Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    Kremser je se svými názory už dlouho mimo, takže to budu ignorovat...
    ale ty ostatní remcálci mě taky baví... nad nudným, bezduchým a stereotipním důůmem tak slintáte a toto se vám nelíbí? Dyť libovolný díl GeoW je lepší jak celá důům série dohromady... LoL...
    • To moc nedává smysl, vzhledem k tomu, že i samotný Doom z roku 93 strčí všechny Gearsy do kapsy *1*
      • Damarus
        Kdysi jo, pokud u toho funguje nostalgie tak to funguje i dnes. Ale z dnešního pohledu už to je bohužel odpad :)
    • Damarus
      Jo no nového Dooma sem si taky koupil a po cca 4-5 hodinách sem přestal hrát je to stereotypnější pomalu jak CoD :)
  • Poslední dobré Gearsy byly ty druhé. Trojka sice nebyla špatná, ale už tehdy to bylo taková 2.5 než regulérní trojka. Čtverku už jsem nehrál a popravdě tyhle videa vypadají, jako kdyby celá série jaksi zasapala dobu - teď když vychází na PC/X-Box One, tak bych čekal mnohem větší otevřenost a ne takovej odpornej tunel. Se stačí podívat na posledního Tamb Raidera a hlavně Uncharted 4, kde je krásně vidět, že se i tunel dá trochu rozevřít a nastavit rozumnou iluzi svobody.
    Ty koridory v GeoW jsou fakt příšerný už na pohled a i z toho mála co je vidět mi to přijde, že už je tenhle díl spíš vetoucí se na značce (ostatně se podívejte, kolik lidí z původního týmu na něm pracuje). A musím říct že je to škoda, protože i přes rozporuplnou trojku byl v téhle sérii potenciál, kterej už asi nikdo nechce rozvíjet v něco plnohodnotnějšího :/

    Za mě zatím naprostý nezájem...
  • Ne, že by GoW byl nějaký zázrak od prvního dílu, ale že by Markus řídil zahradní traktor a po Locustech házel pokébaly s výkřikem "nu pagadi" od dalšího dílu asi nikdo normální nečeká že? To že následující díl bude "stejný" jako ty předchozí bych jako vadu na kráse neviděl pokud si to publikum najde.
  • Prvni tri hry vyborne, ale chtelo to zmenu, bohuzel misto zmeny prisel tragicky ctvrty dil a ted to nevypada o nic lepe, hra se studiem Epic ztratila kvalitu a v dnesni silne konkurenci uz tahle serie proste nestaci s dechem.
  • gears of war seria sa nikdy nehrala na niečo viac... vzdy to bola len kvalitna strielačka.na gearsoch sa mi tiez velmi pacila podmaniva atmosfera... prostredie s nadychom akejsi europsko-barokovo-futuristickej planety... jednotku a judgenment povazujem asi za najlepsie zo serie kedze sa odohravaju prevazne v mestskom prostredi... dvojka bola trochu horsia kedze sa az prilis casto odohravala v podzemi ale mala par orginalnych prostredi ako vnutro velkeho červa atd..trojka ušla mala velku variaciu prostredi ale pribehovo bola privelmi pateticka.... neviem co ocakavat od 4... pribehovo sa to nema kam posunut kedze vsetky mesta uz boli znicene... podla videa to vyzera ze sa skupinky budu bezcielne motat po prirode a ruinach...
  • To se sice posunul dál, ale také jde o to jakým směrem se posunul, myslím že můžeme být rádi za to že Gears of War je jedna z těch značek co zatím drží svůj styl.
  • Damarus
    Nic ve zlém, ale Gearsy se během 3 prvních dílu změnily o dost víc než CoD za posledních 10 nebo kolik už to je :D
  • Hnisavec
    Gearsovia mi prisli od zaciatku ako tragicka hra. Kupil.som.kvoli tomu xbox a hned isiel prec. Primitiivny cover system a parodicke marinacke mr olympia postavy s telami narvatymi syntolom a rastakom. Uplne obycajna radoby militari strielacka akych su stovky
    • GOW jsem si koupil, zacal hrat a nejak mne to nechytlo. Ale ve svy dobe byla pomerne originalni a hry, jejichz hlavni herni mechanismus je cover, bylo pred GOW jen par. Ovsem grafika, animace, bosove a nepratele byli ve sve dobe uzasni.
    • A slubovala ta hra niekedy nieco ine? Lebo to je ako kupit si kilo cukru a potom sa stazovat, ze je to sladke.
  • MrSanta
    Jestli to chápu správně, tak pokračování akční řežby je, překvapivě, akční řežba. A podle autora článku je to špatně... To se mi snad zdá. Pana Kremsera asi nikdy nepochopím *1*
    • Možná by nebylo špatné si ten článek přečíst - já z něj pochopil (a souhlasím s tím) že tenhle díl je prostě strašně stejnej a není na něm žádná zjevná snaha o to někam se posunout. Jiným hrám se tohle normálně vyčítá a já nevidím důvod proč u Gearsů dělat výjimku - jedinej znatelnej posun byl vidět mezi jedničkou a dvojkou, pak jakoby to už ty lidi přestalo bavit a tak už jen lepily ten směšnej příběh do stejných kulis navíc paradoxně v ještě horším technickým provedení (dodnes mě děsí to příšerný nahrávaání arén z trojky, kdy člověk musel sledovat stále stejnou animaci toho jak si vojáci přdržují vrata)...
      • MrSanta
        Já ten článek četl. Kromě subjektivního názoru autora, že prosté akční hry jsou už přežité a že tam není posun jako God of War 4, jsem v něm nenašel nic, co by mělo potvrdit, že nové Gearsy jsou nic moc hra.
        S posunem u her nemám problém, ale musí to být posun správným směrem. A nedomnívám se, že radikální změny u zaběhlé značky (a navíc u tak prostého žánru jako TPS) jsou na místě. Co tam jako vrazit? RPG prvky? Survival? Budování základny? Jednorožce? Uznávám, to by mohla být zábava, ale těžko to budou Gears of War.
        "Kdo miloval a ještě stále miluje původní trilogii a Judgment mu nepřišel úplně k zahození, zahoří nejspíše láskou i ke čtyřce. Bude to sice z čiré nostalgie, ale tvůrci očividně na tyto hráče sází a maximálně jim vychází vstříc." a co je na tom špatného?
        "Nejde ale o nic výjimečného a určitě si nemyslete, že pokud vám Gears of War v minulosti nesedla, čtyřka to snad změní." no to je sakra objev. Určitě budu čekat, že když mě nezaujaly 4 díly nějaké značky, tak mě pátej bavit bude.
        Aby nedošlo k mýlce. Mě nejde ani tak o samotnou hru, jako o vyznění článku. Celkově mi to přijde zmatené, protože od začáku p. Kremser tvdí, že nové Gearsy jsou průměr a v samotném článku, až na pár subjektivních názorů, to vlastně nepotvrdí. S nadsázkou říkám, že něco podobného by napsal ve světlé chvilce Jack. A bez nadsázky říkám, že kdyby některé "argumenty" z článku člověk postnul jako reakci do diskuze u libovolné hry, tak za a) dostane sodu, že je hater, nebo za b) příspěvek smaže cenzor jako flame.
        • Co ot tady plácáš o budování základny, RPG a jednorožcích?! Já se tu bavím o inovacích a ty tu meleš nesmysly o změně v žánru... :/ Někdy žasnu nad tím, co tu lidi jsou schopní napsat za podivnosti - nevím jestli ti mám nakreslit obrázek, nebo uvést příklad. Raději zůstanu u toho příkladu:

          Podívej se na Uncharted a rozdím mezi třetím a čtvrtým dílem, tam je krásně vidět o čem mluvím
          • Uncharted je od prvního dílu to samé dokola, jen se mění grafika...
          • MrSanta
            Prosím si obrázek, Uncharted jsem nehrál ani jeden díl *1*
            V klidu, není nutno být hned tak útočný. Já proti inovacím taky nejsem. Když je to s rozumem. Ale tady nejde o ty inovace, nejde tady ani o samotné Gearsy. Jak píšu, mě zaráží samotnej článek. Z jeho textu mi prostě nevychází proč by další Gearsy měly být (pod)průměr.
            Jak píšeš, hrám se běžně vyčítá, že se nesnaží nikam posunout. A to je právě, podle mě, docela lichá výčitka. Jestli je posun, nebo není by nemělo mít vliv na hodnocení hry.
    • Panu Danielovi "nenítoodSonynenítamniczdarskoulsnezájem" Kremserovi asi vadilo, že Fenix tolik nezestárl a nezvážněl jako Kratos.
  • Tenhle system krytu a presnyho strileni zpoza nich je hrozny zlo pro akcni hry. K tomu cim dal dementnejsi AI protoze to uz by konzole neutahly....
    • Nove konzole by AI utahly v pohode. Neni problem udelat chytry AI. Problem je udelat nezabugovany AI, ktery nenarusuje gameplay. Neni nad to, kdyz ti AI zacne otevirat zamceny dvere, nebo dokonce vleze kam nema a ty ho nemuzes najit. Pokud mas nekoho killnout a nemuzes ho ve hre najit, je dost frustrujici. Nemluve o tom, kdyz se ti AI takticky zacoveruje v nej miste, zacne te odstrelovat a leti na tebe jeste boss...
      • Keci v kleci. Takovy swat3 je diky kreativni AI porad spickou zanru. Nebo modova AI v arme III, ktera obklicovala, manevrovala, pouzivala potlacovaci palbu, prislusenstvi zbrani....

        Dobra ai posouva herni zazitek na novou dimenzi.

        Dobrou ai jsem vydel naposledy u rage, fear ... to uz je vsechno hrozne davno.
        • Ai ze swat3 nebo Army je neco uplne jinyho.

          FEAR mel sice vyborne ai, ale napul nascriptovane.
          Rage nevim. Matne si pamatuju vubec na hru. Ale AI me tam nijak neohromovalo.

          Jenze tohle se neda srovnavat. Level pred x roky je uplne neco jineho nez dnes a navmesh je mnohem komplexnejsi.

          Taky si trochu protirecis. Ty hry co uvadis byli na konzolich (Rage, Fear).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit