Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako pardon, ale ti kr***ni z Infinity Wardu jsou celkem namyšlení. BO se mi tisíckrát líbila, než to posrané MW2. A co cpt. Price? To je taková ta nesmrtelná postavička, co leze všem už na nervy, zlatý Reznov!! CoD se nemůže rovnat Battlefieldu 3!!! Autoheal je realističtější, než medic s lékárničkami? Kurv* co to je? MW3 je trapný a ta grafika? Prej že jim jde o realističnost? Tak ať to daj reálný pořádně. Zásah a jsi mrtvej. Tak, jak to je doopravdy, ale pardon, to by byl už simulátor jako Arma, to už by nebyla polulární střílečka, kde hrajete za amíka, jdete úzkým koridorem a na kontě máte stamiliony mrtvých nepřátel a vždy vyhrajete. Je to ubohost. Ubohá propaganda USA. Co se mi na mw2 nejvíce líbilo? Ta mise v DC, jak tam bili ti rusáci. To se mi líbilo nejvíc z celé té hry a tejně ten zpičenej generál, páč takhle to s američanama doopravdy chodí... MW2 a MW3 mají ode mne nejnižší hodnocení...
  • "který může v souboji s novým, mladým a vytrénovaným Battlefieldem 3 jen překvapit"

    wow ze by cod bez vehicles, planes atd mohlo bojovat s mladym vytrenovanym temer jinym zanrem? Ze by nikomu nedoslo ze cod nikdo nevyvyji specalne pro PC ? Ze by tady nekdo tema kecama chtel rict ze snad konzolova verze BF3 je v necem rapidne lepsi dle bety?? Kde to sem? na novinkach.cz ??????? Ti kdo nevi jaky je mezi temahle dvema studii rozdil ani be se radsi nemeli vyjadrovat. A srovnavani nesrovnatelneho je taky velmi profesionalni.

    směšné.
  • Já jsem dodneška nepochopil, kde se bere ta nenávist "pravých hráčů" k Black Ops. Poprvé v sérii je zde konečně příběh, který my svým podáním připomněl milovaný Syphon Filter. Navíc měl skutečně skvělou atmosféru a některé vietnamské pasáže bych zařadil k nejlepším momentům v sérii vůbec (hrál jsem všechny PC CODy). Uznávám, že některé mise byly až frustrující (zničení rakety) hlavně díky nekonečnému zástupu nepřátel. Ale i přesto tahle hra mělo to, co už jsem dlouho neviděl a to nezapomenutelné momenty (mise v horách, Vietnam, Bílí dům ), které hravě přibijí těch pár nedostatků. Já nechci další MW. Já chci další Black Ops !!
  • vojtas562
    Míříme spíše k třetímu :) takže konzole? ) a 4tému dílu ? myslí to pravdu vážně že už nevědějí co víc vymyslet ? :D A Treyarch ? co jako ? Náhodou 5ka World At war vubec byli suprové. K jejich smule Bfko 3 vyhrálo tento rok ! Nashle Infinty Ward jestli vubec !
    • GlaDOS
      Mě tedy díly od Treyarch připadali neoptimalizované a spíchlé horkou jehlou. IW si na tom alespoň dávalo záležet.
  • IW dela v koridoru na konci zatacku doprava a Treyarch doleva ?
    • vkuse je*ete do linearnosti a koridorovosti, ale bez tychto vlastnosti by to nemalo taku šťavu, taky nadych sice jednoduchych, ale hlavne napinavych akčnych filmov. kvoli tomu som hral COD. atmosfera. kto chce hrať a pri tom si voliť vlastny postup, na to su ine tituly, a nie furt pi*ovať na scripty...
    • drzis si ptaka v ruce a cumis na trailer k bf3? a pluskari si je honi navzajem? :D
  • Systém krytí jako v Red Orchestra 2, Crysis 2 nebo Call of Juarez 2 by to trochu oživil. Jinak hatelnost je od jedničky stejná, ne-li horší. Nezáleží jestli to vyvíjel Treyarch nebo IW. A MW2 byl podle mě nejhorší díl série. Treyarch se alespoň nebojí udělat to naturalisticky. Ani jeden vývojář se nesnažil do hry přinést nic nového a já nechápu jak za to může někdo dát litr ročně, když i ten multiplayer je naprosto tupá záležitost. Hrál jsem ho chvíli a byla to nuda. Na BiA Earned in Blood, SWAT 4, CS žádná hra v multiplayeru nemá- alespoň pro mne ne. Ale pokud se sejde parta taktiků, tak se CoD MP dá hrát. To se mi stalo jen jednou, takže pochybuju, že na tom ten MP stojí.
    • Tak hrát MP sám je vždy nesrovnávatelné.
      Jako hráč CoDu na ligové úrovni mohu za sebe říct, že CoD 1 a MW1 měli, mají super MP
      a pro dnešni E-sport je super vyhovující. Na CoD 1 to nemá, ale je lepší než ostatní díly.
      CoD 2 byla trefa vedle co se týče MP.
  • Treyarch byl užitečný světu jen UO a zambíky v pětce(páč ti ze sedmičky by tam mohli být taky jako dlc bez potřeby nového dílu). To ale nic nemění na tom že tenhle Sleghammer ward nemá s původním Infinity wardem skoro nic společného a Activision se zase přiživuje na dalším jméně co má váhu.
    • A UO delalo studio s naprosto odlisnym vedenim jake ma nyni Treyarch takze asi tak. Kazdopadne UO je nejlepsi COD, byt pouze datadisk. *4* Spousta veci, ktere se pozdeji krkolome stavali standardem COD jsou uz v UO na te nejlepsi urovni. Mise v letadle? Nejlepsi v serii. Tankova mise? Znovu nejlepsi. To co pak predvedl druhy dil COD se tomu nemohlo rovnat.

      Podle kvality dalsich dilu od Treyarch je znat, ze zmeny ve studiu byly velmi, ale opravu velmi znacne. Vzdyt Gray Matter Interactive maji za sebou UO a Return to Castle Wolfenstein a pozdeji jako Treyarch takovou sragoru jako je World at War. *10*
      • vojtas562
        World at War? Myslíš opravdu srágoru ? Sakra co na tom bylo tak špatného? ( myslím MPgame samozřejmě ?! ?!
        • Tikov
          MP: Pokus naroubovat MW styl do druhé války- malé mapy, odfláklé tanky, pitomé killstreaky, absolutní nedodržení reálií.
          SP: špatné reálie (PTRD s optikou bylo za celou válku asi jen jedno, polní pokus, který sám autor vyhodnotil jako zbytečný/ autoři zcela běžně míchají předválečné, válečné poválečné věci ) , pitomí protivníci (nekonečné nabíhání optimálně na jedno a to samé místo, střelba do zdi), hloupé mise (banzai je zajímavé jednou/dvakrát, ne každých 30 m; potápět lodě střelbou z palubních zbraní hydroplánu?) a všechno dohromady zabíjí atmosféru.
        • A ja hodnotil Single. Multiplayer jsem nehral. Kazdopadne single je priserny. Bez atmosfery, nasilne natlaceni do hry nasili, ktere se imo do hry nehodi - melo podporit atmosferu, ale kdyz tam zadna neni? -, pri hrani jsem mel v jednom kuse krec v ruce jak porad miris na jedno misto a jen o milimetry menis pozici kurzoru, mise v tanku a letadle jsou smesne a je to opravdu neuveritelne debilne skriptovane - dva tanky stoji proti sobe a strili, navzajem se neznici, hrac musi nepratelsky tank odstrelit RPG; kamikaze japoncici, kteri jsou schopni kvuli tomu aby ti prokuchali vnitrnosti bajonetem prebehnout plochu o velikosti fotbaloveho hriste, atd. Take je to spatne optimalizovane vzhledem k tomu, ze to vypada o dve urovne hur jak MW2, ktery funguje mnohem lepe. Proste je to mizerie hodna maximalne toho nejlevnejsiho budgetu.
  • Jazz
    Já se vždycky u těchhle Treyarch vs. Infinty Ward válek strašně směju.
    Všichni: CoD 5: Jo, tak to je kravina, Infinity Ward to udělá božský.
    MW2: Fuj, matchmaking a tyhle hnusný servery. Už se těšíme na BO! Trey.. Trey..
    BO: Jo, tak tohle je ještě horší než MW2, fuj příběh fuj fuj! IW, IW, IW! MW3, jooo!

    Takže asi tak... Je to z mýho pozorování na fanstránkách.
  • Jediný rozdíl je, že Treyarch tvořil špatné díly CoD vždy, zatímco Infinity Ward s tím začalo až po čase.
    • trocha angličtiny stačí k tomu, abys supr zápletku bo pochopil... MW série - atomová válka a jedinec zachrání svět ala globální rambo, za to v bo ten "thriller" styl byl vynikající!
  • Tak nějak mu vůbec nedošlo že fakt nejde o zombíky...

    Paradoxně aspoň pro mě byly celkem fajn *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit