Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Slagface

    Pustil jsem se do nahravani Letsplay serie Spellcrossu. Zatim se dari a je to fakt parada zase hrat. Komentuju anglicky, aby se podivali i zahranicni divaci a treba hru zkusili. https://www.youtube.com/channel/UC-E8xYC7NQhDziAM8JP8G3A

  • Je mi 60 a jsem učitel, Spellcross jsem dohrál už asi 5x ale vždy po několika letech si ho pustím znovu a hraji třeba půl roku. Skvělá odpočinková hra, první kterou jsem si někdy před 20-ti lety koupil.
    Bohužel tvůrci asi nepočítali s takovou životností a objevila se chyba. V roce 2018 pozice nelze ukládat!
    Pracovní pozice WORKDIR se ale uloží! Řeším to návratem systémového času na PC.
    Nemá někdo kontakt na tvůrce nebo neumí vytvořit patch který problém vyřeší?
    Hru určitě ještě někdo hraje, protože stále někdo upravuje dosbox i pro WIN10, na různých uložištích se mnohokrát stahuje je to vlastně už freeware. Děkuji
  • Já se u tý hry jako malej děsně bál.
    Přijde mi, že dřív hry měli mnohem lepší audio zpracování.
    Člověk by nevěřil kolik % hry a atmosféry to dělá.Stejně jako Arx Fatalis.
    Dneska mi ty zvuky už nepřijdou tak na úrovni. Ne kvůli kvalitě, ale umění obecně.
    Prostě už ta agrese a děs (autentičnost) zvuků neni taková, aby se náhodou nějaký děcko v americe nebálo.
    Orci zní jako sympatický, nebo nabručený lidi ve hrách.
    Shadows Over Riva měla dokonalý audio. A i když v tej hře nebyli lidi v ulicích, vtáhlo mě to jako jiný moderní světy, mnohem víc a já tam prostě "byl".Věci musí znít a to dřív starý hry doháněli, kde dnešní hry maj navrch v grafice.
    Ale mozek víc zaujme zvuk a až potom lidi reagujou a prohlíží co vydává ty zvuky.
    Osobní názor. Myslim, že herní studia dnešní doby by měli zapracovat na uměleckej audio-kvalitě a opravdu si s tim vyhrát.