Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Docela jim to frčí dali během ani ne dne dalších 100k a už jen 50k do pejska :-D
    Kolik tipujete, že daj ještě za těch 34 hodin ? :)
  • Pokud pes, tak jedine bull terrier, kterého má dan.
    • Leda tak v pokračování z 19. století.
  • VaZqeZ_EU
    https://www.youtube.com/watch?v=84AiE46erkk TEĎ!!!!
  • Vseci ste gadze a timto vyhlasuju valku bilejm.
  • Chim
    Kdyby vás už nebavil hokej nebo diskuze o blbostech...

    http://www.youtube.com/watch?v=84AiE46erkk
    • nekromant33
      Oni ten mega fakt dají...
      http://www.youtube.com/watch?v=kIfOjkB17BA
      Jsem zvědavej, jak to bude skákat po tomhle streamu a až zavedou možnost paypalu (kvůli jehož nepřítomnosti to vypadalo, že se v počátcích kampaně dost lidí zdráhalo backnout, nebo "nemohli").
      Taková obdoba Star Citizenu (kterej má momentálně skoro 39 mil. - wow) by potěšila. Samozřejmě pokud by to neprotáhlo vývoj.
    • Snad to posunou o 20 minut.
      Po konci hokeje.

      Hodit to takto blbě je dost divný.
      • Tilwaen
        Dá se to sledovat i zpětně.
      • Tak holt necum na hokej, je to stejne zabavnej porad, jako pozorovat auticka projizdejici 80x tu stejnou zatacku nebo boxovani.... *7*
  • Zvratky - to je to co tu fanboyove a obhajci vseho moznyho kydaj.

    Pokud ve hre nepujde skakat (cim vice brneni na sobe a cim vice skoku je provedeno, tim vice staminy je odebrano nebo skok neni tolik do vysky - ale to by museli zdejsi omezenci zapojit predstavivost a ne to hned odsoudit jako nerealne - proste linuxovy a konzolovy tupci zijici mimo realitu), tak to bude velke minus.

    Pokud tam nepujde plavat - (opet Stamina drain a utopeni v pripade nesundani brneni), bude to dalsi nerealne omezeni a velke minus, precejen, Sazava je siroka a zabira kus mapy, to by pak i bez skakani vyslo z 3x3 na 2.5 x 2.5 dostupne mapy....)

    Vchazeni do domu......tak nejak nepredpokladam, ze stredoveky zamky byly propracovany, podle me mega fail, zvlast pokud chci hrat za zlodeje, pochybuju, ze kdejaka chajda mela mega super lock na dverich a nebo se nedalo vlizt oknem.....prababicka mela na vratech a dverich dost primitivni zamek.....a to je z 20. stoleti)

    Co dodat, nektere stretch goaly jsou faily vyrvany deckama, ja bych uvital treba to vchazeni do vsech domu aby hrani za zlodeje melo aspon trochu smysl......nebo moznost pridat se k loupeznikum a stat se jejich sefem.
    • PravyMonty
      Nechci ti kazit iluze, ale ve středověku neuměl skoro nikdo plavat.
      • Minimalne slechta umela...a rytiri, kdyz uz tak samozrejme na pejska ale slo to....no a hrdina se postupne vypracovava na rytire a plavani byla jedna z dovednosti, kterou by mel ovladat, takze jako skill k nauceni dostupnej nekde od pulky questove liniee by to bylo vhodne.
        • Chim
          Minimalne slechta umela...a rytiri, kdyz uz tak samozrejme na pejska ale slo to...

          Zdroj? Odkaz? Předem díky.
          • Nebylo plavání zahrnuto mezi jednu ze sedmi rytířských dovedností? Ale spíš šlo jen o to, neutopit se. Všechny plavecké styly, které známe dnes, jsou záležitostí minimálně 19. století.
          • Prvni 3 odkazy na Googlu "plavani ve stredoveku". UTFG lemro.
            • VaZqeZ_EU
              "lemro"? ..buď slušnější ať se může začít civilizovanější debata *4*
        • Kozy
          Počkat, takže člověk aby složil zkoušku na rytíře musí umět plavat? Nebo jakmile se stane rytířem tak se ráno vzbudí a plavat už prostě umí?
        • Předpokládám, že když jdeš třeba ráno do práce / školy a máš v cestě řeku, tak ji taky přeplaveš, abys ji nemusel obcházet přes most?
          • Protoze ve stredoveku byl most v kazde dire, ze? Praha jich mela kolik? 2? Ano, mapa KC:D je propletena velkou rekou a pochybuju ze do kazde zablacene komousske diry nekdo stavel most.

            Kovar byl, po dohrani hlavni linie to bude rytir, takze ano, plavat by mel umet. Nebo se snad rytirem umicim plavat musi kazdej narodit?
            • No mostů moc nebylo, ale byly brody. Pokud ti slovo brod něco říká.
            • MickeyMutant
              Ježíš: No přece že všechno znárodnili. Mosty, vesnice i středověk.
            • Co mají komunisté společného s mosty, vesnicemi a středověkem?
        • walltar
          Proč by měl plavání ovládat? Není rybář ... je to kovář.
      • smejki
        hobiti taky ne
    • Kozy
      A kde je psáno že hlavní hrdina umí plavat?
    • MickeyMutant
      Robin Hood of Rattay
  • VaZqeZ_EU
    V minulé diskuzi jsem si z toho dělal srandu ale lidi si to fakt vykřičely.. Nejnovější Stretch Goal za 1,000,000: Psí Společník! *8*
    • Magister_Peditum
      Kdyby si raději vykřičely třeba střelné zbraně, které ve hře nebudou, ale zrovna nějakýho prašivýho vořecha? *15*
      • a nejlip laserovy... *5*
      • Keyz
        Mohl by mít per kousnutí do kulí.
        • VaZqeZ_EU
          *12* ..teď se řeší jestli by ten pes mohl mít brnění! Tak tohle snad neprojde přes Dana! *15*
      • VaZqeZ_EU
        Každopádně nečekejte žádného roztomilého mazlíčka ale spíš něco na způsob vlkodava..
        Jestli to ještě někdo nečetl, tak další novinka: Warhorse Studios a Roberts Space Industries započaly oficiální spolupráci na bázi výpomoci v CryEnginu. Warhorse jim například daly technologii oblékání a Roberts jim na oplátku dal nějakou technologii na vylepšení grafiky atd..

        EDIT: Těmi technologiemi myslím samozřejmě ty, které vytvořili samotná studia jako nástavbu do CryEngine 3
  • nejzásadnější otázka ovšem je, půjde ve hře skákat?
    • Magister_Peditum
      Zase si ale vem, že po většinu času bude hráč navlečený v brnění a s tím moc skákat, natož plavat, jak by někdo v diskusi chtěl, nejde. Přelejzání bych ale samozřejmě bral.
    • Keyz
      Nj, snad to půjde. Hrát za blbce co neumí skočit ani plavat je komický i když to nemusí mít negativní vliv na hru.
      • Spíš se zamyslete nad tím, kolik lidí umělo ve středověku plavat...
        • C-BEAM
          samozrejme že ludia v stredoveku vedeli plavat, mnoho ludi ovladalo aspon zakladne techniky ako sa udrzat na hladine, ludia totiz narozdiel od nas realne zili a lovili v prirode. Ludia zijuci popri riekach ktora bola pre nich zdrojom obzivy by sa urcite len tak neutopili.

          Obe varianty - ta ze bude vediet i nebude vediet plavat su rovnako realne.
      • Možná se pletu, ale není rozšíření plavání, spojeno až s dobou o mnoho pozdější? Tedy, že je více realistické, aby v té době "běžný člověk" zkrátka plavání neovládal? Klidně se nechám poučit.
        • Magister_Peditum
          Zrovna ty jsi s plaváním nikdy problém neměl. Prostě sis chodil po hladině... *1*
          • Taky se potom našlo pár závistivců...no zbytek je už znám... *1*
        • Chim
          Zrovna nad tím taky uvažuju a říkám si, že plavání klidně mohl být skill, který byl v 15. století docela vzácný. Ono co s tím, když stejně trávíš celý den v kovárně a vyrábíš s tatou plechové nesmysly pro vyšší společnost.
      • Pravda, v Mafii (1 i 2) jsem byl bez skákání a plavání úplně ztracenej.
      • michaliuz18
        vavrov tym sa velice chvali aku chcu mat hru realnu , keby tam dali skakanie hraci by tam poskakovali jak drbnutí na csku , a nehovor mi ze ne , ked sa potrebujes rychlejsie dostat niekam alebo co zo srandy behom prechadzky si aj vyskocis
        ale v skutocnosti neskaces jak pako ale chodis a utekas
        ale je to open world rpg, a ako inak chces preskakovat rozne ploty a prekazky? rozmyslaaj
        • Tilwaen
          Pokud se chce hráč chovat jako pako, tak se bude chovat jako pako nezávisle na tom, jestli bude moct skákat nebo ne. A omezení libovolného skákání je pro mě naopak o dost zásadnější odklon od "reálna" než jeho nadužívání - postava se najednou nechová tak, jak bys očekával, i když pro to vlastně není žádný důvod. Pokud už bychom argumentovali tím "realističnem", tak by úplně stačilo, aby při výskoku ubyla část staminy - když dvě minuty budeš na dvorku jako nějaký bystrý chlapec honit nějaké kuře a skákat si u toho, tak si budeš muset dát chvíli pauzu, něco jako stamina ve Skyrimu.

          Jinak contextual jumping udělali třeba v tom novém Thiefovi. Jde o to, že když už jsi ten Master Thief, tak přeci nebudeš pětkrát skákat na tom samém místě, aby ses konečně trefil a vyskočil tam, kam chceš; jsi mistr zloděj, tak to zvládneš na poprvé - ale jen tam, kde Ti to hra dovolí. To prý aby si hráč opravdu jako ten mistr připadal. Jenomže s takovou filozofií mohli rovnou udělat film.
          • Ehm, kolikrát jste v životě postaveni před situaci, kde musíte "vyskočit"? Přeskočit ještě budiž, ale v 99,9% hrách provádíte výskok. Což je pohyb poněkud nepřirozený. Zvláště v případě, když chcete zdolat nějakou překážku.
            • C-BEAM
              Ježíš Kristus: čo pises je absurdne, to chces aby vsade kde je mozne vyskok pouzit lietali ikonky "press *" ako pre retardov ? sa riadis pravidlom preco neurobit jednoduchu vec zlozito ? ved toto je uplne padle na hlavu. Stadu nevadi ak je ovladane, riadene a obmezovane takze chapem ze tebe nevadi ak ta niekdo v hre obmedzuje ale vsetci hraci nie su ako ty a preto je vhodne aby mali ludia v hre moznost volby.

              Vdaka ludom ako ty sa dnes v hrach nielenze obmedzuje skakanie ale uz aj beh, a vyvojari rozhoduju o tom, kde môze hrac bezat a kde iba kracat. Stadu to ale znovu nevadi.
            • Ježíš Kristus má pravdu.
            • Tilwaen
              Tak tu teď pánové čtu vaši debatu a jen bych podotkla směrem k panu Kristu - mě Tvůj otec v reálném světě obdařil vcelku malým vzrůstem, takže IRL používám výskoky vcelku často *1* To jen taková odbočka k tomu, jak moc často si v reálném světě skáčeme či ne.
            • Vždyť to co popisuješ lze jednoduše řešit animací a oním "press e...blabla" (A nesnaž se tvrdit, že je markantní rozdíl v tom, jestli zmáčknu mezerník/jump a potom E/take anebo rovnou E/jump+take. Nehledě na to, že běžný člověk vyskočí kolik? 30cm? Což je dobré tak na to, abyste případně sundal něco z věšáku). A kdo ví, jestli vůbec taková situace ve hře nastane. V případě že se chcete podívat za překážku, tak také zpravidla neskáčeme jako truhlíci, ale snažíme se na tu překážku vytáhnout pomocí rukou a rozhlédneme se. Po půl hodině přemýšlení tě napadly tyto dvě krajně nepravděpodobné situace. Nějak si nejsem jist, jestli jsi onu nezbytnost dokázal či ne.
            • C-BEAM
              takže namiesto toho aby som vyskočil a pozrel sa ponad prekažku na tu prekazku budem lozit lebo budem mat v hre zamedzene skakanie .. hej ? ak chcem dočiahnut na vec ktora je niekde nadomnou ale mimo dosahu, trebars niekde zavesena na trame, budem hladat predmet na ktory sa postavim namiesto toho aby som vyskočil a vzal si ju ? to je ta tvoja logika ? vies co jezisi ? nemam uz na teba naladu.
            • A jaké je ono reálné využití? Synu, odpoutej se od skoků, neb ti brzy přeskočí a zkus přijmout ideu toho, že to co lze dělat skokem, lze realizovat i jinak. Tak aby to působilo mnohem přirozeněji (jestli to vývojáři zvládnou, to je věc jiná a sám si myslím, že nejspíš ne), ale proč by hra v roce 2014 nemohla zvládnout pohyb lépe, než pitomým poskakováním jak vytrženým z prvního Quaka?
            • C-BEAM
              unika ti podstata jezisi, má alebo nemá výskok reálne využitie ? ak má - čo skutočne má je jeho zamedzenie degradácia pohybu ako takého = nie je to niečo čo hru obohacuje ale čo z nej uberá. To je ten principiälny rozdiel v našej logike a pohlade na vec.
            • Příteli, krom jediného uvedeného argumentu, "nahlédnutí nad překážku", jsi ani ty neuvedl jediné užitečné využití této funkce. Toto může být žádoucí v FPS hře, ale zkuste i mě, synu Božímu, nastínit situaci, ve které tohoto ve středověké hře využijete? V případě že budete chtít vidět co je na skříni?
              Prosím nesuď, abys sám nebyl souzen. Nemám s tebou nejmenší spor, synu můj. Svými výroky o stádech se však příliš podobáš Farizejům ze serveru novinky.cz.

              Argument o přebírání kontroly za hráče, tak, jak jej podáváte, je nesmysl. Vždy jste něčím limitováni. Kdybyste nebyli, tak byste si klidně v tom nose mohli šťourat, mohli byste stát stojku a chodit po rukou. Jestliže by onen výskok řešilo přelezení překážky a nebyli byste limitováni o nic víc, než v případě toho skoku (čili byste mohli dosáhnout přesně těch samých míst, jako při tom vašem výskoku), co by vás tedy limitovalo? Dovedu si představit, že by někdo lamentoval nad tím, že nejde přeskočit potok (podotýkám přeskočit), což by mne také mrzelo, ale z pohupsávání na místě mě trochu mrazí.
            • C-BEAM
              tvoje nadpozemské sily v demagogii ti v tejto debate nepomôžu... šťúranie v nose v hre nie je lebo akosi postráda účel. Za to ak sa chceš napríklad rýchlo pozrieť ponad prekážku ktorá má podobnú výšku ako ty tak to krátky výskok porieši.

              Ludom ako ty nevadí, ak hra preberá kontrolu nad tvojou postavou, ak niekdo iný uzkostlivo riadi čo kedy a kde môžeš a nemôžeš... je to jeden z typických znakov masového, stádovitého hráča.
            • Bavíme se o hře, která aspiruje na titul reálná (jestli si to nakonec obhájí, to je pouze na ní). Dobrá, pokud byste se radoval z výskoku, nechť budete mít výskok (stejně tak bych se mohl rozčilovat, proč neudělají animaci šťourání v nose a říkám vám na rovinu, že středověký člověk se dozajista šťoural v nose mnohem častěji, nežli skákal do výšky). Pro překonávání překážek by však mnohem více seděla nějaká komplexní dynamická animace, která by tento problém řešila. Výskok je prostě nesmysl a relikt z dob, kdy hry byly mnohem více limitovány než dnes. Něco na způsob "červených explozivních sudů". Když chcete vylézt na zídku, tak kolem ní také nejspíš nezačnete skákat jako na pogo tyči.
            • C-BEAM
              preboha čo je toto za argument ? to sa fakt v roku 2014 bavime o tom či je alebo nie je ok ak sa môže hráč v hre pohybovať tak ako ku*va chce ? naozaj ? ... úplný súhlas s Tilwaen.
        • Když může kůň automaticky přeskočit plot tak proč ne hráč ?
          • ucho
            ten by mohl i automaticky lézt na stromy, aby se mohl rozhlédnout po krajině.
        • Asi stejně jako v Armě, třeba?
        • wenceslaus
          Přelézaní překážek je ve hrách už docela dlouho a působí to mnohem lépe, než skákání mezerníkem.
        • ucho
          sekerkou plot zbouráš
          • Jack581
            So real
    • ucho
      zásadnější otázka je, zda tam půjde plavat, protože z různých vyjádření vyplynulo, že tou hranicí vymezující mapu bude například řeka...
  • MickeyMutant
    V souvislosti s bitvou u Grunwaldu je zajímavé, že není jisté, jestli Žižka bojoval v polsko-litevské koalici, nebo na straně německých rytířů. Dokonce někteří zpochybňují, že tam vůbec bojoval.
  • MickeyMutant
    "...nyní vedli AMA na Redditu, kde jste se mohli dozvědět pár zajímavostí. Třeba to, že bitva z traileru je bitvou u Grünwaldu..."

    To tam nepotvrdili. Na otázku, jestli je bitva z traileru bitvou u Grunwaldu jen odpovídali, že tazatel má velmi dobrý odhad. Buďto to zatím nechtějí prozrazovat, nebo to bude jiná bitva.
    • ucho
      když někdo někomu řekne, že má velmi dobrý odhad, říká mu tím, že to odhadl správně...
      • MickeyMutant
        Ne, když mu řekne, že má velmi dobrý odhad, tak ocení jeho znalosti a zároveň se vyhne přímé odpovědi.
        • ucho
          citace z tohoto článku:
          "Jinak jsou ale Warhorse aktivní i v jiných sférách propagace, kupříkladu nyní vedli AMA na Redditu, kde jste se mohli dozvědět pár zajímavostí. Třeba to, že bitva z traileru je bitvou u Grünwaldu a že studio řeší, co dá na stretch goal milionu liber, protože dva dny před koncem k němu chybí 150 tisíc."

          pořád si chceš stát za svým? nebo chceš i zahraniční zdroje?

          "One of the many reveals was a tacit admittance that the battle seen in the recently released Kingdom Come:Deliverance trailer was the battle of Grunwald, one of the largest battles in medieval Europe."
          • MickeyMutant
            Nechápu, proč cituješ něco, co jsem citoval ve svém prvním postu. Právě s tím přece polemizuju.
            • ucho
              není nad čím polemizovat. vyjádřili se jasně ;) polemizovat můžeš maximálně o tom, jestli lhali :D
      • Mickey teh Mutantovi vytekla při nehodě půlka mozku ušima, tak se nediv, že je trochu zpomalený.
    • Magister_Peditum
      Zase na druhou stranu, pokud se chtějí držet historické reality, tak žádnou "bližší" bitvu mezi Řádem německých rytířů a Poláky nemají. Další následovaly po Grünwaldu.
      • MickeyMutant
        Je to možné, pravděpodobně to ale zatím nechtějí potvrzovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit