Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Píšu opožděně, hru jsem úplně ignoroval a čekal, až bude venku celá. Nevěděl jsem o ní nic. Zahrál jsem ji až teď a podle mě je to jedna z nejlepších adventur, co jsem kdy hrál. Nemám rád indie věci, nemám rád francouzské věci, nemám rád hipstery, nemám rád polovinu věcí, které ve hře jsou, a přesto se mi velmi líbila - prostě malý zázrak. Dvacet let se těším na nové Twin Peaks a ono nakonec přišlo z úplně nečekaného úhlu. Kolem této hry putuje hodně mýtů, řeší se lesby, sci-fi, Mass Effect a další nesmysly, o kterých hra není. Rozhodně doporučuji, přistupovat k Life is Strange bez předsudků, pak je to skvělý zážitek.
  • much0J
    *SPOILERY*

    Mě se líbilo, že mi hra dovolila z Max udělat les*u a toho týpka, co jí tak nějak nemastně a neslaně balil (jeho fail, když neumíš balit holky, nezasloužíš si je), jsem naprosto ignoroval. Ta hra s tím krásně pracovala a uměla to v těch haluz scénách pěkně připomenout (v jednu chvíli se s ním Chloe přede mnou líbala, ale mě to to nevykolejilo, naše láska byla zvláštní, ale pevná) a o to těžší pak pro mě bylo jí nechat umřít, protože i když mi nějak zvlášť na obyvatelích Arcadia Bay nezáleželo (nejsou to skuteční lidé), ani naše láska nebyla skutečná a tudíž byla postradatelná. Nakonec se se mnou krásně "vykousla", dobrovolně a s chtíčem a já šup zpátky na hajzl a nechal jsem jí umřít (ono, možná by to i přežila, lidi přežili horší zranění než kulkou do břicha, ale nuž) pro dobro věci. Cestováním v čase jsem toho dost posral a nakonec mě ty neustále výtrysky krve (které snad krom jedné halucinogenní scéně na konci 5. epizody neměli žádný negativní vliv) akurát tak donutili se zajímat spíše sám o sebe (čti Max, ale já už to nerozlišuju) a své zdraví, než nějakou průserářku a město apatickejch pseudo umělců. Jediný, o kom jsem byl rád že přežil, byla ta bezdomovkyně, která by ale i tak zkázu města přežila, protože jsme jí poslali (aspoň já, vy bezcitná prasata) o epizodu zpátky pryč z města. Možná bych se snad i v tom čase vrátil a Chloe zachránil ale meh, takovejch ještě bude. LiS se mi moc líbil a Max je nyní moje součást, moje introvertní, les*ická, naivní ale silná část. I tak bych však raději skropil její blůzku mým seme ... 8/10, hlavně za ten nový, lepší přístup k adventurám podobného typu, kterým položil základy Telltale (který ale dle mě trošku zaspal dobu)

    (Cenzura zakazuje slovo "les*a", což mi přijde mnohem šovinističtější než lidi, co by to používali jako urážku)
    • fallanga
      To, že políbíš Chloe, neznamená, že je to lessba. Jsou to nejlepší kamarádky, takže bych to bral jenom jako hec.
      • niceguyfromrussia.ru
        áno, obyčajné BFF http://imgur.com/4YYuVHN

        Tie dialogy od Chloe ako "boys are f_cking gross" a fakt že na konci sa môžu poboskať druhý krát (podľa rozhodnutí) s pekným francuzákom... yup, "kamarátky"
      • much0J
        Nečetl si "Nakonec se se mnou krásně "vykousla", dobrovolně a s chtíčem .." ????

        + ber to trošku s nadsázkou
  • Mna 5 bavila akosi pomenej ako predosle casti, mozno preto ze tam bolo vela takych tych nadprirodzenych veci a skakalo sa casom uz tak moc, ze mi bolo jedno co sa kde stane, aj tak som vedel ze to nebude mat nasledky kedze pojdem v case zase spat. Tak ci tak ale Life is strange je zatial najlepsia hra tohto zanru aku som hral.
  • Torm
    Life is Strange trpí stejným problémem jako ostatní epizodické adventury. Vývojáři mají předem daný scénář a výsledek se tedy z pohledu hráče může jevit jako sice klikatá cesta, která ale vedla k jednomu cíly.
    Naštěstí v případě Life is Strange se toto dá do jisté míry odpustit, neboť myšlenkou celé hry bylo, že ačkoliv jeden má možnost cestovat časem, tak měnit lidské osudy je náročné a nese to svou daň. Tvůrci hry nás o tom i několikrát přesvědčili a celá hra nás směřovala právě k uvědomění si tohoto problému.
    Konkrétně k páté epizodě. Konec jsme asi všichni předvídali a bylo nám jasné, k čemu dojdeme. Ale důležité je si uvědomit, že nejde jen o cíl, ale hlavně o tu cestu, která k němu vede a v případě Life is Strange je tato cesta nádherná a určitě z pohledu hráče uspokojivá. Bohužel sem tam se problémy vyskytují a z mého pohledu 5. epizoda patřila k těm slabším. Pravděpodobně to bylo hlavně kvůli tomu, že celé zakončení bylo hodně abstraktní a chyběla ona interakce s dalšími osobami.
    Tak či onak si myslím, že Life is Strange patří mezi mé nejmilejší hry. Po zkušenosti s Walking Dead od TellTale Games je to krásný upgrade. Již teď se těším na pokračování (pokud bude) a mezitím budu uvažovat další play-through (jsem zvědavý na druhý konec, neboť jsem zvolil ničivější zakončení připěhu).
    • Skvělý nápad hrát to celé znova, když lze hru spustit z checkpointu těsně před tím rozhodnutím a shlédnout tak oba konce během 10 minut. Ale už po přečtení tvého "k jednomu cíly" jsem věděl, že přiliš velkým intelektem asi nebudeš oplývat...
      • On aspoň svůj intelekt neuvádí v centimetrech jako tvůj chabý pokus dole...
      • fallanga
        Pokud jsi četl pozorně, tak sis určitě všiml, že napsal, že není důležitý cíl, ale cesta. Takže nevidím žádný problém v tom si to zahrát znova.
  • SnakePlisken
    "Zápletka Life is Strange zprvu nezněla zajímavě. Příběh ze světa adolescentů říznutý sci-fi tématikou a cestování časem působil spíš podivně, ale v průběhu jednotlivých epizod se ukázal pravý opak. Life is Strange je jedno z největších překvapení letošního roku a závěrečná část první řady to naštěstí dvakrát podtrhuje."

    To si mám vyložit tak, že autor recenze potvrzuje další řadu?
    • Ta už je ve vyrobě a potvrzená
      • Ludo
        neni potvrdena a urcite nie je vo vyrobe, Square Enix ako majitel prav nic neohlasil a ludia z Dontnodu momentalne pracuju na hre Vampyr

        jedine co bolo, tak scenarista z Dontnod povedal, ze uvazuju o druhej serii
  • Radkaa
    Skvělá hra, ani poslední část mne nezklamala a užila jsem si ji jako všechny předchozí.
    Celkově tak 9/10 - chybičky tam byly. *3*
    • Užila jako že jsi si to dělala při hraní rukou? Jestli chceš, tak ti s tím rád pomohu.
      • Radkaa
        Děkuji za nabídku, bohužel nesplňuješ kritéria - hlavně v inteligenci. *4*
        • Inteligenci mám 18 cm na délku a 4 cm na šířku, to by snad mohlo stačit, ne?
  • Hra dobrá, ale já jako fanoušek Broderlands série musím ocenit práci TT více. Snad bude brzo recenze i na to.
  • Pre mňa najlepšia adventura letošního roku a adept na hru roku !!! LiS je príkladom toho ,ako má epizodická hra vyzerať !!
  • Co takhle udělat recenzi všech epizod jako celku?
  • Ja som hru presiel a som rad ze aspon na games.cz dostala viac. Hra si zasluzi aspon tolko kolko predosle epizody. 5-ka bola podla mna skvela a vobec nesklamala.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit