Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 2 Murfen: ToR je totální klon WoWu, co se soubojového systému týče... A to hodně špatný...
    WoW je pro masy, ToR je pro masy. I tak ToR propadl...
    WoW má vynikající engine, ToR má naprosto prasáckej engine...
    WoW sem hrál 5 let, ToR sem přestal hrát po dvou měsících, jeden měsíc jsem téměř celý vyhodil... A to mě první měsíc opravdu velice bavil...
    WoW gameplay je nádherně plynulé, ToR gameplay je nádherně trhané...
    WoW je hra, která když vyšla měla tzv. ducha, pořád to ještě z ní trochu dejchá. ToR je od začátku bezduchá hra...
    WoW je MMO jak má být, ToR je SPMMO...
    WoW má opravdu rozdílné hratelné rasy, ToR má opravdu rozdílné a ještě k tomu hnusnější komixové xichty, pouze...
    WoW má openworld, ToR má openkoridory...
    Jediné v čem je na tom lépe ToR je grafika a animace, to je ale poněkud málo...
    • dodal bych že v grafice a animacích je na tom lépe wow, především od cataclysm. vrátil jsem se k wow právě po swtor - obě nastavené na maximální detaily a wow je krásné (textury, navázání, etc.) a plynulé, a to vždy a všude. tor je docela hezký (některé textury jsou dosti zastaralého vzezření) a poměrně trhaný, zvláště pokud nejtse na vylidněném serveru...:-P

      jinak stran populace - já končil proto že na levelu 45 na serveru v lokací prakticky nikdo nebyl a neměl jsem jak plnit group questy....prostě mmo bez lidí ( a to je stav někdy z konce února)
      • To už je asi pouze na osobních preferencích, mě přišlo že co do grafický stránky na tom ToR lépe je. Samozřejmě že už od TBC se grafika pořád vylepšuje (a třeba tam že jo se objevilo poprvé že model moba měl lepší grafický zpracování jak model tvýho charu), ale prostě vem to tak když se podíváš např na nový model Thralla nebo Garroshe, tak proč sakra takhle trochu nevylepšej standardní orky např. Ne ty máš furt toho starýho orka z roku 2005. A samozřejmě WoW si pořád udržuje že jo určitej styl...

        No a u SWTOR je nejhorší že to graficky laguje i když má člověk FPS nad 60... Prostě uplně stupidní engine...

        Já sem končil koncem března a právě sem byl svědkem toho vylidňování, ale hrál sem na LoLu a Lordu Calypho, tak tam se populace ještě celkem držela...
  • To jim patri.. za to jak rozku..vili a zarizli SWG. Nejlepsi sandbox onlinovku vsech dob. SWG / Raph Coster rulez.
    • Musím s tebou souhlasit. SWG jsem hrával za bounty huntera a jak jsem si to užíval tu hru, i když trpěla hodně bugy, nic moc grafikou, ale rozhodně byla lepší, než SW:TOR
  • PreidaQ
    A já bych si bez SWTOR a zdejších diskuzí nikdy neuvědomil, kolik na světě existuje pseudoodborníků na MMORPG. *3*
    • Podej nám svůj názor.
      • PreidaQ
        Já jsem záměrně žádné MMORPG jsem nikdy nezkoušel, to by ještě bylo, abych u něčeho takového trávil svůj čas. Takže v tomhle případě nemám právo na nějaký názor. *7*
        • tak neztracej svuj drahoceny cas psanim sem :)
        • A máš v tom případě právo hodnotit ostatní jako pseudoodborníky na MMORPG?
          • PreidaQ
            Jo, jo, na hodnocení ostatních se člověk cítí vždycky. *3*
  • swtor je fakt super super mmo, ale hned po kupe tejto megalomanskej pribehovej online starwarsovke som si kupil konzolu x360. a teraz neviem neviem nemam nekonecno casu a star wars je proste nekonecna hra. preto hram coraz viac xbox 360 a swtor mi chyba ako najkrajsie vianoce.
    • MUHAAA
      ty jses vazne pc zradce
      ale ne vazne
      jdi hrat swtor *16* *16* *16*
  • Momenálne je trh obsadený a keď príde nová hra, automaticky bojuje o svoje miesto so súpermi, v prípade MMO je to tvrdý boj, pretože kvôli mesačným poplatkom a času na hru, nedá sa viac naraz viacero hier. Čiže automaticky sa nová hra porovnáva s konkurenciou. Tak to bolo aj v roku 2004 keď prišiel WOW, bojoval o miesto s EQ2. Väčšinu vecí prebral z iných MMO, pridal niečo nové, dal to do atraktívneho sveta Warcraftu, zjednodušil hru a sprístupnil to masám, narozdiel EQ2, ktorý bol hardcore. Vanilla WOW bola tiež hardcore, ale nie až tak ako EQ2. S terajším WoW sa to vôbec nedá porovnať. Wow mal veľké problémy na začiatku, chýbal endgame, postupne sa pridával content do hry, serveri padali, obrovské lagy a fronty. Ale podstatné bolo to, že napriek tomu to bolo porovnateľné s EQ2 a ľudia prešli na novú hru a za 2 roky rozšírili základňu na 10 mil.
    V roku 2011 prišiel SWTOR a situácia je iná, nie je už rok 2004 keď bol MMO v plienkach, teraz proti nemu stojí 7 rokov starý wow nabalený obrovským obsahom, takmer bez chýb, všetko funguje a hrateľnosť je vynikajúca. SWTOR sa musí porovnávať s WOW 2011, nie s Wow 2004, vtedy bola iná doba, Bioware mohli 7 rokov študovať hru, aby sa poučili a vydali dobrú hru. Ak teraz vyjde niečo také zabugované a nedorobené ako Age of Connan či Warhammer Online, automaticky to zanikne, nikto nebude čakať rok kým dorobia hru a pridajú veci, ktoré v hre mali byť od začiatku. V dnešnej dobe absencia dungeon finder, cross-realm pvp&pve je kritická, taktiež to, že endgame ešte neexistuje.
    To, že je tam kvalitný singleplayer a dubbing to je fajn, ale po 2. alte to už nikoho nezaujíma a aj tak preskakuje dialógy.
  • wow je barevná srač*a ze směšným univerzem stejně ubohá jako zbitek her od blizsr*če
    • ted si to blizzu nandal, urco ted, když to ví celej svet prestane bejt wowko nejhranšjší MMORPG světa, těch 11 milionu lidi si rekne "no jo on ma pravdu je to barevné, no a co ze je to nejlepe hratelná hra, serem na to"
    • Trol.diskuzni
      Velmi kvalitní názor. Diablo 3 jen pokračuje v trendu nastoleném epidemií jménem WoW.
  • Blizzard by měl udělat nakou besedu pro herní studia s nazvem "jak dělat MMORPG" jinak už nikdy žadna kvalitní MMORPG hra, co se aspon trosku bude moct rovnat wowku nevznikne.
    • Overwatch
      Myslíš besedu BlizzCon? Tam Blizzard mluví o spoustě designových rozhodnutích docela otevřeně a vývojáři ochotně odpovídají na otázky publika. Jenže ne každý má takovou svobodu a tolik peněz jako Blizzard. Na drtivou většinu ostatních studií tlačí vydavatel a hrozí prstíčkem. Blizzard vždycky měl a podle všeho pořád má unikátní postavení a do určité míry si diktuje podmínky sám, podle svých potřeb. Takový luxus nemá téměř nikdo.
      • jak to myslíš, do určité míry si diktuje podmínky sám? blizzard diktuje podmínky a ostatní poslučně poslouchají ;)
  • no ja myslim ze to je tim ze udelali hru s koncem super mp do ty doby nez se dostanete na max lvl tam zabava konci narozdil napr. od wow kde zacina... (nedomysleli)
  • Nevím jaká je teď situace v SWTOR (počty nějakého stěžovatele neberu jako směrodatnou hodnotu), ale dnešní hráčská generace je tak zfanatizovaná a primitivní, že jí bohatě stačí jiné hry, u kterých můžou bez přemýšlení zabíjet čas.
    Po tomhle počinu jsem se zase vrátil na strategie a adventury, online světy už opravdu ne.
    • 1LordBlackadder
      Souhlasím, a pokud by byla možnost, podepsal bych se.
  • tie cisla su cca realne. som na serveri ktory je vyssie v rebrickoch populacie a posledne tyzdne to ide dole vodou. realne okolo 21:00 je 200-300 ludi online.
    • jako na fleet nebo na serveru?na server tj hodne malo no..vliv na tohle ma i zlepsujici se pocasi
      • vcera o 21:00 bolo na fleete 20 ludi. tych 200-300 som myslel globalne cely server - republika. som pozeral planety, niektore flashpointy, warzony potom som tam hodil "bulharsku konstantu" :D a vyslo mi daco medzi 200-300. A ano je to bieda. general chat total mrtvy, esteze sithov je vela asi taze cakacka na wz bola v pohode. max 5 minut.
        • ide leto tak sup vonku :D a zase ked zacne zima sa vrtatit k swtor. do tej doby vyjdu nejake vacsie patche snad.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit