Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdo hraje, zkuste SweetFX, vylepsi to jeste asi o 15% grafiku
    http://sfx.thelazy.net/games/game/467/
  • cześć towarzyszy,
    Rekrutacja doświadczonych weteranów do klanu polskich kurew.
    nasza chwała dotykaj gwiazd.
    napisz do mnie na maila : kurwapl@gmail.com
  • Nevím proč mám takový divný pocit, ale tahle hra mi přijde opravdu směšná, neumím vysvětlit proč tomu tak je, ani proč tento pocit u jiných MMO her nemám, ale celé TESO mi připadá jako hodně špatný vtip, od vizuálního zpracování, přes hnusný systém combat bojů , až po Q ... celá táto hra na mě působí dojmem, dej ruce od tohoto sh**u co nejdále ... asi to bude tím hypem, který mi hru tak znechutil, že ani kdyby to bylo zdarma, tak to nebudu hrát.
    • Vizualni zpracovani patri k nejlepsimu, co MMORPG scena nabizi. Styl se ti libit nemusi,ale co uz nadelame.
    • graficky je teso nadherny (aspon za AD na ultra high)
      • Myslis ty dva posuvniky co jdou jako jediny dat na ultra a zbytek je na high ? :D i presto se mi grafika taky libi a pres .ini se s ni da jeste trochu pohrat. Hypu bylo hodne a hatu snad jeste vic.. koho to bavi at hraje a koho me tak tu ma spoustu jinejch mmo.
    • Dobre pro nas
  • Velmi doporučuju se podívat na twitch na live přenosy hraní ESO. Já už zkouknul tak přes 5 hodin určitě, protože jsem stále nalomený a stále si říkám, že to ESO nemusí být tak špatné a jako velký fanoušek TES série pořád uvažuju o koupi. Ale pořád dokola mi to samotný gameplay rozmlouvá - posledně jsem byl svědkem naprostého selhání "umělé inteligence" mobů. Je mi jich až líto a bohužel nemají daleko od nafukovacích panáků. Je to naprostá katastrofa. Dobře si pamatuju, jak slibovali, že mobové budou spolupracovat, doplňovat se atd., ale nic z toho se neděje. Je mi smutno, že mobové mají akční rádius tak 5 metrů a kolikrát mob na hráče nereaguje ani tehdy, když u něj hráč přímo stojí.

    Vážně smutné. Však kdo nehraje, může se sám podívat na Twitch. Každý den jsou tam streamy z ESO.
    • martin.mares.984
      Nejsem proti konstruktivni kritice, ale co pises je nepravda. Koukat neni to same jako to hrat. Nepratele umi spolupracovat - napriklad natrefis-li na trojici ve slozeni kouzelnik, tank a helaer, tak ai funguje dost logicky - tank Te zacne rubat zblizka, zatimco kouzelnik si drzi odstup, sesila devastacni kouzla a healer klasicky leci opet z dalky tanka, pripadne kouzelnika. Mimochodem nepratele jsou docela neodbytni a v pripade uteku Te pronasleduji rozhodne mnohem dal nez "5 metru", spis je to par desitek metru.
      • Podle mě AI není to že "...natrefis-li na trojici ve slozeni kouzelnik, tank a helaer, tak ai funguje dost logicky - tank Te zacne rubat zblizka, zatimco kouzelnik si drzi odstup, sesila devastacni kouzla a healer klasicky leci opet z dalky tanka, pripadne kouzelnika"
        ten "tank" (btw-říká se vůbec tank u mobu, když zde není aggro?) má zbraň na blízko, tak rube nablízko
        kouzelník má útočný spelly a tak kouzlí a healer léčí toho komu chybí HP
        Já když koukám na ty videa tak mě ty fajty přijdou jako chaos. Je tu nějaký to aggro? Přijde mě že když banda mydlí nějaký tužší monstrum, tak běhá zmateně po bojišti a tu a tam dá hráči ťafku aby se nenudil a hurá na dalšího. Navíc dělá strašně zbytečný pohyby. Odběhne od jednoho hráče tři metry, zastaví se a pak jde na jinýho. Chudáci kydliči akorát furt běhaj.
        • Co je to "tank", "mob" a "aggro".
          • Chybí mě odkaz "reagovat" u tvé odpovědi níže. Tak reaguju tady.
            - Mob - je v podstaně jakýkoliv počítačem řízený protivník. Nemá jméno a většinou se spokojí s jednou, nebo několika ranami než se odebéře do věčných lovišť. Jeho hlavním posláním je utvrzovat hráče, že je zkušený a nepřemožitelný bijec. Mobovi, kterýho si přivolá na pomoc boss se říká add. Často bosse posilují, nebo naopak a vyžadují většinou bezodkladnou eliminaci. Poté můžeš zase mastit bossáka. Pokud zapomeneš mydlit addy, tak neboj - ostatní tě o této nutnosti mile rádi informují v chatu výrazy, které mě pravidla diskuze nepovolují použít.
            - Boss - ten je tu od toho, aby hráčům ukazal, že nejsou zase tak nepřemožitelní jak si mysleli, takže nezkušená grupa na něm během chvíle wipne (zakalí), takže nezbývá než ress (to znáš - to je ten trik kterým jsi machroval někdy po třicítce) a nechat si nabančit znova. Většinou má jméno, je velkej, hodně tuhej a padá z něj macatej loot.
            - Loot - obsah mrtvoly, který má nějakou hodnotu a lze ho přemístit do vlastního batohu. Kde sebou tahal takovej kostlivej pes plamennou obouruční sekeru se neřeší.
            - Tank - většinou tuhej bijec z řad hráčů, který má jedinou úlohu - a to je nechávat si nakládat od nepřátel. A to pokud možno od VŠECH nepřátel v dosahu. Ti potom nebijou do ostatních a křupavý charaktery (mág, léčitel) můžou v klidu rozjet ty svoje čáry bez obav, že jejich vyfintěná róba utrpí nějaký šrámy. V praxi to teda vypadá tak, že se válečník bije ze všema najednou a všemožně se snaží mít aggro u všech větší než zbytek party.
            - Aggro - to je veličina, podle které se nepřátelé rozhodují do koho budou bušit. Kdo má největší - po tom jdou. Aggro si zvedáš tím, že do mrchy rubeš, ale třeba i že léčíš spojence. Aggro se počítá na každou mrchu zvlášť.

            Amen.
          • To se ptáš jako fakt? Nebo je to ironie?
            Bych ti normálně odpověděl, ale je skoro neuvěřitelný že bys ty termíny slyšel prvně.
            Kór když se ptá ještě někdo, komu ó všemohoucí zvedá telefony, žejo... *1*
            • Ptám se naprosto upřímně.
        • Taky by mě zajímalo, jak v ESO funguje aggro. Může někdo dát info?
      • špatně jsem se vyjádřil . ten akční rádius jsem myslel to, že si je mob schopen všimnout hráče tak na 5 metrů. Jistě, vzdálenosti ve hře zkreslují, takže to může být třeba i 2 krát 3 krát tolik, ale přesto je to velmi slabé. Ovšem v několika videí jsem viděl, že hráč stál přímo u moba a ten nereagoval.

        Samozřejmě uznávám, že je něco jiného to hrát a něco jiného to sledovat, jak to někdo hraje, ale spolupráce mobů jsem si vážně nevšiml a to se koukám na stream z ESO dost často (můj oblíbený streamer teď zrovna hraje ESO tak i proto + můj zájem o TES hry).
      • Presne tak. Healer healuje( a pokud ho nezabijes jako prvniho,budes mit zrejme problem),tank tankuje,kouzelnik kouzli a zpoza skaly je vsechny podporuje archer. Nerikam ze vse funguje na 100%,ale na me to po letech pusobi jako nejlepe provedena AI v MMORPG hrach.
        • Minimálně v gw2 mi ai přišlo lepší.
    • Já se na streamy díval a příjde mi to stejné jako skoro všechny předešlé MMO a uvažuje o TESO tak bych řekl, že to nemá smysl kupovat.
      Odišností je velice málo, aby to stálo za to.LORE to určitě nezachrání.Janchorů moc není.
  • fizola
    Tie masky na druhom obrázku http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20120626023954/starwars/images/5/5e/New_dread_masters.jpg
    • Popravde se mi tyhle "geary" nelibili ani v TORu a ani v ESO :D
  • MickeyMutant
    V té infografice píšou, že ve hře můžete najít 2 235 knih, které stihnete přečíst za 32 hodin. Buďto to znamená, že jedna "kniha" nemá ani půl stránky textu, nebo že hráči Elder Scrolls Online jsou nejschopnější rychločtenáři na světě.
    • jedna kniha ma tak pul stranky textu... nektere jen par vet, jine jsou delsi ..ale zadne opravdove knihy:)
      • MickeyMutant
        Mohli by si v Zenimaxu udělat průzkum, jaké procento těch "knih" někdo během hraní vůbec otevře. Možná by pak ušetřili na platech grafomanům a mohli by si dopřát víc kafe nebo kabelů do firmy.
        • Oni to oteviraj, protoze ti z knizky sem tam neco vypadne, jenze blby je to, ze tvoje postava je negramotnej tupec, takze si samo nepamatuje ze si neco cet uz 10x.
        • Ono nektery knizky ( nemyslim lore booky ani skill knihovny ) te po precteni zavedou na mista kam by te ani nenapadlo zajit a bejvaj tam i starty questu
          • Jenze to (zase) funguje spatne. Pokud kizka neco takovyho obsahuje, vyskoci na tebe hlaska ze mas novej qst ... misto toho, aby sis knizku fakt precet ... a pri tom cteni tam zjistil, ze trebaz u tretiho sutru pod zapadni vezi je pytel penez.
        • Nahodou ja stale citam najdene knihy, su tam celkom zaujimave pribehy, napr, pekny pribeh v dungeone pri kostre, o utecencovi ktory sa v dungu ukryl pred vlkodlakmi, no zasypala ho skala :D
        • Ty knihy jsou obcas velmi strucne,pravda. Ale jinak s tebou samozrejme nesouhlasim. Dokonalost tvori malickosti. Velke veci samy o sobe nestaci.
        • Bud si jisty ze prolezani knihovnicek je v Teso jedna z nejcastejsich cinnosti. I v dungeonech. Zvysuji totiz skilly. Se ctenim to uz asi bude horsi
  • Jen aby ta hra nedopadla jak ostatní MMO RPG, hráč rychle nasbírá všechno, pak se začne nudit, tak tam vydavatel začne napráskávat stále další a další crapy až to ten herní svět úplně zabije.
    • Uz se deje. A protoze se budou snazit udrzet nesmyslnej placenje model co to da, tak to tam budou hrnout pod tlakem, pricemz to nic nezmeni.
    • Už je spousta hráčů na max. levelu s 10. veteran rankem - tzn., že má v podstatě hotovo. Smutné.
      • Co je smutne? Ze nekdo za 3 played dny a 5 dni real casu dohral hru? Je to jeho zivot. ''Normalni'' hrac je tak na 30-40 lvl. Casual tak na 20. A ti co radi alti maji mozna jeste mene.
        Ve vsech hrach je to stejne. Kdyz jsem zacinal LOTRO,kolegove z guildy za tyden meli max lvl. Ja a spousta dalsich jsme ho dlelali rok. *7*
        • Tak schvalne, za jak dlouho cistyho casu naexpis postavu ve wowku? U normalne fungujiciho MMO to nemuze bejt driv nez za 30 dnu cistyho casu => neco k tisicovce odehranych hodin. Pokud bys (trebas) ve wotku chtel vyexpit vsechny stroje, tak i jako velmi naprumerny hrac s premiovym uctem potrebujes desitky tisic bitek => tisice hodin cistyho casu.

          Pokud nekdo vyda hru, a po 3ch dnech ma hrace kteri maji hotovo ... tak to poradne posral.
          • Ale nikdo tu nepise maximalnim ranku. Jde o maximalni level. Pletes si pojmy. Rank se ziskava az po 50.
        • LOTRO je stará hra s minimálním rozpočtem. Srovnáváš favorita s BMW. Oba sice jezdí a najde se řada lidí, co nedá na favorita dopustit, ale každýmu je jasný, který auto by mělo být lepší.
          • Krome toho ze mluvis z cesty(obe hry jsou AAA tituly s velkym LORE a velkou zaplavou fanousku),tak krome toho ja ty hry vubec neporovnavam.Jen poukazuji na absurdnost tveho tvrzeni ze je smutne,ze nekdo stravil par dnu bez spani a dotahl hru na max lvl.
            Fallout2 se taky da dohrat za 20 minut,Morrowind za 10 atd.... Nic to nevypovida o rozlehlosti sveta a jeho moznostech.
          • Co to placas? Lotro byla dlouhou dobu nejhranejsi mmorpg v Evrope. Diky svetu,lore a znacce mela minimalne stejne ambice jako Teso.
  • Za tyden max level? No dobry...
    • martin.mares.984
      Slysel jsi uz treba nekdy o Star Wars Galaxies? MMO neni nutne pro kazdeho o dosazeni max. levelu co nejrychleji. Power-leveling, grinding a dostihy za max. levelem jsou presne veci, ktere nici kazde MMO, respektive hrac si tu hru timhle pristupem sam znici. Kouzlo TESO lezi nekde uplne jinde - Prozkoumavat hezky Tamriel, procitat stare knihy, rybarit, vecer zajit popit do hospody, poslechnout si od barda nejakou baladu, kochat se zapadem slunce na pobrezi - v tom je podle me to pravy kouzlo tehle hry - hrat to uvolnene a nenucene. Hracum kteri hledaji tenhle zazitek, TESO sedne.
      • Hraci hrajou (naprosto VZDY) presne tak, jak jim to tvurci umozni. Je vyhradne na vyvojarich jak navrhnou system hry. Pokud ten system umoznuje takovou hru ... jde to vyhradne za nima.
        • martin.mares.984
          Pokud by to co rikas byla pravda... pak by vsechny hry umoznujici pouziti cheatu byly navrzeny tak, aby toho hrac automaticky vyuzil - cheaty zadal a pak by hra vlastne ztracela smysl ne? Takze pokud pouziju Tvoji retoriku, tak drtiva vetsina starych her, kde lze vyuzit pri hrani cheaty je "pruser", protoze s jejich pouzitim hru dohraju rychle a bez problemu, coz je dle Tvoji logiky vina samotne hry a vyvojaru, ze ji takhle navrhli? To asi tezko...

          Btw. Takze kdyz v Doomovi zadam v prvni urovni cheat: "dclev" a zvolim cislo posledni urovne, dohraju ho vlastne tak za 1-2 minuty, a protoze to hra svym navrzenim umoznuje, je chyba na strane vyvojaru? Ehh...
      • Jo jen si to dal namlouvej, treba tomu i uveris. Vetsina MMORPG (vcetne tohoto) ma slaby pribeh, nudne questy a prumernou grafiku. Procitat dvoustrankove knihy, prozkoumavat maly nezajimavy svet, nahazovat udici kazdych 5s do zblbnuti, poslouchat balady, kdyz okolo nekdo neustale pousti nejake spelly a kochat se zapadem slunce na pobrezi kde kolem tebe poskakuje 10 blbecku... Pokud chces opravdu zazit to co jsi napsal, jdi si zahrat nejakou kvalitni SP hru. *1*
        • martin.mares.984
          Obdobi dogmat skoncilo nastesti nekdy ve stredoveku... takze to co pises prezentuj spise slovy: "podle meho nozoru" nebo "ja si myslim" ... protoze jsem si nevsiml, ze zrovna Ty nebo kdokoliv jiny by mel mit monopol na vseobjimajici univerzalni pravdu.
        • prozkoumavat maly nezajimavy svet ...to mi teda vysvetli, ktera kvalitni SP hra ma vetsi svet... mne napada treba lotro, ten svet neni veliky, ale s prehledem nejvetsi jaky kdy ktera hra mela...ovsem to neni SP. Nebo lzes a vymyslis si jako vzdycky?
      • Ne, bohužel to jen ukazuje obsahovou nedostatečnost hry.
      • úplně se mi vybavily ty západy dvou sluncí pozorované z kopců nad Mos Eisley *4*
        • martin.mares.984
          Ja jsem takhle ted v TESO stal na brehu pri zapadu slunce, ty paprsky nadherne probleskovaly skrz otacejici se vetrny mlyn, odlesky na hladine... tak jsem jen tak nahodil konzoli a zadal: "/lute", ze si k tomu zahraju trochu muziky a po chvili se ke me pridal jenom tak random hrac a zacal na buben a pak dalsi zacal tancovat a v tu chviili me to pripomnelo tak trochu atmosferu prave Star Wars Galaxies. Nebo kdyz jsem prisel do krcmy v Rivenspire v TESO a slysel nadhernou baladu, kterou zpivala mistni bardka - u toho pekne plapolajici ohen v krbu - v rohu flirtuje slicna redguardka s bretoncem, nekdo tancuje na velkem stole uprostred, tak jsem si zase vybavil ty sceny z "Cantiny" v Mos Eisley, kde se potkavali hraci.
          • Otázka je, na jak dlouho ti tohle vydrží.
            Lore je fajn, ale to nikdy nevydrží a o tom mmorpg není.
            Ti co jedou za den na max lvl si zase užijí dungy bez návodu a třeba dají nějaký first kill.
            • O čem jiném než lore, mmorpg jsou? Kam se vytratila podstata toho, proč mmorpg vůbec vznikla? Vždyť primárním účelem vždy bylo to, maximálně se vcítit do své postavy a hrát ji se vším všudy. Ten pocit, když si můžu vypiplat do nejmenších podrobností příběh své postavy, interagovat s ostatními hráči a prostředím, jako bych v tom světě skutečně žil. Ne pořád dokola dělat všechny ty plytké činnosti, které se dnes nazývají end-game. Kam se poděla všechna zábava?
    • Jo, bez užívání příběhu, bez kochání se krajinou a bez hraní s lidmi. Bez ničeho, co ta hra nabízí. Hraji v kuse 4 dny, tu hru si fakt vychutnávám, mám 31 level a paráda. To, co předvádí lidi, kteří se hrnou na max. level, je k pláči.
      • Podle svých slov hraješ pomalu a máš už 31. level. No nevím, ale pořád mi to příjde jako velmi slabý obsah, když se dohraje tak brzo.
        • Tak třeba WoW, to šlo dotáhnout na max 80 lvl (ve druhe expanzi) za 10 cistych dnu, když člověk trochu věděl, co delat. Dřív to s předchozí postavou bylo I delší. Pak zavedli LFG systém a dalo se to udělat za 8 ale I za 6 dni. Jenže za jakou cenu? Člověk sel z dungeonu do dungeonu, vubec nedelal normalni questy a nezkoumal oblasti a spousta hráčů v LFG dungeonech ani nepozdravi. Takže hra jde vylevelovat ruzne rychle, otazka je jak si ji uzijete a jestli to klást za vinu vývojářům, kdyz to často umoznuji veci, ktery sami hraci ve hre chtěli.
      • Ja hraji od preorderu a myslim si ze az moc. A jsem lvl 21. Znam lidi co dva dny po vydani meli 50 lvl.
  • Mohli by jste obcas zmenit obrazky. kazdy screnshot ze hry je peknejsi nez to co tam mate vy.
    • Ilusiveman
      Líbí se mi, jak když je pod článkem vybrán příspěvěk, tak to ukáže profilovou fotku nehledě na to, zda jsi annonym, nebo né.
      • To dělalo vždy. Stačí se odhlásit. Spíš by mě zajímalo, pro nemá Huhi fotku zde v chatu.
  • Hra mě zatím baví. Uvidíme, jak to bude probíhat dál.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit