...

Masquerada: Songs and Shadows - recenze

Pro příznivce RPG nastaly krásné časy. Po dlouhých letech odříkání, kdy jsme si mysleli, že ta izometrická vyhynula jako dinosauři, vrátila se zpět. A to nejen ve formě prací ostřílených matadorů, kteří zplodili Tyranny, Pillars of Eternity nebo Torment: Tides of Numenera, ale i skrz menší studia, která...
  • Scarecrow (inkognito)
    3 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Za mě rozhodně taky doporučuju, je hrozná škoda, že hra tak zapadla, protože když člověk odhlédne od nemožnosti voleb v dialozích, která se přímo nabízí a klasického, ničím nevyčnívajícího boje, ve všech ostatních ohledech hra exceluje - nádherná stylizovaná grafika, bohatý a zajímavý lore, skvělý příběh, všichni potenciální společníci jsou propracovaní, záleží vám na nich, vyvíjí se a mají svoje příběhy, hudba i zvuky taky výborné a kompletní dabing velmi čtivě napsaných konverzací je rozhodně trefa do černého. Hru jsem objevil úplně náhodou, ale z toho, co tenhle malý tým dokázal, jsem byl upřímně nadšený a doufám, že se k tomuto universu ještě vrátí, jakkoliv. Takže určitě si hru zkuste, existuje i demo *3*
    5.3.2017

reagovat

• Mars (anonym)
    4 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Mě hra opravdu bavila, dabing byl skvělej a svět velice zajímavej, jen škoda že je to takový izometrická visual novela. Doufám že pokračování bude otevřené ve stylu CRPG, to by mohla být doopravdy skvělá záležitost.
    3.3.2017

reagovat

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.161.70.252.