Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já si teda metroidvaniu představuji jako 2d hack 'n' slash plošinovku s nějakým tím jakože rpg vylepšováním.. a tohle mi teda na ten Xenogears vůbec, ale vůbec nesedí!!! *6*
    • Hlavně tam musí být otevřený svět, s určitými bariérami, které hráč postupně může překonávat s tím, jak získává nové skilly, kouzla atd.

      Proto je např. Super Castlevania IV "jen Castlevania". Máš tam úrovně a procházíš je jednu za druhou. Ale Castlevania: Symphony of the Night je už "Metroidvania" protože si můžeš skákat všude možně.
  • Sorry, že pindám, ale "plošinovka s nádechem RPG" je značně zavádějící popis subžánru metroidvánií.

    Hra vypadá dobře po vizuální stránce, to jistě. Nejdůležitější designové stránky metroidvánií ale nejde dobře prezentovat krátkým videem. Pročtu si jeho KS pitch.
  • yenda1
    Pěkný. Ale hlavně (snad) brzy vyjde La-Mulana 2, pokračování jedné z nej nej nej metroidvania her posledních let.
    P.S. Xenogears mi do žánru moc nesedí.
  • kubi-wan
    Tak jako vypadá to fakt pěkně... ale s každou další podobně vypadající hrou si řikám, že by přece nemusel bejt problém dosáhnout stejný vizuální "pěknosti" i bez použití pixelový stylizace.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit