Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč tam lítá černoch?Vždyt ve 2.světové nebyl žádný černoch pilot.
  • Jenom náhodou mi to připomíná Crimson Skies? (http://www.gamefaqs.com/pc/914280-crimson-skies)
  • Proč někdo neudělá na konzole pořádný simulátor? Vždyť toto je hrůzal vysmívající se inteligenci samotných konzolistů
    • FSX má k simulaci hodně daleko, pouze moduly od A2A se realitě přibližují.. A DCS sežere tolik výkonu na grafiku protože je postavený na starém enginu, ve kterém pokulhává optimalizace.. Zároveň je tu nejvíce ze všech simulátorů využitý výkon pro FM - tedy pokud nepočítáme simulátory profesionální..
      • Jo, s tím FSX máš pravdu. Na druhou stranu, ten model je pro tuhle hru vlastně dostatečný. Tady vždy šlo spíše o detailní zpracování palubních systémů.

        To jestli je grafický engine DCS špatně, nebo dobře optimalizovaný, je nepodstatné. Důležité je, že na počítání FM, u DCS dost pokročilého, je potřeba výrazně méně systémových prostředků než na vykreslování grafiky.
        Vlastně si tím svým posledním komentářem potvrdil můj původní komentář, se kterým si nesouhlasil. :-)
        Pořád se bavíme primárně o simulátorech na PC, jen pro jistotu. :-)
    • Asi proto, že konzole skutečnou simulaci neutáhnou díky slabému HW
      • Jestli to nebude spíš tím, že "typický" hráč realistického simu a "typický" konzolový hráč, jsou úplně odlišné cílové skupiny. A dělat tak hardcore sim na konzole by se vývojářům asi těžko zaplatilo.
        Jinak co se týče toho výkonu, pokud nemluvíme o grafice, tak na tu matematickou simulaci s trochou nadsázky stačí kdejaká 386ka.
        • Taky si myslím, realistická simulace ze které se učí piloti běží třeba na zmodovaném FS X a to by už dnešní konzole utáhly
          • to Mezek a pepan:

            To jste opravdu pobavili. *4* Hráli jste vůbec někdy nějaký letecký simulátor? Ta "matematická simulace" je právě největší problém simulátorů. Simulátory, na kterých se učí reální piloti, běží na několika PC současně - a to zmiňuju jenom o výpočetní výkon za 100 tis. Kč. K tomu by se samozřejmě muselo přičíst dalších x tisíc za propojení všech periferií a nějaký středně výkonný HW pro grafiku.

            Když se budeme bavit o tom domácím lítání, které je dostupnější pro většinu virtuálních pilotů, tak např. doporučené HW požadavky pro DCS jsou následující: OS 64-bit Windows 7/8/10; DirectX11; CPU: Core i5+; RAM: 16GB; Hard disk space: 30 GB; Video: NVIDIA GeForce GTX780 / ATI R9 290 DirectX11 or better. (A to ještě bohužel není DCS úplně dokončeně a v rámci jeho vývoje ti i na takovéto sestavě trvale plynulé FPS nikdo nezaručí...)
            • Budeš se divit, ale ano, většinu leteckých. K té simulaci, letový model bude vždy pouze aproximace. Jak moc se daný model bude blížit reálu bude I určovat jeho výpočetní náročnost. Tak, a protože se bavíme o hrách, jak moc dokonalý model bude potřeba?
              Například zmiňované FSXko vlastně všechny parametry vyčítá z tabulky, proto třeba simuluje jen dost omezeně mezní stavy.
              K tebou zmiňovanému DCSku, na co myslíš, že se spotřebuje výpočetní výkon dané sestavy? Z velké části právě na grafiku, která je mimochodem skvělá.
              S tvojí logikou by simulátory na PC vlastně byly novinkou posledních let, protože starší sestavy by to prostě nemohly spočítat.
  • Samej cernoch, zenska a hendikepovany.
    To je proste rasismus a black washing a Trumputin je nejlepsi prezident ever a kdo si to nemysli je ovce a SJW :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit