Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • corfer
    Je mi všechno jedno, stejně už tu hru miluju.
  • Tohle bude hrozny prusvih. Skutecne to vypada hrozne sterilne, bez detailu, to same by se dalo rict o textu, ktery je videt ve videu.
    Konzole v tom tentokrat budou nevinne, protoze tohle uz na prvni pohled vypada odflaknute.
    • bez detailu? wtf
    • Kompost
      tu si niekto rano nedal lieky
  • Nevím, no. Grafika mi přijde horší, než v Pillars nebo Divinity, a ty účesy na krabičce mi taky nepřidaly (to je náhodička, za miliardu let se bude nosit přesně to, co v roce 2016!). Mám objednanou sběratelku, ale asi se nakonec spokojím s nějakou základní edicí. Tohle nevypadá dobře.
    • Ahoj, odkud máš sběratelku? Z Xzone psali, že prý v ČR nakonec nebudou *9*
      • Pocky, ja mam taky objednano a nic takoveho mi neprislo, navic se to da stale objednat, tak nevim
  • Už mám předobjednáno. Tohle je jedna z mých nejočekávanějších her na Xboxu. Snad to dopadne líp, než Pillarsy. Ty mě fakt slušně řečeno nas*aly.
    • Ja taky, tesim se, ale proc te nasraly Pillars? me tak maximalne to, ze konec byl trochu kratsi nez sem cekal, ale jako RPG to mělo genialni napln, pribeh atd. jen proste sem cekal divocejsi jizdu na konci. Ale porad rpg jak remen, zabava, promakanost, to proste dlouho chybelo
      • Jestli ti pillars pripadalo jako dobre rpg s kvalitnim pribehem, tak je nasnade otazka, kolik jsi jich doted odehral.
  • kulhy_parici_spici
    Zasazení světa zní jako nejživnatější půda pro boží zážitek, art vypadá skvěle, trailer bavil mocně. Těšim se co z toho bude.
  • Nevim no, je to jakesi moc ciste, uhlazene, Torment je vic zpustoseniy, temny, dezolatni, tohle nema tu spravnou atmo :-/
  • "Další věc, která se mi líbí, je několik barev, k nimž se na základě svých činů přikláníte. Nefunguje zde tedy princip prostého dobra a zla či řádu a chaosu, ale jednotlivé barvy představují komplexnější soubor emocí a idejí."

    Pokud je tohle narážka na původní alignment (dnd) systém, tak ten měl 9 různých směrů a byl komplexní dost. Takhle hra má jen 4 nebo 5 "barev"...
    • Blue.Shark
      Pokud jsem to ale správně pochopil, původní alignmenty byly (jak to hezky napsat?) jedním směrem cesty, zatímco zde se barvy prolínají.
      • Není jen jedním směrem, na té aligment ose se to může měnit, prolíná se to, akorát hra (PT) neukazuje hodnoty. Je pravda, že třeba v BG to snad nešlo, až na spec. quest-based vyjímky (tam byla jen reputace), ale třeba u NWN to myslím ukazovalo u těch směrů procenta.
  • MickeyMutant
    Miliarda let v budoucnosti a lidstvo si beze změny podstaty a formy hraje na pseudostředověké kouzelníky. To by bylo smutné.
    • Stroj času jsi asi nečetl, že? Tam je daleká budoucnost vykreslená prakticky jako pravěk, což je za mě zcela v pořádku. Lidstvo zkrátka zdegenerovalo.
      • Argumentovat knížkou z roku 1895, to je úplně novej level. *4*
        • Knížka z roku 1895 je v týhle debatě úplně stejně relevantní argument, jako každej jinej. Totiž vůbec. Ona miliarda let je fakt dlouhá doba. I kdyby se nám zejtra podařilo vyhubit veškerej suchozemskej život, furt by bylo dost času na to, aby celej ten cyklus od prvních potvor, který se vyplazily z oceánu, až po nás proběhnul dvakrát. Takže debatovat o tom, jak by měl vypadat svět za miliardu let je poněkud bezpředmětný.
          • Není to stejně relevantní argument, protože H. G. Wells věděl o tom, jak funguje evoluce (ať už kulturní nebo biologická) nebo třeba jak stárně hvězda a co se s ní děje, celkem vzato kulový. My toho o vesmíru a o tom, jak funguje příroda a civilizace víme mnohem víc, a přestože s tebou souhlasím, že miliarda let je strašně moc času a je prakticky nemožný odhadnout, jak to tady bude za tak dlouhou dobu vypadat, s dnešními poznatky můžeme poměrně komfortně řadu scénářů vyloučit nebo je považovat za nepravděpodobné. A mě to, jak je tam vykreslený svět, přijde hodně nepravděpodobné, protože očekávám mnohem, mnohem větší změny. Taky si nemyslím, že by se celá evoluce lidstva opakovala a i kdyby se něco v oceánech znova vyplazilo na souš, tak to určitě nebudou předci _lidí_. Mimochodem, nemyslím si, že by k tomu vůbec ještě mohlo dojít, myslím k tomu vylezení na souš. Kdysi jsem viděl dokument BBC o tom, jak se to vůbec stalo a popisovali tam velmi specifické podmínky, ve kterých se z těch ryb stávali obojživelníci, jak jim rostly ty nohy a škrábali se na břeh a tak nějak si nemyslím, že by se ty podmínky ještě někdy opakovaly. Kromě toho od prvních škrábalů po lidi to bylo drahně víc než miliarda let a obávám se, že ať už by znovu vylezlo na břeh cokoliv, tak jeho praprapra(...)vnoučata by spálilo sluníčko dávno před tím, než by vynalezli mateřskou dovolenou a krájenej chleba.
            • H.G.Wells tenkrát věděl kulový a je to úplně jedno, protože Ty dnes víš jen to, co ti řeknou dnešní vědci = omezenost vědeckým paradigmatem stále platí a řekl bych stále stejně silně.

              Pointa? Za dalších 200 let budeme říkat, že jsme tenkrát věděli kulový, čímž se dostáváme opět k tomu, jak nesmyslné je debatovat o tom, co by bylo za milardu let.
      • To nedává smysl. Stejně by se lidi opět vyvinuli i kdyby byla válka apod. Aby každý zdegenorval a nemohl se vyvinou...To je hodně šílené.

        Navíc ve hře to není ten případ. Prostě z nějakého záhadného důvodu tam máchají mečem, mají středověký styl a existuje nějak magie. to vše v daleké budoucnosti.
        • Snad ty mas nejaku menej sialenu viziu ludstva 1 miliardu rokov v buducnosti? *4*
      • MickeyMutant
        Nepíšu, že je to nesmysl, píšu, že je to smutné.
        • To ako by niekto napisal ze je smutne ze v Tolkienovej Stredozemi za dlhe storocia nikto nevynasiel pusny prach, splachovacie zachody alebo elektrinu a zili stale v rannom stredoveku... The Ninth World je fantasy svet, nie socio-ekonomicka predikcia ludskej civilizacie.
          • Kdyby to bylo prezentováno jako čistě fantasy svět a ne jako Země miliardu let v budoucnosti, tak by se proti tomu nedalo nic namítat. Ale když už přišli s tím, že to je budoucnost Země, tak to neměli nechat u toho čísla čistě na efekt a buďto skutečně zkusit odhadnout, jak to tady bude vypadat za miliardu let (a trochu u toho myslet), nebo to zasadit do mnohem dřívější budoucnosti. Mě tam ta miliarda let dráždí, protože jsem naprosto pevně přesvědčenej, že _takhle_ to tady fakt vypadat nebude. Co se týče magie, tak Clarke kdysi prohlásil, že dostatečně vyspělá technika je nerozeznatelná od magie. Svého času jsem dumal nad tím, kolik klasických kouzel by šlo nasimulovat dostatečně vyspělou technologií a bylo jich fakt spousta. Od fireballů přes charmy po teleporty. Akorát proměny na myši apod. by asi dost dobře nešly.
          • Uvedomujes si, ze prvni lidske civilizace vznikaly 3000 let pred nasim letopoctem a tudiz lidem trvalo cca 4000 let nez vynalezli strelny prach ? A celou tu dobu se mydlili mecem, kopim, lukem atd...?
            • Tak ono se i stávalo, že nějaký objev spolu s civilizací zanikl a znovu se na něj přišlo až o mnoho staletí později. Například ve starém Římě měli bohatí lidé splachovací záchody. *4* Nicméně to bylo tehdy a teď je teď. Když zůstaneme u střelného prachu, tak informace o tom, co to je a jak se to dělá je dneska uložená v každé knihovně a v zásadě v každé obecné encyklopedii, kterou mají lidi doma. Nedovedu si představit ani v případě globálního jaderného konfliktu, že by lidstvo zapomnělo, jak se dělá střelný prach. Vcelku dobrou představu poskytuje třeba svět Falloutu, kde se lidi nevrátili ke kamenům a klackům, ale čtyři sta let po válce si munici a zbraně normálně umějí vyrábět a (kromě jiného) taky používají počítače apod. (s výrobou počítačů už to samozřejmě tak slavné nebude. *4* )
    • Slyšel si někdy o výroku Einsteina ohledně kamenů a klacků? *1*
      • Nemyslím si, že ho myslel doslova. *4*
      • MickeyMutant
        Jistě, to prohlásil, když ho Elsa plísnila, jak se jednou zas vrátil zbitý z kvantové debaty s Bohrem: "On do mě kamenem, já do něj klackem." Od té doby se nejzásadnější vědecké spory řeší právě tímhle způsobem.
    • Jo, je to srandovní. V takové době a matláš tam mečem....
  • Kozy
    Jako určitě si to zahraju ale nemůžu si pomoct, vůbec se mi to nelíbí. Působí to strašně "sterilně", jako kdyby někdo rozházel jen tak pár objektů po mapě.
  • Hra má výbornú atmosféru ale treba nezabúdať že toto nie je svet Planescape a preto je iná. Velmi je cítiť že je to od tých istých tvorcov, dokonca ja tam cítim Fallout. Čo sa týka hratelnosti tak je to presne to isté ako povodná hra. Jediné čo sa mi nepáči je, že sa dá vykecať z každej konfliktnej situácie, čo uberá na napínavosti. Grafika je trochu horšia ako pillars. Engine ale úplne prerobili na nepoznanie a loadovanie je 5x rýchlejšie. Hra je inak skvelá a návyková.
    • kolko je tam momentalne obsahu? resp herna doba. a myslis teda ze to bude dostojny nastupca planescapu?
      • Hrám early access už možno 10 hodín, ale ja som typ že chcem vidieť úplne všetko. Ešte nie som ani zďaleka na konci, ale predpokladám že to bude okolo 20 hodín. Oni uvádzajú je to zhruba 1/5 hry, takže hra bude tých 100 hodín. Plus mínus. Myslím si že je to super hra a rozhodne bude dostojný nástupca jednotky, aj ked je to 100% scifi. Mne sa páči, že tvorcovia využilio nový , úplne originálny svet, presne tak ako v planescape, ale pravdepodobne to odradí mnoho ludí, presne tak ako jednotka. Davy neznesú originalitu a prílišnú kreativitu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit