Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja jsem za to moc rad. Prisel novej komp a sejvy odesly do pryc ( mam jak jednicku tak dvojku plus vsechny dlc ) uz mi neni patnact abych si sedl ke kompu a prosmazil nekolik dni v kuse a vytvoril nove. Jen doufam ze v keepu se objeví vsem automaticky i vsecka dlcecka s moznostma :)

    PS slysel jsem i nazory typu ze je to cheatování ..... ne fakt není prostě je to uděláno pro lidi co proste nemaj cas hrat a autori jim chtej dat stejnej herní zažitek .

    PPS ikdyz je fakt ze savy ze Zaklínače mám poctive uschovány ale to je jen náhoda :D
  • No doufam ze tech 100 moznosti tam opravdu bude a ze budou mit i nejaky ten dopad, v ME serii to jaksi osekali coz byla skoda
  • pri prvotných správach o DA: KEEP z toho čo som pochopil malo ísť o nástroj na vybudovanie pozícií, ale nie z dôvodu zjednodušenia, ale z dôvodu problémov s optimalizáciou, ktorá bola známa už po DA:O s prvým datadiskom Awakening a následne s DA2 ktorá sama o sebe niesla množstvo bugov pri prehrávaní zo savu...
  • Bla, bla, bla ...
  • slavek.skara
    A když mám save tak jde použít nebo ne?
    • Vývojáři pracujou na tom abys svoje sejvy mohl naimportovat do Keepu .. a následně poslat do DA:I zdali to už funguje nebo fungovat bude ví jen vývojáři ... zatím je to tak že si chce vzpomenou na to jak si to měl a v Keepu si to udělat
  • Velice zajímavá aplikace, jsem za ni nesmírně rád. Sérii Dragon Age fandím od samého počátky a oba zatím vydané díly si rád zopakuji minimálně jednou za rok. Bohužel, kvalita série klesá a jak jsem si již mohl na vlastní "gamepad" vyzkoušet, ani poslední přírůstek nebude stát za to, s čímž jistě budou souhlasit i jiní návštěvníci tohoto webu, kteří měli tu možnost a hru si také vyzkoušeli. Přesto si ji koupím, jelikož jsem sběratel a Dragon Age je prostě srdcovka.

    Ludvík Trečko
    • Jestli si opakujes i 2, tak jsi proste masochista
      • slavek.skara
        Já to bohužel opakoval a nadával jsem skoro na každém kroku na nekonečné opakování stejné potvory ( pavouk) na totálně nesmyslné vracení do stejných lokalit a na level design obecne....bylo to fakt strasne.
        • Tak doufám, že jste takhle nadával také při hraní vedlejších misí v prvním Mass Effectu.
          • Náhodou Mako bylo super, docela se s ním dalo vyřádit. Navíc jednička byla dost ukecaná, tak nevadilo občas vypnout a jen tak se někam prostřílet. To mě teda víc žrala těžba surovin ve dvojce.
      • Asi si vysloužím lavinu mínusků, ale mně se víc líbila dvojka. Připadala mi, že si narozdíl od Origins nehraje na návrat ke klasikám (ruku na srdce - ony tři klasy a hrstka použitelných skillu vlastně nejsou žádné RPG orgie) a spíš se soustředí na příběh. Ten byl osvěžující svou komorností v rámci jednoho města a rodiny a i přes recyklaci prostředí mě bavil víc než fádní "pozor přiletí drak a s partou nemrtváků zničí svět." Můj názor samozřejmě...
        • Souhlasím, mě se dvojka taky líbila, až na opakující se dungeony a náhle se zjevující nepřátele v soubojích.
        • Mám úplně stejný názor. Mám v plánu si před DO:I projet oba díly, ale když si vzpomenu na příběh DA:O, tak mi to v tom docela dost brání...
  • Pokud tam bude i zásadní rozhodnutí "dvojku jsem si nedal", tak je to program přesně pro mě *3*
    • Naopak. Místo možnosti "Dvojku sem nehrál" to umožní nastavit všechny volby z dvojky, aniž by ji člověk hrál!

      A pánové, TO SE VYPLATÍ!
  • Možnost je to určitě vítaná, jen by mě zajímalo, zda ta aplikace bude něco stát a zda i přes její existenci budu mít možnost si přenést savy z PS3 do PS4 (jako je tomu např. u Diabla).
    Když už jsme u příběhových voleb, nemohu si odpustit rýnutí do scénáristů, protože jsem se jako Gray Warden v Origins na konci obětoval a tuto naprosto zásadní událost nezohlednil ani datadisk Awakening natož pak druhý díl.
    • Možná se pletu, ale v datadisku bylo přece možné hrát jako Šedý strážce z Orlais (v případě že se hráč obětoval) a i ve dvojce byla možnost mít jako událost z předchozí hry dalish elfa co se obětoval. Na příběh to sice velký vliv nemělo, ale ta možnost tam byla.
      • No já jsem o tomhle taky slyšel, ale pak jsem nahrál svou pozici z Origins a hra mi prostě hodila mojí "mrtvou" postavu, za kterou jsem pak pokračoval dál. Jinak v datadisku byla možnost si vytvořit novou postavu a rovnou skočit do Awakening, akorát jsem si tam nikde nevšiml nějakého odůvodnění.
        • Aha, tak to pak jo, já jsem svojí postavu nikdy nezabil a tak jsem to nezkoušel.
        • to byl umysl, oni rovnou řikali že ta možnost tam bude, i když je to nelogické.
    • Keep je naprosto zdarma .. a pokud si tma vytvoříš svuj save .. tak bude uloženej na jejich cloudu .. což znamená že ho budeš moct použit na jakekoliv platformě
      • Tak to je fajn, dík za odpověď!
  • deridon
    něco podobného bych potřeboval až bude Witcher 3
    • Keyz
      To budu moc snad posloužit. Nedávno jsem to hrál tak abych si vytvořil paletu savů. Ještě to není dokončené ale když nebude editor apod. Tak to bude dobré.
  • Libi se mi ta myslenka, nicmene mam velike pochybnosti o poctu tech rozhodnuti a jejich skutecnem dopadu. Tech opravdu velikych voleb bylo naproste minimum a hlavne jejich dopad bude naprosto nulovy, staci se podivat na Mass Effect.

    Misto "Warden byl elf s velkym mecem, ktery na trun trpaslikova dosadil toho a toho" rekne postava "Warden byl clovek a carodej a na trun trpaslikova dosatil tamtoho" a pak uz se o tom nikdo nikdy nezmini.

    Jo a v neposledni rade bude dost mozna uplne jedno, jakou moznost clovek vybral. Vzpomente na Lelianu. Kdyz ji clovek nechal v jednicce zabit (dokonce ji tusim usekli hlavu?), tak to nicemu nezabranilo: "To, ze jste ji zabili, jeste neznamena, ze ze je mrtva!" To jsem si nevymyslel, to napsal pan Gayder, co ma DA na starosti...

    Mimochodem, vubec by mi nevadilo, kdyby se zadny import historie nekonal. Protoze jsem presvedceny, ze to proste bud bude nejak naprosto pitome, viz vec s Lelianou, nebo jednoduse zbytecne jako v tom vyse zminenem prikladu, ze se zmeni obsah jedne nedulezite vety z milionu, ale hru to vubec nijak neobohati.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit