Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • alladjex
    Osobně na Early Access mi momentálně vyhovuje Steam palcové hodnocení.
  • Mně přijde celý fenomén early acces jako nejdrzejší nestoudnost nejhrubšího zrna. Platit za pre-alphy, v lepším případě bety, zaplatit si za to, že někdo může dělat pokusné králíčky alias testery, kteří byli vždy tak nějak členy vývojářského studia a za tuhle práci byli vlastně placeni?
    Early access imho není nic jiného než alpha/beta-testing ořezaný o onu odezvu tester->studio.

    A lidi za to ještě platí. Ale co, jak se řiká "každý zboží má svýho kupce". Trochu mi to připomíná naruby "nastala nová doba - host vyhazuje číšníka".

    Ale je krásný, že to většina hráčů takhle nevidí a nechají se opájet oschlým rohlíkem ve smyslu "sáhněte si na naši hru jako první, dřív než ostatní, co na tom, že není hotová, je zabugovaná a možná když si ji koupí dostatek lidí tak už nebudeme mít potřebu ji dodělat do finální podoby...".
    • celoush
      Už první věta je perla *3* To tě někdo nutí tě to kupovat? Co je na tom nestoudného? I v technické literatuře jsem narazil na ebooky s "early access", kde sis mohl knihu levněji koupit "předem" a část přečíst, přičemž některé kapitoly byly jen nadepsány a dostával jsem je později v updatech.
      Prostě klasická nabídka / poptávka. Nic se samozřejmě nemá přehánět, ale pokud bychom se bavili o nestoudnosti, tak bych rozhodně nadhodil téma "krátkodobá sleva na early access hru" ... tam bych byl klidně podobně kritický.
    • pokud mam dat za hru 1200kc az bude full,nebo 300kc v early acces,hadej,co si vyberu...
    • Pokud víš, že se ti to bude líbit, není o čem přemýšlet. Většina (ne-li všechny) Early Access stojí méně než finální titul.

      Osobně se přiznám, že jsem jim tehdy těch (cca.) 1800 tehdy za Supporter edici dal, a nemám čeho litovat. I přes stálé neduhy se hra (KONEČNĚ, po několika dílech) dočkává opravdu VELKÝCH změn a vylepšení.

      A fakt, že jsem dostal podruhé hry, které už jsem dávno měl? ArmA (a předtím Operace Flashpoint) mi dala tolik hodin zábavy, že se to dá lehko zapomenout.
  • BF 4 nahrano 40h, Arma 3 nahrano pres 400h a stale roste. V cem asi soudruzi z EA udelali chybu ?
  • mondzi
    Toto ze napisal Petr Polacek? Nejak mi to nesedi...
  • Ty hry vydat není, samozřejmě, schůdná varianta, správně? Protože early access je tak úžasný, neboť neméně úžasným způsobem pojí vývojáře a komunitu tak, aby mohla vzniknout skutečně jedinečná hra....Autor ať laskavě táhne dělat do PR oddělení nějakého studia, o kterém má mokré sny.
    Možnost, že by ta mocná média vytvářela tlak na vývojáře, aby laskavě někdy ty svoje geniální díla skutečně vydala, nepřipadá také v úvahu, že? Už by se nemohlo chovat alibisticky a nechávat si otevřená zadní vrátka pro případ "co kdyby". Vždy vývojáři mohou říci, že vyslyšeli vůli komunity, tudíž musí něco, ono dopracovat. Média pějí ódy, jak je studio otevřené a skutečně se zajímá o to, co si hráči přejí. Ono skutečně nikomu nevadí, že celý ten early access je ve své podstatě letadlo? Proč taky; média, dle autora, si musí vyřešit hlavně způsob hodnocení, aby to těm vývojářům nedělalo moc problémů, protože potom by ta symbióza mohla přestat fungovat. To, jestli v dlouhém období tento alibismus naprosto nepokřiví herní trh (jako se už děje a dělo), už není tak důležité. Až se to stane, tak alespoň budeme mít o čem psát a posypou se nám chechtáky z reklamy. Konec konců. jsme pouze novináři...
    Velmi vzácně si vyhradím čas na to, abych ztrácel čas psaním těchto irelevantních příspěvků, ale autorovo dílo je po dlouhé době taková snůška lidské retardace, že mi to nedalo. Ono to skoro vypadá, jako by snad v minulosti nebylo možné dělat kvalitní hry, aniž by hráči kupovali zajíce v pytli a vůbec se modlili, zdali se vývojář s ctihodným novinářem domluví, že se oběma hodí, aby hra byla označena za hotovou.
  • Pete.palis
    když jsme u těch early access....jedna novinka...někoho potěší, jiný ne

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10906_608184159300534_373741580067628884_n.jpg
    • Už jsme si z toho (převážně díky PS4 ovladači) udělali náležitou srandu.

      Kolikačudlové budou asi kombinace?

      Jak se jim to asi vleze na jeden ovladač?

      Jak tam chtějí narvat aim assist pro ty chudáky na konzolích, co by bez něj netrefili ani stodolu na tři kroky?

      Hodně štestí, PS4. Budu čekat na výsledek.
  • Johnny
    mě naopak arma dala vše co sem si přál. Jen s modem na hezčí vzdálené textury, a bavim se u toho už desítky hodin!
  • KIMCID
    arma3 pro mne jakožto milovnika serie bylo hořké zklamání
    • Trojka je ta fArmA, na kterou spousta lidí čekala jako na smilování.

      Že to není Flashpoint? Neboj. Flashpoint měl k realismu možná více daleko, než A3.

      Zfleku mně napadá balistika (např. v OFP jsem hodil dolů z kopce granát, čekajíc, že vybuchne až pod kopcem - vzhledem k tomu, že to byla jedna z těch mohutných skal na severu Nogovy, dopadl po padesáti metrech - na boku skály, jak mu nakázala hra). Dalším podobným problémem je MYŠ, respektive jak se chová. Nedávno jsem se účastnil "nostalgické" akce ve Flashpointu, a PROKLÍNAL jsem, jak naprosto nehratelná pro mně hra byla - zkrátka již první ArmA, i její pokračování měly méně "naštvávací" akceleraci myši - nemluvě o A3, která akceleraci myši smazala úplně, a já jsem najednou schopen cíl zaměřit daleko rychleji.

      Co se týče detailu terénu, OFP, první i druhá ArmA se nehrabou Altisu/Stratisu ani po kotníky - a přitom právě detaily terénu (tím myslím skalky, údolí, křoví, stromy, apod.) jsou pro mně docela zásadní záležitost, která přidává na atmosféře - vždyť kde vypadá v realitě terén tak, jako např. Everon? Další díly tohle vylepšily, ale trojka v tomhle stále vede.
    • Mam to podobne, po marnem cekani, kdy ten svet trochu obzivne jsem to prestal hrat. Ale nejsem zadny nadsenec tohoto zanru, asi to bude tim.
      • Přitom by stačilo stáhnout TPW mód a nemusel bys čekat :-)
        • tak nejak,hrajes pc hru a nevyuzijes ten nejvetsi a nejdulezitejsi prvek vsech her zarucujicich dlouhou zivotnost her - fanouskovske modifikace
    • celoush
      jo, kdyby si napsal Arma: Armed Assault a byl rok 2006, tak ti to podepíšu, ale takhle ne *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit