• Tuhle hru si nekupujte, mise omrzí a veškeré cheaty se snaží zbrzdit jenom kvůli penězům, kterých si i tak nahrabaly mraky. J
  • 10/10 , souhlas! *16*
  • Já si myslím, že to je jako dobrá hra, a ty co tu hru nehráli, tak jich baví protože má dobrý zážitek, mise.
  • Takže, toto hodnocení mně přijde dost přehnané. Hra vůbec není taková jak jí tady popisují. Hra obsahuje tak akorát spoustu bugu, a když porovnám cenu, za kterou jsem si jí pořídil, tak myslím, že je spousta lepších her, co si mužete za ty peníze koupit .. ! Online verze je podle mě v totální BETA verzi. Nedodělané a dost chaticke "heisty". U kterých pul hodiny čekáte až se napojí lidi, 5 minut hrajete, pak se někdo odpojí . a mužete znova čekat dalších 30 minut aby jste mohli hrát znova. Online verzi z mé strany hodnitím tak 30% ze 100% , Nehledě na to , že je zkažená lidma , co mají stažené "mody" v podstatě cheaty ,. které umožnují nesmrtelnost, nekonečno peňez , never wanted . a tak podobně ! a opravdu se divím , že se stále nepoučily z předešlích verzích hry, a neudělaly nějaký pořádný anticheat .. ! , strašně dluhé načítání, všechno trvá, postava je podle mého dost špatně ovladatelná v uzkých prostorech , lehce se dá spadnout z nějaké lávky a podobných věcech. Jediné co bych na hře pochválil je grafika . Ta je opravdu pěkná .. jinak u mě teda hoši z RockStar nezabodovaly !
    • Cheaty vůbec nevadí protože hra omrzí a všechny ty hráče chápu.
  • Nevimysleli větší picovinu
    • Picovina
  • Neuveritelna kokotina pro ty co to nehrali je to luxus jenom protoze je to gta ale je to hovadina
  • Co mám robiť? Pls poraďte
  • Větší hovadinu jsem nehrál
  • Ahoj moje poslední mise byla vykrádání a tak dal a teď nemám nic za mise co mam dělat abych dostal misi ?
    • skoc z vokna, retarde.
  • větší hovadinu jsem nehrál, v každý větě min. 3 sprostá slova, příběh na nic, stupidní úkoly, vrchol všeho byl úkol, kdy si to na vlakovém nádraží rozd..... 2 psy. něco takového mohl vymyslet jen chorý mozek a podobně je na tom i recenzent, který dá 10 z 10.
    • můj pohled je zřejmě ovlivněn očima dospělého hráče, jinak chápu, že pro teenagery s dvojciferným IQ, přičemž první cifra je nejvýše sedmička je to super. Jinak jsem hrál např. Walking dead nebo The last of us, což jsou hry, které vám změní pohled na život a mají scénář a příběh, který patří mezi to nejlepší co se kdy nejen ve hrách, ale i ve filmech a literatuře objevilo.
    • souhlas, je to sraccka. *6*