Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Když řeknu že mám odehráno pár hodin a zatím se bavím nicméně... mám spoustu problémů které mě otravují, kolikrát i znemožnují hru.

    Příběh přeskočím mnic zajímavého, ostAtně tam se to ani nečeká ( kupodivu se mi líbí customizace postavy i když je to blbina tak urazila kus cesty od nudného editoru v Division - dobré je i že tam lze mít stejnej kostým :P)

    Ta hra má fakt nevěřitelnou rozlohu a grafika je taky hezká navíc se to i slušně hýbe na tom mým pekáči CPU což je velice příjemné. Efekty počasí kdy prší je bouřka si zaslouží pochvalu a je vidět že na tom udělali dost práce... Gunplay taky supr různé zbraně se i odlišně chovaj. Navíc se daj dovylepšit. Funguje tam i třeba headshot, takže žádná extra výdrž protivníků. Navíc ai spolubojovníci skutečně pomáhají a někoho i zastřelí a léčí vás atp...

    Co ale narušuje hraní je hromada bugů glitchů a chyb... které mě vadí štvou a kazí zážitek. Třeba když se ještě nedionačte určitá ovblast kde je npc nutné k vyslechnutí tak tam prostě není jen je tam ukazatel npc tam není! Což se ostatně děje hojně každou chvíly a než se to načte ztratí člověk fůru času. Taky se mi zabugovala zbran že nešlo střílet ani vidět zaměřovač. Odbuglo se to samo až po respawnu nepřátel.
    Kolikrát ten respawn a spawn je divný, že se objeví a nic nedělají o to horší je to např u bosse - který jen stál a nic nedělal bum prásk a bylo po něm (nnich) Nebo i pomalé načtení bedýnek nebo dokumentů prostě to je neodladěné. Člověk musí z místa odejnít a pochvíly se vrátit a kolikrát i restartovat misi - když mám vyslechnout řidiče kamionu ale on tam prostě vůbec není.
    Kolikrát si řikám - že ty mise sami osobě byli trochu zkopčené z Watch dogs2 tedy až na ten Mafia3 styl že se nejdříve udělá trochu škody a až pak se může jít na bose. Atak dále stále dokola jen občas je nějaká ta změna. Jsem rád že se to zase dá hrát solo - s random lidma bych některé mise radši ani
    nezkoušel a v coopu nevím jestli bych znovu hrát chtěl. Jak už bylo zmíněno zajímavé je že hra žije i svým vlastním životem a kolikrát se chce člověk zastavit aby se pokochal. Za to taky bod naohoru a palec. Nicméně prostě je opět vidět že měli nervy to vydat co nejdříve a kdyby to vydali pozdějš a vychytali většinu bugů bylo by to supr. Třeba Fyzika aut není tak hrozná prostě arkáda, Vrtuníky se taky na klávesnici ovládat daj a letadla řekl bych hodně podobné Just cause3 ( nebo celkově sérii). Hraji na těžkou, nepříjde mi to až tak těžký *3*
    • Jack1947
      Ad2

      No po několika hodinách, musím říct že by ani tak nevadila stereotypnost jako spíš to jak uměle je navyšována obtížnost, prostě vás tlačí bud do postraních úkolů nebo coopu, to u Division tolik nebylo jednak se tam nic nedalo dělat a taky že to bylo celkem fér. Bolívije se prostě okoouká, začne i trochu nudit.
      • Jack1947
        Po dohrání, můžu jedině říct díky bohu že už to mám za sebou. To mám "jen" 84% třeba někdy ještě se vrátím a dojedu i vedlejšáky. Jestli tohle má být nový mustr jak budou vypadat hry od Ubisoftu (díky moc Mafia3 a to tam nebnylo tak nudné) tak se ještě máme na co těšit ughh...
  • Zdravím, pokud by měl někdo chuť se podívat na Ghost Recon Wildlands - short film, tak odkaz najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=UJx4WhaP_PY
  • Jack1947
    Nejhorší je že ta hra měla hajp a hrozně na sebe táhne - takže jí beztak budu muset pořídit. Myslím že najít někoho na hraní jestli to bude jako Division kde se lidi rádi spojují/vali.

    I když bych radši dal co nejvíce sám, i s AI. (pozdějc třeba COOp )

    Nelíbí se mi na té hře cena i když Division tehdy bylo o pár stovek dražší. Achich kdybych hrál ty bety :D
    Třeba by mě to odradilo. Já fakt moc víc her nechci, je to fakt síla všechno to hrát. Jenže tohle graficky vypadá moc dobře safra. ( I když ta Coop šást bude stereotypní a sterilní - není jiné podobné střílečky ...)
  • Já hlavně nevím, proč se pořád řeší ten příběh. Je to klasika žánru DEA, CIA vs. drogoví bosové, nic víc, nic míň. Navíc, když se člověk během hraní prokousává všemi těmi zápisky a zvukovými záznamy popř. videi, celé to tak nějak dává smysl. Provedení hry je pak věc jiná, ale já se těch 80 hodin (100% dohrání) bavil (50:50 koop vs solo).
  • sugyn
    " S povděkem naopak kvituji fakt, že jakmile zvolíte stealth a nepřítel vás zpozoruje, nevědí o vás telepaticky všichni v okolí."

    No je to prave presne naopak. I kdyz vystrelite z odstrelovacky na vzdalenosti 400 metru a netrefite se nebo nezabijete nepritele na jednu ranu, nebo strela proleti skrz NPC protoze server mel lag. Tak se automaticky spusti alarm a vsichni nepratele okamzite vedi kde jste a to vcetne i minometu ktery strili neskutecne presne.

    Hra ma neskutecnou hromadu grafickych glichu, rozlicnych bugu. Kooperativni hra je silene utrpeni, neustale lagy a chyby. Mise se nechteji plnit, NPC delaji neco jineho nez maji. Obcas se pro jistotu nenacte herni obsah vubec.

    Po fiasku jmenem The Division, rikal jsem si ze se Ubisoft snad poucil a udela lepsi hru. No ne, je to horsi nez The Division. Z hlasky "Pinche Cabron" uz mam lisej. Slysel jsem to nejmin 50x.

    Nejhure utracenych 60EUR. 3/10 score hry.
    • Aristarch
      ... smiem sa opýtať, akú hru to hráš? Lebo ja hrám Wildlands od vydania.. a nenarazil som ani na jeden problém, ktorý opisuješ. Možno by to chcelo kvalitnejšie pripojenie na net a lepšie železo.
    • DwaR
      vidíš. ja som zatiaľ pri hre nezaznamenal nič z toho, o čom píšeš. aspoň nie v tej miere, aby mi to hru rozbilo, alebo pokazilo. hráme spolu s kamarátom co-op dvaja proti svetu, väčšinou stealth a celkom si to užívame. kamoš to hrá ešte single a síce niektoré veci ofrflal, ale tiež nič, čo by nejak extra trhalo žily. i keď trochu opatchovať by to chcelo, ale to každá hra po vydaní, to už je folklór doby...
    • nightborne
      Nene, mineš, frajer zpozorní, utíká se schovat, ale máš tam ještě dobře dvě tři vteřiny to napravit a sundat ho, než začne hulákat do vysílačky a je alarm. Jasně, musíš bejt hodně rychlej, ale neni to okamžitý, a to je dobře ;).
      • Navíc, když mines typka, který nemá nikoho blízko sebe, tak hulaka a nic z toho není. Pokud teda nemá v ruce telefon nebo není blízko alarmu či vysílačky. Pár základen jsem udělal jako Snake a hra se nijak nerozbila. Na to, že to není primárně o plizeni mi přijdou stealth prvky zábavný a funkční. Co bych vytknul je stejná věc, která byla zmíněna v recenzi. Oblečení plní pouze vizuální funkci. Je jedno jestli je člověk v keři v oranžovým overalu nebo maskovaný, že sám vypadá jak keř.
        • DwaR
          joj, keby pridajú prvok oblečenia, to by bola paráda. na druhej strane, celá "kustomizácia" postavy by šla do kopru, nakoľko by si stratil drvivú väčšinu možností. a to by ofrflala značná časť hráčov... a teraz si vyber :) osobne som ale za.
    • jak se rika moudry clovek se poučí z chyb jiných, mene moudry ze svych vlastních a ten kdo se nepoučí ani z vlastních (porad kupuje hry od ubisoftu), tak tomu není pomoci...
      • sugyn
        Co na to rict, Ubisoft nachytal me. V open bete hra se zdala byt super. Pro jednou jsem porusil sve pravidlo kupovat hry od Ubi a EA pouze ve sleve a hned prisel trest. Priste to neudelam.
  • 1/5 čekal jsem to
  • uzivatel1982
    Poslední dobou mi příjde, že se lidem obecně herní firmy nezavděčí. Všichni hledají na hrách, které ani nejsou pořádně pro ně, chyby kde se dá. Něřikám, že GR je perfektní titul, ale vojenská střílečka takového střihu pořádně na trhu není. Osobně jsem hrál(dohrál) první díly gr a hrali jsme to dost i na lankach a nikdy to nebyl ultrarealistický simulátor jako Arma. Wildlands na extremení obtížnost(s vypnutou minimapou a umirněným hudem) je super zážitek. A stěžovat si, že u vojenské střílečky jsou repetetivní mise, kde jde jen o to získat intel, uníst nějakého clena kartelu, případně vyčisit oblast mi taky příjde zbytečný. Ve výsledku má wildlands krásnej svět ve kterým se dá pohybovat a užít si pocit odbojáře a člena elitní vojenské jednotky. Ve zbraních je dostatečný velký výběr a gunsmith a uprava postavy jsou udělaný skvěle. Jízdní model je takovej průměrnej a auta zvládnout v terenu totální nesmysly, ale člověk není nucenej je dělat a když jezdí po silnicích, tak to není nic co by uráželo. Když si člověk zážitek kazit chce, tak se mu to povede vždycky a všude. Helikoptery se probírali taky hodně. Pravda, že při prvních letech jsem nadával jak spaček taky, ale po pár pokusech a pochopení jak to funguje se skoro po zemi už nepřepravuju. Rozhodně bych je za to nepochválil, ale po chvilce lítaní pak člověk nemá nejmenší problém aby ho vrtulníky poslouchali. Bohužel nemůžu zatím posoudit coop složku hry, prvních 20h jsem ztrávil v čistým singlu, kde boti nepřekážej a syncshot z nich dělá i použitelnou složku hry pro taktický postup. Občas jsem měl u hry pocit, jak kdybych dostal možnost ovládat na přímo jednotku a vojáka z Jagged Alliance. Jen misto arluca v bolivii. Guerilla válka v podání Wildlands je kombinací (Gta,Mercenaries,Just Cause, Delta Force,MGS a původních GR) a mě tenhle mix sednul. Pro mě nejlepší hra na vojáky za posledních pár let(arma3,insurgncy,squad,battlefield).
    • Poblém není v hráčích, v dnešní generaci, ani že muži už nejsou muži a ženy nejsou ženy, ale v hrách. Je to prostě spotřební zboží jako každé jiné. Jde o to co nejrychlejc a nejlevnějc vyrobit a pak lidi zblbnout reklamou. Takže se prodává pořád to samé s mírným vylepšením, ale podle reklamy to vypadá jako další revoluce, co tu ještě nikdy nebyla. Lidi sou pak logicky zklamaní. A Ubisoft je v tomhle jeden z nejhorších.
      • Jack1947
        Tak to zase prr, EA s tím jejich neustálým reskinem taky žádná sláva. ( DLC ani nemluvě)¨(částečně to napravily až s BF1 až na ty dlc)

        Ubisoft jen tohle poslední léta hezky praktikuje ale lidi evidetně už začínají mít toho i dost.
    • Aristarch
      ... súhlasím s tebou.. ale deťom tu na webe to nevysvetlíš. Oni nemajú vlastný názor na hry... držia sa vždy toho, aký názor má teraz väčšina na webe. A teraz napríklad beží nadávať na UBI hry. Takže to máš márne.
      • Takze v okamziku, kdy si i mainstream uvedomil, ze ubi dela genericky, nudny a prazdny hry, se ubisoft stal zase firmou, ktera neubiji zajimava temata otresnym zpracovanim?
        • ubisoft dela ruzne hry, nektere lepsi nektere horsi
    • Jde tam vypnout ten stupidní autoheal? To by dost pomohlo
      • No bohužel nejde, ale na nejvyšší obtížnost to člověka moc netrápí. Aspoň, když neinvestujes body do skillu na odolnost, tak stačí nešikovně vystrcit frnak a hned se valis.
        • Jack1947
          škoda, i ten Division měl/má lékarničky ( zdraví se doplní jen o jeden dílek)
    • Je to další upravenej ubi styl.... To vidí každý kdo již něco nahrál.
      • Ještě, že jsou zkušení a protřelí herní matadori co to všechno chápou a vidí a dokážou to vše odhalit. Mě by to bez tvého jedinečného, originálního a osvíceného pohledu přišlo jako dobře udělaný militaristicky open world.
    • Time to take out the trash!
      • Podle negativních reakcí nemají všichni lidi tuhle hlášku zarytou do DNA:). Jejich škoda.
  • hele ne že bych nesouhlasil s hodnocením ale u této hry by měli býr 2 protoze ta hra ma multiplayer ktery je uplně o něčem jinem než singl .... pravda je že mise sou si podobné ale koho to zajímá když má se 4 kamarádama pokokot (slovenká míra všeho ) ruznych pevností, měst, letišt a tak dale kde se spolu muzou vyblbnout ( a ze se dá vymyslet vecí zpusoibu a cilu ). osobně UB hry nedávám a poslední dobrá je podle mě PoP SoT ( dobře cela trilogie ) takže neobhajuji tyhle hry ale dejte si extrém a vubec to neni sranda ( a to mam 80 procent misi v MGS5 na S ) ale jasně pro lidi kterí to potrebuji dohrat a odskrtnout ve speedrunu je to asi nic moc a nedivím se . navíc se opravdu těsím na 4 vs 4 a season passové dlc . za mě multiplayer 8/10
    • nightborne
      Naprosto souhlasim ;). Proto je taky v posledním odstavci věta o přidávání si hodnocení, pokud chceš jet čistě mulťák.

      Prooser je, že se to musí brát jako celek, a jako celek to má mouchy - a má jich to dost.
    • DwaR
      vysvetľovať čo je "pkkt"... človeče ničíš mi ideály. tomu predsa ešte musia rozumieť na druhej strane potoka morava, nie? :D :D :D

      P.S.: celkom slušne je daná miera definovaná na necyklopedii
  • Reknu to takhle. Hra to neni spatna. Nejsem sice moc privrzenec milionu ikonek na mape ala gta. Hral jsem obe bety a ted jsem tak v pulce, ale uz me to prestava bavit. Je to dost monotoni po case. Ne ze bych potreboval suprovy pribeh,ale je to stale na jedno brdo.
    • Rejsek
      Ono taky záleží, jak moc je člověk náročný. Někomu, kdo ke hrám, nebo systému sanboxu čichl nedávno, se to určitě bude líbit víc a vydrží mu hra déle, než rozežrancům, kteří jsou podobných věcí přesycení :-)
  • Nádherně přísná nekompromisní, neuplacená a především pravdivá recenze! Děkuji redakci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit