Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Aristarch
    OK.. všetci nadržaní. Ale aj som ko...t, ktorý s Doom vyrastal. Toto je možno Quake ale nie Doom.... Možno netušíte, čo pre mňa Doom a Quake znamená...ale tieto bezduché miešané proteinové mixi grcám ráro po opici
    • Still
      Možná by jsi po těch opicích neměl psát na internet...
  • Asi tady v diskusi půjdu proti proudu, ale mě se to líbí. HC sci-fi prostředí mi sedí, podle předpokladů to bude řežba. Vypnu si všechny ty fatality, blikátka a nesmysly, nastavím na nightmare a budu z toho mít parádní survival. O atmosféru nemám obavy, všechny ukázky jsou někde ve studiu kde do toho kecají tři lidi, tak jaká pak atmosféra. Večer se sluchátkama to bude jiná. MP mě sice nijak nenadhl, ale Doom si nekupuju kvůli MP. Mě se D3+RoE líbílo moc a tohle je trochu podobné. Prostě si užít zábavu.
    • To je sice hezký, ale myslím (doufám), že tady budeš mít na Nightmare docela makačku, narozdíl od D3,
  • Super. Snad to bude dobre modovatelny. Uz chybi jen predelavka do Pervers Dooma v nex gen grafice :-D
    • no modovatelny to prej moc nebude, krom skladani si mistnosti za sebe v tom editoru... leda by se to lidem podarilo nejak ochcat, v což doufam... ale vem si, jak se modovalo Rage... nijak... podle me to bude o tom samym bohuzel, mozna par tweaku v ini a tim to hasne *16*
  • Ale jako dá se to. Není to Brutal Doom, ale už to trochu nabírá grády. Věřim, že s vypnutím všech těch kosmetických blbůstek, na vyšší obtížnost a s rozumným ovladačem (=myší) to bude mít Doomu blízko. Určitě víc, než Doom 3. Každopádně je tam editor, což může být do budoucna hodně velký plus (podobně jako u TES).
  • docela se mě to líbí až na tu RPG složku.. to je vopruz.. to snad není pravda.. řešit v doomovi nějaký upgrady.. kde to jsme? :(
  • oVer9000
    To hrajou na PS4 Neo? Nebo proč se to hejbe tak rychle? :)
    • Nope, jak Xbox One, tak PS4 verze by měly běžet v 1080p@60 fps. Je to ale znát na kvalitě grafiky, hlavně u glory kills, kde ubrali na množství detailů.
  • namrdova akce už se nemužu dočkat
  • residentevilfans
    Duchodci a deti si pobreci v diskuzi. Hraci si zahrajou novyho DooMa. GG WP *3*
    • GG WP? Good good white pride?
    • praveze deti to kupia a kvalitny hraci budu plakat
      • Hanzales
        Jestli tim (nejen u tebe) degraduji z kvalitniho hrace na dite, tak budiz ;o)
    • Magister_Peditum
      Tohle škatulkování ses naučil odkud?
      • residentevilfans
        Lidi v diskuzi si to zaskatulkovali sami. Staci si tady precist tu rakovinu. *4*
        • Magister_Peditum
          Jako, že ten, komu se to nelíbí, není hráč? A ten, komu jo, tak je ve středních letech?
          • residentevilfans
            NE! Duchodci si tady stezujou ,ze to neni stary DooM. Deti si tady stezujou ,ze to neni Call of Duty. Hrac nebo i normalni rozumny clovek si udela vlastni nazor na vec! A ne ze to odsoudim potom co jsem nekde slysel ,ze multiplayer je na prd. Videl jsem hodinu ze singlu a presvedcilo me to ,ze to stoji za kup. Na trhu nic podobnyho neni (mix mezi starym a novym Doomem). Vetsina tady nenapsala zadny padny argument v cem je to tak spatny. Komentare typu "jezis to je kravovina" ,"radsi cod" nebo "Tohle neni DooM" jsou smesny! *3*
            • @Drizzt
              "Někdo poslouchá jen metal, jiný jen vážnou, a někdo si je schopen užít všechny žánry."

              Doufám, že tím metalem nemáš na mysli paralelu k arkádovým střílečkám, protože některé druhy metalu můžou být podobně komplexní (rytmicky i harmonicky) jako vážná hudba. Jinak pokud děláš do muziky, tak je lepší poslouchat co nejvíc žánrů, jinak se hodně omezuješ v tvorbě, protože inspirace může být všude.
            • residentevilfans
              @Magister_Peditum Pres 60 lajku! Asi mas pravdu *15*
            • Magister_Peditum
              residentevilfans: Vždyť jsi nic "polopatě nevysvětlil". Jen si napsal, že podle tebe nic podobného na trhnu není. To je to samé, jako když řeknu, že podle mě je to třeba mix Halo a CoD. A jestli trollím? Sám nevím, nikdy jsem to nedělal, ale klidně si mě tak označuj dál.
            • @Hanzales,
              tím líp pro tebe. Ono je to jak s hudbou. Někdo poslouchá jen metal, jiný jen vážnou, a někdo si je schopen užít všechny žánry. Wolfenstein 3D, Doom, Quake, Duke Nukem ani jejich klony mi nějak nesedly do noty.
            • Hanzales
              @Drizzt U mně je to dáno asi tím, že mám tak nějak otevřenější mysl. Dokážu si užít jak čistokrevné arkády, tak hardcore simulátory a u každého typu her se umím zabavit tak, jak bylo zamýšleno :) Někdo jiný s tím mívá problém a po propadnutí simulátorům se pro něj arkáda stane sprosté slovo.
              Takže i tady se těším jak na nového Dooma, tak třeba na nový DeusEx (dalo by se říct mnohem propracovanější hra, ale ona je jen jinak zaměřená). Taky mám někdy chuť na něco náročného a propracovaného a někdy si zase jen tak bez hlubšího významu zastřílet :)
            • residentevilfans
              @Hanzales Ale ty se chovas jako normalni slusny clovek. Rekli si sve argumenty. Ja to beru. Nikoho nenutim si hru kupovat. Chapu ,ze kazdemu se libi neco jineho. Ale ty komentare tady jsou fakt rakovina! *1*
            • původní doom byl taky přehypovaná ptákovina, která mne nikdy nebavila. Hry označované jako doomovky jsem vždycky považoval za plytké střílení a hledání barevných klíčků. Mou averzi k těmto typům her dokázal změnit až Jedi Knight 2 a System Shock
            • Hanzales
              Nesmis si to tak brat ty diskuze ;o) Ja treba taky uz obrustam mechem, ale z toho co jsem zkousel (betu) a videl ze singlu se na to tesim celkem dost. Neni problem nahodit Nightmare, vypnout komplet vsechny "zvyraznovace" a uzivat si tuhou akci kde je treba se opravdu hybat, vyuzivat prostredi, neustale se ohanet a byt ve strehu. Taky se mi libi, ze hledani "secret mistnosti" a prolezani cele mapy ma sve benefity. Vlastne je tam toho hodne co se mi na novem Doomovi libi. Jen to asi chtelo nemit premrstena ocekavani :)
            • residentevilfans
              Ocividne si troll nebo si stojis na vedeni ,kdyz ti to ani polopate nejde vysvetlit. *7*
            • Magister_Peditum
              Vždyť ty děláš to samé. Hodina gameplay videa tě přesvědčila, že to stojí za kup. Ty druhé naopak odradila. V čem je rozdíl? *15*
          • Veskoslav
            A co třeba ten druhý tábor, komu se ta hra líbí? Na ten jsi tak nějak zapomněl, co zdejší komunita o něm psala.
            • Magister_Peditum
              Sorry, ale nečtu celou diskusi, řeším jen tento konkrétní komentář...
      • Veskoslav
        Tak vždyť se to pro změnu zaškatulkovalo i z druhé strany, takže není co řešit:) Takže pokud nejsi ani jedna ze zmíněných skupin v téhle diskuzi, tak jsi nejspíš vyhrál zlatého bludišťáka:)
  • Lepší. :)
    https://www.youtube.com/watch?v=NW8AHt5dgpw
  • kubi-wan
    Onehdá byl v Levelu článek o FPS žánru (na nějž si dnes hodně lidí stěžuje, že "už to neni ono"). Nevim teď, kdo ho psal, ale v podstatě se snažil dnešní střílečky obhájit. Že narozdíl od devadesátkových klasik nejde jen o sbírání klíčů, sřílení potvor a backtracking, ale FPSek je mnohem víc typů - lineární naskriptovaný koridory, otevřený světy, roguelike, s rpg prvkama, kooperativní atd. Takže si vlastně oproti pomyslným "zlatým časům" máme z čeho vybírat.
    Jo, to je sice hezký, ale všem těmhle novodobejm "odrůdám" her chybí jedna věc, kterou já při hraní střílečky považuju za stěžejní - kvalitní level-design. Já chci, aby mě samotná úroveň bavila - vidět, že nad ní někdo přemejšlel a nenaházel za sebe jen pár chodbiček a arén. Jako střílení může bejt sebelepší, ale jak mě nebaví stavba levelu samotná, je zle.

    A musim říct, že v novym DooMovi mě takhle od pohledu level-design zatim baví hodně.
    • Máš recht.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit