Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdravím,Dozvím se,jestli oculus dk2 poběží na grafice nvidia gtx 670 s 4 gb pamětí???
  • Totálně úchylná zbytečnost která doufám brzy upadne v zapomění jako všechny věci spojené s VR.
    • Má pravdu ten chlapec!
    • asi majitel nejake starsi ATi co? :)
    • Zagro
      Ty seš hodně ubohoučkej.
    • Rejsek
      Tak to mate hodne spolecneho:-P
  • muj názor jako lékaře je ,mít na ksichtu nalepenej 1440p monitor, to bych asi po par mesicich oslepnul. počkam až na testy na stádu
    • Tvl jestli ty jsi doktor, tak já jsem samička Hrabáče Kapského *1*
      • pravda nejsem oční ale lékař jako lekar
        • To rozhodne.
          Moje teta taky delala sicku a ted dela transplantace. Tady vyrizne a tamhle nasije.
    • Zagro
      Jsem si vždycky myslel, že doktoři jsou vzdělaní lidé. Od tebe bych si nenechal předepsat ani kapky do nosu. A pokud jsi to nepochopil, řekl bych, že jsi lékařskou fakultu viděl maximálně na obrázku :)
  • nevim ja jako fanoušek simu na tohle uz cekam 20let:c//,,,no tak uvidíme,,,,jako urcite bych to rad zkusil,,,,,ano cilova skupina je poněkud mensi ale kazdej virtualni pilot tohle bude chtit,,,tim sem si jist:c))
  • taky duležita součást požadavek:
    http://belamost.cz/files/img/GC90010.jpg
    • Jack1947
      To ne "riftovací kyblík" bude v ceně. *3*
  • Taková kokotina na Entou :) za prvé nynější modely az do DK2 minimalně fungují na notebook takze doporučuji koupit poslední modely kdo by si chtel vubec aspon Oculus Rift uzít a nemá na to pc či notebook (na ty nové nároky) DK 2 je ideální
  • Alex81
    Ty HW naroky jsou zavadejici, budou sice stacit na provoz bryli, ovsem ne na vsechny hry. OR jako vsechny tyhle systemy je zalozen na stereosocopii, tedy vyrenderovani dvou obrazu - tedy je potreba dvojnasobny pocetni vykon... A HW pozadavky budou samozrejme stoupat, jak budou stoupat HW pozadavky her...