prežiť ešte raz. Súčasná doba mi ponúka kvalitnejšie zážitky v podobe hier ako Dishonored, Bioshock Infinite, Borderlands 2, Path of Exile, Metro 2033, Metro Last Light, Far Cry 3, Mass Effect, Skyrim, The Witcher ...a 100 ďalších (po patch 9 Total War ROME II). Neplač na novými hrami...starých máš neúrekom. A vychádzajú ti aj 1000 nových nezávislých hier. Nemáš dôvod nariekať. Ale nechci,,,aby sa tvoje túžby prenášali do nových hier...lebo sú tu aj hráči, ktorí ich s Tebou nezdieľajú ;)
            • C-BEAM
              ja som to pochopil dobre, o to sa neboj, na tvojom prispevku nie je co nepochopit. Mozno je problem na tvojej strane.
            • Aristarch
              C-BEAM > ..táto debata nikam nevedie. Ty buď nechápeš to, čo som sa ti snažil vysvetliť, alebo si jednoducho tvrdohlavý a stále len píšeš o tom svojom. Nechajme to tak.... Nech ťa sila sprevádza
            • C-BEAM
              s týmito všeobecnými frázami na mna nechod, nikde nepíšem že len staré hry boli super a že dnes super hry nie su, ja sa narozdiel od teba venujem jednej konkretnej hre o ktorú tu ide a narozdiel od teba presne pomenuvam čo mi vadi a čo nie a to iste odporučam aj tebe. To čo píšem nemá nič s tým čo bolo alebo nebolo v minulosti. Ak hovorim, že leveldizajn stoji za staru backoru a v takom thief 2 bol lepší nemá to nič s nostalgiou alebo nejakým falošnym zboznovanim starých hier, je to fakt ktorý viem pomenovat a viem si ho obhájiť, rozumieš ? ked vidím, že thief 2 obsahoval tisícky zvukových stôp a viem, že nový thief ich ma daleko menej tak jasne vidim, že variabilita zvukov bola kedysi niekde uplne inde a znovu to nemá nič s nostalgiou, jasné ?
            • Aristarch
              C-BEAM > co to meleš? O tom som vôbec nepísal. Písal som o neustálom nariekaní, aké boli staré hry super. Kopa hier aj v tej dobe stála za starú bačkoru. Žil som v tej dobe. Hráčov na Slovensku aj v Čechách bolo, keď som začínal hrávať hry, ako maku. Boli sme radi, že sa sem nejaká hra vôbec dostala. Keď ešte PC behali na i486DX a vyšiel The Terminator - Future Shock (1995) ešte stále hranie na PC nebolo nejak extrémne rozšírené. Niekto by tu padal do kolien, aká super hra to bola (ja ju doteraz pokladám za jednu z najlepších FPS, aké som v minulosti hral)... ale keď vyšla...boli presne taký ako ty...ktorý na ňu kydali. To isté aj na Thief - The Dark Project. Živo si spomínam, keď hra vyšla, ako kopa hráčov pindala, že stojí za veľké h... A teraz sa z nej idete všetci zblázniť. Na csfd je tiež veľa odborníkov ako ty, len pre zmenu mudrujú do filmu. Film je na tom podobne ako hry. Pamätám si keď sa k nám za socializmu dostal môj obľúbený film Blade Runner s Harrisonom Fordom v hlavnej úlohe. Plno ľudí šomralo...aká je to blbosť a podobne. Dnes je ten film už kultom a všetci zrazu obrátili kabátiky a tvrdia...že je to super filmové dielo. Je mi z takých ľudí na nič, ktorí sebou nechajú manipulovať médiami a nemajú vlastný názor. Keby si ty hrával v roku 1998, už ako dospelí a zrelí hráč...mal by si iný prístup a nesnažil by si sa tu na Games hrať, zbytočne, na hardcore premúdrelého hráča. Už sa len zaregistruj na csfd.cz ...tam je tiež takých veľkých odborníkov ako ty... ako kvapiek v mory.
            • C-BEAM je jen pomatenej... vůbec ho "neposlouchej" :) Zase jeden z těch, co se bude hádat do nekonečna o své pravdě.
            • C-BEAM
              tvoje prirovnania su nezmyselne a je zaujimave ze kazdy kto chce hrat na nostalgicku strunu vždy vytiahne nejaku vykopavku z 80-tych rokov *7* Hovoriš o vytúženom priklone k realite a pritom hovoriš že sloboda, otvoreny leveldizajn a vôbec hry bez skriptovaných gýčových a nereálnych scen ake predviedol novy thief su zastaralé ? ... aký to paradox ! Poviem ti jedno tajomstvo, sloboda v hre nikdy nezostarne, práve naopak to čo môže zostarnut a podla mna zostarne su prave nalinkovane tunelove onrail genericke hry, kde onedlho nebudes moct spravit ani krok bez toho aby ti to hra laskavo dovolila. Hry vždy boli a budu od toho aby ich ludia hrali a nie aby sa na ne pozerali so založenými rukami. Buduci smer hier ukážu hry ako Watch dogs alebo the Division.
  • Thiefa jsem sice nehrál ale podle zdejších prispevku myslím že situace je podobná jako u posledního Hitmana. Tam taky z nejakeho duvodu vsadili na koridorový dizajn. Pak sice všechny pomocníky mužete vypnout ale dizajn hry zustane stejný.
    Jinak letsplaye mam rad a sleduju je na youtube, i když tyhle arkády nejsou muj šálek kávy, radši bych videl jak delate letsplay treba z Banished.
  • Tak do prvotřídních Let's play-istů typu Zemalfa to má ještě dost daleko, ale pokud budete takto nové hry představovat častěji, alespon člověk získá lepší náhled. Jen tak dál
  • gesto
    Jedno bych rád věděl které hry byli v minulosti tak hardcore a stará škola protože já o nich nevím (dejte když tak příklad asi už zapomínám) a proč každý říká že starý thief je lepší než nový když přitom obě hry stáli a stojí za zlámanou grešli
    • gesto
      Pepane nemusím hledat lets playe Thiefa protože sem je hrál hry hraju asi 20 let začínal sem na něčem co mělo ještě místo joystiku páky a jedno červený tlačítko a postupně od segy , nintenda k ps , xbox az k pc když už byli cenově dostupnější cca před 10-12 lety nvm přesně ... a to co jsem chtěl hlavně podotknout je že ne jenom v thiefovy ale skoro ve všech hrách si lidi stěžují na jednoduchost dnešních her přitom se nikdy nestalo abych nějakou hru vyhodil proto že by byla tak hardcore že bych ji nezvládl a i když píše každý jak ty hry byli hard stejně je každý udělal do konce
      • Docela obtížná hra byl Ninja Gaiden 2 na NES. Ten mi dal "chvilku" zabrat, než jsem ho projel :)
    • Když si tak dobrý v hledání na internetu a potažmo i na torrentech, tak by ti nemělo dělat problém dohledat Let´s play z původného Thiefa a srovnat ho po herní, designové, zvukové atd.. stránce s novým Thiefem. Jinak by jsi zde netrousil takové řečičky. Jen tak pro zajímavost, asi před měsícem zde Pavel nebo Aleš testovali nové HD textury pro stařičkého Thiefa a když už byli v tom testování, tak jej zrovna srovnali s The Dark Modem, který běží na DOOM3 enginu. Jelikož jde o mod, nelze jej kvůli autorským právům pojmenovávat Thiefem, ale v důsledku jde o velice zdařilý klon, potažmo, náhradu Thiefa pro ty, kteří už si odvykli staré grafice původného enginu. A teď zpátky k těm trapným kecům o hardcore. Kdybys opravdu hrál původního Thiefa a pak jej srovnal s tím novým, tak poznáš sakra velký rozdíl. Nápověda, kde je nějaký předmět, nebo cesta k němu, existovala pouze na lístku nebo knížce, kterou jsi musel pročíst. Hráč neměl šajnu o level designu dané lokace a mapka byla jen velice orientační. Spíše bych ji nazval chloubou dětské tvořivosti z mateřské školky, ale najít podle ní něco bylo zhola nemožné. Mapu si hráč musel vymodelovat z informací a sesbíraných a pracně vyčtených indiciích sám v hlavě. Další věcí je ovládání, když se hráč chtěl skrýt a z úkrytu vykouknout, musel používat 2násobek prstů než dodposud, protože tehdy nebyly mikroanimace a jiné fičůry, které by hráči zjednodušovaly hraní. Co se týče herního děje, tak hráč musel sám vyvinout nějakou invenci aby některé části děje pochopil a dávaly mu smysl, zde je to v drtivé většině přes trapné in-game animace, naservírováno ovečce a je jedno jestli je to úplně duchaplné nebo pospolité. Doufám, že ti můj výčet stačí...... Příště nemrhej svým časem, ani nikoho jiného, a rovnou si kup ten kredit.
      • Aristarch
        ...Pepan...chápem to, o čom píšeš. Začínal som so osem-bitovými hrami, kde keď som na nejakej úrovni zomrel, tak som hru musel opakovať o úplného začiatku. Vtedy bolo treba do ZX Spectra alebo Didaktiku zasunúť kazetu a nahrávať...čo trvalo niekedy 3-5 minút. Ale je tu druhá strana mince. Koho by to dnes bavilo? Vrátane mňa či teba!? Dnes, keď má hra zle riešenú mapu, tak všetci...aj zástancovia hardcore... všetci budú šomrať na hru ako nepodarok, v ktorom sa nedá orientovať. To isté sa týka dĺžky loadingu. Kedysi to bola motivácia...a dodávala hre na adrenalíne. Ale dnes by to ľudia vyhodili oknom. Takže pravda je takáto: ...dnešné hráčske obecenstvo...je úplne presýtené hrami ako je Assassins Creed, Call of Duty alebo Battlefield. Chcú zmenu...podobne ako naše dámy v móde. Síce nové trendy v móde často prinášajú recyklovaný odpad, v ktorom dievčatá vyzerajú oveľa horšie, ako v tom, čo mali na sebe do teraz...ale je to pre ne zmena. Ľudia milujú zmenu...lebo zabezpečuje vyhnutie sa stereotypu. Ľudia nemajú radi jednotvárnosť...a v tom je ukrytá celá pravda...prečo sa Indie alebo hardcore vracajú na scénu. Ale stará pravda, že nie je všetko zlato, čo sa blyští...platí aj pre nezávislé a hardcore staré hry.
        • C-BEAM
          tu sa nebavíme o didaktikoch a technologických problémoch tej doby ale hrách z rokov 1998-2000.

          Spomínat loading je trochu odveci, kedže v Thief 1-2 sa level načital raz a potom mal hráč až do konca misie od loadingu pokoj. Loadingy su problem v novom thiefovi, teraz, nie vtedy :)

          A čo sa týka mapy, digitalna "GPS" mapa do thiefa nepatri a nikdy nepatrila, konkretne ta čo je v novom Thiefe by sa skôr hodila do nejakej sci-fi hry. Ziaden fanušik thiefa by papierovu mapu neodmietol, naopak by sa jej potešil, pretože tam jednoducho patri.
          • Aristarch
            Ani ja sa nebavím o technológiách. To bola len analógia! Analógia v tom, že ťa mohol dlhý loading motivovať k lepším výsledkom...hra ti prišla viac adrenalínová a takzvane viac "hardcore". Ale dnes...sa mi to do hry nehodí. Ani mne sa napríklad nikdy nepáčila mapa a menu v Assassins Creed. Hlavne v jednotke...ani ten nápad s moderným svetom. Hra by si vystačila bez Desmonda Milesa. A čo teraz? Bola hra zlá? Nie! Rozhodne bola zábavnejšia ako prvý Prince of Persia. A pri tom je Assassins Creed jeho "potomok" Keby som mal, v roku 1989, keď prvý Prince vyšiel, možnosť ho vymeniť Princa za prvého Assassina...pridal by som k tomu aj svoje auto. Ja som sa snažil naznačiť len to...že s hrami je to podobne ako s módou. Veľakrát sa móda opakuje...veľakrát sa stane, že mnohé veci, z toho čo je teraz in..nie sú oveľa lepšie ako tie, ktoré tu sú..alebo boli minule. Teraz je v hernom svete moderné nebyť takzvane "mainstream". A veľa hráčov odmieta aj dobré hry, lebo nechcú byť ten trápny mainstream. Pred 5 rokmi, by sa 80% z nich, možno na starých hrách len smialo. Chápem...že u mnohých, hlavne mladších, ide o niečo nové, o zmenu...alebo naopak, staré spomienky. Ale som veľmi zvedavý, ako dlho im to vydrží. Ja hrám aj staré hry aj nové. Hrám ich takto už od doby...keď "indie" ani "hardcore" neexistovalo. Ale stále hrávam rovnako. Aj sa na hry pozerám rovnako. Nie....štýlom...čo je nezávislé bude fajn ...čo je vydané pod záštitou EA, to je na houby. Ale to, čo je fajn...je fajn. To, že dnes každý...úplne automaticky napríklad nadáva na hry od EA, svedčí o určitej „nezdravosti“ masy. Tu ide o kolektívne správanie...sedí na to teória postupného preberania noriem, ktorú ti tu ale rozpisovať nebudem :D
          • obvykle to nedelam ale "spomínat"
            • C-BEAM
              dakujem *15*
  • Jako datadisk nebo pokracovani Dishonored je to super, jako titul v serii Thief uz tak uplne ne. Skoda, ze jsou dnes vydavatele bojacni a nerisknou takovy ten starsi "hardcore" nebo "oldschool" anebo mozna jeste lepe "syrovy" herni design. Zadna zbytecna pozlatka a pompeznost, zadne vodeni za rucicku, proste jen narocna ale nesmirne silna hratelnost. Na druhou stranu to chapu, jsou to jejich penize.
  • Aristarch
    ...ako Pavel...ja som ti za gameplay vďačný. Bavil som sa :)
  • Apropo ten gameplay je příšerný, jakoby to hrál nějaký amatér s gamepadem, na to se nedá dívat. Netroluju, myslím to naprosto vážně, nevím, co má Pavel za myš nebo jaké má skilly, ale ten pohyb a celkově myšlení u té hry, no, neříkám, že já jsem kdovíjaký profík, ale tohle teda... ale co, každý má svůj styl.
  • Tohle je snad jediná hra,která má tolik chyb,přesto mě drží přitom,abych jí druhý den zapnul zas. Přitom těch chyb je.Zatím po půlce všech kapitol mě nejvíc dostává
    - respawn nepřátel,ale snad jsem nečetl zatím u nikoho tenhle bohémský kýč jako mínus natož zmínku.
    -zvuky katastrofa(vyprávění okolních floutků,kteří jsou pomalu na konci mapy,na mě řvou,že se bojím jestli do mě nevrazí,natož záseky rozhovorů,kdy se to stále opakuje,hudba tam hraje?Já ji neslyším tedy,jednou za čas bubu zvuk,že se k Vám blíží borec,ale to vyprávění je ortel,kdy má být stealth o zvucích taky ne sakra)
    -stealth prvky,prosím kde jsou?Luk a jeho ostří jsou na prd,trocha voda do tmy jednou za čas člověk využije,ale jinak omračující kašel co trvá pět sekund je pro mě moc hrr,oheň šípek je leda na to si zapálit doma cigáro,takže jedině flaška vizoura odláká osobu o tři kroky vzad,na to jediný prvek dildem přes hlavu je to jediný čím omráčíte postavu,nikdy ne z dálky
    -Okna pro mě frustrující klikací zážitek,natož dvě za sebou a ještě jedno to pravé ořechové,které Vás pošle do jiné části mapy,fakt majstrštyk,jak nabrat loading,když hra je tak nehorázně optimalizovaná na paměť
    -Focus je na nic :D (prý si člověk soustředěním zlepšuje dovednosti,já na ně nepřišel ve hře,kromě toho vidím můj obvaz nahoře,tak tam pošlu lanu,když ho tam autoři chtějí)
    +++ Je to prostě pořád Thief
    • Zvuky a nepřátelé jsou ok, možná máž nějakou sh1t verzi bez updatu.

      Jinak ty okna mi taky vadí, jelikož je to docela často, ale tak co už. Na mém stroji je loading chvilička, spíš mi vadí to klikání pořád. Mnohem víc mě štvou ty šípy, že jich musíš do nepřítele vystřelit několik aby zemřel, to je něco teda. A jestli míříš na krk nebo nohu je uplně jedno.
  • Jack1947
    Ty zaseky z nich asi zacnu mit co nevidet tiky... tu optimilizaci uz snad hure sprasit nemohli. Thief =" Hra co jede ze vsech novych her nejhure. "
  • Černý černobílý hry nehraju, užijte si to za mě :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit