Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • S autorem článku souhlasím. S názorem se shoduji, mám stejné dojmy.
  • jindra.veliky
    uz jen kvuli ty grafice bych to nikdy nezapl
    • před 15-20 ti lety by jsi si mlaskal *2*
  • No celkovo ( aspon podla clanku ) mi pride hra jednoduhsia, tym padom viac komercnejsia. Ale chapem, ze budu mat tazke presadit sa v konkurencii. Najvacsim tahakom mi aj tak pridu hrdinovia, ktori su dobre znami uz roky rokuce kazdemo hracovi. Ale pacia sa mi nove napady, s ktorymi prisli, a doteraz v ziadnej MOBA hre neboli :)
  • Net income ATVI za fiskalni rok 2013 kolem miliardy dolaru. Za odmenu hraci dostanou cashgrab v podobe Hearthstone (jednodussi MTG s blizzard artworkem) a Heroes of the Storm (AoS/dota/lolko/... s blizzard artworkem).
    V MMO sfere jsme se za posledni rok dockali tak maximalne oznameni o restartu Project Titan. Jinak WoW nevidelo novej content uz 10 mesicu(!).
    Pro scena dostala zatim nejnudnejsi SC datadisk v historii cely serie.
    Diablo skoro ani nestoji za zminku.
    Good riddance Blizz
    • "Za odmenu hraci dostanou" - Smál jsem se.
      • Tak to mam radost, ze jsem pobavil. Mne bohuzel fakt, ze firma ktera vyprodukovala takovy klenoty jako Broodwar, The Burning Crusade a vlastne vsechny dily Warcraftu nedokaze s takovou hromadou penez udelat poradnou hru docela smutnej :C
        • Nezoufej. Her vzniká pořád víc a víc. Určitě se objeví nějaká pecka i pro tebe. A možná to nebude od žádného známého studia. I na Indie scéně se občas objeví zajímavý projekt.
  • Jelikož nikdo nebude chodit na další x stránek zpět, Píšu novej koment.
    Renoxi: Tu tvojí vyčerpávající odpověď na vydělávání goldů.... To je seznam jak když jdeš nakoupit. Nepřijde ti to víc grindující záležitost jak nějaký free MMO? Chceš tolik hrát, aby jsi měl level na postavě, level na accountu, level na skinu? Aby si nebyl znevýhodněnej?

    Mně prostě přijde tenhle model neštěstanej. Ať si říká Blizzard co chce, že je to jen alfa a všechno se může změnit. Tenhle model je prostě špatnej.
    Vem si to takhle hraju DOTU zásadně o víkendu po měsíci, protože se vracím domů. Jinak na to nemám čas. Ale prostě přijdu a mám všechno stejný jako ostatní. Takhle přijdu domů zapnu tohle a mám malej level na accountu, mám malej level na hrdinovi atd. Ok můžeš mi říct "můžeš zaplatit". Já ti řeknu ok, radši dám 1500kč a budu mít všechno, než aby se mě někdo po korunce odkapával.

    Overwatch: Vtipná argumentace. "miluju dotu" a vlastně mi všechno na ní vadí:D (Jak délka hraní tak buildy.) Teď všichni ruku na srdce, to je v dotě tolik buildů? Vůbec ne:) Na podobný postavy se prostě staví to samý. Když máš agi carry tak se prostě staví skoro to samé. To platí pro ostatní skupiny.

    Tady si tohle zkusím. Jsem prostě fanda MOBA her. Jen prostě se mi na tom pár věcí nelíbí. Všichni si tady stěžujete, jak se (třeba) střílečky zjednodušují, ale když se tady ořeže MOBA na kost tak tomu tleskáte:D Ok blizzard se snaží o jiný přístup a za to jsem rád. (Scénáře a map úkoly můžou bejt fajn.) Ale "free" model ať si Blizz strčí za klobouk.
    • wenceslaus
      Nesouhlasím - těch buildů je opravdu hodně. Možná základ je stejnej ale viděl jsem hrát úspěšně mana boots na snipera aby ultimátkou vyhnal oponenta z midu nebo Dagon na Rikiho, protože jeho použití nezruší neviditelnost. IO jsem hrál úspěšně bez Mekanism jen na regen (Pipe) pro lepší tether + overcharge.

      Jde taky o to, o co se ořeže. Nezaměňuj kvantitu a kvalitu :-)
      • asi tak na Dotě je fajn že můžeš hrát cokoliv s čímkoliv, i na první pohled šílené věci jako Lina s Butterfly můžou šlapat *4*
        • taky záleží proti komu hraješ :D
    • Ronox
      1. Level jak profilu, tak hrdiny si nekoupíš. Kupuješ si jen hrdiny, mounty (bez vlivu na hru), skiny (bez vlivu na hru).

      2. Hlavní základ se ti odemkne cca po šesti hodinách hraní. Tím myslím artefakty atd. Talenty na hrdinovi bude záležitost pár zápasů.

      Udělali vlastně to samý jako v HS. Tam taky dostaneš pár balíčků karet a pak si zbytek odemykáš hraním a kupuješ goldama nebo normálně penězma.

      Neberu to jako hrozné grindění. Pro mě to je trénink s tím hrdinou. Ber to tak, že než ti sedne určitej hrdina, tak s ním stejně odehraješ víc her. Tady si tím hraním odemykáš navíc schopnosti. Pro nově příchozího hráče se mi to zdá ok. Pro toho, kdo hraje už teď nebo bude hrát před wipem to může být otrava, ale to je riziko "testování", že si to pak zopakuje.

      Zatím mi to vyhovuje, protože na začátku jsem hrál stejně se začátečníkama, kteří to neměli poodemykané (to bylo ještě vázaný na level profilu) a tak jsem do toho hezky plynule vplul bez nějakýho "ničení" hry spoluhráčům. Navíc mě tam baví ta "týmovost" díky těm úkolům na mapě. Taky tu najdeš ignoranty, kteří si řeknou: NE! SÓLUJU! .. většinou se jedná o nějaký blbce, co jsou zvyklý jet jen "lajny" a tak se snaží furt "pushovat" i když jim nedochází, že když splní objective, tak se to prorve mnohem rychlejš. Navíc to má klasickou návykovou hratelnost od Blizzu takže pokud k ní máš blízko jako já, tak tě to určitě chytne. Kamarádka co hraje už hodně dlouho LoLko a je v nějaký tý "platinum?" lize nebo čem, tak mě teď furt spammuje, že už to chce a to jí prosím stačilo pár hodin hraní u mě a už troubí do světa, jak je to zábavnější než lol a že ten focus na úkoly a teamfighty je tady super.
  • Krásné retro. Škoda, že už mi není 13 *9*
    • wenceslaus
      Podle komentáře jsi ten věk zas o tolik nepřekonal :-D
      • To by si zasloužilo hlubší rozbor. Jak jsi došel k tomuto závěru ?
    • Asharak
      Ono se to od 14 nemůže hrát nebo co? FU Blizz!
  • Jak je to s tím systémem artefaktů? ten působí velmi...vyrovnaně :D
  • Jako byvalemu WoW hraci se mi nelibi, ze tam proti sobe stoji ve sve dobe nekteri velmi tezci bossove a jezdi tam na kocickach nebo podobnych kravinach a bojuji proti sobe ...
  • proč se ptáš na něco co je sepsáno v článku??? *7*
  • Priznam sa prestavam Blizzard chapat, a to je to jedno z mojich najoblubenejsich studii a robili dost dobre hry. Diablo 3 je taky zmetok. Divna replayability, posahane farmenie a aukcie. Trocha to opravil Reaper of Souls, ale stale mam pocit ze ten endgame na D1 a D2 nema. Z SC2 spravili v podstate progamingovu hru kde sa na normalnych hracov vyprdli - posahane statistiky, totalne skripleny matchmaking a v podstate hocico ine ako 1v1 na ranked nema ani zmysel hrat. Este tak rozne mody.
    A teraz tato MOBA hra, ktora podla clanku ma byt pristupna akoze masam? No moc tomu neverim.
    Zacinam mat pocit ze sa Blizzard trocha straca sam v sebe.
    • Asharak
      Počkej jak jako se v SC2 vyprdli na normální hráče? Já třeba ve W3 1v1 nehrál ale zato jsme pořát pařili/pařil tématické mapy, což v SC2 je taky.
      • Jak? Je to uz sice OT ale tak ze je cely ranked system dodrbany od vydania HoS. Okrem ratania nejakeho ranku je tam este nejaka bulharska konstatna a casovy faktor. Inak povedane ak par tyzdnov nehras (podla Liquipedie su to tusim 2 alebo 4 tyzdne, uz sa nepametam) tak ti zacne postupne klesat rank a posuva ta to do nizsej ligy. Takze si povedzme silver, das si vyhladat hru, supne ti to nejakeho bronzka lenze ouej, ani si neskrtnes lebo to je nejaky platinum/diamond sem tam aj master co len proste nejaku dobu nehral. Tak isto kopec freelooserov. Zahrat si povedzme 4v4 na ranked, pokial to niesu kamarati, je skoro nemozne. Skor vzdy niekto hned na zaciatku odide. Tak isto je cista chujovina ak ten ich system vytvori team 4v4 kde povedzme 2-3 hraci v jednom teame su platinum/diamond a naopak v druhom teame zasa prevazuju bronz/silver. To ma aky zmysel ? Jedine kedy im ten ranked system ako tak funguje je vzdy na zaciatku sezony lebo sa restatuju ligy.Tak isto velkohuba podpora Arcade/modov. Je tam par zaujimavych ale zohnat tam hracov je docela problem. Vecsinou je tam par borcov a ostatny len skusaju. Blizzard sa v podstate na vsetko okrem 1v1, ktory hravaju profesionalne progameri, z vysoka vykaslal. Furt si ladi jednotky, hitpointy, nimru sa timingu pri buildoch, co aj tak vecsinou postrehnu prave len korejci a zvysok masy hracov zdaleka nie je na takom levely aby ich to ovplivnilo. A rozbity ranked system, na ten kaslu.
        • Asharak
          Tak pokud pár týdnů nehráš tak se jistě zhoršíš. Zní to super kdybys potkal ve hře o rank vyššího člověka který by to podělal protože nehrál pár týdnů. Logické, v každém ranked tě to musí shazovat časem dolů.
          Další věc je proč hrát pořád proti těm stejně dobrým hráčům, tak se moc nezlepšíš pokud chceš. Pokud ne pak se nedivím že tohle píšeš. Na druhou stranu nechápu proč si stěžovat že jsem pořád, řekněme v bronzu, a musím hrát proti silveru když chci hrát jen tak pro nic. Paradoxně od vydání HotS přibyly další možnosti her takže nevím proč to říkáš.
          Smurfing je věc jiná to jo, zase máš možnost vidět o kolik jsi horší.

          tl;dr: Kdyby lidi jen negrindili rank ale opravdu hráli, pak by si nikdo na nic neztěžoval a ani žádný rank systém by existovat nemusel. Bohužel, Blizz se rozhodl pro ranked, ale nadávat na to není moc chytré.

          Ve W3 jesm po netu nehrál takže většinou se hrály mapy jen na lance nebo po síti. Tady máš dnes lepší možnosti najít lidi ať už kteří to zkouší nebo chtějí brát vážněji. Ale o kvalitě modů moc nevím takže po mě názor nechtěj.
          • Ano lenze je rozdiel ak povedzme mne platinovemu to hodi mastra alebo diamonda. To su pomerne vyrovnane hry a je to aj motivacia. Ale ked mi to hodi nejakeho bronza tak si ani neskrtne. A toto sa deje pomerne casto. Tak isto ako hra povedzme silver proti silverovy ale okamzite vidiet podla hry ze jeden z nich je skillom niekde uplne inde. Keby sa to stavalo obcas, ok tomu sa neda vyhnut. Lenze toto je standard. Nehovoriac ze pri team hrach je skoro zazrak ak aspon v 1 z 10tich hier niekto na zacietku neodide. Ono to skor naopak, aspon na eu bt, vyzera ze je tych hracov pomerne malo. Tak isto, staci sa pozriet prave na liquipediu, po HoTs sa rozdelenie hracov vyrazne zmenilo. Dnes je vyrazne viac hracov natlacenych v bronz/silver ako bolo predtym.

            Samozrejme ked clovek nejaku dobu nehra tak mu klesa skill, lenze je uplna blbost ked z mastra sa po mesiaci stane nejaky silver. To je chujovina. Realita je taka ze dnes nejake zaradenie v ranku vlastne nic nehovori. Jediny aky taky ukazovatel je pocet odohranych hier. Ale to uz sme dost OT.
            Obavam sa ze podobne zmetene to dopadne aj s touto ich MOBa hrou.
            • Ja ani netvrdim ze je to len o systeme. Tak isto to vyzera ze je malo hracov preto casto krat dava aj slabsim hracom silnejsich lebo proste neni tolko volnych. Lenze je fakt ze Blizzard zmenil system ako hodnoti rank hracov na svojej server strane po vydani HoS. Tak isto toto nieje len moj pocit, z toho je zklamanych vela hracov. Tak isto to rozlozenie lig, fakt sa staci pozriet na liquipediu. Pred tym boli hraci viac menej rovnomerne lozlozeny medzi bronz/silver/gold/diamond a platinum. Master a grandmaster tam je to ine. Dnes je viac ako 60-70% hracov natlacenych v bronz/silver a neverim ze zrazu take kvantum hracov sa tak vyrazne pohorsilo. Tak isto ten disconnect na zaciatku a freelooseri. Este tak dva roky dozadu to bola skor vynimka. Dnes, hlavne pri 3v3 a 4v4 si clovek prakticky nezahra hru aby sa hned niekto na zaciatku nediskonektol.
              Ono je to podobne ako v D3. Tam tiez najprv boli nejake statistiky a obtaiaznosti. Postupne zistili ze tie obtiaznosti uplne nefunguju a ze hraci dosiahli rychlo najvyssi level tak z vydanim RoS zmenili obtiaznosti a pridali Tormenty level. Ale problem je ze ta hra ma proste nevhodne navrhnute statistiky. Vyvoj a charakteristiky postavy su v podstate nezaujimave a skriplene a najdolezitejsie je co si hrac navesa na postavu a ake bonusy dane itemy pridavaju. Nakoniec aj tak vecsina hracov pouziva 2-3 skilly.
            • Asharak
              Uvidíme :)

              Jinak, ono záleží jestli měl ten před tebou taky lempla nebo ne i když je sám lempl, zase nebude tak lehké mít machmaking taky přes game statsy jako apm hráč a všechno podobné a podle toho vybírat protivníky, možná jo... ne... nevím. Každopádně když někdo vyhrává = je lepší = má větší šanci potkat lepšího hráče aby buĎ pokořil hranici nebo ne, podle toho dostává body a pod. (záleží na systému nejspíš že). Nejde to říct nejspíš jednoduše, + hraje roli taky doba kdy to hraješ (ve WoW jsem vyhrával ráno a večer prohrával se svou frakcí např.) a taky jaké jsou v ten moment možnosti. Vem si že to vybírá v řádu sekund.
              Poslední věc ode mne k zamyšlení: hrál jsem rozřazovačku a jednou jsem potkal afk platinu a podruhé se něco stalo golďákovi, tak mě to špatně přiřadilo. Teda předposlední, ještě může být někdo nesvůj když hraje proti jiné rase a taky může hrát špatnou taktiku, být nový, naštvaný, hyperaktivní. Nebude chyba pouze v systému přiřazování.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit