Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No tak když vidím jak série GR dopadla, tak je mi blujno. Fakt arkádička pro děti. GR se pyšnil taktickou akcí, velmi vysokou obtížností, kdy dvě kulky znamenaly smrt, špatně naplánovaný postup znamenal smrt, ztráta člena jednotky znamenala většinou nesplnění mise, protože obtížnost mise se tím rapidně zvedla. Sledování každého rohu a každé střechy bylo naprosto klíčové, někam naběhnout a prostě to vystřílet bylo naprosto nemyslitelné. Dále přechod na 3rd pohled jsem naprosto nepochopil, při zamíření se to stejně přepne do první osoby, tak nechápu proč se musím koukat an panáka před sebou - neskutečně to ubírá na uvěřitelnosti. Po GR:AW2 šla tahle značka neskutečně do kopru a tenhle "veselý" gameplay to jednoznačně dokazuje.
    • treba mne se AW moc nelíbil, protože se vše odehrávalo v hrozne jednotvarnem prostredí a navíc grafika byla proste otresna, ve srovnaní s konzolovou verzí, která byla víc vymazlenejší.
    • Tak kdyby udělali remake původního dílu včetně datadisků tak by mě to vůbec nevadilo. Stačilo by jen dodělat pár moderních prvků jako možnost vylepšení zbraní, druhů munice, vybavení parťáků a hlavně zbraně viditelné v prvním pohledu a bylo by to.
  • Vypadá to jako trošku serioznější Just cause 3 s horší grafikou.
  • Kori
    Dnes u konzolovek frčí kočičí stealth, který funguje následovně: běháte v rovných čarách alá Charlize Theron, neboť pokud vy nevidíte nepřítele, nepřítel přece nevidí vás. Ono holt s gamepadem se otáčí těžko.
    • Konzole je v podstatě hračka (jako Barbie nebo lego) pro děti a po dětech nemůžeš chtít nějaké složitosti. *1*
  • Na vizuálu je evidentně ještě mnoho práce a prezentovat to v tomhle stavu chtělo odvahu protože to zatím vypadá zásadně hůř než Far Cry i The Division.
    Pro mě bude zásadní jak se to bude hrát sólo a jaká bude AI. V The Division mi hláškující křoví chybělo ale na druhou stranu se mi nikdo nepletl pod nohy. Tady to ale nepůjde odchodit po svých a je mi jasný že když budu řídít vozidlo že nebudu moci zároveň střílet s kulometu ve věži. Takže zásadní je čeho budou boti schopní? Pokud to bude průšvih nic s toho co nám ve videích prezentovali nebude možné a možnosti jak si hru užít se značně zredukují. Taktická stránka se z Ghost Recona prakticky vytratila a pokud bude skřípat i akce pak by mi hra neměla co nabídnout.
  • vypadá to suprově. Jsem fanoušek GR série a volný svět jsem si vždycky přál. Hlavně v kooperaci to bude super. S tátou jsem dohráli všechny předchozí GR včetně datadisků, GR AW a GR AW2 včetně fanouškovských map, ale už od GRAW jsme chtěli otevřený svět a když jsme hráli Far Cry 4 tak nás napadlo, že by to bylo super, kdyby to bylo takto i v nějaké vojenské hře(nemyslím ARMA - ta je moc složitá ne na hru ale na přípravu a na stavění misí v editoru atd) prostě nějaká super akce s příběhem v otevřeném světě ale na styl speciálních jednotek, kde by si každý mohl dělat jak uzná za vhodné, ne jak káže hra. Což sice šlo v prvních dílech GR ale bylo to takové plechové bez animací zbrnaí z prvního pohledu a člověk si prostě připadal jako že hraje za drona... Takže za mě palec nahoru a už se nemůžem dočkat. I kdyby to byla 6tková hra my do toho stejně půjdem.
  • GR byla kdysi jedna z mojich nejoblíbenejších her. Duvody byly:
    - taktická hra kde jsem mohl zadávat príkazy vojákum na taktické/satelitní mape, naplánovat celou akci a pak už jen dát povel k provedení.
    - mohl jsem velet až trem oddílum a celkove tuším až šesti nebo osmi vojákum
    - možnost prevtelit se a ovladat kterehokoliv vojaka

    první hra mela navíc i milý detail jako povyšovaní vojaku, že jste z nich mohli udelat veterány a každá mise se odehrávala v zcela jiném prostredí (hory, lesy, močály, mesto, letište, prístav atd.) takže se nedostavil stereotyp.

    Tohle tady vubec nevidím, značka se uplne odklonila od puvodnich korenu a společný je už jen název. Tím nerikam že to bude špatná hra, jen pro nas fanoušky je to jako kopanec do zadele
    *9*
  • No zatím to vypadá otřesně .. podle mě to bude další zklamání stejně jako u the division.. hold dobré hry vymírají
  • Mě se to líbí... Ty jejich rozhovory jsou tak nahraný, až je to srandovní, takový voicechat jsem teda nikdy nezažil.
    Ještě jsem v žádném videu neviděl jak někdo z hráčů umře. Rád bych viděl, jak je těžké hráče zabít, podle toho se dá hodně soudit, zda to bude dobrá hra či ne, protože všechny dobré díly Ghost Recon dokázali hráčům dost zatopit.
  • takze dalsi hra podle standard sablony ubisoftu...nejaky ty poklady, vezicky, pevnosti...dekuji nechci

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit