Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mám rád tyhle tématické články. Dobře se to čte a je to originální. Né jen to přepisování novinek z N4G.com.

    Nejvíc se mi poslední dobou líbil ale tento: http://zabitcas.cz/konec-velkych-her-jak-je-zname-dnes/
  • joo doba bez interentu měla pro mě velké kouzlo, pamatuji se jak jsem slintal v gamestaru nad obrázky z preview na gothica 2 a nadšeně si představoval co je asi za tím kopcem, co je v těch lesích, tohle pro mě mělo obrovské kouzlo, a né že se teď podívám na lets playe, trailery atd. a nemám žádný překvápko..
  • Třeba Antichamber se v těch tajnostech přímo vyžívá. Tam to snad bez nich ani nejde dohrát :D
    Jinak se mi velmi líbí ve hrách tzv. easter eggs. Luxusem jsou takové věci.
  • Myslím, že hrám chybí hlavně "posvátná/tajemná vertikalita", jsou často ploché, já chci prostor... Neskutečně jsem se bavil u prvního Soul Reavera, miluju Descent - tyhle hry té "posvátné vertikality" užívaly hojně...
  • Podle mě hry nejsou nezajímavé jen kvůli informační záplavě a spoilerům, ale hlavně díky přesycenosti trhu.. Před patnácti lety jsem byl rád za každou blbůstku, měsíční přísun her se dal spočítat na prstech jedné ruky, a top AAA se nehrnuly jak na běžícím pásu. Dalším důležitým faktorem jsou opakující se herní mechanismy a zažité stereotypy. Podobně jako u aktuální filmové scény, kde se poslední dobou nedaří prosazovat i kvalitním režisérům a herecké špičce.
  • Zrovna včera jsem stáhl demo Gorogoa a rozplýval se nad formou zpracování i na to jak absolutně netuším co se bude dít dál.
  • "Čím je hra těžší, tím je kvalitnější."

    Aspoň tak se tváří všichni ti "hardcore - hrál jsem Wolfa 3D v době, kdy ty jsi byl na houbách" herní guru mistři těchto diskuzí. Hry, stejně jako další odvětví ZÁBAVNÍHO průmyslu, jsou zrcadlem společnosti, která je hraje. Pokud je vám přes 30 a považujete se za experta na současnou herní scénu, neboť vše jste hrál a viděl, tak error je spíš ve vás. Najděte si holku, pořiďte děti a strávěte s nimi kvalitní čas, ke kompu lezte jen v opravdu volném čase.

    Přestaňte si hrát na experty. Ani samotný recenzent nikdy skutečným expertem nebude, nebuď objektivita je subjektivní, či téměř neexistující.

    Užije si hezký zbytek dne, drazí rádoby odbornící z diskuze :)
    • Narocnost pomahala vytvarat hratelnost. Ze su sucasne hry mierene na specificke publikum sem pisat nemusis. O tom nikto na diskusii nepochyboval. Clankov na temu stretnutia Dana Vavru s manazermi tu bolo dost. Neviem ako v Cechach ale na zapade je priemerny vek hracov cez 35 rokov.
    • No ty sis teda ulevil chlapce :D prej holka, deti, k pc opravdu jen ve volnem case. Ted jsi tady ty herni guru mistry tedy roznesl uplne na kousicky, gratuluju.
    • Ano, máš pravdu. Je to naprosto zbytečné poměřovaní pindíku. Ti kteří nenávidí jednu hru. tak řeknou, že je lehká a naopak. Já se snažil to naspat co nejvíc objektivně, jelikož Dragon Age není úplně můj šálek kávy a to především kvůli příběhu, ale hra je to bez patche a na nejvyšší obtížnost neskutečně těžká a každý fight se musel promyslet a několikrát se k němu i vrátit re-loadem.
  • Nejtěžší RPG podle zkušeného hráče RPG za posledních pár let. První místa jsou společné, jelikož opravdu těžko říct co je pro mě těžší.
    1) Dark Souls Calamity Ring Ng++++
    1) Dragon Age NO patch nejtěžší obtížnost
    2) Demon Souls
    3) Dragon Dogma
  • Co se tady nedozvím, prý že Witcher 2 je těžká hra na insane? Hahaha. To je pro vtip roku. Witcher 2 je dosti casual hra, příběhová hra. Mám to dohraný na insane a umíral jsem jen v první kapitole. Ve druhé a třetí je kumšt umřít.
    • Tak to si potom na insane nehral...insane je jedna smrt = koniec hry, tak by ma zaujimalo ako si mohol umierat viackrat ;-)
      • Záleží, co je pro tebe Hardcore, pro mě teda není hardcore tahle obtížnost. Celé to na mě působí jako populismus od tvůrců, že neví, jak vytvořit těžkou obtížnost, tak ji uměle navýší odstraněním savů. Pokud si odmyslíš savy, tak je ta hra stále dosti lehká. Celkově je to prostě jen špatně desingovaná obtížnost a tohle není Hardcore. Přeji dobrý den.
        • Aha takze ak by bol v Dark Souls quicksave, tak zostane hardcore? Nechap ma zle, Souls su vyborne hry, ale narocnost je velmi diskutabilna, vacsinu subojov vyhras len uplne hlupym focusom a beh dokola + stit. Co je narocne je proste ze umries pomerne lahko ci uz svojou chybou (stamina vs bloky) , alebo tym velmi podivnym koliznym systemom, ked NPC nemaju problem mlatit cez stlpy a steny alebo presmerovat utok do uplne inej strany za ''behu'' alebo si hra len proste povie ze trafil. A opakujes znova tu istu parminutovu pasaz, kde sa nic zaujimave nedeje.
          • Ano, tak Dark Souls je někde jinde v obtížnosti a není uměle a dosti trapně navyšovaná jako ve Witcher 2. Ta hra se ukládá pořád, plus máš v každé lokaci záchrany bod. Ono i kdyby ta hra měla quick save, tak pořád bude dost těžká. Já jsem se na NG++++++ trápil se Smough and Ornstein hodiny a hodiny a nějaký quick save by mě moc nevytrhl, jelikož bych opravdu neměl čas hru ještě průběžně ukládat. Srovnávat obtížnost Dark Souls a Witcher 2 je ta nejvyšší blbost, co jsem tu snad četl. Obtížnost v souls sérii je vybalancovaná k dokonalosti. Naopak Witcher 2 je taková moderní hra, která sazí na naraci a obtížnost není tak propracovaná a zopakuji ti to ještě jednou, odstraněním savů hru neuděláš hardcore. Chápu, že tu hru máš rád, já ji mám taky rád, ale trocha zdravého rozumu by neškodila *7*
            • Ved ja ich ani porovnavat nechcem, cele toto vzniklo len z toho , ze sa niekto pytal na zoznam tazsich zalezitosti ako DS, tak som dal svoj realny, ktore moje boli pre mna narocnejsie ako DS. Je to cisto moj subjektivny ''rebricek''. Ak by som chcel dat cisto hru , ktora zavisi len od skillu co som hral, tak by som asi zvolil Super Meat Boy. To je hrozny masaker, oproti nemu je DS prechadzka ;-)
            • Teď jak se bavíme o Witcherovi, docela jsem dostal chuť si ho po šesté znova zahrát :P
            • Pořád to nechápeš. Máš v tom guláš. Witcher 2 není těžká hra, ta obtížnost je pořád stejná jako na Dark, čili opravdu v té hře není problém přežít bez smrti. Kdyby system "savů" jako má Witcher 2 na Insane používal Dark Souls, tak to člověk nikdy nedohraje. Další základní problém hry a znovu na rozdíl od Dark Souls, že hra je šíleně nevybalancovaná, proto je na Insane nespravedlivá k hráči a tady je zase rozpor v hardcore hře, hra by měla být fér. Witcher 2 je balancován až pomocí neofico Full Combat Rebalance 2 Mod, který zas obsahuje nějaké ty bugy. Tyhle hry absolutně nemůžeš srovnávat.
            • Ty si mylis pojmy s dojmami, ja som nikde nenapisal, ze Witcher 2 je tazka hra..ale , ze hrat insane Witchera 2 je tazke. Pri DS a NG+++++++, kde nejde tiez o nic ine ako o zvyseny HP bossov , ktori maju rovnake utoky. Odstranenim save urobis hru hardcore...musi zmenit komplet sposob hrania, rozmyslat nad vyvazenim survival a dps, rozdelit obmedzene zdroje. V inych hrach vacsinou nejde dohlupa grindovat ako v DS a tym zvysovat svoje staty a vybavu.
              A ano, myslim, si presne to, ze s quicksave by bola DS seria mnohonasobne lahsia ako je.
      • https://www.youtube.com/watch?v=3dVwPTlqSnot tomu říkáš hardcore hra? Na jednu ráno těžko chcípneš, když máš defence znamení. Chce to sundat růžové brýle
        • To ma o tom asi taku vypovednu hodnotu ako napr. taketo video z DS http://www.youtube.com/watch?v=70nGqlE8kS8, nedokazuje to o obtiaznosti vobec nic.
          • kennyB
            Tohle je jeden z těch nejlehčích bossů v DS a hraje to někdo, kdo už to pořádně umí. V DS se nestane, že dostaneš bosse ke zdi a tam ho usekáš, jako je to o video výše *3*
    • Witcher 2 je těžký jen v některých momentech žel těch je pomálu. Např. V jeskyni ve Flotsamu se na tebe vyrojí desítky nekkerů, tak je to těžké nebo ty pavoučí královny mají přehršel hp na insane, ale i tak to není hardcore ani náhodou.
  • ElBundo
    Tak houby! Ptali se na vlak do Náchoda...
    http://youtu.be/3342bNEBUHU?t=2m14s

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit