Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Holldir
    Lidi jako nevím jak vy, ale u mě to propadlo už jen proto, že to nepodporuje UHD rozlišení :D
    Nevím teda zda není chyba jen u mě, ale mě to prostě UHD rozlišení nenabízí
    Ve videu jsem viděl akorád více světel než lepší grafiku, místama přidali nějaký textury a objekty aby příroda nevypadala tak nudně a přidali trávu aby jí nebylo v pustině málo
    Ale k čemu to je když mám namodovanej skyrim do zimy...upřímě každej fanda ES ví, že skyrim by měl být zasněženou lokalitou a ne pěknou slunečnou zemí jak to tu prezentují
    Ale to je vedlejší.....myslel jsem, že alespoň něco vylepší, ale když vidím, že rozlišení mi dá max 1900x1600 a k tomu žádné pořádné mody tak to ať se dou zahrabat
    Mám grafiku nvidii 1060 a na UHD se mi to s modama v pustině kvůli grafice a hustotě trávy seká jak prase...na webu bethesdy je snad jedinej mod kterej používám a to asi phendrix magic evolved jinak nic víc...zbytek tam mají naprosto nesmyslný mody který nemají ani význam a ta zbylá půlka je taková, že hráč ani nepozná, že ji ve hře má nebo ji nikdy nevyužije
    To kdybych udělal vlastní instalátor svýho namodovanýho sskyrimu a uploudnul to na web stáhlo by to víc lidí než special edici

    Teda ti co na to mají kompa :D
  • You see that BethesdaHD™ mountain?
    You can BethesdaHD™ climb it.
  • Nezdá se vám to zatím takové celkově rozmázlé? Snad to půjde na pc vypnout, tenhle trend me u novych her, nebo remasterů opravdu štve.
    • Není to FOV efekt, tkerý jde v nastavení nastavit posuvníkem? (takže i vypnout)
      • Jestli je to tak, tak super.
  • Takže stačí kúpiť si Legendary edition ?
    • Jo.
  • Takže to stále nedohnalo moderskou scénu.

    Textury to ma horší jak mod. Efekty také a to Nemluvím o skriptech....
    • ja se divím že to modují, ta hra je špatna od zakladu, nejaka zaplata to nespraví
    • Johnny
      se divíš? sou dost omezený výkonem konzolí...
    • Na druhou stranu moderska scena ted dostava lepsi zaklad s 64bit enginema mnoha integrovanymi grafickymi efekty ktere se blbe pridavsji pomoci modu. Takze bych rekl ze specialni editici zvladne modama vyhnat o hodne dal nez zakladni hru.
    • vzhladom na cenu updatu pri pc verzii bolo od zaciatku jasne, ze jedina vyznamnejsia zmena bude 64 bit engine.
    • No a?
  • A na co vůbec potřebuje PS4 ten 1GB volného místa když podle všeho nemají jít nainstalovat žádné externí soubory jako meshe, textury nebo třeba i scripty? Na esp mi stačí tak 100 mega když budou ty modyfikace vážně obrovské.
    • Asi proto aby tam na to bylo dost mista? nebo bys chtel aby tam bylo 20mb a porad si musel resit jestli se neco vejde? Ale tobe stejne jde jen poukazat na to ze tam nepujdou dat jine veci..o to misto ti ani nejde..zejo?
      • Chápu, že je tam nějaké to extra místo navíc. Jen poukazuji na zbytečnost toho vůbec povolit mody na PS4 za těchto podmínek. Přibližně 99.9% modů obsahuje nějaké ty externí soubory pokud se nejedná o tweaky či vyložené cheaty přidávající milion septimů přímo do inventáře nebo zvyšující účinnost zbraní atd. Vytvoření čehokoli nového bez externích assetů je takřka nemožné. Lituji ty neznalé uživatele PS4 co si SSE koupí s vidinou "Mod it until it crashes".
        • Hmm..ja nemyslim ze mody nutne potrebuji externi zdroje aby k necemu byli. kdyz si vzpomenu co dokazal udelat mod Francesco Oblivion leveled creatures and items s celou hrou za pomoci pouze esp. souboru tak si rikam ze spis jde o to co tam kdo dokaze za pomoci default veci udelat. Samozrejme nahotinky, mece ze star wars, pokemony, lokomotivu nebo letajici pevnost tam udelat asi nepujde:)
          navic na platforme jako ps4 kde se hodne hledi na to aby tam vse bezproblemove a snadne bezelo by mody s externimi zdroji delali peknej bordel, uz vidim jak by si tam nekdo natahla 4k textury,ENB a kdo vi co a PS 4 by to nedokazala ani spustit..Takhle to na konzolich nefunguje..esp only je bezpecna cesta jak dostat na konzole aspon nejake mody, coz bylo driv naproste scifi. Ono v dobach Morrowindu a i jeste oblivionu velka vetsina modu bezela pouze pres esp vanilla editor a kazdej byl rad ze to tak je, podobne to ted budou mit i na PS4.
          • Ten mod na Oblivion ma kopec zdrojov a este k tomu potrebuje obse. Morrowind je predsa len odlisna hra, pretoze ma statickejsi svet.
            • Aha, v rychlosti som si to splietol s Francescos Creatures and Items. Jeho leveled mod sa casto pouzival aj v kombinacii s OOO. Statickost Morrowindu nie je ziadna blbost. V case Oblivionu sa to jednoducho zmenilo a mnohym hracom sa nechcelo hrat hru, kde v mnohych oblastiach stretli na nizkych leveloch uplne inych nepriatelov ako na vyssich. OOO bola moznost ako hru priblizit k filozofii starsich dielov a kritizovanie tejto dobrovolnej moznosti je komicke. Mody je samozrejme mozne robit aj bez vlastnych assetov a script extenderu, ale s nimi je to o niecom uplne inom.
            • zakladni Francesco zadny dalsi zdroje ani obse nepotrebuje, samo pokud chces vic tak potrebuje, ale to uz je pak nadstandart, i ten zaklad toho nabizi vic nez dost (navic si to urcite pletes z Oscuro Oblivion Overhaul, pac francesco mod mel tech nadstandartu jen par, kdezto OOO menil hru totalne, az moc) A vubec, meles blbosti, nejde o to ze ma Morrowind statictejsi svet, slo me spis o to ze podobne jako kdysi u Morrowindu to ted budou mit hraci na PS4. Proste tvrdit ze pouziti zakladniho editoru Skyrimu pro mody na PS4 je na nic je nesmysl, da se tam udelat plno veci.
  • MalyZeli
    :-/
  • MalyZeli
    Jako mohli si dat tu praci a dat tam lepsi textury, vylepsit animace a scripty apod... fajn, o par modu upravujici stiny, lighting atd, bude min, ale dalsich 30gb textur bude zase jen diky frajerum, od kterych by se mohli predni vyvojari ucit.
    • Draken69CZ
      Se budou CENZURA s 4K texturami aby je pak ořezávali a by to běželo i na konzolích to by se jim fakt vyplatilo *15*
      • MalyZeli
        Pekny textury muzou byt i v beznym rozliseni, ne jen 4k, ty jejich puvodni textury jsou v nekterych pripadech naprosto strasny, i na to ze je to 2011...
  • Dá se ta hra dohrát aniž bych používal kouzla, prostě celý ten čáry máry faktor ignoroval? Pro mě je to moc vnucené a radši to jedu na tvrdo. Douho mě to odrazovalo, ale mám chuť to zkusit, tak abych nenarazil a nezjistil že mě to omezí nebo zastaví v pokročilejší časti hry.
    • jamar28
      Spíš by mě zajímalo, jestli to lze dohrát POUZE s používáním kouzel. *1*
      • dohrál jsem to skoro jen s kouzlama, ale s kuší je taková sranda že jsem neodolal *1* ale to až endgame hlavní příběh jsem dohrál čistě s kouzlama
        • mě baví nejvíc čistěj zloděj/vrah bez kouzel a s alchymií a samozřejmě kuší :-) (samozřejmě enchanting a smithing je základ vysoké obtížnosti). na endgame pak už jen zabíjím pomocí vkládání jedu do kapsy :-). Jinak Skyrim je asi nejzajímavější při hraní za upíra s modama "better vampirism" + "royal bloodline" (ten druhý už není tak podstatný) a k tomu "bat travel vampire power". Vřele doporučuju všem, co nezkusili. Jen mě mrzí, že něco podobného není pro werewolfy......dá se sice něco málo najít, ale není to ono řekl bych
        • Ono by to hrálo více lidí s magií kdyby si pohrali s inventářem
      • Dá se to, ale jen když máš spell balance mod. Magie je OP v early game, ale na vyšších levelech je underpowered.
        • jo to je taky pravda, ale jde to i bez něj
      • jo, jde. A je to nejvíc zábavná cesta hrou, protože je nejvíc těžká.....prvních 15 levelů. Pak už jsi tak OP, že se 10 orků s 2H maul může zahrabat. Stačí si jen prvních 15 levelů vymakat enchanting na max, dát restoration a destruction na 100% redukci many a jedeš jak mašina.
        • Mě to přijde spíš jako nejvíc nudný způsob. Protože kouzla jsou hodně omezená a muset někoho trefit víckrát než zbraněmi mi nepřidá jako větší zábava spíš jako větší otrava. Kdyby byl větší výběr kouzel a ty umožňovali lepší taktickou hru, tak by mi to nevadilo, jenže tohle je kliknu 6x místo 3x.
          • Asi by sis někdy měl vyzkoušet, jaké to je kouzlit chain lightnig obouruč nekonečně - bez spotřeby many a pak něco mektat o tom, že to je delší........evidentně vůbec nevíš o čem meleš. Naběhnout na někoho z obouručákem, nebo ho v klidu sesmažit bleskama na dálku? Co je lepší? Co bezpečnější? A co za taktiku máš s tím obouručákem? S rozeběhem seknout obouruč.....a? Co dál? Pak jen zběsile mačkat lahvičky na HPčka, popřípadě utíkat kolem a rychle se léčit (bavíme se doufám stále o master/legendary obtížnosti....?) A vůbec, kde vůbec bereš tu drzost prznit Skyrim slovem jako je taktika nebo větší výběr kouzel a podobně? Čeho je tam vlastně větší výběr? Myslíš jakože bez modů těch 10 obouručáků/seker/kladiv je víc, než nějakých deset kouzel z každé školy magie? Když už taktika, tak sneak charakter - mám zabít na jednu ránu na blízko, nebo na dálku? *1*
            • No dyť o tom mluvim, obojí je stejně tupý jen zbraně maj větší poškození. Samozřejmě si můžeš x hodin grindovat a pak se to srovná nebo otočí, ale tomu bych rozhodně neřikal zábava.
        • Na legendary obtiznost asi tezko..
          • jamar28
            To asi ne no. *1* Ale na legendary už to ani není zábava, celá ta obtížnost je jen o tom, že dají nepřátelům obrovský množství zdraví, toť vše.
            • Zrzzek
              Mám takový tušení, že na Johnnyho otázku je odpověď módy. Modovat a modovat, dokud to nespadne... *1*
            • Johnny
              Esanti: No nevim, já mam nahráno cca 300 hodin a mam splneny naprosto vsechny questy ve hře... by mě zajimalo co si dělal těch 1900 hodin ? xD a to mam prolezly každý místo co na mapě existuje. Kolikrát si to hrál? xD
            • Na legendary obtížnost nebo na jakoukoliv jinou je nejednodušší si vymakat enchantig (ten se vždycky vymakává s craftem protože pak není co enchantovat že), a pak vylézt z whiterunu na 23 level +/- a je to. Destrukce a restorace na 100% a k tomu - pokud hraješ bretona - 80% magic resist, na sobě legendary gear a co je víc? S enchantingem na max a smithingem na max se jako mág klidně navleču do legendary heavy armoru a je to jedno - když kouzla nic nestojí a heal za 150 v obou rukách překoná kdejakou překážku (s legendary heavy equipem není problém mít cap defense). A mastit obouruč chainlightning nepřetržitě jak dlouho chceš znamená, že velmi rychle zmastíš kohokoliv na jakoukoliv obtížnost. Problém jsou skupinky NPC, ale s tímhle postupem skáčou levely za mága tak rychle, že se to dá zvládnout. Každopádně s tímhle postupem má hra za mága šmrnc a člověk se u hry nenudí tak rychle. A jen pro rejpaly - já nehaním Skyrim. Na steamu mám odehraných 700 hodin a dalších 1200 hodin mám na původní verzi z obchodu, o kterou jsem jednou přišel. Ta hra je úžasná (se správnými módy) ale relativně jednoduchá. Mimochodem s enchantováním vlastnoručně ucraftěných věcí (nejrozumnější je craftit iron dagger a enchantovat to) máš navíc tolik peněz, že je pak ani není za co utratit. Nehledě na to, že jako mág můžeš hrát i stealth s pastmi a zuřivostí (kouzla) a je to sranda ještě větší.
    • Kde jsi vzal to, že bez kouzel se Skyrim nedá dohrát? Právě že melee a ranged jsou nejvíce OP. Hlavně Ork s 2h maul je brutalní.
      • Dík, nejsem tak zasvěcený *3*
  • nevypada to nijak zazracne, ale urcite lip nez puvodni vanilla na PC. Ostatne to je hlavne urcene pro PS4/XONE kde rozdil oproti PS3/X360 verzi je dost znacny. Obvzlast zasekavajici se, obcas 15 fps atd PS3 verze je dost desuplna. PC hraci to maji zadarmo, takze si myslim ze uz dopredu se da rict ze se to celkem povedlo:)

    PS: V bethesde nastesti nejsou blazni a daly to rozezranym PC hracum zadarmo, aspon si usetri tuny blbych kecu, jak byva na PC zvykem. I kdyz kdo vi, nekteri lidi co maji misto mozku GTX 1080 budou remcat i tak:)
    • Ty mas v hlave opravdu vymasteno...
      Zadarmo je to i pro PC z toho duvodu, ze vsechno uz davno meli, jen prostrednictvim modu, tak ted jen nektery mody nemusis davat a mas je v danem baliku uz zakomponovane...
      • No..jasne..a co jako? O tom sem vubec nemluvil..
    • Co to zase meleš? Go jump off a cliff please..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit