Přejít na výpis diskuzí
Jak LucasArts potopila Battlefront 3 - verze tvůrců z Free Radical
4.5.2012 | Adam Homola
64 příspěvků
-
"Pokud se vydavatel rozhodne najít na milestonu nějakou chybu, vždycky ji najde. Na to je v dodávání milestonů příliš šedých zón." Tak tohle už je prasečina na kvadrát. Originál: "If a publisher wants to find something that is wrong with a milestone, it's very easy for them to do so as there are so many grey areas within a deliverable". Díval se pan Homola do slovníku nebo na internet, co znamená "a deliverable". Nebo to odpálil jen tak z fleku, protože je velkej a hustej angličtinář?
-
-
Tyhle poslední dva případy, o kterých píšeš, už bych neviděl tak kriminálně. Smysl zůstal více méně zachován a jsou to přece jenom rychlé informace, ne právní dokument. To se tady sem tam vyskytnou horší věci, měnící smysl celé zprávy.
-
-
Sorry, ale to je obhajoba šlendriánu. Když už Games.cz přebírají obsah z Eurogameru, což se ještě dá pochopit s ohledem na rozpočet, tak by to měly dělat přesně. Ta původní zpráva taky není právní dokument a rozhodně nevyžaduje dokonalou znalost angličtiny.
-
-
-
"smlouva je vám dobrá jen tak, jak moc jste odhodláni ji řešit u soudu". Další blbej překlad. V originále "your contract is only worth as much as how far you can pursue it in court", což fakticky znamená "hodnota smlouvy se odvíjí od její soudní vymahatelnosti". Odhodlání s tím nemá vůbec co dělat, autor jen nepochopil, co znamená slovní spojení "pursue in court".
-
-
"smlouva je vám dobrá jen tak, jak moc jste odhodláni ji řešit u soudu" je normalne lidsky napsana veta pod kterou si neco dokazu predstavit. A to ze i kdyz mam s nekym smlouvu, tak je mi prd platna pokud nejsem pripraveny ho zalovat, kdyz tu smlouvu porusi.
Zato "hodnota smlouvy se odvíjí od její soudní vymahatelnosti" je jako heslo vytrzene z ucebnice, pod kterym jsou pak tri strany rozboru o tom, co to vlastne znamena. Vubec takove vete nerozumim. Co znamena, ze smlouva je soudne nevymahatelna? Jakoze obsahovala neco nezakonneho a tak je cela neplatna?
Nevim zda autor zna vyznam slovniho spojeni "pursue in court", ale podle me pochopil vyznam puvodniho textu.
-
-
"projekt byl eventuálně zrušen" Já doufám, že autor se "eventuálně" dozví, že "eventually" znamená něco úplně, ale úplně jiného.
-
-
Ac hnidopiseni Dworkin má pravdu, v češtině eventuálně známená možná, zatímco v angličtině poté, posléze.
"projekt byl eventuálně zrušen" - tedy znamená projekt byl možná zrušen. -
-
"projekt byl poté zrušen", mělo být v původní zprávě, aby bylo tedy úplně jasno.
-
-
úplne jasno by bolo až
"projekt byl NAKONEC zrušen" - "eventually" totiž síce správne znamená časovú následnosť, ale takú s dôrazom na dĺžku uplynutého času, peripetie a pod. - zhŕňa, že "nakoniec, po všemožných problémoch a dlhom čase" ...to slovo sa doslova hodí na popis toho ako "nakoniec" vyšiel napr. Duke Nukem Forever *5*
peace, nechcem prehnane rýpať, len aby keď už rozoberáme tak poriadne *3* -
-
A to je taková pěkná tečka za tím naším případem. *4*
-
-
Ale ne, v angličtině přece žádné problémy s významem nenastávají.
-
-
Ne, já myslel v "původní" zprávu na Games, na kterou tady reagujeme. Měl jsem to napsat lépe. Původní zpráva v angličtině je samozřejmě ok.
-
-
Jo, už chápu.
-
-
-
-
-
v angličtině se Eventualy využívá i formou "po té" nebo "po sléze". Jiná věc, že v češtině toto slovo má "úzkoprsejší význam. Tím chci říct, že tím, že zmiňujete spojení s anglickým ekvivalentem, dáváte najevo akorát svou neznalost. Doporučuji si něco semtam prověřit, než začít zbytecně hnidopišit :D
-
-
Cože? To je prostě blbě přeložený. "Projekt byl eventuálně zrušen" je z hlediska českého jazyka nonsens. O tom jediném jsem psal. Zbytek jste si tam dosadil nějakými záhadnými myšlenkovými postupy sám.
-
-
-
Zajímalo by mě, kolik hřebíků ty hloupé seriály a paskvily typu Force Unleashed ještě zabijou do rakve Star Wars.
-
-
nahodov force unleashed za 5e je super hra:D
-
-
Tak židovski paraziti si robia srandu z BF? no jedine vypustit gaz!!
-
Jak zde bylo psáno, Haze určitě není těžce podprůměrná hra, ve většině případů se tudím hodnocení pohybovalo kolem 55 procent (od recenzentů a 6,8 od uživatelů) což je průměr a ne podprůměr.
-
-
Bohužel v dnešních dobách už mez kvality neznamená číslo 5, ale zpravidla se pohybuje někde mezi 6-7. Těžko říct, zda je to díky tlaku trhu nebo prostě recenzenti už nemají takové koule.....?
-
-
přesně tak.. na konkurenčním webu se to řešilo u recenze Prototype 2.. v dnešní době známka 7 znamená průměr, recenzent tam napsal pěknou recenzi, která hru skoro vůbec nekritizovala a lidi psali, že psaný text nesedí se známkou... přitom 7 je nadprůměr ve stupnic 0-10, řekl bych, že většina čtenářů a autorů jsou možná ovlivněny tou dnešní dobou číslování.. pro mě je 7 a 8 tak něják ve stejné kategorii..
-
-
Omyl :) průměr není 5 jak si lidé myslí. Chce-li člověk vypočítat průměr, musí vzít všechny hodnocení respektive případně jejich část aby jsme nich vypočítat průměr respektive statistický průměr blížící se reálnému. Pak budeme mít hodnotu 7,8 (vzorek z games.cz za všechny hry roku 2011, které byli hodnocené jinak než N/A). Z čehož hodnocení 6 je téměř 2 body pod průměrem :o) a zmiňovaný průměr stupnice 5 je bez dvou desetin tři body pod průměrem a to už je dost znát.
Statistika nuda je, má však cené údaje XD :D -
-
Ve statistice se moc nevyznám. Pětka je poté tedy medián?
Každopádně jsi nám ukázal, že situace je ještě vážnější, než se na první pohled může zdát. *8* -
-
Ono to je o něco složitější. Musíme vzít v potaz i to, že redakce se snaží vynechávat v recenzích absolutní propadáky. Na druhou stranu prakticky nevynechávají "silné značky" od "silných firem". Každý si to v hlavě musí srovnat sám :o) A pětka je medián stupnice. Ve statice by měla fungovat takzvaná gausova křivka v které nejvíce hodnocení je průměrných (ve školách hodnocení by to mělo například znamenat, že obtížnost výuky by měla být stanovana tak, aby průměr třídy byl zhruba kolem trojky a pak by mělo platit, že statisticky propadne stejně lidí, jako dostane jedničky :o) ) zde platí podobná poučka, jen je vrcholem gausovi křivky hodnota cca 8 a dalo by se říct, že se zde hodnotí od 5-10 (nepočítám anomálie zjevující se náhodně)
Takže všem co si chtějí hodnotit průměrnost nechť z hodnocení odečtou 5 a počítají s pětistupňovou stupnicí :D
-
-
-
-
-
Bohužel v dnešních dobách už mez kvality neznamená číslo 5, ale zpravidla se pohybuje někde mezi 6-7. Těžko říct, zda je to díky tlaku trhu nebo prostě recenzenti už nemají takové koule.....?
Edit: sorry za doublepost
-
-
EDIT: Koukam, ze si protimluvu vsimnul uz nekdo pode mnou.. :D
-
Tak přátelé... A takto zanikají hry...
"Najednou si prý už vývojáři nepovídali s lidmi, kteří jsou zapálení do her, ale s “psychopaty,” kteří trvali na tom, aby byl u všech rozhovorů přítomen právník."
Tak ale z tohoto se mi chce už vážně ale blít... -
uz tu konecne hodte novinku ze EA koupilo CD Project...................................................AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............................
-
-
ze by meli Aztekove nakonec pravdu?
-
-
Mayove, ale to je jedno.
-
-
-
"Jejich PS3 exkluzivní střílečka Haze byla těžce podprůměrná"
Recenze Tiscali Games: "Lehce nadprůměrná FPS"
Trochu protimluv, nezdá se vám? *7*
Edit: Páni redaktoři už by si měli konečně ujasnit, kde začíná hranice mezi špatnými a dobrými hrami. -
-
A co když chce dát 5 redaktorů třeba 8-9 a jeden to vidí na 5 a víc ne? *3*
-
-
Petici redaktoru jsem naposledy zazil za zlatych dob staryho BonusWebu, to za prvy. Aby pet redaktoru hralo jednu hru ve stejny cas, to je utopie v nasich podminkach, to za druhy. Hodnoceni je na tom, komu byla recenze dana, to za treti. Pokud si hodnoceni obhaji prede mnou, tak to dostane pet. A kdyz zbyli protestuji, tak dostanou sanci napsat svuj nazor, ale ne v recenzi. Ta muze byt jen jedna. :)
-
-
A kolik vás redaktorů teď vlastně je...?
-
Ah tak... no já jen že jsem to zaslech myslím u Skyrimu nebo co, že většina souhlasila s 9 ikdyž byli dva proti nebo tak nějak *4*
-
-
-
Žádný protimluv. To není moje recenze. Že to "Mart" před čtyřmi lety ohodnotil šestkou, je jen jeho názor. Není to nic, s čím by musela souhlasit celá (navíc dnes úplně jiná) redakce.
-
-
Tak ale jednou máte na webu recenzi na danou hru, tak si za ní stůjte... Pokud s ní nesouhlasíte, tak ji stáhněte (klidně včetně veškerého obsahu, který vznikl za dob staré redakce).
-
-
Sorry, ale jsi mimo, to byla uplne jina redakce. Vubec nevidim duvod ji stahovat. A klidne budu dokolecka, tem co si toho jaksi nevsimli, nebo chteji jen rejpat, ze se ta redakce jaksi vymenila....
-
-
Opravdu nechápu jak můžeš dělat šéfredaktora...
-
-
Kdyby měla každá nová redakce mazat všechen obsah na webu, tak nebudou žádné recenze na hry starší dvou let. Blbče *15*
-
-
Tak pak ať se redaktoři nediví a neprotestují na námitky čtenářů, když hovoří proti tomu, co mají psáno na svém webu... inteligente. *3*
-
-
Proč by to měli mazat a proč by si za tím měli stát? To jsme tady na skautským táboře nebo tak něco? a) Ta recenze v sobě určitě má nějaký užitečný informace. b) Je z dob jiný redakce c) Kluci mají na práci určitě jiný věci, než projíždět všechny staré recenze, a pak pořádat meetingy, na nichž budou jednohlasně rozhodovat, jestli ponechat, nebo smazat.
-
Zas tak dramaticky bych to neviděl.
Ale nebylo by špatné, kdyby každou hru, kterou někdo z redakce dohraje (či si na ní udělal názor) ohodnotil číslem (plus malým komentářem), které by se objevovalo vedle velkého čísla z velké recenze. Takto by mohly více vyniknout individuality recenzentů.
-
-
-
nice :D
-