Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak ahoj ve spolek tedka jsem to dohrál ......je to moc hezký mě se to tedy líbí až na pár bugů a na to že místy mi to opravdu běhalo s vypětím všech sil takže s tou HW konfigurací bych byl opatrnej já mám AMD AthlonX2 4600+, 2,2ghz , 2 giga ram , Geforce 8600GT 1giga ram, a terovej disk a hrál jsem to na full na rozlišení 1280×800 , 16:10 bez antialisingu a mělo to místy co dělat no.... takže na novej Half i kdyby vyšel nemám asi mašinu no tak to je můj postřeh no......jo Win 7 Ultimate 32 bitů no tak můžete napsat na jakých jste to hráli strojích a rozlišení...pa Libor *3*
  • TAk dohráno.. jedním slovem Božíí.. už aby vyšla další část..
  • Nevite nekdo jak to spustit? Stahl jsem a nainstaloval BMS, stahl a nainstaloval jsem source SDK a jediny co muzu udelat je spustit SDK a tim to konci. Jak spustit tenhle mod? Zadnej exe soubor k nemu neni, mapy se mi nahrat nedari.
    • chod do kniznice na steame (to je tam kde mas hry nainstalovane) a tam je black mesa
  • Ja se jen desim toho, jak dlouho budeme cekat na Xen... protoze jediny logicky duvod toho proc vydavaji "pozemskou cast" je podle mne to, ze krom potvor nemaj z xenu ani pixel, zatim co textury a modely pouzivaly napric celym komplexem black messa... *9*
    Kazdopadne se na to tesim a sjedu to na jeden zatah. *1*
  • Hanzales
    Fakt: Některým lidem se hold nezavděčíš ani zlatou cihlou :)
    Dedukce: Jedinci, kteří nejvíce kafrají a že to hrát nebudou, si to ani nezaslouží hrát. Pochybuju, že by se během hry byť jedenkrát nad něčím pozastavili a řekli si "tý jo tak takdy si s tím maper pěkně pohrál a tenhle problém se jim nakonec podařilo pěkně vyřešit". Ale i proti svému tvrzení to stáhnou, zahrajou, ...přinejmenším aby měli zase na co kafrat :)
    Inu někdo vidí scénu s drakem (z traileru 2009) a nic mu to nedělá. Já zase vidím každičký detail, se kterým si týpci vyhráli a žasnu nad tím, s čím vším se museli vypořádat. PS: Neřeknu, kdyby to byl remake třeba Dooma, nebo Quaka. Ale tohle je Half-Life!!! Hra, která nastavila laťku pře*urevsky vysoko na hodně dlouhou dobu (pro mně dodnes) a remake takové hry, to chce mít gule doslova kokosových rozměrů. Nehledě na to, že vývoj byl na hony vzdálený tomu "ve studiu", čímž o to větší respekt.
    Já si od 14tého beru folno, otefřu pixlu s kořením a "polibte mi pdel" *5* cože?
    • NEmyslím si, že by nasadili laťku nějak vysoko.Ten rozdíl od Doomu nebo Quaku v té době byl takový, že měl příběh a inteligentní nepřátele čímž se lišil od ostatních a proto byl lepší nebo by spíš lepší napsat 'jiný" ?

      Pokud je ta hra tak boží tak je tento mod zbytečný, protože nepotřebuju novou/lepší grafiku své oblíbené hry, abych si ji mohl znovu zahrát.
      • jasan, pravda, len po 20 krat uz by to neco noveho aj chcelo ...

        inak HL nasadil latku hodne vysoko, vtedy to nebola len hra roku, crysis bol tiez hra roku a co z toho ked som to nehral ... praveze HL nikdy nebol o super grafike a vdaka za to ... source engine je dostojny hrac na scene ale nie je TOP a aj tak, naco to komu je, ked po hodine hrania je to jedno; bud~alebo ... kedysi bola obrazovka plna len pixelov a nikomu to nevadilo ... ono to plati stale; hratelnost sa nezmeni, len grafiku treba spravit s dobou ... ked tento remake bude zabavny a zkysnu u neho masy, tak to len dokaze aka bola HL1 prevratna hra, pretoze samotna HRA sa nezmenila ...
      • Hanzales
        Ale jo, pamatuju plus mínus tak nějak vyšel i Unreal a ten šel taky na vedlejší kolej, a dloho trvalo, než nějaká FPS hra udělala takový boom, jako HL. Ke zbytečnosti se vyjadřovat radši nebudu ;o) Snad jen, že to není zdaleka jen o "lepší grafice"
  • smejki
    "üž"? *15*
    moc se těším na výsledek. Na HL1 jsem nešáhl snad osm let, ale stejně je to hra, kterou jsem nejspíš dohrál nejvíckrát (minimálně 6x to bude určitě)
    • Hanzales
      Já budu s tou 60x asi fakt retadrt :D No dobře, 60x bez Xenu. S Xenem asi jen 8x. Zato HL2 jsem dohrál taky tak 5x. Sám nevím, proč mně ten komplex Black Mesy tak učaroval. Právě proto pro mně např. bude BMS mnohonásobně více než HL2 i s epizodama. Nějak mi chybí ti klasičtí vojáci, ninjové, vortiguani chrlící paprsky, arsenál (magnummmmm), tanky a vrtulníky, laboratoře, prostě to všechno dohromady, co dělalo HL1 Half-Lifem jedničkou. A tu atmosféru myslím maníci podchytili bravurně. Aktuální source engine je více než dostačující a těm dole, co se jim to zdá "zastaralé", pro ty je tohohle skvostu stejně škoda. Ten mod je dělaný od fanoušků a nadšenců, pro fanoušky a nadšence. Zbytek ať si hraje co chce, i když u některých mám pocit, že nehrajou vůbec nic :)
      EDIT: Si řikám, teď si švihnu bez Xenu zase šedesátku a pak to s Xenem střihnu ještě 8x *16*
      • smejki
        jó, kdybych to počítal bez Xenu, tak budu možná na dvojnásobku. HL2 jsem dal, myslím 3x-4x.
  • Prepare for unforeseen consequences. Chň chň chň
  • Ja vazne nektere lidi tady nechapu.Jedna se o projekt,ktery vytvorilo par desitek nadsencu z ruznych koutu sveta v jejich volnem case.
    Pravdepodobnost,ze to dotahnou do konce byla opravdu miziva a presto to dokazali,je to zdarma a stejne se porad najdou taci,kteri budou kritizovat co to de.
    Vytky,ze dnes uz to po vizualni strance vypada zastarale bych chapal u komercniho produktu,ale ne u modu zdarma,ktery v sobe zahrnuje stovky hodin prace par nadsencu.
  • Vypada to nadejne ale ja to zatial neberiem vazne lebo ako pri vsetkych modoch tu hrozi ze to bude vydane nedokoncene a zabugovane...
    • To vydává Bethesda??
    • GlaDOS
      Což se stejně tak stává i u profesionálních her velkých vývojářů.
  • calwin
    heh pozeral som minule trailer a nieje mi dosť jasné či chlapík čo to robil mal na starosti aj dabing toho celého len sa pri tom snažil meniť hlas lebo mi to tak došlo...
    v každom prípade nechcem zhadzovať nikoho robotu už na pohľad to vyzerá perfektne tak uvidíme čo z toho vzíde...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit