Přejít na výpis diskuzí
GDC 2017: Tacoma vzbuzuje příjemné vzpomínky na nepříjemné zážitky ze System Shock 2
1.3.2017 | Petr Poláček
3 příspěvky
-
"Tacoma, bez Tacoma, vidím Tacoma, o Tacoma". Jako bonus "zážitky ze System Shock 2". Fakt zážitek. Opravdu by mě zajímalo, co vás k tomu vede. Hádám, že snaha o neměnnost a jasnou identifikovatelnost titulu i pro toho nejlobotomizovanějšího láčkovce prodírajícího se s maximálním nasazením textem o pěti větách. Tak to potěš koště, takhle za chvíli můžete skončit u leporela a grafických symbolů.
-
Steve Gaynor je zajímavej člověk. Na jednu stranu je to týpek co oslavuje FarCry 2 a Mafii 3 a přesně ty jejich aspekty který většina lidí zavrhuje (systemický bitky/zabírání základen, což většina lidí strhala jako "filler"), a přitom sám dělá hry pravoopačný (100% zaměření na příběh, nula systemic combatu). Každopádně má talent kterej je vidět už od Bioshock Minerva's Den, takže na Tacomu jsem hodně zvědav.
-
Sem s tým!