Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    Já jsem si Nail'd teda docela užil. Kdysi jsem v recenzi dal 6-7/10. NEbylo to špatný arkádový poježděníčko. Mad Riders jsem jen letmo zkusil, ale nějak mě to chytlo ani jako tenkrát ten Nail'd.
  • Tak Naild byly rozhodne dobry zavody! Posledni poradny "sileny" zavody byly Flatout 2. Grafika vice nez postacuje, maji alespon originalni trate, zavodi se ve velky rychlosti a hrat to s zivejma lidma je parada:) Fyzika? Nemyslim si, ze by byla zrovna potreba....
  • MickeyMutant
    Jestli to je stejné jako Nail'd, tak u mě určitě dobrý. To nebyla nuda ani náhodou a ke konci to bylo i docela těžké.
  • RakeW
    Opět mi to nedá. Jak to asi Techland má s těmi vydavateli? Vím, že studio nemusí být nutně upsané jednomu publisherovi, ale to jejich klouzání od Ubisoftu k Deep Silver (a dalšími, viz Wiki) a zase zpátky, teď dokonce se skoro stejnou (přeskinovanou) hrou, je minimálně zvláštní :).

    Mimochodem, nehrál jste někdo tu jejich plochou dráhu?
  • Já sem teda hrál asi jinou hru, ale Naild se mi libilo a dokázalo mě zabavit, nebyla to žádná světoborná hra, ale nákou kvalitu měla. Ale tohle "pokračování" je ve všech směrech horši, je to vážně špatná hra, kterou bych přirovnal k poslednímu Flatout.
    Proto nechápu, že tohle může mět stejny hodnoceni jako právě Naild.
    • RakeW
      Vidím to podobně. Taky nemám chuť si zahrát Mad Riders, ale n'aild je se svým extrémním pocitem letu na odreagování výborný. Sice mám tu hru doma už docela dlouho a mám v ní nahráno jen pár hodin, ale stejně se mi nechce ji prodávat, rád se k ní občas vracím. Navíc jsem ji, tuším, pořídil na ebay jen asi za pět liber (X360), tak to se na ní klidně může v knihovně prášit :).
    • Mam stejny nazor, Nail´d hrat sla... byl to takovy malicko lepsi prumer... a dostala u nas hodnoceni 6/10. Od te doby vsak uplynul nejaky ten patek... a co bylo dobre pred rokem, nemusi byt dobre dnes.
      • MickeyMutant
        Ta šestka pro Nail'd bylo takové hezké shrnutí internetových známek, pro které se tehdy Jiří Škrampal rozhodl, když mu uniklo základní ovládání vozítka (naklápění dopředu a dozadu). Tím pádem na dvacátém metru první trati opakovaně padal do propasti, jak bezelstně přiznává v recenzi. To se pak musí recenzovat podle metacritic a youtube, to dá rozum*4*
  • Pitchovina od pohledu, recenzi jsem ani nečetl, stačí kousek gameplaye.
    • asi tak nejak. ke cteni bych se odebral jen kdyby me neodradilo 15s z gameplay videa *11* *11* *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit