Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dear Esther není hra...to je fakt!
    • To call of duty též ne :) a velice to nevadí :)
    • GlaDOS
      Proč myslíš? Místo prázdných řečí nám ten tvůj fakt ukaž.
  • Woow, tak na tohle se nepopsatelně těším. Dear Esther ve mně zanechala hodně emocí, tu hru jsem si vyloženě vychutnával, všímal si detailů apod. Bez obav můžu říci, že to byla nejatmosféričtější hra, jakou jsem hrál. Na další příčky bych umístil Half-life 2 a EP, ke kterému jsem si vytvořil vztah už tak nějak od dětství. :)
  • Menorri
    Dear Esther mě naprosto uchvátilo...jediné co my chybělo byla nějaká ta interakce...a ono ejhle....hra plná interakcí.....Každopádně jedna z mála kvalitních her která nás čeká! *14*
    • Jestě před tím samo ta mašina na prasata bude super.
  • Jupi!
  • DangerousDave
    ak by mali byť podobné indie projekty budúcnosťou PC hrania tak v tom prípade som ohľadne PC platformi optimista. Hry s hlbšou myšlienkou, s vyššími nárokmi na mozgové závity, s nutnosťou ponoriť sa do prostredia, hry schopné vyvolať hlbšie emócie, sú presne to čo na hernej scéne chýba. Som na to zvedavý dokonca viac ako na Dishonored. Zostáva dúfať, že sa im to zaplatí (aj licencovanie CE).
    • pojďte lidi zaplatíme za to :)
  • hmm herní Melancholie od tvůrců Dear Esther to nemusí být špatné..
    • He, melancholie bylo první, co mě napadlo .)
      • montatatana
        Taktéž se mi hned vybavila. Vypadá to zajímavě. Jen ten časový limit se mi nelíbí.
        • to taky nesnáším, ale pokud je na hraní jen ta omezená hodina (tzn. že to nebude tak, že něco ve hře propásneš a pak se kvůli tomu s tebou dalších 10 hodin dalšího hraní táhnou problémy), tak nevidím problém v tom pustit znovu a tentokrát běžet třeba kolem plotu doprava...

          a nakonec se stejně určitě vyrojí tuna návodů, jak dohrát "na 100 %", případně kde člověk najde ty nejzábavnější encountery (pokud je nenajdeš sám, což je vůbec nejlepší)
        • DangerousDave
          časový limit nemusí byť zlá voľba ... v niektorých otvorených RPG keď sa má v krátkom čase odohrať nejaká zásadná vec sa hráčov pohľad dosť zmení, čas ktorý mu zostáva sa snaží vyžiť čo najlepšie a všetko vníma trochu intenzívnejšie (aspoň u mňa to tak je). A časový limit určite pôjde obísť, ak to hra neumožní sama (za určitých okolností) tak to pôjde externým zásahom ... takže všetci budú happy :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit