Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "..zakoukejte se do krásné grafiky..."

    *15*
    • Radši slabou grafiku a zábavnou hru než ultra hyper HD hovadinu.
  • http://vignette3.wikia.nocookie.net/meme/images/a/af/HD_Rage_Guy_v2.png/revision/20120219210424

    Když při prohlížení galerie vyskočí reklama s Láďou Švestkou
    • adblock
  • "zakoukejte se do krásné grafiky" ..not this shitt again *15* na games jsou asi sjetý fakt
    • krása je v očích pozorovatele, pro ošklivé oči, vše ošklivé :)
      • Umim ocenit krásu, ale pixelová patlanice se se slovem krása prostě neslučuje :) Kdo tohle označuje za krásu, nejspíš neví co to slovo znamená.. Uznávam že i pixelart může vypadat dobře, ale tenhle to fakt neni.
        • důležitý je dodat "pro mě", estetika je subjektivní. Nedělej prosím preferenční závěry za ostatní, to je pubertální přehmat, fuj ,jak se to může někomu líbit. Může. Já osobně taky nechápu kdo může poslouchat moderní popík, ale jak říká český klasik, Se stim smiř.
        • nightborne
          Čéče naopak je tohle jedna z mála pixelart her, co se mi líbí už ze screenů. Parádně použitý barvy, kubistická stylizace, žádnej hnus =).
  • ringmancz
    Kdo to hraje, nepřijde vám, že ovládání není úplně domyšlený? Na klávesnici se teleportujete tam, kde máte ukazatel, takže většinou někam do ři*i, a na gamepadu se zase nedá moc dobře střílet (proč to třeba není na pravé páčce?).
    • Vogon
      Na gamepadu můžeš střílet i bez zaměřování, stačí zmáčknout to čím střílíš a vystřelíš směrem, kterým se díváš.
      • ringmancz
        Já chci ale mířit a střílet v pohybu.
  • stoupeek
    Máte někdo zkušenosti s pixelartem? Mě by zajímalo, jak vypadá proces výroby pixelartove hry. 3D modelování trochu umim, takže si umim představit ten proces.

    Je to prostě ruční animace, snímek po snímku? Nebo animace, já nevim, třeba křivek? A jestli je to udělaný s vysokym rozlišením a pak zpixelizovaný?

    Souhlasím s názorem, že jak 3D, tak pixel grafika se dají udělat famózně, stejně tak i špatně. A hodně mi vadí, a to neplatí jen pro pixelart, když okolí, pozadí a všechny neinteraktivní věci jsou pěkně stylizované a "nakreslené", ale postavy a věci, které se dají nějak použít, tak úplně trčí ze scény a je jasně vidět, že jsou použitelné. Třeba i u Samorosta mi vadí, jak je pozadí přenádherný a Samorost jako by do toho světa vůbec nepatřil.
    • Kozy
      Ja pixelart delam, samozrejme ze je to delany snimek po snimku a ve vysokym rozliseni se to nedela, to by pak nebyl pixelart.
      • stoupeek
        Díky, ja o tom nemam ani páru.:)
  • kubi-wan
    Taková "otázka" do větru: Hraju DooMa 2, základní, modama nepolíbenou verzi... a i při směšnym rozlišení (320x200 tušim) mi ta hra takhle přijde hezčí, než když si ji spustim v megarozlišení, s čupr dupr efektama nebo 3D modelama. A je to čistě kvůli tomu, že takhle bylo zamýšleno, aby vypadala, byť i díky limitujícímu hardwaru. Je to prostě výtvarnej záměr a jakákoliv modifikace vizuálně "vylepšující" tu hru ten záměr v mých očích kazí.
    V čem je výtvarnej záměr dnešních pixel-artových her (pominu-li fakt, že dnes se vývojáři nemusej spokojit s malym rozlišenim) jinej? Jen se ptám...
    • ringmancz
      Prostě to tak chtějí, stylizace. Proč existují různý výtvarný styly, když je dneska možná hyperrealistická malba? To samý hudba - chiptune, vaporwave...
      • a lidi to chtěj, a co chtěj lidi, to jim někdo vyrobí a prodá... ja mam pixelart rád, pokud je to fakt art a ne jen maskovanej lowcost. Je to dany tim, ze sem na 320*200 a nižším vyrustal... prostě se mi to líbí, ma to neco do sebe... komu se to nelibí, at si cosi políbí a hraje si co chce, no problem
    • castecnej nesouhlas (ciste subjektivní) - nejprv v cem souhlasim, 3d modely NE, efekty jak který, víc krve a střev v brutal doom ANO, vyhlazovani textur ci spritů NE, ale to rozlišení... Brutal doom resp jeho mod Project Brutality (doporučuju nejvíc) v 4k je paráda prostě. textury sou furt kostičkovaný, sprity taky, ale je to renderovaný totálně čistě a vypadá to prostě perfektně. Muj nazor. Nic proti 320*200, je to o vkusu, i ten low res ma svoje kouzlo
      • Souhlas. Pokud se to jen přepočítá do vyššího rozlišení, tak to nemá moc vliv. Problémem jsou různé metody filtrování a scalingu, který to zabijou.

        Momentálně hraju Diablo 2 s glide emulátorem, který dokáže originální rozlišení 800*600 zvětšit na nativní rozlišení monitoru při zachování 4:3 (tj. nějakých 1440*1080 u full HD) BEZ filteringu, prostě se zdvojí pixely a jen se zvětší surová grafika při zachování měřítka postav. Většina hires modů do izo her funguje tak, že se zvětší výhled na mapě a zmenší postavy, což se mi nelíbí, je to pak všechno moc malý. Tahle to má měřítko stejné jako dřív na CRT monitorech, akorát je to pěkně ostrý, protože to beží v nativu LCD. Zachovává si to původní art.
        • to zní pěkně, tenhle upscale 1:2 pouzívám taky, třeba u system shock 2, tam mám grafiku v 4k a HUD v 2x pixel size originálu, tzn jeden puvodni pixel ted zabirá dva na monitoru, tim padem je to ostry a velký, bez filteringu, kouzelná kombinace :) Tim diablem si me navnadil, ja si furt rikam ze musim dat jednicku, ale dost mi to pri kazdym pokusu blbne, dvojka je taky fakt supr, ale nevim proc me to vzdycky v ty dzungli prestalo bavit
  • Mnam mnam na toto sa tesim *14*
  • minirecenzia:

    Hru som podporil este na KS vyzerala krasne a soundtrack ma dostal. Nie som uplne fanusik takychto "bojoviek", ale preco to neskusit.

    Vizualny styl je fakt nadherny. Zaujimave lokacie, nepriatelia, jedina skoda je ze nie vetko co bolo prezentovane v KS videu sa dostalo do finalnej verzie, resp. zlucili nejake lokacie a trochu to prerobili.
    Pre niekoho moze by nevyhoda ze vas hra nevodi za rucicku, ale hrac musi na vsetko prist sam. Nevadilo mi to, chvilu trvalo nez som prisiel na to ako byt uspesny v boji a tolko neumierat. Len co sa clovek nauci mechaniky hned je zivot lahsi. Inak je to skutocne obtiazna hra a ta linka obtiaznosti nestupa, ale klesa. Ked na zaciatku clovek umieral v bojoch so zakladnymi priserami ku koncu sa uz dali niektori bossovia dat na 1x. Kazdy boss, ale aj nepriatel je unikatny a ma vlasnu mechaniku, ktoru sa treba naucit. Boje su celkom pestre a zaujimave, nenudia a su zaroven aj velkou vyzvou. Treba vsak pocitat s tym ze budete umierat. A vela!

    Co sa tyka pribehu, ten je celkom zaujimavy. Aj ked tu musim povedat ze tvorcovia to neurobili uplne stastne, kedze v hre nie je ziaden text a vsetko sa rozprava len cez obrazky, pripadne sifrovany jazyk (ktory sa uz ludom podarilo odsifrovat).
    Po hudobnej stranke je to nadhera. Urcite jeden z naj soundtrackov ake som v hre pocul. Kludne by som to dal na jednu policku spolu so soundtrackom napr k Journey.
    • Je tam vela skrytych lokacii kde mozete najst zlate mince za ktore mozete kupovat vybavu, alebo fialove trojuholniky a kluce s ktorymi potom otvorite specialne dvere. V hre je aj niekolko challenge oblasti, kde vas na konci caka odmena s lepsiou vybavou.
      Hra ma velmi vysoku znovuhratelnost hlavne kvoli objavovaniu sveta a ziskavania unikatnych predmetov. Samozrejme hra sa da dohrat bez akychkolvek upgradov, ale nie je to nic jednoduche.
      Co sa tyka ovladania. Vela ludi sa stazuje na lock 30fps. Ja som to nejak nevnimal a bez probelmov som si uzil celu hru. Aj ked suhlasim ze 60fps by bolo lepsie. A velku vyhodu maju ludia co vlastnia ovladac. Klavesnica+mys nie je uplne dobre riesena, ale to len kvoli jednej veci - driftovaniu. S ovladacom driftujete smerom ktorym sa hybete, pri K+M je to smerom kde je kurzor co je niekedy dost chaoticke. Snad to fixnu.
      Co sa tyka dlzky hry, je to velmi dobre riesene. Na prve prejdenie na slepo vam treba tak 8hod+- (bez toho aby ste hladali vsetky skryte lokacie a zbierali vybavu atd.). Da sa urobit aj "speedrun" do 3hod. Ja mam nahranych 16hod a stale nemam vsetky tajne lokacie a vybavu. Pocitam tak 18-20h na vsetko.
      +
      Krasna grafika, Uzasny soundtrack, Pribeh, Vysoka znovuhratelnost, Dlzka hry

      -Ovladanie K+M, pre niekoho lock 30fps, Sposob rozpravania pribehu

      Za mna 9/10, ak by upravili ovladanie K+M tak dam kludne 9.5/10
  • mam odohraných asi 5 hodín a tá hra je geniálna. Je ťažká, ale férová a má výbornú atmosféru. u mna 9/10

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit