-
myslím, že vývojáři to myslí tak, že u novýho hitmana si přijde na svý každej... hardcore hráči si pomaličku potichoučku projdou celej level bez zbytečných ztrát na životech civilistů, zatímco ostatní akčněji naladění hráči to projdou trochu hlučněji a nechaj za sebou akorát hromadu mrtvol, za to ale dostanou značně sníženou odměnu, jak tomu bylo i v minulých dílech...
-
Ta náročnost hry byla ta její pravá krása. Tenhle díl mě tím pádem asi nijak zvlášť neosloví. Ale vývojáře dobře chápu.
-
btw kdyby udelali multiplayer (online) s nutnosti koupi originalniho cdkeye, hned by jim to sypalo i pro tu uzsi cilovou skupinu. on totiz nikdy neni zadny problem si stahnout jakoukoliv ciste singleplayerovku. autori stale nechapou, ze jisty financni uspech prinese kvalitni multiplayer...
-
-
no ten si moc u hitmana neumim představit, možná nějaký pro dva až 3 hráče, kde každy pujde zajistit v misi jinou oblast(jeden vipne proud, druhy po tme rychle zabije, takový vzdálený coop, ale jakmile tam bude běhat 6 na 6 plešatech maníku proti sobě, už je z toho špatná střílečka *4*
-
-
hm, skoda. hardcorovost hitmana byla na cele hre tim nejlepsim. nedalo se to projit jen tak. clovek musel premyslet. jsem zvedav jak to bude vypadat ted. hitman patril k mym nejoblibenejsim hram, srdcovka!
-
-
přesně, už ani nepamatuju kolikrát jsem některé části Hitmanů hrál abych se dostal na naprosto čisté skore... *5* kolikrát jsem jen resetoval kapitolu těsně před koncem, protože jsem udělal drobnou chybku a někdo mě uviděl... čas co normálně strávím nad celou hrou jsem byl schopný strávit nad jednou jedinou misí v Hitmanovi... *1*
-
-
Trochu i autory chápu. Pořád dělat jednu hru pro menší okruh hráčů i když víte, že děláte vynikající hru, tak je to demotivující.
-
Smutná zpráva *9*
Ale trochu mě překvapuje, že to vydali jako PR. To bude asi chyba marketingu. Přece jen pochybuji, že by si někdo řekl: "OMG COOL!!! Předchozí Hitman byl strašně hardcore, takže novýho Hitmana si určitě koupím, protože to bude jednodušší a konečně budu moct všechny postřílet. A možná dostanu i achievement za zabití 250 lidí."
Spíš by měli říkat, jak to bude otevřené, se spoustou možností, stealth akce atd. Lidi se budou více těšit. Nakonec z toho udělají akci a fanoušci série si to pak z nostalgie stejně koupí... -
další hra která padla (padne) za oběť trendu stupidizace her ... njn, prostě dnešní cílová skupina pro kterou jsou vyvíjené hry je kdokoliv kdo zvládne najít a držet tlačíko pro pohyb dopředu
-
omg naco to chcu zlahcovat????? sak hardcore dodaval hitmanovi vzdy to co potreboval, sak to neni hra pre kokotov krivych co idu a vystrielaju cely level, narocnost a rozmanitost je u hitmana primarny zaklad, az to fakt nejak ulahcsia a pre idiotov 15rocnych tak to pekne poseru. tupci. *10*
-
Tak oni ho vážně pohřbí... Tak to je opravdu smutné kam se hry ubírají.
Ale všechno zlé je pro něco dobré. Aspoň neprosedím tolik času u compu a vypadnu ven.
Jinak mě bude za chvíli rychlejší přeskočit než obejít. *1* -
dohral jsem vsechny 4 dily a tahle zprava me nepotesila... jsem velkej fanda serie a hitman byl vzdycky O TOM planovat, sledovat teren a zkouset projit co nejcistsi a nejmin napadnou cestou... pokud to bude cokoliv jinyho, nebude to uz hitman
-
-
Sám bych to neřekl lépe. Dnešní trend zjednodušování her je něco příšernýho. Pamatuju si, když jsem jako malý hrál třeba Dunu 2 (která nebyla nic jednoduchého na dohrání), nebo Commandos 1.. Dnes už jsou hry dělaný pro masy, aby to dohrál úplně každý.. Hitman byl vždy výzva a přijít si na to, jak cíl odstranit formou "nehody" bylo něco, co jsem považoval za jeden z nejlepších prveků hry. Doufám, že obtížnost nezaloží pouze na počtu savů, ale taky například na hintech během misí (které by mohly být na těžší obtížnosti omezené, nebo třeba žádné)..
-