Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevíte prosim jak mam nastavit aby se mi nezobrazovaly ty trajektorie , ty červene čáry od jednotek kdyz na nekoho utocite, prijde mi to obtezujici a nevzhledny, mam dojem ze v puvodnim se to dalo vypnout.
  • Za sebe můžu říci že remaster se povedl. Grafika super a na hře se nic podstatného nezměnilo a to je dobře. Mám dohraný 1 díl a bavilo mě to, znovu jako kdysi :) Je tam jen pár problému, na které tu lidi už upozornily, ale řekl bych, že nic podstatného. Par lidí se tu ptalo proč to hrát, tak sem napíšu, co mě na téhle hře baví. Rozhodně mě navnadilo, kdysi a i dnes úvodní intro s vypouštění Mothership :)
    1 volný pohyb jednotek do všech stran, který navíc má i smysl.
    2 Grafika a modely lodí, možnost zoomu od strategické mapy, až těsně k jednotce kde pak při přiblížení nedochází k rozmazání textur, naopak těžké křižníky vypadají opravdu masivně a objevuješ na nich detaily jako nápisy, sériové čísla atd.. , zbraňové věže se doopravdy natáčejí na nepřítele a pálí když ho mají ve výhledu, není to jen natáčení naoko jako u jiných her.
    3 hra má na strategii doprovodný příběh, není to jen skrimish.
    4 doprovodná hudba.
    • Já původní Homeworld nehrál, ale Remaster mně hodně baví. A grafika je skvělá.
  • Nemůžeme, protože by to nebyla pravda :) Mně tam zničili snad jednu fregatu, která se taky jaksi nestihla vyhnout. Ale zbytek byl normálka bezpečně v Mothersip.
    • Aj sry, jednalo se o reakci na Drasťa

      Mi nemuzete proste napsat "ja tam ztratil vetsinu lodi, pec na to a hraj dal" :(
  • Ukliknuti :(
  • Beru zpatky vsechno co jsem o tom remasteru rekl. Ta mise s asteroidama je proste nesmysl a ten kdo jim delal QA by mel lete ven z okna.
    Teda jestli zase marketaci nerekli ze se to musi pustit ven bugy nebugy... to bych pak prosil aby z okna leteli marketaci.
    • walltar
      Myslíš tu první, nebo tu druhou? Co je tam za problém?
      • Nefunguje "stay docked" takze a ty maly mrchy musi clovek porad hlidat ale do boje je proste poslat nemuze protoze prvni co udelaj je ze to do tech sutraku napalej v plny rychlosti. Fregaty a koristni destroyer sice maji vetsi dostrel a daji se pouzit lepe ale nakonec se taky dobrovolne nechaji smest kamenem (kdyz zavelim utok tak se proste do nej rozleti a pak si stezujou na hull breach). Marne si lamu hlavu jestli i puvodni homeworld mel tuhle misy tak na pytel.
        • walltar
          Aha, mě stay docked funguje bez problémů.
          • To je divny... ja to zaskrtnu a stejne mi napoprve vsechno vyleti ven. Rikam si OK nevadi tak je poslu nazpatek ale jak vsechny zaletej dovnitr tak zase zacnou vyletavat ven. Tak nevim.
            • Tak uz to funguje. Prosel jsem a jdu tim dal jak nuz maslem a moc me to bavi :D
            • si mi opat raz pripomenul povodnu 1ku a CATACLYSM, ano TAM TO PLATILO, tam stratit lod znamenalo vela krat LOAD (Taiidan Missile Destroyer) , ale tu to nema cenu, ono aj ta misia, kde bolo vela frigat okolo zakladne a poldna si ich kradol, to bol HW!! nie remaster, kde ich ponicis a ides dalej
            • Ja v Homeworld placu nad kazdou znicenou lodi.
              Nejvic me zamrzelo kdyz jsem zjistil ze Ion Array Frigate dava malej dmg a tak jsem je poslal vsechny do srotu a ja je miloval. Kdyz jsem to hral poprve tak jsem to se ctyrma co jsem zajal dohral az do uplneho konce.
              Mi nemuzete proste napsat "ja tam ztratil vetsinu lodi, pec na to a hraj dal" :(
            • zaujimave, ano je to ako pise, ze dock funguje, ale po kazdej misii ho treba zase zakrtnut, co ma vedie k myslienke, ze hned na zaciatku novej misie zapauzujem hru a zaskrnem to, som zvedavy, ci zostanu v kurine, inac v tej misii som prisiel asi o 90% fightrov/corvet, ale nemalo to ziaden vplyv na dalsie hranie, je to nechutne lahke BONUS: je tam este bug, ak na konci misii date HYPERSPACE a nasledne sa rozhodnete, ze este nie a zrusite ho, tak nefunguje prepinanie medzi taktickou mapou, to som zase riesil sposobom SAVE/LOAD, je inac fakt zaujijmave, ze to vypustili v tejto forme, je jasne, ze na jednotke bolo asi viac prace ako na 2ke, ale nejak to tam nebadat, hlavne dufam, ze sa o to budu starat, najma o multiplayer ..aj ked gearbox, ako ich poznam teraz sa vrhnu na Shipbreakers a HW pojde stranou
            • Mothership a i cariery mají omezenou kapacitu na zadokování jednotek. Pokud ji překročíš tak jednotky vyletí ven.
            • Byl uvolněn hotfix. Mně to normálně fungovalo. Akorát teda jednička mi padala docela DOST často.
            • Nastavuju to samozrejme primo v te misi ale stejne mi pokazde vyleti ven. A to i kdyz je tam po prvnim vydokovani zase poslu nazpatek.
            • ono se to nastavení v každé misi resetuje, takže pokud jsi to nastavil v jiné misi, tak teď to musíš nastavit znova. (nepamatuji se, jestli jsem to musel pokaždé přenastavovat i v původní verzi, ale myslím si, že i tam na začátku každé mise všechny lodě vylétli.)
            • walltar
              Hmm já to používám celkem často u různých lodí a vždy fungovalo bez problémů. Ale ne každý bug se projeví každému stejně.
        • Mě stay docked fungovalo, ale musel jsem si nastavit v lunch menu, aby bylo zašrtlé jen stay docked, a aby nebyl překročen limit zadokovaných lodí.
          A matně si vzpomínám, že v původní verzi ty lodě takhle dobrovolnou sebevraždu nepáchali. Naštěstí repair corvety celkem stíhají opravovat mother ship a destroyer, ale stejně jsem se nemohl zbavit dojmu, že některý lodě úmyslně nalítávají do asteoridů, ikdyž jsem je na začátku mise poslal do zákdytu za mother ship (to mi dělal hlavně caryer co jsem ukradl v minulé, nebo předminulé misi)
        • no vidíš, ja ti to rikal. mohl sis ušetrit penize i nervy
  • Je to istý kup! Hrám demátko, a čakám na výplatu. Je to nádherný remaster, padne Vám z toho sánka.
  • Jaké to je ve srovnání třeba s Ancient Space ?
  • VaZqeZ_EU
    ...a na co se můžeme těšit příště?
    https://cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/2724352/Air_Strike.1365719093.png
    https://cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/2724358/Ancient_Wreck.1365719097.png
    http://pixelperfectgaming.com/wp-content/gallery/hardware_shipbreakers_new_screenshots/hardware_shipbreakers_new_screenshot_01.jpg
    http://gamingshogun.com/wp-content/uploads/2013/04/hardware.jpg
    http://www.rockpapershotgun.com/images/13/may/breakers.jpg
    http://gon.cdn.on.net/uploads/2013/04/hardwareint-4.jpg
    • walltar
      Já jenom doufám, že zůstanou u RTS, která nevyžaduje Mikro... Já mikro ve strategiích z duše nesnáším.
      • drasta
        Pod tohle bych se podepsal a jeste to trikrat podtrhnul! Ja pevne doufam ze Shipbreakers nebude online strategie s nejakyma socialnima sitema a tak jak to uvadeli puvodne nebo ze alespon bude mit poradnou SP kampan.
        • bude to príbehova strategie (nový žánr), hratelnost nic moc ale rozhodující bude príbeh a grafika
          • VaZqeZ_EU
            "hratelnost nic moc" *15*
      • VaZqeZ_EU
        Podle toho jak nereagují (ohledně vývoje) typuji, že nemají ještě zcela kompletně ujasněný koncept (bouřlivá debata co bude, a co ve hře nebude, mezi vývojáři stále trvá).

        Co ale vím, tak se k týmu přidalo nemalé množství lidí, zvýšil se rozpočet, a na hře se usilovně pracuje.
        Nezapomeňme že úspěch (neúspěch) "Homeworld Remastered" bude mít dopad (jaký, se teprve ukáže) i na "Homeworld Shipbreakers (Homeworld 3)" *4*

        "v intru celkem to vozidlo vypadá jako Baserunner" - dobrý postřeh. V originálním intru vypadal jinak.
      • Nevím a tak se zeptám: Homeworld nevyžaduje makro?
        • walltar
          Makro tam je... To je asi v každé RTS. Mikro ve stylu nutnosti opečovávat jednotky tisícovkou příkazů tam není.

          Trochu jako když porovnáš Supreme Commandera vs Starcraft. Osobně mám rád, když jednotky na bojišti ukazují trochu vlastního myšlení. Když můžou střílet za pohybu a podobně.

          Shipbreakers by mohlo dost vylepšit HW základ díky tomu, že přidá různé typy map, které budou mít různé překážky. Takže by člověk mohl víc taktizovat. Jenom doufám, že se budou držet od Starcraftu jak nejdál to pude.
          • nahodou mikrovani ve strategiích je fajn, napr. mne bavilo v company of heroes nebo dawn of war 1
            • jakubc
              Ve strategii máš volit strategii, ne taktiku, tolik Makro vs. Mikro. :-)

              Ale osobně se u RTS (kromě Paradoxu a Supreme Commandera) taky víc vyžívám v mikro, takže mě hodně bavil třeba CoH, nebo hry od Blizzardu. "Větší obrázek" chci ovlivňovat hlavně tam, kde to má smysl, tedy v dlouhodobém horizontu, což splňují hlavně tahové strategie (opět, kromě Paradoxu, ale to nejsou RTS v pravém slova smyslu). Ale systém přenášení zdrojů do dalších misí zní v HW skvěle, docela mě právě tahle vlastnost nalákala a budu o koupi rozhodně uvažovat.
            • zaleží na tom jake mikro by to bylo že ani, napr. i v hmw 2 meli nektere jednotky speciální schopnosti napr. aktivaci štítu (melo to aoe efekt), nebo léčení. Dalo by se toho vymyslet hodne napr. že speciální ability by se dali jen cruiserum (podobne jako v sins of solar empire)
              navíc homeworld nebyla strategie jako supcom kde si masoval jednotky po stovkach
            • ono je fajn mikrovat když máš pod velením 300-500 jednotek, spravuješ několik základen a ještě se zaobíráš špionáží nepřítele... nezlob se na mě ale v takové strategii mikro které mi zachrání 10-20 jednotek za cenu že nestihnu včas poslat posily nebo úplně zapomenu že nebojuji pouze na jedné frontě ale na dvou které vyžaduji moji střídavou pozornost?...

              Toto je rozdíl mezi StarCraftem a Supreme Comanderem, v SC tě zabolí ztráta 20 jednotek, v Sup. Com. ztráta 200. Porovnávat to s Comany of Heroes je další absurdum. V Homeworldu mikro dělají stíhači a bombardéři kteří zaměřuji moduly lodí:-)
            • zaleží jestli tam toho bude príliš nebo s mírou. jinak co bys v takových bitvách delal, jen poslal armady na sebe a koukal se?
              taky by bylo fajn kdyby jednotky samy si vybíraly v boji cíle pro ktere jsou určeny ale aby to bylo možne manualne zmenit (napr. aby korveta neutočila na cruiser, ale aby si sama vybrala za cíl fregatu a pod.) to už si nepamatuju jestli tam bylo
            • walltar
              Právě, já si zase chci připadat jako někdo kdo tomu velí... V bitvě těžko budeš jednotkám posílat každých 10sekund posílat rozkazy o tom na kterého z nepřátel mají útočit.

              Jsou to různé přístupy k RTS žánru a každého to baví jinak. Osobně doufám, že bude pokračovat ve stopách HW a HW2, když to má být jejich prequel, ale nebude to bavit každého.

              Ale hodně je to o tom jaká to bude strategie... pokud budu mít 10 jednotek, které vyložím z baserunnera, tak je to úplně jiný typ hry, kde je mikro nutné. Pokud jich budu mít několik stovek, tak potom mikro nechci.

              Proto si osobně Shipbreakers nepředplatím, protože pokud pudou ve stopách dnešních strategií tak takovou hru nemám chuť hrát, ani když bude ze světa HW.
            • walltar: a mě zase strategie bez mikra nebaví xD Potřebuju mít pocit, že jsem to opravdu já, kdo to rozhoduje. Pocit, že každé mé kliknutí může něco rozhodnout, ovlivnit. Strategie bez mikra často končí u "vemeš-pošleš" a to potom může hrát i cvičená opice, protože to postrádá prvky hlubšího taktizování. Ale je to otázka vkusu no
            • walltar
              Mě zase nebavilo nikdy. *1*
    • walltar
      Mě se líbí ty videa co ještě byly k hardware...

      https://www.youtube.com/watch?v=G37cFbkArlw
      https://www.youtube.com/watch?v=NmcSMAuo8OI
      https://www.youtube.com/watch?v=0kqNp1fZ9xQ
      https://www.youtube.com/watch?v=hgylViCFHAs
      by mě zajímalo kolik toho z těch videí zůstane. Bych řekl, že použít můžou celkem dost.

      https://www.youtube.com/watch?v=Ym-meB_sPPk ... v intru celkem to vozidlo vypadá jako Baserunner. 0:20 a potom 0:24 jak jede z prava k tomu vraku.
  • ja osobne som spokony, hry maju par much, ale odpustam, v recenzii mohlo byt este spomenute kradnutie nepriatelskych jednotiek, to bolo klucove pre povodny HW1, ale tu je nechutne zjednodusene a teda po ukradnuti par jednotiek sa hra meni na very easy a este finalna misia HW2 neviem preco vystrihli tu epicku hudbu z povodneho HW2 pri nastupe planet destroyerov
    • Nevim asi mě klame paměť, ale kradení jednotek v homeworld 1 mi příjde stejné, jako bylo, ale jsem zatím jen u salvage corvet, takžečasem možná změním názor.
  • Koukám tak i sem dorazila "cenzura" a určitá vlákna se mažou. Tak do kud to budou vlákna obsahující pouze urážky a netýkající se tématu, tak mi to zas až tak moc nevadí.
    A pro toho, komu to vlákno smazali, tak moudro co jeden takový "fotr" má od svého otce. "Neopovrhuj minulostí, protože bez ní by ti tvoji panďuláci nebyli" A teď s odstupem času mu musím dát za pravdu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit