Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zdeeneek
    *reakce na Tomas Hala.

    A ze to bylo v Thiefovi je argument? Nikde netvrdili, ze vyrabi kopii Thiefa. Jen v te kratke ukazce je tolik strazi, ze kdyby meli vsichni reagovat realisticky na pritomnost hrace, tak te odhali kazdou chvili a nebude se to dat hrat.

    Kdyby to udelali podle tvych predstav (goblinovi nebude sviti ruka, straze budou reagovat na vsechno), tak by gameplay vypadal asi takhle: hrac jde s goblinem, vleze do stinu - wtf, nevidim se, kde jsem? Po chvilce motani, ve snaze zjistit kde vlastne jeho postavicka je, poshazuje vsechny mozny veci kolem sebe, pribehne straz, odhali te a jses mrtvej.

    Pokracovani Thiefa ti vyslo nedavno, jestli ho hledas v tehle hre, tak jses na spatne adrese.
  • Light beyond is real problem... A to, ze tomu stealtherovi sviti ruka jak na carodejnice problem neni? Ne toho si nikdo nevsimne kdyz zhasnes pochoden. Straze absolutne nereagovali na louce co zhasinaj, na spadlou karafu se jen podival (asi byl konec sichty tak mu stacil vterinovy pohled aby si pomyslel, ze tu vazu zrejme shodil pavouk). To ani nemluvim, ze vaza takoveho tvaru by se na te zemi nekolikrat prekulila, ale mozna, ze kvalita videa nedavala moznost zahlednout ten koberec s 20cm vlasem co byl na zemi...
    • zdeeneek
      Klidek. Je to hra a ne simulator. Ne vsechno co do hry daji se musi chovat/vypadat realisticky. Kdyby bylo vsechno jak v realu, tak ses kazdejch 10 sekund mrtvej - to by byla zabava!
      • A to je argument? Udelame to nerealisticky, protoze to nedokazeme udelat realisticky a pritom zabavny? Sry to nezeru. Krome toho, co se tyka nereagujici AI to mel uz starej thief, tam straze jen tak nechodili kdyz zhasla lampa. Zatrolene to ani v arkadach straze nechodej kdyz zhasne lampa...
        • zdeeneek
          * moje reakce na tvuj prispevek je nahore. Omylem jsem nedal "reagovat" a vlozil svuj komentar jako novy prispevek - bohuzel mi to uz nejde opravit.
  • Povedal "bez ukazetelov a indikatorov rozhodnutie ako vyuzit prostredie je len na hracovi" To je asi najlepsia myslienka aku som za posledne 3 mesiace co sa tyka hier pocul.

    Prostredie je velke a zda sa ze "otvorene" aspon co sa do obmedzenia levelov tyka. Vhadzovat mrtvoly do kontajnerov je tak trosku vykradacka hitmana a cakal som viac cool BODY DISPOSAL (sme vo fantasy svete...otvorit portal, vytiahnut zrave cervy, zapiskat na velkeho havrana co vyzdvihne telo) ale bol som hned usadeny naslednym pouzitim superkyseliny :D (fair enough)

    Hra vypada vskutku pekne a ak budu ostatne skill trees co i aspon trosku tak kreativne ako vygrcany klon myslim ze sa mame na co tesit :D
  • BoB.2
    Já moc těšit.
  • zdeeneek
    Pro me nejzabavnejsi hra z cele E3, kterou uz netrpelive ocekavam a doufam, ze to nejak nepodelaj - zatim to vypada dost dobre.
  • Pete.palis
    pro fandy "Thiefa" a "Dishonored" jak vyšitý *5*
  • Existuje tolik fantasy bytostí a oni vyberou goblína. Já chci hrát za Leprikóna...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit