Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chce to questy v podobě třeba Walking dead.
    Příklad : Nějakej baron žádá o vaši pomoc a vy mu pomůžete nebo ne.
    Když mu pomůžete dostanete odměnu ale taky titul.
    Když mu nepomůžete tak např. zachráníte někoho křivě obvyněného, a vy dostanete peníze a titul ale zase po vás půjde ten baron.
    Po čase to bude jako strom.
    Pokaždé budete mít na konci jiný titul a když tam bude popř. 69 endingů tak tam bude pořád co dělat.
    • Hele, dva oxymoróny.
      MMORPG, ending.
      • Myslel jsem to tím konec hlavní dějové linie.
  • tonnymontana
    Recept na uspesne MMORPG neni protoze to ma strasne moc aspektu, nekdo to prezene s vypravenim, nekdo naopak s questy ktere se ani nectou. nekdo udela koridorovku ktera je zajimava a nekdo zase otevreny svet kltery je prazdy a nudny. Osobne nesouhlasim hned se zacatkem textu protoze presne ty ingredience ktere podle toho pana nestaci ma napriklad wow a ten hrajou miliony lidi a kazdy den se primo ty vytky hrajou viz statistiky kolik toho je odehrano za kazdy den nebo od spusteni wow nedavno zverejnene. WoW je styl hry kde je potreba mit partu kamaradu a zacina se hrat az po dosazeni end game v podsate.

    Treba za vynikajici a pro me jedno z neprekonatelnych mmorpg moderni doby beru Star wars Galaxies jsem rad ze je tam zmineno. Hra obsahovala strasne moc veci a v dobe kdy bylo vydane to lide moc neocenili. myslim si ze kdyby to bylo uverejneno nekdy ted s prehledem by to strcilo do kapsy vetsinu mmorpg. Samozdrejme diky tomu ze autori cekali neco jineho v celku brzy prisel update prekopavajici celou hru a rozestvani komunity natolik az se hra musela zrusit. Vim ze je ted ve vyvoji hra ktera se kasa podobnosti s ultimou ale z videek je to spise licencovane SWG bez SW coz by mohla byt pecka pro vsechny co nehledaji hype a miliony hracu ktere nepotkaji. Stejne tak se tesim na novej everquest i kdyz tam jsem pro jistotu skeptickej coz me naucily ty roky zmrsenych mmorpg udelanych na par mesicu a vyrejzovani penez. nenutim nikoho aby zkousel jedny z prvnich mmorpg nebo mmo ale myslim si ze kdyz na youtube zadate star wars galaxies nebo se poohlidnete po free serveru ktery existuje budete hodne prekvapeni co bylo v te dobe mozne. polovinu z tech veci nemaji aktualni mmorpg i kdyz je slibuji jak na bezicim pase. Rad si zahraju wow kde muzu sledovat film = odpocinek a rad si zahraju EVE = pocitani, postreh jinak me zaujal The secret world online, bohuzel system toho ze tezsi questy hledate na internetu me moc nebavil a liduprazdno ve strednich zonach bylo smutne. obcas se tam mrknu ve 3D zombrazeni ktere ma perfektni ale krom prvni zony tam moc lidi neni:/ chodi se +-jeden dung
    • Nesouhlasit si muzes trebas milionkrat, ale wow je defakto mrtvola, ty lidi se tam neprihlasujou proto, aby hrali tu hru a to uz hezkych par let. A to ze je to mrtvola je prave videt na vsech projektech, kery se snazily wowko prachsproste kopirovat ... kdyby to bylo tak uzasny, tak musej mit minimalne stejny pocty hracu.
  • joj, zase nekdo objevil ameriku se sandbox hrama, ktere tu snama jsou od zacatku neli driv nez thema parkove MMO, osobne nevidim problem v hrach jako takovych, ale v komunite a hracich samotnych, ktera na tento druh her neni pripravena a dostatecne vyspela a dalsi velkym problem vidim samozrejme v $, protoze je to furt konzum na kterem je potreba vydelat a ted je jen otazkou kolik a jak rychle chteji investori svoje prasule zpet, osobne vidim budoucnout tak, ze uz nikdy zadna MMO nebude a milionech hracu, ale trh se pomoci kickstaru a podobným systémům rozdrolí na menší herní komunity, které budou mít tu svou hru a myslím, že už se to pomalu děje teď a pak tu sapozrejme budou e-sport hry jako SC2 a mobky, ktere jsou zalozene ciste jen na PvP a co si budeme namlouvat to je vzdy zazivnejsi nez mlatit tupe NPC, skoda jen ze me aktualne zadna e-sport hra vubec netahne :(
  • Všechny MMORPG jsou pro mě singlovky, ve kterých potkávám dalších pár lidí, kteří mě buď naserou svou neschopností, nebo potěší skutečností, že mají mozek :)
    endgame je pěkná věc, ale když se stále opakuje, že hra začíná až v endgamu, nemůžou se divit, že hráči jedou frrrrrr za tři dny na max lvl a kde mám svůj endgame! já jsem teda za to, užívat si hru už během expení :)
  • Jack1947
    To je kdyz se obcas nekomu rozsviti v lampe v mozku!
    • Vidíš, vezmi si příklad.
  • super článek a zdravej názor. story mode v MMO nenávidím, protože ten obsah si prostě nezaslouží pozornost. poslední co mě bavilo bylo wowko a vanillový questy.. tam pro mě příběhy končí. GW2 absolutně tragicky se stará o hráče jak o děcko a age of conan je jakási parodie na single.. tempo s jakým do nás sypou jednu MMO za druhou prostě nedává zájmu o obsah prostor. musí jít jinudy. a kdyby šlo o to udělat něco jako Rust+Mortal Online+já nevim co..třeba pvp a hratelnost z WoW a dát hráčům volnou ruku, určitě by to mělo úspěch..
    • Mě zas na druhou stranu teď v SWTOR single obsah baví asi nejvíc. :D Ale asi to je podle vkusu. A hlavně podle kvality, Age of Conan to měl nic moc a GW2 ani nemluvě.
      • Osobně si také občas SWTOR zahraji a stále mě to baví.
  • zakladem uspesneho mmo je kvalitni grind. dejte hráči cíl (napr. legendární meč) a umožnete mu ho dosahnout až po pulrocnim farmeni a bude vam vaši hru hrát pul roku. proto je tak uspesne EVE online, musíte farmit nekolik let abyste si mohli koupit Titána.
    • Vetsinu hracu tohle prave naprosto nezajima. Proto jsou klasicky mmo v upadku - nikoho nebavi chodit 150x stejnej dung jen proto, ze cekas, az ti s pravdepocobnosti 0,00001 padne prsten +1, kterej potrebujes do setu ...

      A kdyz uz ti konecne padne, tak vyjde datadisk ... kterej z tvy legendarni vybavy udela odpad, protoze z prvniho moba v novy lokaci vypadne lepsi vybava.
    • Naprostý souhlas. Každý chce vidět výsledky. Pokud ovšem dostane to nejlepší z nejlepších za měsíc hraní, potom se autoři opravdu nemůžou divit, že za měsíc půlka hráčů zmizí. Ale tady to koliduje zase s tím, že "casual hráči" by to neměli za třeba 4 měsíce, jako hardcore, ale až za rok a potom by to opustili možná zase ti. Podle mě je hlavní hledat kompromis a nebo se předem rozhodnout pro koho chci hru směřovat. (Geniálně to podle mě má vyřešený právě Minecraft, Kingdom Come, Witcher, nebo třeba Gothic)
      • Grind her mate spoustu. Neverim ze po grindu touzi vetsina hracu. Prave naopak
  • MrSanta
    Nojo, ale co taky dělat s hráčema, který hru berou jako závod a jediný, co je zajímá, je se dostat co nejrychleji na max level.
    Když jsem hrál naposledy MMO (SW:TOR), tak jsem jel klasicky jak jsem zvyklý ze single her (pozorně sledoval každé zadání questu, zkoumal prostředí atd). Kluci z guildy byli pomalu už max level a já se popelil někde kolem levelu 20. A nebylo to tím, že bych té hře věnoval málo času. I když já jsem v tomhle exot. Já si četl zadání questů i ve WoWku *1*.
    Když se člověk nikam nežene, tak má o zábavu postaráno na dlouhou dobu. A když se s tím crcá a je schopnej 'zahodit' 40 hodin hraní, protože se mu přestal líbit účes postavy, tak než se dohrabe na end-game, tak je venku datadisk *1*
    • Nejsi exot,tak hraje spousta lidi.
      • MrSanta
        Tak to jsem měl asi smůlu. Když jsem byl na pár flashpointech (nebo jak se jmenujou ty 'dungy' v SW:TOR), tak každej běhal jak splašenej, kašlal na okolní zajímavosti, nezastavoval aby si prohlédl pamětihodnosti a jediný o co jim šlo bylo sejmout nepřátelské postavičky. To mě vždycky dokázalo krapet naštvat. Krucizadek, vývojáři se s tím dělaj a pak to lidi proběhnou a co je kolem jim je šumák.
        • Jop, a pokud bys nahodou chtel v klidu pustit cely video rozhovoru ... tak ti zacnou vetsinou jeste nadavat, ze ses noob a at to rychle odklipes.
      • Obavam se ze nikoli ... dost casto des trebas dung, ve kterym mas qst, ale ostatni ho nemaj => mas problem, protoze se vsichni zenou k end bosovi, aby dostali loot, a to co ty potrebujes na Q je zcela nezajima.
        • Ja mam jine zkusenosti. Pugy jsou vzdy o stesti,ale jinak si lidi s kterymi hrajes vybiras sam
    • Taky to tak dělám všechno příběhové čtu a nevynechám jediný quest nebo neprozkoumané místo na mapě. V GW2 mi často nadávají když se v dungeonu dívám na cinematic a oni musejí pár sekund počkat. *15*
  • na everquest next se teším, to bude konečne poradne mmorpg
    • asi jsem se tešil predcasne, tohle má být minecraft s lepší grafikou? stavet domečky v mmo opravdu nechci
      • EverQnext landmark nemá mať nič spoločne s EverQnext. Sú to ako keby dve hry. EverQnext bude zrejme až na budúci rok.
    • walltar
      Taky se těším ... jenom škoda té grafiky.
      • takovou mam prave rad
        • walltar
          JJ tam už je to jen na vkusu. Já radši realističtější grafiku, nebo jen mírně stylizovanou. Tohle už je na můj vkus moc plastikový. Ale hrál sem Minecraft, takže i tohle zvládnu, pokud bude gameplay dobrý.
          • Shania
            hry s realnou grafikou rychle zestarnou, teso bude za dva roky daleko za standartem a za ctyri hnusny, to se EQN, Wildstaru, WOW nestane
            • Shania
              Zrovna AOC byl na některých konfiguracích naprosto nehratelný. Je to příklad MMO které sázelo na efekt, ale nedokázala to doručit v potřebné kvalitě. Stale to pro me byla dalko lepsi hra nez TSW, coz byl pri vydani neskutecny cash grab a zrovna z tohohle prikladu by si hraci meli dat pozor na TESO a pokud maji jen male pochybnosti, tak radsi pockat par mesicu, minimalne to pak budou mit levnejsi, pokud ne rovnou FTP a hra bude v lepsim stavu po par updatech. Tim nerikam, ze nekdo kdo ma rad jejich svet, tak udela chybu, kdyz hru koupi hned.

              Problém u fotorealistické frafiky je, že je tam vidět každá chyba, zatímco pokud se použije stilizovaná, zapojí se hodně fantazie a dá tvurci s pak dokazou ze sceny vymačknout mnohem víc, s daleko nižšími nároky.
            • Na Wildstar se těším a navíc přesně tuhle grafiku u her miluji :-)
            • Wow se to uz nestane. WOW bylo pro hodne lidi osklive uz pri vydani.
            • Hnusný je už teď a k reálný grafice má strašně daleko.
            • @...

              To bych nazval "OK" a ne "skvělé". Zvlášť v porovnání třeba s FFXIV. Ale mám rozhodně radši grafiku s reálným základem, než pohádkovou proporcionální hrůzu, jako je ve WoW :) . EQN mi přijde jako něco mezi.
            • No ja ti nevim ale takovej Age of Conan (rok vydani 2008) porad vypada skvele a zadny mmorpg se k nemu po graficke strance (a nejen te) ani zdaleka nepriblizilo. viz http://www.youtube.com/watch?v=gF3AqaCQUVA&list=TLnj0btvXFgjKF_ggNUCeh7GurZgpTysdU
            • walltar
              WoW sem hrál, i když už před nějakou dobou a jen krátce, takž vím jak vypadá při pohybu ... ale jak už jsem říkal dřív, je to hlavně na vkusu. Prostě nemám tenhle styl grafiky rád a zatím jsem nepotkal hru, která by mě díky němu neodpuzovala ... ale hry hraju kvůli tomu jak se hrají, ne kvůli tomu jak vypadají. Pěkná realistická grafika je u mě plus, ale není to nutnost abych hru hrál. A stejně tak hru, která má jen realistickou grafiku nehraju ... grafika je podružná, důležitý je gameplay.
            • hrál jsi wow nebo jen koukal obrázky a videa? wowko v pohybu vypadá vážne dobre, ma skvele animace postav a high tier armory a brnení si v poctu polygonu a v texturach nezadaji s novymi hrami. ale pokud jsi uz v principu proti styllizovane grafice tak se ti libit nebude.
            • Shania
              Delat MMO se zivotnosti dva roky ma fakt smysl..., vsichni vime jak vizualně dopadl EQ2, Vanguad, AoC a podobne hry.

              Pro ukazku jak bude vypadat WOD http://www.mmo-champion.com/content/3753-Artcraft-Building-a-Garrison
            • walltar
              Tak tady nemůžu souhlasit ... imho wow je akutně hnusný. A věci jako Wildstar a EQN jsou pto mě hnusné už když je spustí, takže narozdíl od těch realistických her nemají ani nějakou tu dobu po kterou by byli pěkné.

              Takže já jsem radši za hru, která je pěkná dva roky, než vůbec.
  • Súhlasím s tým, že dnes sa hráči mmo, hlavne teda mmorpg ženú strašne vpred. Sám som to zažil v rôznych hrách a rôznych gildách mnohokrát. Proste čo najrýchlejšie maximálny level (samozrejme chápem, že keď si niekto robí už xtého alta tak chce byť čo najrýchlejšie na max lv). Poznáme to: zoberem Q - jedno čo sa tam píše, rýchle splním odovzdám. Ak je rýchlejšia cesta ako dosiahnuť max lv tak sa vykašlem na Q. Takto som aj ja fungoval. Potom som si povedal, že to asi nie je OK. Veď o tri o štyri mesiace Vám bude jedno či ste max lv dosiahli za 4 dni alebo 3 týždne. Navyše v prípade Q sú tam mnohokrát zaujímavé príbehy.
    Proste si myslím, že hráči už nevedia oceniť ten virtuálny svet v hre. Do toho ešte samozrejme addony (v tomto vedie WoW) aby som náhodou nemusel rozmýšľať, či čítať zadanie Q. Čo odo mňa vlastne chcú, kam mám ísť a čo tam urobiť. Ak by sa to expenie spomalilo, aspoň v tom prvotnom čase vydania hry či datadisku, by mali vývojári viac času na pridaný obsah.
    • To je o hrach ... o jejich naprosto idiotskych principech - trebas prave expeni. Stejne tak mas naprosto degradovanou hodnotu jakyhokoli vybaveni - za minutu najdes lepsi. Kdybys trebas musel nejdriv nasbirat vsemozny materialy, navic s tim, ze pri vyrobe mohou byt poskozeny/zniceny (podle schopnosti remeslnika) a moh si vybaveni upravovat/opravovat/... mel by pro tebe tvuj mec naprosto jinu cenu nez ve wowku.

      S qstama je to podobny, protoze nedavaj zadnej smysl. Proste di na souradnice XYZ, neco tam seber/zabij (10x) ... a vrat se.

      Bych si predstavoval (trebas) ... vystopuj ... vlka za vsi = bud ses stopar nebo si musis najmout jinyho hrace = nabidnes nejakou odmenu a vypises vlastni qst "hleda se stopar, nabizim 5 zlatych" + bych ti hnedka dal moznosti ... vesnickej kovar chce kuzi, mistni komediant chce zivyho vlka. => bud ziskas slevu u kovare nebo trebas informaci o tom kde neco cmajznout od komedianta. Na zivyho vlka potrebujes poridit past ...
    • To nieje chyba len hracov, ale aj samotnych hier a celkovo trhu s MMO
      Hier pretoze to umoznuju priklad NWO, Tera este nemate Q dejovku dorobenu a uz mate vacsi lvl nez dana lokacia.
      Trh MMO je presytene a mnozstvo Q cez kopirak a nemaju ziadny dlhodoby dopad ako v single RPG, tak naco sa zatazovat
      Hracov ano vzdy naka skupina chce byt PRVA a NAJ.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit