Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JustYYne držíme palce kolegové z práce
    máš na to 1 místo je jen tvoje
  • Tak schválně kolik z těch prvních čtyř dodrandilo na piedestal na standardním joypadu ???
    • v žebříčku ve hře je přímo vidět na čem to kdo jel... gamepady začínaly myslím někde kolem 20. místa
    • Nejspíš ani jeden. Pokud já vím, nejlepší výkon na joypadu byl nějaký Brit ještě v GT5, dokázal se s tím dostat do národního finále. S volantem se ale dá vždy jet rychleji, dokonce i v tak tolerantní hře, jako je Gran Turismo. V nekompromisních simulátorech se s joypadem nedá skoro nic.
  • conflig
    A co Arma academy? Nic takového se nekoná?
    • Vetsina hracu by neprezila prvni kolo *1*
  • To roční angažmá u Nissanu spočívá jako v čem ?
    • Dodatek - přehled letošních soutěží: http://en.wikipedia.org/wiki/2013_FIA_GT_Series_season
    • Dostanou smlouvu jako začínající jezdci týmu Nissan GT Academy a budou jezdit normální soutěže GT. Po roce se jim slouva buď obnoví nebo ne - viz třeba loňský vítěz Lucas Ordonez
      • mohl by to už zajet nějakej 75 letej děda ;)
      • Myslim, ze jazdili aj rozne nizsie serie aby nabrali skusenosti.
        • V prvním roce jezdí kdeco, ale třeba onen Ordóñez se velice rychle dostal až k LMP2. A je tam rychlý.
      • Tak to je slušný.
  • Držim palce oběma :) !
  • RakeW
    Musím říct, že mi celá tahle akce skrze imfovo zpravodajství přijde nečekaně zajímavá. Přitom simulátory nehraju (moje krevní skupina je spíš arkáda typu Horizonu), nemám PS3, progaming mě nudí a na skutečné závody se nekoukám.
  • Aha, fyzička, tady skill z TM Hakkimu asi moc nepomůže *15* Každopádně sázím na něj! *5*
  • "Osobne najväčšie slabiny cítim v mojej fyzičke. Takže sa snažím zlepšiť hlavne túto časť mojej prípravy aj ked mi ju dosť komplikujú rôzne choroby". to chapu takova krec v prstech z neustaleho mackani sipek na klavesnici to je vazna vec
    • z klávesnice určitě dostat křeč můžeš.. jen opravdu nevim, kde chceš mačkat u simulátoru s volantem šipky :D nech toho Aliene nebo na tebe pošleme Ripleyovou :D
    • Být pověšený na volantu s kvalitním Force Feedbackem po několik hodin je fyzicky náročné. Tečka.
      • Mimochodem loni se vitezove z Ceska, Slovenska a Madarska utkali na Hungaroringu v GT5 (vyhral Cech, druhy byl Slovak, treti Madar) a vymene pneumatik na cas.... to byla ovsem jen takova bonusova disciplina. A po (velmi, velmi mokrem) okruhu se jezdilo samostatne a jen tak pro srandu, nikoliv na cas. Uvidime, jak to bude letos. Ocekavam nejake dovednosti testy v aute (slalom, presne zastaveni v improvizovanem boxu atd.) spis nez nejake zajizdeni co nejrychlejsich kol. A test fyzicky bude pravdepodobne o splneni nejakeho poctu shybu/kliku do urciteho casoveho limitu. Detaily ale neznam, takze prekvapeni budeme asi vsichni.
    • RakeW
      Not sure if trolling...

      Však tam Václav psal, že musí účastníci projít nějakým blíže neurčeným testem fyzičky. A navíc se GT Academy nejezdí na šipkách...
    • Matthew1J
      Závist v nejhorší podobě...
    • nebo hemeroidy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit