Přejít na výpis diskuzí
GDC 2017: Civilisté ve Watch Dogs 2 a jejich vliv na hratelnost
28.2.2017 | Martin Bach
9 příspěvků
-
Jak se píše v článku, ten rozdíl mezi prvním a druhým dílem je markantní. Chování NPC v jedničce byla pro mě jedna z největších slabin.
Zde je město opravdu živé a mnohokrát jsem se přistihl, že pozoruju okolní ruch. Je důležité, aby město aktivně fungovalo bez zásahu hráče. Taky je ale příjemné vidět, když NPC na hráče reaguje přirozeně, ne strojově a vše vypadá přirozeněji. Třeba když někoho fotíte.
Cesta k přirozeným reakcím je ještě dlouhá, ale jsem rád, že se to snaží Ubisoft rozvíjet. -
-
Z chování civilistů ve Watch Dogs 2 by si měl vzít Ubisoft příklad, protože ten jejich otevřený svět je v dalších hrách strašně nudný a to právě díky civilistům, ať už je to Far Cry, Division nebo teď Wildlands ...
-
-
To jsou všechno "staré" hry postavené na starých konceptech. Wildlands je taky ve vývoji už mnoho let.
Právě Watch Dogs 2 jsou taková první vlaštovka, jak by to mohlo v budoucnu s jejich hrama vypadat.
Navíc celé WD2 je postaveno na sociálních interakcích, takže to dává smysl.
-
-
-
No krom toho že si můžete vyslechnout (iopět) nějakou soukromou debatu, občas přehrát něčí hovor nebo je znehybnit teaserem. Což začne nudit za zachvíly. Jo a abYch nezapoměl ještě se dá někdo označit tak že ho pojede zatknout policie nebo zabít gang, takže taková berlička no.
¨Takže jo oni vliv na hratelnost docela i mají spíše... na odvedení pozornosti. -
-
Proboha už nás ho někdo zbavte.. NAVŽDY!
-
-
To nejde. Je to škodlivý kód s vlastní umělou inteligencí....ne moc povedenou :-)
-
-
-
Po hodině to letělo s PC,,, dokonce jsme to vypnul alt+F4, a hned mazal, nevím pro koho je ta hra,,,
ale vím pro fanboys novinek,,, je jedno co hraju hlavně že je to AAA novinka,,
stejně jako s hudbou proč asi mají dnešní zpěváci na YT miliardové sledovanosti ?
co je nové to je dobré -
-
Ty moderní zpěváci to mají většinou nahnané přes boty, YT to dříve mazalo.
-
-
Skvělý článek. Watch Dogs jsem zatím nehrál, ale jsem rád, když se vývojáři snaží o jakoukoliv uvěřitelnost herního světa.
Zrovna v článku zmíněnou fuzzy logiku jsme se teď učili na VŠ, ale nikdy by mě nenapadlo něco takového využít u umělé inteligence ve hrách. Mrzí mě to, většina učitelů vyučuje jen to, co konkrétně zajímá jen je a nesnaží se rozšířit naše myšlení.
Zrovna umělá inteligence ve hrách zní dost zajímavě, a mohlo by mě to zaujmout natolik, že bych se o fuzzy logiku v tomto směru dále zajímal. Místo toho jsem ale pouze věděl, že "něco takového se používá u chytrých praček, kde se podle barvy a zašpinění prádla zvolí program praní" ... což zdaleka není tak zajímavé, a je to škoda, že učitelé většinou dnes neumí více zaujmout mladé lidi.
Takže díky za zajímavý článek, jen tak dále *4*